nee want level 71 bestaat niet hoerquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:30 schreef bigbass het volgende:
[..]
dan is het dus het 70e lvl, maar net zo goed moet je door tot lvl 71
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:52 schreef Telebankieren het volgende:
[..]
nee want level 71 bestaat niet hoer
ik heb 1x een complete avond gehad dat ik telkens van de host geknikkerd werd zodra ik een 'server' begon te zoeken. als ze al bezig waren, dan zag ik 1 seconde het load schermpje en daarna was het weer 'disconnected from host' oid.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat vind ik op dit moment het grootste nadeel inderdaad. Van laggende servers, disconnects en dat soort grappen heb ik -tot nu toe- weinig tot geen last
Dat is volgens mij een voorbeeld van lag. Ik zie jou eerder dan jij mij, en schiet dus ook eerder. Voor jou gevoel zien we elkaar dan gelijk, terwijl ik jou eigenlijk een fractie eerder zie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:07 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik heb 1x een complete avond gehad dat ik telkens van de host geknikkerd werd zodra ik een 'server' begon te zoeken. als ze al bezig waren, dan zag ik 1 seconde het load schermpje en daarna was het weer 'disconnected from host' oid.
buiten dat valt het bij mij ook redelijk mee met disconnecting. wat mij nog het meeste opvalt is het verschil in reactie tijdens killcam.
komt iemand de hoek om en ik schiet gelijk.
hij maakt mij af
ik zie op de killcam dat ik geen schot gelost heb bij hem![]()
dit viel mij al erg snel op dat ik vaak ZEER traag reageer bij hun op het scherm vergeleken bij de mijne. dit is een probleem wat verholpen kan worden als er dedicated servers worden opgesteld.
Ik tube hem welquote:
ik hoop maar dat dat een hele vreemde typo is...quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:52 schreef Telebankieren het volgende:
[..]
nee want level 71 bestaat niet hoer
sie haben recht, ich meinte das nichtquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:20 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik hoop maar dat dat een hele vreemde typo is...
en dan ben je dus level 1 prestige, en niet level 0 prestige die je vervolgens nog vol moet maken om 1 te krijgen.quote:Maar denk zelf even na, als iemand je zegt dat je op lvl 70 prestige kan beginnen, verwacht je dan dat dat is wanneer er 70 naast je naam staat, of wanneer er 70 naast je naam staat en je je balkje weer helemaal vol hebt?
Lijkt me dat dat ook bij jou het eerste is.
Wanneer na 70 je balkje weer helemaal vol is zou je verwachten dat je lvl naar 71 veranderd, dit doet het niet, maar verder heb je alle voorwaarden voor lvl 71 gehaald. Eigenlijk level je er dus wel heen, het is alsof je naar huis loopt maar voor de deur blijft staan, hoewel je dan niet in je huis bent geweest ben je er toch zeer zeker wel naartoe gelopen.
Volwassen hoor!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:36 schreef Telebankieren het volgende:
[..]
sie haben recht, ich meinte das nicht
[..]
en dan ben je dus level 1 prestige, en niet level 0 prestige die je vervolgens nog vol moet maken om 1 te krijgen.
Ik heb gelijk, jij niet. Einde discussie, over en uit.
IDD. Ga aub naar ONZ ofzo.. Puberquote:
Had het gisteren al... Vervelend inderdaad!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:43 schreef Bootje84 het volgende:
Jezus, IW heeft volgens mij een of andere update uitgebracht waardoor je na ELKE game er uitklapt![]()
Kidding right? Gister nog geen last van, zo eens even proberen..quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:43 schreef Bootje84 het volgende:
Jezus, IW heeft volgens mij een of andere update uitgebracht waardoor je na ELKE game er uitklapt![]()
Kameraad van me heeft er ook last van. Over een uurtje ff kijken of het echt zo isquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:43 schreef Bootje84 het volgende:
Ja idd.. Beetje vreemd allemaal..quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:16 schreef Razor21 het volgende:
Krijg continu na een game de melding playlist available en dan pats eruit...![]()
![]()
![]()
Let ff op je taal. Dank u.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:33 schreef WooZ het volgende:
wat een kankerspel blijft het zeg, ben je bezig aan een relaxte killstreak 10-0 hoppa lag en connection timed out
Is best vaak zo. Net gespeeld, en de helft van de keren gaat hij die playlist updaten, en wordt je er dus uitgeflikkerd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Kameraad van me heeft er ook last van. Over een uurtje ff kijken of het echt zo is
Dat had ik ook inderdaad.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:59 schreef bigbass het volgende:
Ik vloog er net ook de eerste 2 potjes uit, toen kreeg ik de melding "Updating Playlist" of iets in die trant en daarna heb ik 4 potjes in dezelfde server gespeeld zonder er uit te vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |