dan is het dus het 70e lvl, maar net zo goed moet je door tot lvl 71quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:01 schreef Telebankieren het volgende:
[..]
nee het is gewoon level 70, je begint nl bij 1 niet bij 0
Vaak genoeg gehad dat ik allerlei relaxe items had in mijn carepackages, maar ik die niet gebruikte omdat ik de flare nodig had om lekker snel te rennen..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef mp_40_fan het volgende:
Had ik zonet een care package waar een chopper gunner in zat, was het potje 5 tellen later afgelopen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
ik heb scavenger, cold blooded en sitrepquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bling (pro)
Cold blooded
Sitrep
Sitrep omdat dat de laatste perk is die ik nog niet gemaxed heb. Dan heb ik alle perk-titles![]()
Cold-blooded is gewoon erg prettig als er een Harrier/chopper in de lucht zit.
Niets is prachtiger dan mensen een WTF-moment te geven. Had in Scrapyard 2 kills in 1 door het kapotschieten van een C4 package bij een HQ door de wand van een vliegtuigromp. De cheater en noob-berichten vlogen me om de oren
Het klopt dat het levelen erg traag gaat. Speel de capture dingen, dan gebruiken de tegenstanders meer C4/claymore. (Dus CTF, HQ, Domination) Daarnaast is HQ ook fijner omdat je dan sneller kills maakt en de claymores ook sterker zijn waardoor die meer gebruikt worden..quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:58 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik heb scavenger, cold blooded en sitrep
met sitrep zit ik pas op de helft..dat gaat best traag. vooral als tegenstanders geen claymores/c4 gebruiken.
of werkt het ook met nades?
Ik ben al lang blij dat ik eindelijk mijn lightweigth pro (rank 6; 250 miles sprinten) heb. Christus wat was dat een klus...quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
Ik speel tegenwoordig alleen nog maar Ground War met mijn rush-build
Ik heb nu bijna alle SMG's minimaal akimbo
Dat is de enige die ik nog niet pro heb. Hoewel het op zich wel snel gaat als je elk potje sprintend doorgaatquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ik eindelijk mijn lightweigth pro (rank 6; 250 miles sprinten) heb. Christus wat was dat een klus...
Heb je al sitrep rank 6 gehaald dan??quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik nog niet pro heb. Hoewel het op zich wel snel gaat als je elk potje sprintend doorgaat
Nee, die heb ik net pas unlockedquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je al sitrep rank 6 gehaald dan??
Uit de game bedoel je..? Gebeurt inderdaad vaker. Heb er ook last van..quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:03 schreef Monstarr het volgende:
Ik word na ieder potje uit de party gekickt?
tnx voor de tip. ga ik die maar eens wat vaker doenquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het klopt dat het levelen erg traag gaat. Speel de capture dingen, dan gebruiken de tegenstanders meer C4/claymore. (Dus CTF, HQ, Domination) Daarnaast is HQ ook fijner omdat je dan sneller kills maakt en de claymores ook sterker zijn waardoor die meer gebruikt worden..
nee echt letterlijk na het einde van een ronde wanneer je normaal intermission hebt zit ik weer in m'n prive party en mag ik opnieuw een game type uitkiezen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uit de game bedoel je..? Gebeurt inderdaad vaker. Heb er ook last van..
Ja ik begrijp wat je bedoelt. Een van de vele bugs atm..quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:29 schreef Monstarr het volgende:
[..]
nee echt letterlijk na het einde van een ronde wanneer je normaal intermission hebt zit ik weer in m'n prive party en mag ik opnieuw een game type uitkiezen.
Bedankt voor jouw goed onderbouwde rant..quote:
Verklaar je eens nader?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:01 schreef Solique het volgende:
Ben MW2 even helemaal zat geworden door al die problemen en veelal onmogelijke manieren om normaal te kunnen spelen. Ik zal dit weekend en anders over 3 weken eens kijken of het verbeterd is.
Ben onderhand terug naar MW1, wat dan een verademing is.
Dat vind ik op dit moment het grootste nadeel inderdaad. Van laggende servers, disconnects en dat soort grappen heb ik -tot nu toe- weinig tot geen lastquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:53 schreef dikke_donder het volgende:
geen dedicated server is echt een gemis. daarmee zouden zoveel problemen opgelost worden. maar dat kost natuurlijk weer meer geld wat ze niet willen uitgeven. krentekakkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |