Sommige tegenstanders zijn echt 'onvoorstelbaar'quote:Op maandag 8 februari 2010 20:49 schreef e97073 het volgende:
Ik speelde net online tegen een gast, ik speelde met Chelsea en hij met Manchester City. Ik was aan het winnen met 3-0.
In de 2 minuten speeltijd na de 90 minuten scoorde hij gewoon 4 keer. Dit heb ik nog nooit meegemaakt
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:15 schreef Runselpink het volgende:
Fifa 10 is geweldig! Ik vind het alleen jammer dat wanneer ik weer eens alleen op de keepert af ga, mn lobjes altijd lukken. Als ik niet voor een lobje ga ga ik voor een 'geplaatste' bal: R1 + rondje.
en dat op professionalquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef jpg97 het volgende:
hoe vaker ik fifa speel, hoe meer ik zie dat het spel scripted is. Die "vlak voor rust goals"
Nee online clubsquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:41 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
en dat op professional
[ afbeelding ]
Dat vlaggetje als het spel start bedoel je? Dat is de taal van het menu etc. De taal van het commentaar kan je instellen in het schermpje waar je ook de lengte van de wedstrijd en moeilijkheidsgraad kunt instellen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:36 schreef Silv het volgende:
Net zon duits commentator pack ding gekocht, maar kan nergens vinden waar ik het kan veranderen. Als het spel start staat hij er niet tussen, iemand enig idee waar ik dat kan doen.?
Ah heb t gevonden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:04 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dat vlaggetje als het spel start bedoel je? Dat is de taal van het menu etc. De taal van het commentaar kan je instellen in het schermpje waar je ook de lengte van de wedstrijd en moeilijkheidsgraad kunt instellen.
Dat is voetbal.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef jpg97 het volgende:
hoe vaker ik fifa speel, hoe meer ik zie dat het spel scripted is. Die "vlak voor rust goals"
Ik vind dat ook gewoon onzin, als ze overal tussendoor zigzaggen dan ligt de fout bij jou. Jij bestuurt toch die spelers en niet de computer? Dat je een keer een ongelukkige bal achter krijgt en dat de computer scoort heeft ook niks met scripted te maken. Dat is gewoon voetbal.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:50 schreef Ferdii het volgende:
het idee da thet scripted is tegen de computer heb ik ook wel eens,
scoor je in de 85ste minuut de 1-0 of 1-1. Vervolgens is de computer in hun laatste aanval niet te stoppen ern zigzaggen ze overal tussendoor. Waarbij je denkt, yeah right normaal had ik die al lang gestopt.
Ik had laatst ook een gaar tegendoelpunt. De bal kwam terug van de paal en de keeper kon hem zo oprapen maar opeens maakte hij een duik tegen de bal en hij rolde netjes het net inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Tim86 het volgende:
Ik had afgelopen week een tegengoal omdat mijn keeper tegen de zijkant van het doel aanliep en vast zat in het net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |