1 |
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Dibble het volgende:
Zet mij ook in de OP
Dibble/Steamnaam-Murccielago-prestige 0 level 22
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:28 schreef haakon het volgende:
Wil jij jouw naam ook in deze OP hebben? PM naar Bootje84 met de informatie in hetvolgende format:
[ code verwijderd ]
Een OP kan je sowieso maar tot 24? uur na het posten nog veranderen. Als je er in wil kan je het makkelijkste je naam etc. gewoon onderin de OP op wiki zetten. Ik heb Dibble al op wiki gezet. Overigens iets in gebiedende wijs 'vragen' is nooit handig -,-.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Scorpie het volgende:
Ja, en als we nu zo`n afwezige TS gaan hebben word de OP nooit geupdate
ja, erbij, had em eerst alleen voor pc, maar veel kameraden van me hebben em ook op de xbox, dus ook maar daarvoor gehaaldquote:Op maandag 25 januari 2010 15:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
OOK? als in erbij?
Edit: Zit via mobiel, kan iemand anders openen?
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:44 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Overigens iets in gebiedende wijs 'vragen' is nooit handig -,-.
Lijkt me vreemd dat dit niet gewerkt heeft:quote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik dacht, probeer het anders na 3 topics hetzelfde te hebben herhaalt
quote:Wil jij jouw naam ook in deze OP hebben? PM naar Bootje84 met de informatie in het volgende format:
<code>
Tip: Ground warquote:Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef mp_40_fan het volgende:
Ik heb em gekocht vanmiddag (), en het is best leuk online. Alleen is het wel fucking rustig in een level
Wat een chaos met al die n00btubes, dan zoek ik toch liever evenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:40 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]
Dat zal ik inderdaad even proberen zo
..?quote:
Nee, was een spammer.quote:
Zag hem vandaag ook op een ander forum.quote:
Niet kopen, hou je geld op zak tot BFBC2. Online is dit echt een no-go!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef rubje het volgende:
Boys, ik ben van plan morgen dit spel te gaan kopen bij de MM. Ik heb twee vragen:
1: Zijn er net zoveel servers als bij BF2 en speel je net zo lekker?
2: Heb je net als BF2 genoeg spelers op het aantal gevulde servers waar je
mee kan samenspelen (of tegenspelen)?
Bedankt!
Niet kopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef rubje het volgende:
Boys, ik ben van plan morgen dit spel te gaan kopen bij de MM. Ik heb twee vragen:
1: Zijn er net zoveel servers als bij BF2 en speel je net zo lekker?
2: Heb je net als BF2 genoeg spelers op het aantal gevulde servers waar je
mee kan samenspelen (of tegenspelen)?
Bedankt!
Ik heb tot nu toe nergens last van eigenlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:28 schreef Dibble het volgende:
[..]
Niet kopen, hou je geld op zak tot BFBC2. Online is dit echt een no-go!
Probeer het, en laat het ons wetenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:55 schreef Blik het volgende:
Zou het trouwens ook mogelijk zijn om de "dropping crates" challenge (game winning kill cam with a dropping crate) te halen met een zelfmoord?
Dus dat je je eigen crate wegkopt...
Des te langer je speelt, des te meer je je aan allerhande zaken gaat ergeren. Ik speel zelfs af en toe weer eens COD 4. Als bad company 2 uitkomt weet ik het welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:43 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nergens last van eigenlijk
Bijna alle problemen die je net noemde kunnen verholpen worden als er gewoon dedicated servers zouden zijn. De redenen waarom die er niet zijn, zijn toch al achterhaald.quote:Mw2 wil ik zeker niet gelijk afkraken, de multi zit goed in elkaar, maar de uitwerking is gewoon crap.
Blizzard/Activision kennende zal het wel verplicht zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:28 schreef Dibble het volgende:
Ik ga de DLC iig niet aanschaffen, ook al kost het 1 euro.
QFF(ucking)T.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:05 schreef Jorwol het volgende:
Wat een fucking gedrocht van een spel is dit ook soms he.
Als mensen noobtuben, okee. Als er af en toe lag is, okee. Maar allejezus, die SPAWNS. Wat een ongelofelijke fail is dat zeg. Zeker op Sub Base, als je eenmaal aan de verkeerde kant spawnt blijf je ingesloten en spawn je letterlijk in hun gezichtsveld... Er is een verschil tussen een slechte score krijgen omdat je slechter bent en een slechte score krijgen omdat je geraped wordt door die teringspawns...
Teringhonden ook met hun 'ja IW.net werkt geweldig'. Als ik dit had geweten had ik het spel nooit gekocht...
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:10 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar had wel hoofdpijn erna omdat het te snel ging enzo
Net ook alle 3 de killstreaks (predator, harrier en AC in 20 sec)
Klagen over Spawnrape bij Free for all is een beetje een no-no. Verder heb ik bijna altijd standaard Stopping power+ Steady Aim.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:32 schreef Razor21 het volgende:
Dat spawngebeuren erger ik mij de laatste dagen steeds meer aan.
Zodra ik spawn krijg ik meteen een kogel voor mijn reet nier normaal meer.
Wat is naast Free 4 all ook nog leuk om te doen?
Mijn class is :
- P90 (Bling Bling) + Red dot en een krachtiger kogel (Weet naam niet meer).
- Scavenger Pro (om zo steeds genoeg munitie te hebben en semtex).
- Hardline Pro
- Ninja Pro
Semtex
Heb dezelfde class maar dan met SCAR-H + Heartbeat deze gebruik ik veel op Afghan.
Het lukt mij echt de laatste dagen niet om genoeg kills te halen voor een chopper.
Volgens mij zal ik ook nooit die Nuke halen (25 kils) ben al blij als ik er 7 haal zonder gedood te worden.
Iemand tips voor mijn class?
Je bent dus gewoon een statshoerquote:Op woensdag 27 januari 2010 02:17 schreef AlligatorNL het volgende:
Spel is gewoon gigantisch leuk online, sowieso beter dan COD4 imo. Ik ben hier veel langer mee aan de slag, aangezien die challenges en wapen unlocks en perk unlocks allemaal veel meer speelmogelijkheden biedt. Als je met COD4 level 60 was en je had al je gouden wapens, wat was er dan nog te doen? Hier kan je nog 10 x prestigen.
Ik niet. Gelukkig heb ik hem kado gekregen.quote:Kortom, dit spel zou ik gewoon nog een x kopen met deze ervaringen in mijn achterhoofd!
Qua wapens en mogelijkheden enzo kan je met CoD4 minder.quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:17 schreef AlligatorNL het volgende:
Spel is gewoon gigantisch leuk online, sowieso beter dan COD4 imo. Ik ben hier veel langer mee aan de slag, aangezien die challenges en wapen unlocks en perk unlocks allemaal veel meer speelmogelijkheden biedt. Als je met COD4 level 60 was en je had al je gouden wapens, wat was er dan nog te doen? Hier kan je nog 10 x prestigen.
Kortom, dit spel zou ik gewoon nog een x kopen met deze ervaringen in mijn achterhoofd!
Nu ik weer CoD 4 speel, vraag ik mij juist af waar al die mogelijkheden voor je wapens nodig zijn, als je gewoon een fantastische gameplay hebt. De wapens voelen tenminste als echte wapens ( in Mw2 alleen de light machine guns als RPD etc.)quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Qua wapens en mogelijkheden enzo kan je met CoD4 minder.
Maar CoD4 kan je modden zover je wilt. Dit verlengd de online echt een mega stuk.
Ben vanwege het onlinedrama van de laatste tijd weer terug gestapt naar CoD4, wat een verademing dan weer.
Dit is helaas het dubbele gevoel bij MW2 wat mij ook tegen werkt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:06 schreef Goldfoxx het volgende:
De ene keer bij MW2 loop ik mij rot te ergeren aan dingen als spawns, wachtijden, host migrations, en de andere keer heb ik het gewoon harstikke naar mijn zin .
Says it allquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:32 schreef Razor21 het volgende:
Dat spawngebeuren erger ik mij de laatste dagen steeds meer aan.
Zodra ik spawn krijg ik meteen een kogel voor mijn reet nier normaal meer.
Wat is naast Free 4 all ook nog leuk om te doen?
Mijn class is :
- P90 (Bling Bling) + Red dot en een krachtiger kogel (Weet naam niet meer).
- Scavenger Pro (om zo steeds genoeg munitie te hebben en semtex).
- Hardline Pro
- Ninja Pro
Semtex
Heb dezelfde class maar dan met SCAR-H + Heartbeat deze gebruik ik veel op Afghan.
Het lukt mij echt de laatste dagen niet om genoeg kills te halen voor een chopper.
Volgens mij zal ik ook nooit die Nuke halen (25 kils) ben al blij als ik er 7 haal zonder gedood te worden.
Iemand tips voor mijn class?
Nee. Wel hoe je op het gebouw kan komen, op een richeltje, niet de ene die voor de hand liggend is, maar aan de andere kant.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:25 schreef Dibble het volgende:
Weet iemand hoe je in op het dak komt in Highrise?
Zijn een aantal glitches voor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:46 schreef Dibble het volgende:
Dat is ook goed, Via die richel kun je namelijk ook naar binnensluipen vanaf zo'n sneaky hoekje iedereen binnen verro knallen. Ik zag soms ook snipe bovenop die grote kraan, hoe kom je daar in hemelsnaam opNeemt niet weg dat je met een welgemikt schot je ze daar zo vanaf kunt plukken.
zoek eens op youtube op 'highrise MW2 roof'. Staan genoeg instructiefilmpjes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:25 schreef Dibble het volgende:
Weet iemand hoe je in op het dak komt in Highrise?
Op het dak kun je komen door naar de 'kapotte' glaszenwasserslift te springen. Eerste keer/keren mis je misschien, maar daarna houd je je op tijd vast, en kan je naar boven klimman. Hele gebouw langs over het richteltje, en aan de andere kant weer naar boven klimmen via zo'n lift. Perfecte plekquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:59 schreef Blik het volgende:
[..]
zoek eens op youtube op 'highrise MW2 roof'. Staan genoeg instructiefilmpjes.
Op de kraan kun je komen door op het gebouwtje met de gastank bovenop, op een plateau te springen dat doorloopt richting de kraan
Ik heb er alleen nog niemand zien zitten in alle keren dat ik het gespeeld heb. Komt omdat de weg ernaartoe redelijk open is, kans is dus groot dat je neergeknald wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op het dak kun je komen door naar de 'kapotte' glaszenwasserslift te springen. Eerste keer/keren mis je misschien, maar daarna houd je je op tijd vast, en kan je naar boven klimman. Hele gebouw langs over het richteltje, en aan de andere kant weer naar boven klimmen via zo'n lift. Perfecte plek
Dat is juist gaaf, ik schiet ze altijd vaak zat daarop neer, respawnen ze hebben ze gelijk nog een kogel in hun donderquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:05 schreef Dibble het volgende:
Jah ik dus meestal wel. En dan laten ze op het dak zo'n tactical insertion liggen waardoor ze daar weer terugspawnen
ook mooi voor je challenge ja, had het laatst dat er een tactical insertion lag en op het moment dat ik 'F' wilde rammen om hem te vernietigen spawnde hij (gelukkig met zijn rug naar me toe), was een makkelijke knifekill welquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is juist gaaf, ik schiet ze altijd vaak zat daarop neer, respawnen ze hebben ze gelijk nog een kogel in hun donder
Mee eens. Het is me toch al een paar keer gelukt. Soms wel leuk voor je scores, tot ze weten waar je zit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb er alleen nog niemand zien zitten in alle keren dat ik het gespeeld heb. Komt omdat de weg ernaartoe redelijk open is, kans is dus groot dat je neergeknald wordt.
Ik zou het grootste gedeeltje geen glitches willen noemen, omdat er toch een vrij duidelijk pad naar toe loopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |