camperquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:09 schreef bigbass het volgende:
Ik speelde gisteravond voor het eerst een potje CTF waarbij de overtime niet na 20 seconden voorbij was. Beide teams hadden goede verdedigers en het was echt spannend. Uiteindelijk wonnen we met nog 20 seconden op de klok.
Werd in het potje naarna ook nog voor camper uitgemaakt toen ik de vlag verdedigde
In Underpass, bewoog me gewoon heen en weer tussen de plantjes bij de vlag.
eventueel bling en dan die monitor nemen met fmj. kan zien waar ze zitten en door muren knallenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:44 schreef Ezechielk het volgende:
Vanavond weer eens een paar rondjes knallen.
Weet iemand trouwens hoe je het makkelijkste de extended mags krijgt? 40 bullet penetration kills met FMJ, maar dat gaan zoooo traaaaag
Bij de meeste maps gaat dat best snel, hoor. Gewoon door een muur iemand neer schieten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:44 schreef Ezechielk het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je het makkelijkste de extended mags krijgt? 40 bullet penetration kills met FMJ, maar dat gaan zoooo traaaaag
Precies, en ook objecten waar je zonder FMJ damage door had kunnen doen tellen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij de meeste maps gaat dat best snel, hoor. Gewoon door een muur iemand neer schieten.
Vergeet niet dat de meesten online bij MW2 niet weten wat defenden is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
Over dat campen bij CTF/Domination:It's called defending.
in Hardcore HQ ging het ook vrij snel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:44 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:18 schreef Ulreazj het volgende:
Met wat vrienden CTF spelen, komen we tegen een clan. Spelen we ze totaal van de map. 14-0 en 12-0 in 2 potjes.
Vooral als je een intervention gebruiktquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij de meeste maps gaat dat best snel, hoor. Gewoon door een muur iemand neer schieten.
Verschrikkelijk irritant in Third Person, die gasten die dan tegen een muur aan gaan staan en dan er langs kunnen kijken, wachten en dan mensen schieten, da's pas nep.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef porsche1 het volgende:
Toen had ik de game net een half uurtje ofzo, en ik ging gelijk tegen ongeveer de beste uit mijn clan.
Hard geowned, maar hij heeft mijn ene kill er uitgehaald.
gehaald door met een RPG een eigen claymore kapot te schietenquote:Challenge: "How the?" - Kill an enemy by using bullet penetration to blow up an explosive through a wall. FMJ is not Required
Misschien moeten jullie een keer samen uit eten gaanquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef Inspi het volgende:
Elke keer ga ik met veel hoop een server op samen met een vriend een paar rondjes spelen. En bijna elke keer is het weer hetzelfde. Jammer gewoon het had zo mooi kunnen zijn tussen ons.
oefenen oefenen oefenenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef Inspi het volgende:
Oke de fun begint er echt af te gaan nu. Kan heel veel hebben maar constant tegen je kloten aan geschoten worden door een of andere josti met een tube is een beetje teveel van het goede. Keer of 4-5 in een game kan ik nog wel hebben maar van de 12 man 5 met zo'n ding erop, en dik 10 deaths erdoor krijgen.
Elke keer ga ik met veel hoop een server op samen met een vriend een paar rondjes spelen. En bijna elke keer is het weer hetzelfde. Jammer gewoon het had zo mooi kunnen zijn tussen ons.
Je poort juist forwarden?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:02 schreef Parafernalia het volgende:
Iemand trouwens nog een idee hoe ik van "NAT Type: Strict" af kom?
kutsniperhomoquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:44 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Like it?Mijn beste score ooit.
Nee, ik was geen sniper. ACR en dan een chopper gun.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |