Dan is het practisch onmogelijk.. Doe dan een carepackage en ga duimen dat hij er in zitquote:Op zondag 31 januari 2010 18:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Misschien wel een idee..zal die UAV weer eens instellen.
Speel eigenlijk alleen maar free 4 all waarschijnlijk dat het dan wat lastiger is?
Als je een chopper gunner gehaald hebt heb je als het goed is meer dan 8 kills op je conto gehadquote:Op zondag 31 januari 2010 19:51 schreef Blik het volgende:
Vandaag voor de eerste keer op geheel eigen kracht een 8 killstreak gehaaldBeetje jammer dat mijn chopper gunner meteen uit de lucht werd geknald
Hij bedoelt waarschijnlijk gewoon een heli.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als je een chopper gunner gehaald hebt heb je als het goed is meer dan 8 kills op je conto gehad
Ik gebruik dezelfde opstelling.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk gewoon een heli.
Predator > Harrier > Chopper Gunner way to go
* WurM gaat z'n Pave Low ff in een Chopper Gunner veranderenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik gebruik dezelfde opstelling.
Die volgorde heb ik ook maar eens ingesteldquote:Op zondag 31 januari 2010 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Die volgorde heb ik ook maar eens ingesteld
Alles wat je gebruikt dat dodelijk is maakt je volgens anderen een noob.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:26 schreef Major-Balls het volgende:
Predator noobs![]()
Harrier-Pavelow-Chopper/AC die laatste wisselt nog wel eens
Beter gebruik van je killstreaks is er niet
Chopper --> Chopper Gunner --> Nucleair!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je er een aan hoort komen, snel op de radar kijken en klikjes van medespelers ontwijken. Ik vang er niet zo vaak meer eentje.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef Major-Balls het volgende:
Al moet ik wel toegeven dat ik het vreselijk irritant vind dat zo'n predator ALTIJD op mijn pannetje terecht komt.. Maar dat zegt niets over de juiste killstreak setup
dan kijk je gewoon niet goed op je minimap en ben je de enige drol die niet gelijk onderdak zoekt. wanneer dat ding in de lucht hangt, heb je meestal nog een seconde of 5 voor, alvorens hij valt.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:10 schreef Major-Balls het volgende:Trust me, dat probeer ik echt wel .. Maar ik hoor hem, ik kijk op die map.. en dan is het
Oh kut! rennen, moven Oh nee.. SHIT SHIT BAM!!!! en dan is het
GVD!! ALTIJD HEH!! ZIE JE!! WTF MAN!! EN ALLEEN MIJ HEH!! AAAAAHH
![]()
Maar ik weet zeker dat er ook vaak genoeg zo op mij gereageerd wordt![]()
mooi spel man
geloof niet in deze combo. Als je al een harrier EN een pavelow in de lucht hebt geschoten dan kun je er zeker van zijn dat er minstens 1 tegenstander met een blaaspijp rondloopt en je chopper dus in no time ook uit de lucht is. Houd het bij harrier + chopper en een toevoeging. Als je de chopper hebt op groundwar dan is het vaak ez om 25 te halen dus de nuke is dan ook wel aan te raden als toevoeging.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:30 schreef Major-Balls het volgende:
Met een predator ga je never nooit niet meer kills halen dan een harrier of een pavelow hoor..
En een harrier + pavelow tegelijk in de lucht is uber pwnage..
Die paar kills die je extra nodig zou moeten hebben.. alsof je alleen maar om de killstreaks zou moeten spelen.. Met of zonder Harline, met een beetje knap spelen is een 6/7 streak niet eens zo moeilijk.. en daarna kan je helemaal los
HC HQ vind ik best leuk. Alleen was het in Rust een beetje chaotischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |