Niet eens Xbox360quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:37 schreef Masegate het volgende:
Mochten er mensen interesse hebben...
Nieuwe FIFA 10 online competitie (PS3)
Op PS3 is de patch mbt het chemistryprobleem bij online wedstrijden met UT uitgebracht. Op de Xbox nog niet zover ik weet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:42 schreef neggix het volgende:
Hmm, 1.04 update krijg ik maar geen idee wat het doen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:16 schreef mash_ het volgende:
Net weer is online gespeeld. moet zeggen met 10-0 winnen is leuk oersaai
Sorry manquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:15 schreef Doks het volgende:
vandaag was het einde van me 17 win streak
Instaleer de trial ook is die is gratis misschien helpt dat dat hij die wel vind en dan automatisch de volledige versie pakt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb vandaag zo een 20 euro PSN card gekocht voor Ultimate team.
Ik heb ultimate team meteen gekocht en gedownload, en als ik in Fifa ultimate team kies zegt die dat het niet kan gevonden worden op het systeem, maar er staat wel bij geinstalleerd enzo
En ik heb hem ook al een paar keer opnieuw gedownload
http://portforward.com/quote:Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef kreuk050 het volgende:
Ja dat heb ik vaak, schijnt aan je router te liggen. Niemand heeft mij nog kunnen vertellen hoe dit op te lossen. Kan er soms wel om janken.....
Oh tnx! Ga ik proberen!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef Syd het volgende:
[..]
http://portforward.com/
ff je type router opzoeken -> klikken -> fifa10 selecteren en stappenlijst doorlopen
oh fifa 10 blijkt er nog niet tussen te staanmisschien dat met FIFA09 wel werkt
waarschijnlijk veel counters wat er gescoord is inderdaadquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:56 schreef kreuk050 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat ik met Ultimate Team mijn online wedstrijden met 5 a 6-0 verlies??
Heb een redelijk goed team, rating 80, chemistry +- 70....en speel met 3-5-2
Die opstelling heb ik een vermoeden dat dat me nekt, die 3 verdedigers....iemand een idee?
Ik verlies ook irritant vaak bij UT. Terwijl ik in normale online wedstrijden wel behoorlijk goed ben.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:56 schreef kreuk050 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat ik met Ultimate Team mijn online wedstrijden met 5 a 6-0 verlies??
Heb een redelijk goed team, rating 80, chemistry +- 70....en speel met 3-5-2
Die opstelling heb ik een vermoeden dat dat me nekt, die 3 verdedigers....iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |