Vond Aug eerst ook fijn, maar RPD is toch wel beter. Alleen zo zwaarquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:23 schreef Droathoah het volgende:
Acr beter dan de M16A1 en de Scar? Wel leuk, heb ik weer wat te doen voor me XP
ik vind acr stukke beter. nadeel is dat je soms halve magazijn kwijt ben aan 1 kill. maar je kan van behoorlijk lange afstand iemand neerhalen met zijn goeie range en accuracy.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:23 schreef Droathoah het volgende:
Een half magazijn aan 1 kill?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:32 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik vind acr stukke beter. nadeel is dat je soms halve magazijn kwijt ben aan 1 kill. maar je kan van behoorlijk lange afstand iemand neerhalen met zijn goeie range en accuracy.
maar onder voorbehoud..sommige vinden de acr niet fijn
Kleine burst of single shot is vaak meer dan genoeg. Tenzij je in een lagserver zit natuurlijk of door een muur heen moet.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:32 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik vind acr stukke beter. nadeel is dat je soms halve magazijn kwijt ben aan 1 kill. maar je kan van behoorlijk lange afstand iemand neerhalen met zijn goeie range en accuracy.
maar onder voorbehoud..sommige vinden de acr niet fijn
Dat heb je met de andere ook wel eens die ik net noemde, maar half magazijn is een beetje overdreven denk ik.quote:
ACR en M16 maakt volgens mij niet zoveel uitquote:Op maandag 1 februari 2010 15:23 schreef Droathoah het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk verre van realistisch als je op iemand begint te schieten terwijl die in jouw buurt staat. Maar je raakt hem niet omdat hij continue aan het springen is, en je dan vervolgens geknifed wordt...quote:Op maandag 1 februari 2010 13:24 schreef Telebankieren het volgende:
[..]
Irritant he wanneer je net in een hoekje op iemand in ligt te zoomen en hij springt steeds uit je vizier
Heb je geen commando voor nodig hoor.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:57 schreef Dibble het volgende:
je kunt ook 20 meter omlaag vallen en overleven, commandokutspel
en ook om een niet te overlevenquote:
Je moet de M16 niet in "easy"-mode gebruiken. in HQ is die super. In Ez-mode zuigt ie. Same met famas denk ik..quote:Op maandag 1 februari 2010 15:54 schreef Dibble het volgende:
m16 moet je zorgen dat je de tweede burst ook raak hebt, anders ben je het haasje
Quarry is makkelijker. Als je van highrise afvalt, krijg je niet de achievement..quote:Op maandag 1 februari 2010 16:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar die is van hoger, Highrise does the trick
Wat ik dan weer niet snap in EZ mode dan. Met famas en m16 heb je twee bursts nodig. Nou wil je stopping power gebruiken waardoor je sterkere kogels afvuurt maar dan nog heb je twee bursts nodig om te killen.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je moet de M16 niet in "easy"-mode gebruiken. in HQ is die super. In Ez-mode zuigt ie. Same met famas denk ik..
Ben nu lvl 70 prestige 3. Wil nu 1000 kills met mijn M16 maken, daarna sitrep completen en mijn FMJ-kills maken met mijn WA2000. Daar moet ik nog 10 kills voor.
Daarna gaan we naar prestige 4
Gewoon geen EZ-mode spelenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:20 schreef Dibble het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet snap in EZ mode dan. Met famas en m16 heb je twee bursts nodig. Nou wil je stopping power gebruiken waardoor je sterkere kogels afvuurt maar dan nog heb je twee bursts nodig om te killen.
Achteraf zag ik dat stopping iets heel anders betekende en je 1 kogel minder nodig hebt om te doden.
Conclusie: Stopping power met burst wapens is useless, want je hebt nog steeds 2 volle bursts nodig.
HC HQ FTW... Niet zeuren.. Gamenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:29 schreef Dibble het volgende:
Ja en dan lekker met als die campers in HC spelen zeker. Gezellig.
Even eerst impressie, hij zit lekker sluit goed aan en heb er half uurtje mee op mijn hoofd gezeten en nergens last van (ga vanavond langer spelen om te kijken hoe het dan is)quote:Op zondag 31 januari 2010 12:23 schreef Thormodo het volgende:
Eerst had ik iets van rond de ~40 euro vind ik wel best voor een headset. Maar aan de andere kant zit ik altijd met oordopjes in, die in Logitech boxjes van 10 euro zitten. Dus als ik die kan vervangen door een headset met beter geluid is dat het geld natuurlijk wel waard. Zit ik nog steeds met het probleem of zo’n headset na een uur of twee niet warm/vervelend wordt. Ik heb geen aparte geluidskaart, dus via USB inpluggen zou wel ideaal zijn. En surround sound lijkt me ook wel leuk en dat schijnt zowaar ook nog redelijk goed te werken. Dus ik zit nu aan de Logitech G35 te denken, maar die is uiteraard wel vrij prijzig.
Edit: Maar schijnbaar heb ik wel een redelijk goede geluidskaart. (Mijn broer heeft dezelfde kaart, met 5.1 boxen.) Dus misschien is het wel beter om surround sound "echt" te hebben (met 4 stekkertjes) i.p.v. met drivers. Dus die Roccat Kave 5.1 klinken ook wel interessant, dus ben benieuwd wat jij er straks van vind Inspi. Ben een beetje (youtube) reviews aan het bekijken nu. Keuzes keuzes
Wel, ik heb hem daar namelijk gehaald.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Quarry is makkelijker. Als je van highrise afvalt, krijg je niet de achievement..
Ik vind een harrier sowieso chiller, zelfs buiten het feit dat je er een strike bij krijgt. Het verschil is dat de chopper over de hele map beweegt en de harrier niet voor zover ik weet.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:53 schreef Thormodo het volgende:
Wat is het voordeel nu eigenlijk van een chopper (7 kills) t.o.v. een harrier strike (7 kills)? Aangezien je met een harrier ook nog de airstrike hebt. Schiet/draait een chopper sneller ofzo?
Easy mode. ("Niet hardcore".)quote:
Dat is ook de enige HC mode die ik leuk vindquote:
Kills van crates tellen niet bij je killstreak.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:38 schreef Ulreazj het volgende:
Ja als die chopper er is , gaat het hard. Vanavond een crate gejat van tegenstander waar een chopper inzat .:D
Niet voor je rewards, wel voor je streak.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kills van crates tellen niet bij je killstreak.
Ging me meer omdat ik die crate gejat hadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
eigenlijk naar 71, je moet 70 nog vol maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:20 schreef dikke_donder het volgende:
hoe zit het eigenlijk met prestiges? eerst naar lvl70 en dan een reset zodat je de prestiges kan gaan doen?
ah, tnx..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:20 schreef bigbass het volgende:
[..]
eigenlijk naar 71, je moet 70 nog vol maken.
En dan alles resetten en opnieuw beginnen met een ander icoontje en wat extra challenges ja.
en dan daarna weer door die frustrerende +- 20 eerste lvlsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:11 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ah, tnx..
dan moet ik nog 11 lvls up gaan voordat ik zover ben
Ach, die gaan zo snel voorbij. Ben nu bij level 41, en het begint nu echt traag te gaan. Ik merk gelukkig wel dat er langzamerhand meer challenges unlocked worden die je kunt halen. Dat scheelt gelukkig weer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:45 schreef bigbass het volgende:
[..]
en dan daarna weer door die frustrerende +- 20 eerste lvls
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:45 schreef bigbass het volgende:
[..]
en dan daarna weer door die frustrerende +- 20 eerste lvls
Een kill mét een crate telt dan wél weer meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, ik heb al 2x gehad dat ik een AC130 had en dat het te druk was in de lucht. Was die klaar was het potje afgelopenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef mp_40_fan het volgende:
Had ik zonet een care package waar een chopper gunner in zat, was het potje 5 tellen later afgelopen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
dan moet je je package op een betere plaats neergooienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:56 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ja, ik heb al 2x gehad dat ik een AC130 had en dat het te druk was in de lucht. Was die klaar was het potje afgelopen
En al heel vaak een AC130 of een Chopper gunner en dat die dan gejat wordt
Had ik, komt er net een pavelow langs ofzo, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:23 schreef bigbass het volgende:
[..]
dan moet je je package op een betere plaats neergooien
cold blooded(en stinger) ftwquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Had ik, komt er net een pavelow langs ofzo, dat soort dingen.
Gesnapt nu. Ik ga vaak dood door lag, dan schiet ik maar op de killcam zie je dat ik geen schot heb gelost. Heel erg veel campers ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:04 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Des te langer je speelt, des te meer je je aan allerhande zaken gaat ergeren.
Heb ik laatst ook met een EMP gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef mp_40_fan het volgende:
Had ik zonet een care package waar een chopper gunner in zat, was het potje 5 tellen later afgelopen.
nee het is gewoon level 70, je begint nl bij 1 niet bij 0quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:20 schreef bigbass het volgende:
[..]
eigenlijk naar 71, je moet 70 nog vol maken.
En dan alles resetten en opnieuw beginnen met een ander icoontje en wat extra challenges ja.
Ben gisteravond maar wat aan mijn snipeskillz gaan werken in Highrise, de eerste drie schoten die ik maakt waren headshotsBegon mezelf bijna te verdenken van hacks
![]()
dan is het dus het 70e lvl, maar net zo goed moet je door tot lvl 71quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:01 schreef Telebankieren het volgende:
[..]
nee het is gewoon level 70, je begint nl bij 1 niet bij 0
Vaak genoeg gehad dat ik allerlei relaxe items had in mijn carepackages, maar ik die niet gebruikte omdat ik de flare nodig had om lekker snel te rennen..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef mp_40_fan het volgende:
ik heb scavenger, cold blooded en sitrepquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bling (pro)
Cold blooded
Sitrep
Sitrep omdat dat de laatste perk is die ik nog niet gemaxed heb. Dan heb ik alle perk-titles![]()
Cold-blooded is gewoon erg prettig als er een Harrier/chopper in de lucht zit.
Niets is prachtiger dan mensen een WTF-moment te geven. Had in Scrapyard 2 kills in 1 door het kapotschieten van een C4 package bij een HQ door de wand van een vliegtuigromp. De cheater en noob-berichten vlogen me om de oren
Het klopt dat het levelen erg traag gaat. Speel de capture dingen, dan gebruiken de tegenstanders meer C4/claymore. (Dus CTF, HQ, Domination) Daarnaast is HQ ook fijner omdat je dan sneller kills maakt en de claymores ook sterker zijn waardoor die meer gebruikt worden..quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:58 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik heb scavenger, cold blooded en sitrep
met sitrep zit ik pas op de helft..dat gaat best traag. vooral als tegenstanders geen claymores/c4 gebruiken.
of werkt het ook met nades?
Ik ben al lang blij dat ik eindelijk mijn lightweigth pro (rank 6; 250 miles sprinten) heb. Christus wat was dat een klus...quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
Ik speel tegenwoordig alleen nog maar Ground War met mijn rush-build
Ik heb nu bijna alle SMG's minimaal akimbo
Dat is de enige die ik nog niet pro heb. Hoewel het op zich wel snel gaat als je elk potje sprintend doorgaatquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ik eindelijk mijn lightweigth pro (rank 6; 250 miles sprinten) heb. Christus wat was dat een klus...
Heb je al sitrep rank 6 gehaald dan??quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik nog niet pro heb. Hoewel het op zich wel snel gaat als je elk potje sprintend doorgaat
Nee, die heb ik net pas unlockedquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je al sitrep rank 6 gehaald dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |