1 |
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Dibble het volgende:
Zet mij ook in de OP
Dibble/Steamnaam-Murccielago-prestige 0 level 22
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:28 schreef haakon het volgende:
Wil jij jouw naam ook in deze OP hebben? PM naar Bootje84 met de informatie in hetvolgende format:
[ code verwijderd ]
Een OP kan je sowieso maar tot 24? uur na het posten nog veranderen. Als je er in wil kan je het makkelijkste je naam etc. gewoon onderin de OP op wiki zetten. Ik heb Dibble al op wiki gezet. Overigens iets in gebiedende wijs 'vragen' is nooit handig -,-.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Scorpie het volgende:
Ja, en als we nu zo`n afwezige TS gaan hebben word de OP nooit geupdate
ja, erbij, had em eerst alleen voor pc, maar veel kameraden van me hebben em ook op de xbox, dus ook maar daarvoor gehaaldquote:Op maandag 25 januari 2010 15:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
OOK? als in erbij?
Edit: Zit via mobiel, kan iemand anders openen?
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:44 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Overigens iets in gebiedende wijs 'vragen' is nooit handig -,-.
Lijkt me vreemd dat dit niet gewerkt heeft:quote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik dacht, probeer het anders na 3 topics hetzelfde te hebben herhaalt
quote:Wil jij jouw naam ook in deze OP hebben? PM naar Bootje84 met de informatie in het volgende format:
<code>
Tip: Ground warquote:Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef mp_40_fan het volgende:
Ik heb em gekocht vanmiddag (), en het is best leuk online. Alleen is het wel fucking rustig in een level
Wat een chaos met al die n00btubes, dan zoek ik toch liever evenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:40 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]
Dat zal ik inderdaad even proberen zo
..?quote:
Nee, was een spammer.quote:
Zag hem vandaag ook op een ander forum.quote:
Niet kopen, hou je geld op zak tot BFBC2. Online is dit echt een no-go!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef rubje het volgende:
Boys, ik ben van plan morgen dit spel te gaan kopen bij de MM. Ik heb twee vragen:
1: Zijn er net zoveel servers als bij BF2 en speel je net zo lekker?
2: Heb je net als BF2 genoeg spelers op het aantal gevulde servers waar je
mee kan samenspelen (of tegenspelen)?
Bedankt!
Niet kopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef rubje het volgende:
Boys, ik ben van plan morgen dit spel te gaan kopen bij de MM. Ik heb twee vragen:
1: Zijn er net zoveel servers als bij BF2 en speel je net zo lekker?
2: Heb je net als BF2 genoeg spelers op het aantal gevulde servers waar je
mee kan samenspelen (of tegenspelen)?
Bedankt!
Ik heb tot nu toe nergens last van eigenlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:28 schreef Dibble het volgende:
[..]
Niet kopen, hou je geld op zak tot BFBC2. Online is dit echt een no-go!
Probeer het, en laat het ons wetenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:55 schreef Blik het volgende:
Zou het trouwens ook mogelijk zijn om de "dropping crates" challenge (game winning kill cam with a dropping crate) te halen met een zelfmoord?
Dus dat je je eigen crate wegkopt...
Des te langer je speelt, des te meer je je aan allerhande zaken gaat ergeren. Ik speel zelfs af en toe weer eens COD 4. Als bad company 2 uitkomt weet ik het welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:43 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nergens last van eigenlijk
Bijna alle problemen die je net noemde kunnen verholpen worden als er gewoon dedicated servers zouden zijn. De redenen waarom die er niet zijn, zijn toch al achterhaald.quote:Mw2 wil ik zeker niet gelijk afkraken, de multi zit goed in elkaar, maar de uitwerking is gewoon crap.
Blizzard/Activision kennende zal het wel verplicht zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:28 schreef Dibble het volgende:
Ik ga de DLC iig niet aanschaffen, ook al kost het 1 euro.
QFF(ucking)T.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:05 schreef Jorwol het volgende:
Wat een fucking gedrocht van een spel is dit ook soms he.
Als mensen noobtuben, okee. Als er af en toe lag is, okee. Maar allejezus, die SPAWNS. Wat een ongelofelijke fail is dat zeg. Zeker op Sub Base, als je eenmaal aan de verkeerde kant spawnt blijf je ingesloten en spawn je letterlijk in hun gezichtsveld... Er is een verschil tussen een slechte score krijgen omdat je slechter bent en een slechte score krijgen omdat je geraped wordt door die teringspawns...
Teringhonden ook met hun 'ja IW.net werkt geweldig'. Als ik dit had geweten had ik het spel nooit gekocht...
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:10 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar had wel hoofdpijn erna omdat het te snel ging enzo
Net ook alle 3 de killstreaks (predator, harrier en AC in 20 sec)
Klagen over Spawnrape bij Free for all is een beetje een no-no. Verder heb ik bijna altijd standaard Stopping power+ Steady Aim.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:32 schreef Razor21 het volgende:
Dat spawngebeuren erger ik mij de laatste dagen steeds meer aan.
Zodra ik spawn krijg ik meteen een kogel voor mijn reet nier normaal meer.
Wat is naast Free 4 all ook nog leuk om te doen?
Mijn class is :
- P90 (Bling Bling) + Red dot en een krachtiger kogel (Weet naam niet meer).
- Scavenger Pro (om zo steeds genoeg munitie te hebben en semtex).
- Hardline Pro
- Ninja Pro
Semtex
Heb dezelfde class maar dan met SCAR-H + Heartbeat deze gebruik ik veel op Afghan.
Het lukt mij echt de laatste dagen niet om genoeg kills te halen voor een chopper.
Volgens mij zal ik ook nooit die Nuke halen (25 kils) ben al blij als ik er 7 haal zonder gedood te worden.
Iemand tips voor mijn class?
Je bent dus gewoon een statshoerquote:Op woensdag 27 januari 2010 02:17 schreef AlligatorNL het volgende:
Spel is gewoon gigantisch leuk online, sowieso beter dan COD4 imo. Ik ben hier veel langer mee aan de slag, aangezien die challenges en wapen unlocks en perk unlocks allemaal veel meer speelmogelijkheden biedt. Als je met COD4 level 60 was en je had al je gouden wapens, wat was er dan nog te doen? Hier kan je nog 10 x prestigen.
Ik niet. Gelukkig heb ik hem kado gekregen.quote:Kortom, dit spel zou ik gewoon nog een x kopen met deze ervaringen in mijn achterhoofd!
Qua wapens en mogelijkheden enzo kan je met CoD4 minder.quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:17 schreef AlligatorNL het volgende:
Spel is gewoon gigantisch leuk online, sowieso beter dan COD4 imo. Ik ben hier veel langer mee aan de slag, aangezien die challenges en wapen unlocks en perk unlocks allemaal veel meer speelmogelijkheden biedt. Als je met COD4 level 60 was en je had al je gouden wapens, wat was er dan nog te doen? Hier kan je nog 10 x prestigen.
Kortom, dit spel zou ik gewoon nog een x kopen met deze ervaringen in mijn achterhoofd!
Nu ik weer CoD 4 speel, vraag ik mij juist af waar al die mogelijkheden voor je wapens nodig zijn, als je gewoon een fantastische gameplay hebt. De wapens voelen tenminste als echte wapens ( in Mw2 alleen de light machine guns als RPD etc.)quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Qua wapens en mogelijkheden enzo kan je met CoD4 minder.
Maar CoD4 kan je modden zover je wilt. Dit verlengd de online echt een mega stuk.
Ben vanwege het onlinedrama van de laatste tijd weer terug gestapt naar CoD4, wat een verademing dan weer.
Dit is helaas het dubbele gevoel bij MW2 wat mij ook tegen werkt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:06 schreef Goldfoxx het volgende:
De ene keer bij MW2 loop ik mij rot te ergeren aan dingen als spawns, wachtijden, host migrations, en de andere keer heb ik het gewoon harstikke naar mijn zin .
Says it allquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:32 schreef Razor21 het volgende:
Dat spawngebeuren erger ik mij de laatste dagen steeds meer aan.
Zodra ik spawn krijg ik meteen een kogel voor mijn reet nier normaal meer.
Wat is naast Free 4 all ook nog leuk om te doen?
Mijn class is :
- P90 (Bling Bling) + Red dot en een krachtiger kogel (Weet naam niet meer).
- Scavenger Pro (om zo steeds genoeg munitie te hebben en semtex).
- Hardline Pro
- Ninja Pro
Semtex
Heb dezelfde class maar dan met SCAR-H + Heartbeat deze gebruik ik veel op Afghan.
Het lukt mij echt de laatste dagen niet om genoeg kills te halen voor een chopper.
Volgens mij zal ik ook nooit die Nuke halen (25 kils) ben al blij als ik er 7 haal zonder gedood te worden.
Iemand tips voor mijn class?
Nee. Wel hoe je op het gebouw kan komen, op een richeltje, niet de ene die voor de hand liggend is, maar aan de andere kant.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:25 schreef Dibble het volgende:
Weet iemand hoe je in op het dak komt in Highrise?
Zijn een aantal glitches voor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:46 schreef Dibble het volgende:
Dat is ook goed, Via die richel kun je namelijk ook naar binnensluipen vanaf zo'n sneaky hoekje iedereen binnen verro knallen. Ik zag soms ook snipe bovenop die grote kraan, hoe kom je daar in hemelsnaam opNeemt niet weg dat je met een welgemikt schot je ze daar zo vanaf kunt plukken.
zoek eens op youtube op 'highrise MW2 roof'. Staan genoeg instructiefilmpjes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:25 schreef Dibble het volgende:
Weet iemand hoe je in op het dak komt in Highrise?
Op het dak kun je komen door naar de 'kapotte' glaszenwasserslift te springen. Eerste keer/keren mis je misschien, maar daarna houd je je op tijd vast, en kan je naar boven klimman. Hele gebouw langs over het richteltje, en aan de andere kant weer naar boven klimmen via zo'n lift. Perfecte plekquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:59 schreef Blik het volgende:
[..]
zoek eens op youtube op 'highrise MW2 roof'. Staan genoeg instructiefilmpjes.
Op de kraan kun je komen door op het gebouwtje met de gastank bovenop, op een plateau te springen dat doorloopt richting de kraan
Ik heb er alleen nog niemand zien zitten in alle keren dat ik het gespeeld heb. Komt omdat de weg ernaartoe redelijk open is, kans is dus groot dat je neergeknald wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op het dak kun je komen door naar de 'kapotte' glaszenwasserslift te springen. Eerste keer/keren mis je misschien, maar daarna houd je je op tijd vast, en kan je naar boven klimman. Hele gebouw langs over het richteltje, en aan de andere kant weer naar boven klimmen via zo'n lift. Perfecte plek
Dat is juist gaaf, ik schiet ze altijd vaak zat daarop neer, respawnen ze hebben ze gelijk nog een kogel in hun donderquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:05 schreef Dibble het volgende:
Jah ik dus meestal wel. En dan laten ze op het dak zo'n tactical insertion liggen waardoor ze daar weer terugspawnen
ook mooi voor je challenge ja, had het laatst dat er een tactical insertion lag en op het moment dat ik 'F' wilde rammen om hem te vernietigen spawnde hij (gelukkig met zijn rug naar me toe), was een makkelijke knifekill welquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is juist gaaf, ik schiet ze altijd vaak zat daarop neer, respawnen ze hebben ze gelijk nog een kogel in hun donder
Mee eens. Het is me toch al een paar keer gelukt. Soms wel leuk voor je scores, tot ze weten waar je zit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb er alleen nog niemand zien zitten in alle keren dat ik het gespeeld heb. Komt omdat de weg ernaartoe redelijk open is, kans is dus groot dat je neergeknald wordt.
Ik zou het grootste gedeeltje geen glitches willen noemen, omdat er toch een vrij duidelijk pad naar toe loopt.quote:
camperquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:09 schreef bigbass het volgende:
Ik speelde gisteravond voor het eerst een potje CTF waarbij de overtime niet na 20 seconden voorbij was. Beide teams hadden goede verdedigers en het was echt spannend. Uiteindelijk wonnen we met nog 20 seconden op de klok.
Werd in het potje naarna ook nog voor camper uitgemaakt toen ik de vlag verdedigde
In Underpass, bewoog me gewoon heen en weer tussen de plantjes bij de vlag.
eventueel bling en dan die monitor nemen met fmj. kan zien waar ze zitten en door muren knallenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:44 schreef Ezechielk het volgende:
Vanavond weer eens een paar rondjes knallen.
Weet iemand trouwens hoe je het makkelijkste de extended mags krijgt? 40 bullet penetration kills met FMJ, maar dat gaan zoooo traaaaag
Bij de meeste maps gaat dat best snel, hoor. Gewoon door een muur iemand neer schieten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:44 schreef Ezechielk het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je het makkelijkste de extended mags krijgt? 40 bullet penetration kills met FMJ, maar dat gaan zoooo traaaaag
Precies, en ook objecten waar je zonder FMJ damage door had kunnen doen tellen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij de meeste maps gaat dat best snel, hoor. Gewoon door een muur iemand neer schieten.
Vergeet niet dat de meesten online bij MW2 niet weten wat defenden is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
Over dat campen bij CTF/Domination:It's called defending.
in Hardcore HQ ging het ook vrij snel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:44 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:18 schreef Ulreazj het volgende:
Met wat vrienden CTF spelen, komen we tegen een clan. Spelen we ze totaal van de map. 14-0 en 12-0 in 2 potjes.
Vooral als je een intervention gebruiktquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij de meeste maps gaat dat best snel, hoor. Gewoon door een muur iemand neer schieten.
Verschrikkelijk irritant in Third Person, die gasten die dan tegen een muur aan gaan staan en dan er langs kunnen kijken, wachten en dan mensen schieten, da's pas nep.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef porsche1 het volgende:
Toen had ik de game net een half uurtje ofzo, en ik ging gelijk tegen ongeveer de beste uit mijn clan.
Hard geowned, maar hij heeft mijn ene kill er uitgehaald.
gehaald door met een RPG een eigen claymore kapot te schietenquote:Challenge: "How the?" - Kill an enemy by using bullet penetration to blow up an explosive through a wall. FMJ is not Required
Misschien moeten jullie een keer samen uit eten gaanquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef Inspi het volgende:
Elke keer ga ik met veel hoop een server op samen met een vriend een paar rondjes spelen. En bijna elke keer is het weer hetzelfde. Jammer gewoon het had zo mooi kunnen zijn tussen ons.
oefenen oefenen oefenenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef Inspi het volgende:
Oke de fun begint er echt af te gaan nu. Kan heel veel hebben maar constant tegen je kloten aan geschoten worden door een of andere josti met een tube is een beetje teveel van het goede. Keer of 4-5 in een game kan ik nog wel hebben maar van de 12 man 5 met zo'n ding erop, en dik 10 deaths erdoor krijgen.
Elke keer ga ik met veel hoop een server op samen met een vriend een paar rondjes spelen. En bijna elke keer is het weer hetzelfde. Jammer gewoon het had zo mooi kunnen zijn tussen ons.
Je poort juist forwarden?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:02 schreef Parafernalia het volgende:
Iemand trouwens nog een idee hoe ik van "NAT Type: Strict" af kom?
kutsniperhomoquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:44 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Like it?Mijn beste score ooit.
Nee, ik was geen sniper. ACR en dan een chopper gun.quote:
hehe, speel al cod sind de eerste versie die uitkwam dus echt veel oefenen hoeft echt niet hoorquote:
ik heb het als volgt opgelost:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:02 schreef Parafernalia het volgende:
Iemand trouwens nog een idee hoe ik van "NAT Type: Strict" af kom?
Aha,,een range...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:16 schreef BugWorks het volgende:
[..]
ik heb het als volgt opgelost:
- je pc een vast ip geven (zelf instellen, niet via dhcp)
- op je router de poorten range van 28960 tot 29000 opengezet en door gelinkt naar het ingestelde ip adres.
Ik had de oplossing gevonden op de volgende website, misschien heb je daar meer aan aangezien er meer mogelijke oplossingen aangedragen worden.quote:
Het maakt geen kont uit, eerst had ik een verbinding die gewoon open was maar daarmee had ik meer last van servers die ik niet in kwam edquote:
Heeft ook alleen invloed op hosten van games..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:53 schreef Andyy het volgende:
[..]
Het maakt geen kont uit, eerst had ik een verbinding die gewoon open was maar daarmee had ik meer last van servers die ik niet in kwam ed
Nu een strict en hij doet het perfect
Tja, niks nieuws te vinden daar..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:47 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ik had de oplossing gevonden op de volgende website, misschien heb je daar meer aan aangezien er meer mogelijke oplossingen aangedragen worden.
http://cod4boards.com/mw2(...)em-possible-fix.html
Ik heb deze http://www.informatique.nl/400590. Een prima ding, alleen je oren worden wel wat warmpjes.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:46 schreef Thormodo het volgende:
Ik moet nu toch echt (van mezelf) een headphone kopen. Oortjes (MX400) in, met daarboven(op) mijn bagger headset van de SE van Unreal tournament werkt nu niet echt bepaald fijn. Uit de headset komt namelijk waardeloos geluid (kan voetstappen etc. niet eens horen), dus daarom 'moet' ik ook nog de oortjes in.
Ik zag in topic 10 al wel een paar headsets voorbij komen.
Maar bootje is deze (elke schelpphone op zich): http://www.informatique.nl/406111/logitech-clearchat-pro-usb.html niet heel warm aan je kop na een tijdje? Dat is sowieso één van mijn nadelen aan een headset. En weet je toevallig of hij ook op Windows 7 goed werkt?
En deze http://www.informatique.n(...)ng-headset-mkii.html (van Alligator) lijkt me een beetje een overkill aangezien ik sowieso geen aparte geluidskaart heb.
Ja daar zitten dus van die stoffen dingen op waar je oren enorm warm van worden. Die van Logitech (en van Alligator) hebben dat niet. Heb alleen geen idee of dat veel verschil maakt. Bij Redcoon is die trouwens nog een stukje goedkoperquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb deze http://www.informatique.nl/400590. Een prima ding, alleen je oren worden wel wat warmpjes.
Ik zie alleen dat ik bij Dynabyte er 15 euro meer voor moest betalen
Deze heb ik vind het zelf een perfect ding : http://nl.creative.com/products/product.asp?category=437&subcategory=442&product=16337&nav=-1&listby=quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:46 schreef Thormodo het volgende:
Ik moet nu toch echt (van mezelf) een headphone kopen. Oortjes (MX400) in, met daarboven(op) mijn bagger headset van de SE van Unreal tournament werkt nu niet echt bepaald fijn. Uit de headset komt namelijk waardeloos geluid (kan voetstappen etc. niet eens horen), dus daarom 'moet' ik ook nog de oortjes in.
Ik zag in topic 10 al wel een paar headsets voorbij komen.
Maar bootje is deze (elke schelpphone op zich): http://www.informatique.nl/406111/logitech-clearchat-pro-usb.html niet heel warm aan je kop na een tijdje? Dat is sowieso één van mijn nadelen aan een headset. En weet je toevallig of hij ook op Windows 7 goed werkt?(Op Azerty staat van wel.)
En deze http://www.informatique.n(...)ng-headset-mkii.html (van Alligator) lijkt me een beetje een overkill aangezien ik sowieso geen aparte geluidskaart heb.
klopt, maar niet alleen door z'n soundquote:Op zondag 31 januari 2010 10:13 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Deze heb ik vind het zelf een perfect ding : http://nl.creative.com/products/product.asp?category=437&subcategory=442&product=16337&nav=-1&listby=
Van de beste gamer te wereld is dit ding ofzo
Vette shit. Hoe doe je dat zo snel?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:23 schreef Thormodo het volgende:
Blablabla
Ik heb geen aparte geluidskaart
Blablabla
Maar schijnbaar heb ik wel een redelijk goede geluidskaart
Blablabla
Dat viel mij ook op...quote:Op zondag 31 januari 2010 18:03 schreef Jantje12345 het volgende:
Geldt die carepackage glitch ook voor de PC versie? Al paar potjes de afgelopen dagen gehad dat er echt enorm veel AC310, chopper gunners, harriers etc in de lucht waren.
Misschien wel een idee..zal die UAV weer eens instellen.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:27 schreef Dibble het volgende:
Als je chopper gunner wilt
-UAV ( help je je team een beetje en kun je vijanden voortijdig spotten.)
-Predator missile ( met een beetje geluk pak je twee 3 mensen en ben je nog enkele kills verwijdert van je choppergunner)
-Chopper Gunner natuurlijk
Als je echt puur voor de chopper gunner gaat zou ik het eerder zo doen.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Misschien wel een idee..zal die UAV weer eens instellen.
Speel eigenlijk alleen maar free 4 all waarschijnlijk dat het dan wat lastiger is?
Nou ik heb geen aparte geluidskaart, als in dat ik er eentje naast mijn moederbord heb gekocht. Ik was nog in de veronderstellig dat er dan een niet zo beste geluidskaart in zou zitten. Maar schijnbaar is die onboard ook al van vrij hoge kwaliteit (en sowieso goed genoeg voor 7.1). Op tweakers kopen ze sowieso nauwelijks meer aparte geluidskaarten kwam ik achter.quote:
Dan is het practisch onmogelijk.. Doe dan een carepackage en ga duimen dat hij er in zitquote:Op zondag 31 januari 2010 18:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Misschien wel een idee..zal die UAV weer eens instellen.
Speel eigenlijk alleen maar free 4 all waarschijnlijk dat het dan wat lastiger is?
Als je een chopper gunner gehaald hebt heb je als het goed is meer dan 8 kills op je conto gehadquote:Op zondag 31 januari 2010 19:51 schreef Blik het volgende:
Vandaag voor de eerste keer op geheel eigen kracht een 8 killstreak gehaaldBeetje jammer dat mijn chopper gunner meteen uit de lucht werd geknald
Hij bedoelt waarschijnlijk gewoon een heli.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als je een chopper gunner gehaald hebt heb je als het goed is meer dan 8 kills op je conto gehad
Ik gebruik dezelfde opstelling.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk gewoon een heli.
Predator > Harrier > Chopper Gunner way to go
* WurM gaat z'n Pave Low ff in een Chopper Gunner veranderenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik gebruik dezelfde opstelling.
Die volgorde heb ik ook maar eens ingesteldquote:Op zondag 31 januari 2010 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Die volgorde heb ik ook maar eens ingesteld
Alles wat je gebruikt dat dodelijk is maakt je volgens anderen een noob.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:26 schreef Major-Balls het volgende:
Predator noobs![]()
Harrier-Pavelow-Chopper/AC die laatste wisselt nog wel eens
Beter gebruik van je killstreaks is er niet
Chopper --> Chopper Gunner --> Nucleair!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je er een aan hoort komen, snel op de radar kijken en klikjes van medespelers ontwijken. Ik vang er niet zo vaak meer eentje.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef Major-Balls het volgende:
Al moet ik wel toegeven dat ik het vreselijk irritant vind dat zo'n predator ALTIJD op mijn pannetje terecht komt.. Maar dat zegt niets over de juiste killstreak setup
dan kijk je gewoon niet goed op je minimap en ben je de enige drol die niet gelijk onderdak zoekt. wanneer dat ding in de lucht hangt, heb je meestal nog een seconde of 5 voor, alvorens hij valt.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:10 schreef Major-Balls het volgende:Trust me, dat probeer ik echt wel .. Maar ik hoor hem, ik kijk op die map.. en dan is het
Oh kut! rennen, moven Oh nee.. SHIT SHIT BAM!!!! en dan is het
GVD!! ALTIJD HEH!! ZIE JE!! WTF MAN!! EN ALLEEN MIJ HEH!! AAAAAHH
![]()
Maar ik weet zeker dat er ook vaak genoeg zo op mij gereageerd wordt![]()
mooi spel man
geloof niet in deze combo. Als je al een harrier EN een pavelow in de lucht hebt geschoten dan kun je er zeker van zijn dat er minstens 1 tegenstander met een blaaspijp rondloopt en je chopper dus in no time ook uit de lucht is. Houd het bij harrier + chopper en een toevoeging. Als je de chopper hebt op groundwar dan is het vaak ez om 25 te halen dus de nuke is dan ook wel aan te raden als toevoeging.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:30 schreef Major-Balls het volgende:
Met een predator ga je never nooit niet meer kills halen dan een harrier of een pavelow hoor..
En een harrier + pavelow tegelijk in de lucht is uber pwnage..
Die paar kills die je extra nodig zou moeten hebben.. alsof je alleen maar om de killstreaks zou moeten spelen.. Met of zonder Harline, met een beetje knap spelen is een 6/7 streak niet eens zo moeilijk.. en daarna kan je helemaal los
HC HQ vind ik best leuk. Alleen was het in Rust een beetje chaotischquote:
Ik ren in dat soort games altijd rond met lichte equipment.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:42 schreef dikke_donder het volgende:
ik heb een keer HQ gedaan, maar dat is niet voor mij weggelegd had ik al snel door...
het houd in principe in dat er veel mensen bij een vlag rondhangen en wachten tot de tegenpartij komt en dan de kogels om de oren laten vliegen.
ikzelf loop gigantisch veel in MW2. campen is niet voor mij weggelegd omdat ik er geen geduld voor heb![]()
daarentegen is dat de reden waarom me scores vaak negatief zijn. maar goed..life goes on after F![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 08:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We speelden met een "vriendenclan" tegen een "echte" clan.
mja ik heb een akimbo combi, maar dat doe ik af en toe. alleen die combi is niet leuk. ik heb liever een gun waarbij ik mensen van een redelijke afstand kan neerknallen. de acr bijvoorbeeld. hoef ik alleen nog headshots mee te maken dan heb ik alles ermee gedaan..erg fijne gunquote:Op maandag 1 februari 2010 12:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ren in dat soort games altijd rond met lichte equipment.
Momenteel heb ik een build gemaakt met:
Marathon Pro
Lightweight Pro
Ninja Pro
Akimbo Vector
Akimbo G18
Je kan ongeveer onbeperkt rennen/sprinten, ze horen je niet aankomen, en je zorgt vaak voor verrassingen
Als in, jij rusht ook de hele tijd?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:43 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben een rambo dus idd, HQ Hardcore pro werkt niet voor mij.
Ik gebruik ze ook vooral in maps met veel gangen en hoeken enzo, voor maps als wasteland gebruik ik ook andere guns.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:01 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
mja ik heb een akimbo combi, maar dat doe ik af en toe. alleen die combi is niet leuk. ik heb liever een gun waarbij ik mensen van een redelijke afstand kan neerknallen. de acr bijvoorbeeld. hoef ik alleen nog headshots mee te maken dan heb ik alles ermee gedaan..erg fijne gun
Idd.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:48 schreef Blik het volgende:
Waar ik trouwens ook een gruwelijke hekel aan heb is dat stomme gejump de hele tijd.
Vraag maar aan Bootje. Gisteren heb ik er markant eentje volgepompt met akimbo g18 mags in HC HQquote:Op maandag 1 februari 2010 13:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als in, jij rusht ook de hele tijd?
G18 akimbo is af en toe bruut goed, mits juiste mapsquote:Op maandag 1 februari 2010 13:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vraag maar aan Bootje. Gisteren heb ik er markant eentje volgepompt met akimbo g18 mags in HC HQ
Irritant he wanneer je net in een hoekje op iemand in ligt te zoomen en hij springt steeds uit je vizierquote:Op maandag 1 februari 2010 12:48 schreef Blik het volgende:
Waar ik trouwens ook een gruwelijke hekel aan heb is dat stomme gejump de hele tijd.
Inderdaad, ik begrijp niet waarom mensen niet stil blijven staan wanneer je ze zietquote:Op maandag 1 februari 2010 13:24 schreef Telebankieren het volgende:
[..]
Irritant he wanneer je net in een hoekje op iemand in ligt te zoomen en hij springt steeds uit je vizier
voor acr gebruikte ik LMG's..maar dat is best vervelend als je veel rushed. toch nog wel extended mag mee gehaald en das een flink magazijn om leeg te knallen!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik gebruik ze ook vooral in maps met veel gangen en hoeken enzo, voor maps als wasteland gebruik ik ook andere guns.
ACR ben ik nog te low level voor![]()
Idd, beweegnoobs!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, ik begrijp niet waarom mensen niet stil blijven staan wanneer je ze ziet
Die AUGquote:Op maandag 1 februari 2010 14:17 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
voor acr gebruikte ik LMG's..maar dat is best vervelend als je veel rushed. toch nog wel extended mag mee gehaald en das een flink magazijn om leeg te knallen!
die aug beviel me totaal niet..geen idee waarom though..ik deed het met de rdp/rpdquote:Op maandag 1 februari 2010 14:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die AUGDaar moet ik ook maar eens wat meer mee gaan schieten. Maar inderdaad, die dingen zijn wel lastig als rusher.
RPDquote:Op maandag 1 februari 2010 14:41 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
die aug beviel me totaal niet..geen idee waarom though..ik deed het met de rdp/rpdde light feet perk helpt daar behoorlijk mee als je een LMG hebt.
Vond Aug eerst ook fijn, maar RPD is toch wel beter. Alleen zo zwaarquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:23 schreef Droathoah het volgende:
Acr beter dan de M16A1 en de Scar? Wel leuk, heb ik weer wat te doen voor me XP
ik vind acr stukke beter. nadeel is dat je soms halve magazijn kwijt ben aan 1 kill. maar je kan van behoorlijk lange afstand iemand neerhalen met zijn goeie range en accuracy.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:23 schreef Droathoah het volgende:
Een half magazijn aan 1 kill?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:32 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik vind acr stukke beter. nadeel is dat je soms halve magazijn kwijt ben aan 1 kill. maar je kan van behoorlijk lange afstand iemand neerhalen met zijn goeie range en accuracy.
maar onder voorbehoud..sommige vinden de acr niet fijn
Kleine burst of single shot is vaak meer dan genoeg. Tenzij je in een lagserver zit natuurlijk of door een muur heen moet.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:32 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik vind acr stukke beter. nadeel is dat je soms halve magazijn kwijt ben aan 1 kill. maar je kan van behoorlijk lange afstand iemand neerhalen met zijn goeie range en accuracy.
maar onder voorbehoud..sommige vinden de acr niet fijn
Dat heb je met de andere ook wel eens die ik net noemde, maar half magazijn is een beetje overdreven denk ik.quote:
ACR en M16 maakt volgens mij niet zoveel uitquote:Op maandag 1 februari 2010 15:23 schreef Droathoah het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk verre van realistisch als je op iemand begint te schieten terwijl die in jouw buurt staat. Maar je raakt hem niet omdat hij continue aan het springen is, en je dan vervolgens geknifed wordt...quote:Op maandag 1 februari 2010 13:24 schreef Telebankieren het volgende:
[..]
Irritant he wanneer je net in een hoekje op iemand in ligt te zoomen en hij springt steeds uit je vizier
Heb je geen commando voor nodig hoor.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:57 schreef Dibble het volgende:
je kunt ook 20 meter omlaag vallen en overleven, commandokutspel
en ook om een niet te overlevenquote:
Je moet de M16 niet in "easy"-mode gebruiken. in HQ is die super. In Ez-mode zuigt ie. Same met famas denk ik..quote:Op maandag 1 februari 2010 15:54 schreef Dibble het volgende:
m16 moet je zorgen dat je de tweede burst ook raak hebt, anders ben je het haasje
Quarry is makkelijker. Als je van highrise afvalt, krijg je niet de achievement..quote:Op maandag 1 februari 2010 16:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar die is van hoger, Highrise does the trick
Wat ik dan weer niet snap in EZ mode dan. Met famas en m16 heb je twee bursts nodig. Nou wil je stopping power gebruiken waardoor je sterkere kogels afvuurt maar dan nog heb je twee bursts nodig om te killen.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je moet de M16 niet in "easy"-mode gebruiken. in HQ is die super. In Ez-mode zuigt ie. Same met famas denk ik..
Ben nu lvl 70 prestige 3. Wil nu 1000 kills met mijn M16 maken, daarna sitrep completen en mijn FMJ-kills maken met mijn WA2000. Daar moet ik nog 10 kills voor.
Daarna gaan we naar prestige 4
Gewoon geen EZ-mode spelenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:20 schreef Dibble het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet snap in EZ mode dan. Met famas en m16 heb je twee bursts nodig. Nou wil je stopping power gebruiken waardoor je sterkere kogels afvuurt maar dan nog heb je twee bursts nodig om te killen.
Achteraf zag ik dat stopping iets heel anders betekende en je 1 kogel minder nodig hebt om te doden.
Conclusie: Stopping power met burst wapens is useless, want je hebt nog steeds 2 volle bursts nodig.
HC HQ FTW... Niet zeuren.. Gamenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:29 schreef Dibble het volgende:
Ja en dan lekker met als die campers in HC spelen zeker. Gezellig.
Even eerst impressie, hij zit lekker sluit goed aan en heb er half uurtje mee op mijn hoofd gezeten en nergens last van (ga vanavond langer spelen om te kijken hoe het dan is)quote:Op zondag 31 januari 2010 12:23 schreef Thormodo het volgende:
Eerst had ik iets van rond de ~40 euro vind ik wel best voor een headset. Maar aan de andere kant zit ik altijd met oordopjes in, die in Logitech boxjes van 10 euro zitten. Dus als ik die kan vervangen door een headset met beter geluid is dat het geld natuurlijk wel waard. Zit ik nog steeds met het probleem of zo’n headset na een uur of twee niet warm/vervelend wordt. Ik heb geen aparte geluidskaart, dus via USB inpluggen zou wel ideaal zijn. En surround sound lijkt me ook wel leuk en dat schijnt zowaar ook nog redelijk goed te werken. Dus ik zit nu aan de Logitech G35 te denken, maar die is uiteraard wel vrij prijzig.
Edit: Maar schijnbaar heb ik wel een redelijk goede geluidskaart. (Mijn broer heeft dezelfde kaart, met 5.1 boxen.) Dus misschien is het wel beter om surround sound "echt" te hebben (met 4 stekkertjes) i.p.v. met drivers. Dus die Roccat Kave 5.1 klinken ook wel interessant, dus ben benieuwd wat jij er straks van vind Inspi. Ben een beetje (youtube) reviews aan het bekijken nu. Keuzes keuzes
Wel, ik heb hem daar namelijk gehaald.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Quarry is makkelijker. Als je van highrise afvalt, krijg je niet de achievement..
Ik vind een harrier sowieso chiller, zelfs buiten het feit dat je er een strike bij krijgt. Het verschil is dat de chopper over de hele map beweegt en de harrier niet voor zover ik weet.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:53 schreef Thormodo het volgende:
Wat is het voordeel nu eigenlijk van een chopper (7 kills) t.o.v. een harrier strike (7 kills)? Aangezien je met een harrier ook nog de airstrike hebt. Schiet/draait een chopper sneller ofzo?
Easy mode. ("Niet hardcore".)quote:
Dat is ook de enige HC mode die ik leuk vindquote:
Kills van crates tellen niet bij je killstreak.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:38 schreef Ulreazj het volgende:
Ja als die chopper er is , gaat het hard. Vanavond een crate gejat van tegenstander waar een chopper inzat .:D
Niet voor je rewards, wel voor je streak.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kills van crates tellen niet bij je killstreak.
Ging me meer omdat ik die crate gejat hadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
eigenlijk naar 71, je moet 70 nog vol maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:20 schreef dikke_donder het volgende:
hoe zit het eigenlijk met prestiges? eerst naar lvl70 en dan een reset zodat je de prestiges kan gaan doen?
ah, tnx..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:20 schreef bigbass het volgende:
[..]
eigenlijk naar 71, je moet 70 nog vol maken.
En dan alles resetten en opnieuw beginnen met een ander icoontje en wat extra challenges ja.
en dan daarna weer door die frustrerende +- 20 eerste lvlsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:11 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ah, tnx..
dan moet ik nog 11 lvls up gaan voordat ik zover ben
Ach, die gaan zo snel voorbij. Ben nu bij level 41, en het begint nu echt traag te gaan. Ik merk gelukkig wel dat er langzamerhand meer challenges unlocked worden die je kunt halen. Dat scheelt gelukkig weer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:45 schreef bigbass het volgende:
[..]
en dan daarna weer door die frustrerende +- 20 eerste lvls
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:45 schreef bigbass het volgende:
[..]
en dan daarna weer door die frustrerende +- 20 eerste lvls
Een kill mét een crate telt dan wél weer meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, ik heb al 2x gehad dat ik een AC130 had en dat het te druk was in de lucht. Was die klaar was het potje afgelopenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef mp_40_fan het volgende:
Had ik zonet een care package waar een chopper gunner in zat, was het potje 5 tellen later afgelopen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
dan moet je je package op een betere plaats neergooienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:56 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ja, ik heb al 2x gehad dat ik een AC130 had en dat het te druk was in de lucht. Was die klaar was het potje afgelopen
En al heel vaak een AC130 of een Chopper gunner en dat die dan gejat wordt
Had ik, komt er net een pavelow langs ofzo, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:23 schreef bigbass het volgende:
[..]
dan moet je je package op een betere plaats neergooien
cold blooded(en stinger) ftwquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Had ik, komt er net een pavelow langs ofzo, dat soort dingen.
Gesnapt nu. Ik ga vaak dood door lag, dan schiet ik maar op de killcam zie je dat ik geen schot heb gelost. Heel erg veel campers ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:04 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Des te langer je speelt, des te meer je je aan allerhande zaken gaat ergeren.
Heb ik laatst ook met een EMP gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef mp_40_fan het volgende:
Had ik zonet een care package waar een chopper gunner in zat, was het potje 5 tellen later afgelopen.
nee het is gewoon level 70, je begint nl bij 1 niet bij 0quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:20 schreef bigbass het volgende:
[..]
eigenlijk naar 71, je moet 70 nog vol maken.
En dan alles resetten en opnieuw beginnen met een ander icoontje en wat extra challenges ja.
Ben gisteravond maar wat aan mijn snipeskillz gaan werken in Highrise, de eerste drie schoten die ik maakt waren headshotsBegon mezelf bijna te verdenken van hacks
![]()
dan is het dus het 70e lvl, maar net zo goed moet je door tot lvl 71quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:01 schreef Telebankieren het volgende:
[..]
nee het is gewoon level 70, je begint nl bij 1 niet bij 0
Vaak genoeg gehad dat ik allerlei relaxe items had in mijn carepackages, maar ik die niet gebruikte omdat ik de flare nodig had om lekker snel te rennen..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef mp_40_fan het volgende:
ik heb scavenger, cold blooded en sitrepquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bling (pro)
Cold blooded
Sitrep
Sitrep omdat dat de laatste perk is die ik nog niet gemaxed heb. Dan heb ik alle perk-titles![]()
Cold-blooded is gewoon erg prettig als er een Harrier/chopper in de lucht zit.
Niets is prachtiger dan mensen een WTF-moment te geven. Had in Scrapyard 2 kills in 1 door het kapotschieten van een C4 package bij een HQ door de wand van een vliegtuigromp. De cheater en noob-berichten vlogen me om de oren
Het klopt dat het levelen erg traag gaat. Speel de capture dingen, dan gebruiken de tegenstanders meer C4/claymore. (Dus CTF, HQ, Domination) Daarnaast is HQ ook fijner omdat je dan sneller kills maakt en de claymores ook sterker zijn waardoor die meer gebruikt worden..quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:58 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik heb scavenger, cold blooded en sitrep
met sitrep zit ik pas op de helft..dat gaat best traag. vooral als tegenstanders geen claymores/c4 gebruiken.
of werkt het ook met nades?
Ik ben al lang blij dat ik eindelijk mijn lightweigth pro (rank 6; 250 miles sprinten) heb. Christus wat was dat een klus...quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
Ik speel tegenwoordig alleen nog maar Ground War met mijn rush-build
Ik heb nu bijna alle SMG's minimaal akimbo
Dat is de enige die ik nog niet pro heb. Hoewel het op zich wel snel gaat als je elk potje sprintend doorgaatquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ik eindelijk mijn lightweigth pro (rank 6; 250 miles sprinten) heb. Christus wat was dat een klus...
Heb je al sitrep rank 6 gehaald dan??quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik nog niet pro heb. Hoewel het op zich wel snel gaat als je elk potje sprintend doorgaat
Nee, die heb ik net pas unlockedquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je al sitrep rank 6 gehaald dan??
Uit de game bedoel je..? Gebeurt inderdaad vaker. Heb er ook last van..quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:03 schreef Monstarr het volgende:
Ik word na ieder potje uit de party gekickt?
tnx voor de tip. ga ik die maar eens wat vaker doenquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het klopt dat het levelen erg traag gaat. Speel de capture dingen, dan gebruiken de tegenstanders meer C4/claymore. (Dus CTF, HQ, Domination) Daarnaast is HQ ook fijner omdat je dan sneller kills maakt en de claymores ook sterker zijn waardoor die meer gebruikt worden..
nee echt letterlijk na het einde van een ronde wanneer je normaal intermission hebt zit ik weer in m'n prive party en mag ik opnieuw een game type uitkiezen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uit de game bedoel je..? Gebeurt inderdaad vaker. Heb er ook last van..
Ja ik begrijp wat je bedoelt. Een van de vele bugs atm..quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:29 schreef Monstarr het volgende:
[..]
nee echt letterlijk na het einde van een ronde wanneer je normaal intermission hebt zit ik weer in m'n prive party en mag ik opnieuw een game type uitkiezen.
Bedankt voor jouw goed onderbouwde rant..quote:
Verklaar je eens nader?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:01 schreef Solique het volgende:
Ben MW2 even helemaal zat geworden door al die problemen en veelal onmogelijke manieren om normaal te kunnen spelen. Ik zal dit weekend en anders over 3 weken eens kijken of het verbeterd is.
Ben onderhand terug naar MW1, wat dan een verademing is.
Dat vind ik op dit moment het grootste nadeel inderdaad. Van laggende servers, disconnects en dat soort grappen heb ik -tot nu toe- weinig tot geen lastquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:53 schreef dikke_donder het volgende:
geen dedicated server is echt een gemis. daarmee zouden zoveel problemen opgelost worden. maar dat kost natuurlijk weer meer geld wat ze niet willen uitgeven. krentekakkers
nee want level 71 bestaat niet hoerquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:30 schreef bigbass het volgende:
[..]
dan is het dus het 70e lvl, maar net zo goed moet je door tot lvl 71
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:52 schreef Telebankieren het volgende:
[..]
nee want level 71 bestaat niet hoer
ik heb 1x een complete avond gehad dat ik telkens van de host geknikkerd werd zodra ik een 'server' begon te zoeken. als ze al bezig waren, dan zag ik 1 seconde het load schermpje en daarna was het weer 'disconnected from host' oid.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat vind ik op dit moment het grootste nadeel inderdaad. Van laggende servers, disconnects en dat soort grappen heb ik -tot nu toe- weinig tot geen last
Dat is volgens mij een voorbeeld van lag. Ik zie jou eerder dan jij mij, en schiet dus ook eerder. Voor jou gevoel zien we elkaar dan gelijk, terwijl ik jou eigenlijk een fractie eerder zie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:07 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik heb 1x een complete avond gehad dat ik telkens van de host geknikkerd werd zodra ik een 'server' begon te zoeken. als ze al bezig waren, dan zag ik 1 seconde het load schermpje en daarna was het weer 'disconnected from host' oid.
buiten dat valt het bij mij ook redelijk mee met disconnecting. wat mij nog het meeste opvalt is het verschil in reactie tijdens killcam.
komt iemand de hoek om en ik schiet gelijk.
hij maakt mij af
ik zie op de killcam dat ik geen schot gelost heb bij hem![]()
dit viel mij al erg snel op dat ik vaak ZEER traag reageer bij hun op het scherm vergeleken bij de mijne. dit is een probleem wat verholpen kan worden als er dedicated servers worden opgesteld.
Ik tube hem welquote:
ik hoop maar dat dat een hele vreemde typo is...quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:52 schreef Telebankieren het volgende:
[..]
nee want level 71 bestaat niet hoer
sie haben recht, ich meinte das nichtquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:20 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik hoop maar dat dat een hele vreemde typo is...
en dan ben je dus level 1 prestige, en niet level 0 prestige die je vervolgens nog vol moet maken om 1 te krijgen.quote:Maar denk zelf even na, als iemand je zegt dat je op lvl 70 prestige kan beginnen, verwacht je dan dat dat is wanneer er 70 naast je naam staat, of wanneer er 70 naast je naam staat en je je balkje weer helemaal vol hebt?
Lijkt me dat dat ook bij jou het eerste is.
Wanneer na 70 je balkje weer helemaal vol is zou je verwachten dat je lvl naar 71 veranderd, dit doet het niet, maar verder heb je alle voorwaarden voor lvl 71 gehaald. Eigenlijk level je er dus wel heen, het is alsof je naar huis loopt maar voor de deur blijft staan, hoewel je dan niet in je huis bent geweest ben je er toch zeer zeker wel naartoe gelopen.
Volwassen hoor!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:36 schreef Telebankieren het volgende:
[..]
sie haben recht, ich meinte das nicht
[..]
en dan ben je dus level 1 prestige, en niet level 0 prestige die je vervolgens nog vol moet maken om 1 te krijgen.
Ik heb gelijk, jij niet. Einde discussie, over en uit.
IDD. Ga aub naar ONZ ofzo.. Puberquote:
Had het gisteren al... Vervelend inderdaad!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:43 schreef Bootje84 het volgende:
Jezus, IW heeft volgens mij een of andere update uitgebracht waardoor je na ELKE game er uitklapt![]()
Kidding right? Gister nog geen last van, zo eens even proberen..quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:43 schreef Bootje84 het volgende:
Jezus, IW heeft volgens mij een of andere update uitgebracht waardoor je na ELKE game er uitklapt![]()
Kameraad van me heeft er ook last van. Over een uurtje ff kijken of het echt zo isquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:43 schreef Bootje84 het volgende:
Ja idd.. Beetje vreemd allemaal..quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:16 schreef Razor21 het volgende:
Krijg continu na een game de melding playlist available en dan pats eruit...![]()
![]()
![]()
Let ff op je taal. Dank u.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:33 schreef WooZ het volgende:
wat een kankerspel blijft het zeg, ben je bezig aan een relaxte killstreak 10-0 hoppa lag en connection timed out
Is best vaak zo. Net gespeeld, en de helft van de keren gaat hij die playlist updaten, en wordt je er dus uitgeflikkerd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Kameraad van me heeft er ook last van. Over een uurtje ff kijken of het echt zo is
Dat had ik ook inderdaad.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:59 schreef bigbass het volgende:
Ik vloog er net ook de eerste 2 potjes uit, toen kreeg ik de melding "Updating Playlist" of iets in die trant en daarna heb ik 4 potjes in dezelfde server gespeeld zonder er uit te vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |