Haha inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:31 schreef SoldMayor het volgende:
Mensen die leaven![]()
Ik hoop dat ze allemaal een of andere ziekte krijgen
Nou nou nou rustig joh. Doodmartelen is goed zat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:31 schreef SoldMayor het volgende:
Mensen die leaven![]()
Ik hoop dat ze allemaal een of andere ziekte krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Kan iemand me uitleggen hoe je 'skill level' omhoog gaat ?Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase![]()
door online potjes te winnen toch..?Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/18583952![]()
Scoorde net in 90e minuut de 6-3 ( manchester United - Real Madrid ) ging die weer leaven![]()
![]()
![]()
lijkt mij wel omdat het wel om 'ranked' gaat, maar weet het niet zeker. speel zelf altijd de quick ranked match.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:30 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Dus ook de 'Pro Ranked Matches' ?
nette goal hoor, van jezelf?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:33 schreef Flashbag het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/18583952![]()
Scoorde net in 90e minuut de 6-3 ( manchester United - Real Madrid ) ging die weer leaven![]()
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Ja kijk maar user Flashbagquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:36 schreef Xblister het volgende:
[..]
lijkt mij wel omdat het wel om 'ranked' gaat, maar weet het niet zeker. speel zelf altijd de quick ranked match.
[..]
nette goal hoor, van jezelf?
ben niet zo iemand die geilt op arena goals maar toch deze mocht er wel zijn
![]()
![]()
Woaaah net mooie wedstrijd gehad !
Manchester united - Bayern Munchen
ik kwam 2-0 voor en toen nog voor de 1e helft stond ik opeens 2-3 achter.
Tweede helft kwam ik 4-2 achter toen ik een vet lekkere solo actie uit speelde en scoorde en nog een vrije bal in de 90e minuut erin scoorde van ongeveer 30/35 meter.
2e helft van verlenging vet lekkere combinatie scoorde ik de 5-4
Moest wel even stiekem juichen toen ik de 5-4 scoorde![]()
![]()
![]()
Vanmiddag ook een vet mooi doelpunt gescoord, alleen was dat online en kon hem dus niet opslaan.
Mooie aanval, met een hakje afgemaakt![]()
![]()
Ik heb het probleem dat ik tegenstanders als ze dribbelen niet goed van de bal kan krijgen omdat zij op volle snelheid de bal kunnen afhouden.
Op zich niets mis mee maar het probleem is dus dat ik het zelf niet voor elkaar krijg om de bal af te houden in volle snelheid in de aanval. Als ik ook maar een beetje ga dribbelen pakken ze zo de bal v an me af.
Hoe kan ik dan de bal afhouden op volle snelheid in de aanval ?
Ik kan wel L2 ingedurkt houden en de richtingstoets in maar dan gaat ie stil staan en de bal afhouden...
Het is erg frustrerend wanneer je weet dat iets kan maar je niet weet hoe het moet....
Heeft er iemand verder nog een goede guide ?
Hoe ik dingen aan kan pakken, zoals een goed voorzet afleveren of een keer een goede kopbal, want ze gaan bij mij altijd te zacht of over de goal....
Ik ben nog redelijk nieuw met FIFA dus ben nog lerende
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Met knop voor lange pass en dan lang inhouden. Sommige spelers kunnen ook een huge throw, Rory Delap style.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
L2 dus ik neem aan ps3? Dan gewoon X inhouden en je speler gaat automatisch druk zetten op de manquote:Op zondag 4 april 2010 13:55 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb het probleem dat ik tegenstanders als ze dribbelen niet goed van de bal kan krijgen omdat zij op volle snelheid de bal kunnen afhouden.
Op zich niets mis mee maar het probleem is dus dat ik het zelf niet voor elkaar krijg om de bal af te houden in volle snelheid in de aanval. Als ik ook maar een beetje ga dribbelen pakken ze zo de bal v an me af.
Hoe kan ik dan de bal afhouden op volle snelheid in de aanval ?
Ik kan wel L2 ingedurkt houden en de richtingstoets in maar dan gaat ie stil staan en de bal afhouden...
Het is erg frustrerend wanneer je weet dat iets kan maar je niet weet hoe het moet....
Heeft er iemand verder nog een goede guide ?
Hoe ik dingen aan kan pakken, zoals een goed voorzet afleveren of een keer een goede kopbal, want ze gaan bij mij altijd te zacht of over de goal....
Ik ben nog redelijk nieuw met FIFA dus ben nog lerendeAmsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.![]()
Dat wist ik wel maar het komt bijna altijd voor dat ik de bal niet krijg en de tegenstander de bal houdt, als ik probeer te lopen met de bal ben ik hem zo kwijt....quote:Op zondag 4 april 2010 14:54 schreef GieJay het volgende:
[..]
L2 dus ik neem aan ps3? Dan gewoon X inhouden en je speler gaat automatisch druk zetten op de man
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Als het echt puur gaat om met z'n tweeen naast elkaar te lopen en jij wordt wel goed aangepakt en andersom niet -> Verschil in skill. Dat heeft te maken met 'dribbling' van de ene en de 'defence' stat van de andere.quote:Op zondag 4 april 2010 15:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat wist ik wel maar het komt bijna altijd voor dat ik de bal niet krijg en de tegenstander de bal houdt, als ik probeer te lopen met de bal ben ik hem zo kwijt....
En natuurlijk heeft pace er ook wat mee te maken. Als je een snelle aanvaller bent dan kun je ontkomen aan de andere, of in ieder geval steeds de bal voor je kunnen houden, waardoor de verdediger niks kan.Ik heb geen signature.![]()
Vandaag weer wat tijd gehad om te spelen en het ging gelukkig nog een beetje. Jammer dat de spelers nu weer zo gigantish duur zijn geworden. Ik speel al echt een lange tijd met hetzelfde teamWat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord![]()
Kan iemand mij helpen beter te worden in UT?
Ik word echt compleet weggespeeld door mannetjes met een team dat even sterk is als mijn team, maar veel minder chemistry heeft. Hun poppetjes rennen stukken sneller dan mijn poppetjes. Ze hebben overal dat beetje extra dat ik niet heb. En ik heb het idee dat ze helemaal niet zo goed zijn in FIFA als ik. Ze combineren slecht, ze passen continu naar mij, maar elke keer rennen ze me d'r uit.
Kopen jullie pakjes? Of traden jullie alleen maar? Spelen jullie offline wedstrijden om punten te verdienen voor dure pakjes, of gewoon online? Wat is jullie tactiek bij het samenstellen van een elftal? Ik zet meestal allemaal spelers met dezelfde nationaliteit neer.
Zoals eerder gezegd moet ik de coins die ik verdien meteen weer uitgeven aan nieuwe contracten, anders kan ik niet verder. Ik heb bijna nooit een groot aantal coins. Maximaal 6000 of zo.
Help!
Ow ja, hoe krijgen sommigen het voor elkaar om telkens weg te komen met duidelijke overtredingen in de 16? Ik word er helemaal gek van!![]()
Voor 't eerst trophy gehaald 'Skilled pro' en dat alleen omdat ik vijf wedstrijden minder dan vijftig procent van m'n stamina verbruikt had.Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase![]()
Heeft er iemand Cissé van Feyenoord?
Ik heb het Feyenoord elftal +- wel compleet maar er ontbreken er een paar![]()
Ik heb nu:
- Giovanni
- Tomasson
- De Guzman
- Biseswar (hoe kan hij in godsnaam de beste Feyenoord-speler zijn)
- Vlaar
Makaay
Manteiga
Bruins
Wijnaldum
Fer
Van Dijk
Bahia
Hofland
De Cler
Fernandez
LeerdamWat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord![]()
Dan gooi je Bastos en Van Persie er toch bij als oud-Feyenoorders
Of Greene en Buijs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Inprincipe kan ik wel al met dat elftal spelen, maar vind het leuker om met de 'echte' te spelen danquote:Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef Tim86 het volgende:
Dan gooi je Bastos en Van Persie er toch bij als oud-Feyenoorders
Of Greene en Buijs
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord![]()
OMG ik had net mijn all time FIFA hoogtepunt. Kwam 2-0 achter, maak op slag van rust 2-1 (in UT). 2e helft gaat die gast alleen maar rondtikken achterin en als hij dat goed doet kom je dus gewoon niet aan de bal. Na een tijdje had ik het maar opgegeven want tegen zo'n mongool kan je toch niets doen. Bleef toch een beetje jagen en laatste minuut zet ik druk op zijn laatste man en dan schiet hij hem per ongeluk in zijn eigen doel![]()
![]()
![]()
![]()
Daarna na pingels geworden en quitte hij te laat om in het toernooi te blijven ook nog
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:07 schreef Tim86 het volgende:
OMG ik had net mijn all time FIFA hoogtepunt. Kwam 2-0 achter, maak op slag van rust 2-1 (in UT). 2e helft gaat die gast alleen maar rondtikken achterin en als hij dat goed doet kom je dus gewoon niet aan de bal. Na een tijdje had ik het maar opgegeven want tegen zo'n mongool kan je toch niets doen. Bleef toch een beetje jagen en laatste minuut zet ik druk op zijn laatste man en dan schiet hij hem per ongeluk in zijn eigen doel![]()
![]()
![]()
![]()
Daarna na pingels geworden en quitte hij te laat om in het toernooi te blijven ook nog
Laf rond tikken afstraffen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |