Dat is ook de enige HC mode die ik leuk vindquote:
Kills van crates tellen niet bij je killstreak.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:38 schreef Ulreazj het volgende:
Ja als die chopper er is , gaat het hard. Vanavond een crate gejat van tegenstander waar een chopper inzat .:D
Niet voor je rewards, wel voor je streak.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kills van crates tellen niet bij je killstreak.
Ging me meer omdat ik die crate gejat hadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
eigenlijk naar 71, je moet 70 nog vol maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:20 schreef dikke_donder het volgende:
hoe zit het eigenlijk met prestiges? eerst naar lvl70 en dan een reset zodat je de prestiges kan gaan doen?
ah, tnx..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:20 schreef bigbass het volgende:
[..]
eigenlijk naar 71, je moet 70 nog vol maken.
En dan alles resetten en opnieuw beginnen met een ander icoontje en wat extra challenges ja.
en dan daarna weer door die frustrerende +- 20 eerste lvlsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:11 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ah, tnx..
dan moet ik nog 11 lvls up gaan voordat ik zover ben
Ach, die gaan zo snel voorbij. Ben nu bij level 41, en het begint nu echt traag te gaan. Ik merk gelukkig wel dat er langzamerhand meer challenges unlocked worden die je kunt halen. Dat scheelt gelukkig weer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:45 schreef bigbass het volgende:
[..]
en dan daarna weer door die frustrerende +- 20 eerste lvls
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:45 schreef bigbass het volgende:
[..]
en dan daarna weer door die frustrerende +- 20 eerste lvls
Een kill mét een crate telt dan wél weer meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, ik heb al 2x gehad dat ik een AC130 had en dat het te druk was in de lucht. Was die klaar was het potje afgelopenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef mp_40_fan het volgende:
Had ik zonet een care package waar een chopper gunner in zat, was het potje 5 tellen later afgelopen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
dan moet je je package op een betere plaats neergooienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:56 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ja, ik heb al 2x gehad dat ik een AC130 had en dat het te druk was in de lucht. Was die klaar was het potje afgelopen
En al heel vaak een AC130 of een Chopper gunner en dat die dan gejat wordt
Had ik, komt er net een pavelow langs ofzo, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:23 schreef bigbass het volgende:
[..]
dan moet je je package op een betere plaats neergooien
cold blooded(en stinger) ftwquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Had ik, komt er net een pavelow langs ofzo, dat soort dingen.
Gesnapt nu. Ik ga vaak dood door lag, dan schiet ik maar op de killcam zie je dat ik geen schot heb gelost. Heel erg veel campers ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:04 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Des te langer je speelt, des te meer je je aan allerhande zaken gaat ergeren.
Heb ik laatst ook met een EMP gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef mp_40_fan het volgende:
Had ik zonet een care package waar een chopper gunner in zat, was het potje 5 tellen later afgelopen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
nee het is gewoon level 70, je begint nl bij 1 niet bij 0quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:20 schreef bigbass het volgende:
[..]
eigenlijk naar 71, je moet 70 nog vol maken.
En dan alles resetten en opnieuw beginnen met een ander icoontje en wat extra challenges ja.
Ben gisteravond maar wat aan mijn snipeskillz gaan werken in Highrise, de eerste drie schoten die ik maakt waren headshotsBegon mezelf bijna te verdenken van hacks
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |