1 |
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Dibble het volgende:
Zet mij ook in de OP
Dibble/Steamnaam-Murccielago-prestige 0 level 22
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:28 schreef haakon het volgende:
Wil jij jouw naam ook in deze OP hebben? PM naar Bootje84 met de informatie in hetvolgende format:
[ code verwijderd ]
Een OP kan je sowieso maar tot 24? uur na het posten nog veranderen. Als je er in wil kan je het makkelijkste je naam etc. gewoon onderin de OP op wiki zetten. Ik heb Dibble al op wiki gezet. Overigens iets in gebiedende wijs 'vragen' is nooit handig -,-.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Scorpie het volgende:
Ja, en als we nu zo`n afwezige TS gaan hebben word de OP nooit geupdate
ja, erbij, had em eerst alleen voor pc, maar veel kameraden van me hebben em ook op de xbox, dus ook maar daarvoor gehaaldquote:Op maandag 25 januari 2010 15:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
OOK? als in erbij?
Edit: Zit via mobiel, kan iemand anders openen?
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:44 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Overigens iets in gebiedende wijs 'vragen' is nooit handig -,-.
Lijkt me vreemd dat dit niet gewerkt heeft:quote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik dacht, probeer het anders na 3 topics hetzelfde te hebben herhaalt
quote:Wil jij jouw naam ook in deze OP hebben? PM naar Bootje84 met de informatie in het volgende format:
<code>
Tip: Ground warquote:Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef mp_40_fan het volgende:
Ik heb em gekocht vanmiddag (), en het is best leuk online. Alleen is het wel fucking rustig in een level
Wat een chaos met al die n00btubes, dan zoek ik toch liever evenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:40 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]
Dat zal ik inderdaad even proberen zo
..?quote:
Nee, was een spammer.quote:
Zag hem vandaag ook op een ander forum.quote:
Niet kopen, hou je geld op zak tot BFBC2. Online is dit echt een no-go!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef rubje het volgende:
Boys, ik ben van plan morgen dit spel te gaan kopen bij de MM. Ik heb twee vragen:
1: Zijn er net zoveel servers als bij BF2 en speel je net zo lekker?
2: Heb je net als BF2 genoeg spelers op het aantal gevulde servers waar je
mee kan samenspelen (of tegenspelen)?
Bedankt!
Niet kopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef rubje het volgende:
Boys, ik ben van plan morgen dit spel te gaan kopen bij de MM. Ik heb twee vragen:
1: Zijn er net zoveel servers als bij BF2 en speel je net zo lekker?
2: Heb je net als BF2 genoeg spelers op het aantal gevulde servers waar je
mee kan samenspelen (of tegenspelen)?
Bedankt!
Ik heb tot nu toe nergens last van eigenlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:28 schreef Dibble het volgende:
[..]
Niet kopen, hou je geld op zak tot BFBC2. Online is dit echt een no-go!
Probeer het, en laat het ons wetenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:55 schreef Blik het volgende:
Zou het trouwens ook mogelijk zijn om de "dropping crates" challenge (game winning kill cam with a dropping crate) te halen met een zelfmoord?
Dus dat je je eigen crate wegkopt...
Des te langer je speelt, des te meer je je aan allerhande zaken gaat ergeren. Ik speel zelfs af en toe weer eens COD 4. Als bad company 2 uitkomt weet ik het welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:43 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nergens last van eigenlijk
Bijna alle problemen die je net noemde kunnen verholpen worden als er gewoon dedicated servers zouden zijn. De redenen waarom die er niet zijn, zijn toch al achterhaald.quote:Mw2 wil ik zeker niet gelijk afkraken, de multi zit goed in elkaar, maar de uitwerking is gewoon crap.
Blizzard/Activision kennende zal het wel verplicht zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:28 schreef Dibble het volgende:
Ik ga de DLC iig niet aanschaffen, ook al kost het 1 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |