Ow... dus als de huidige soortgelijke gevoelens oproept als bij de ex.... en de ex is de ex omdat het niet ging... dan wil dat zeggen dat de huidige dus de ex gaat worden... waarbij je pas bij de VOLGENDE vriend gaat dromen over de huidige vriend, die dan ex is.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
http://www.droominfo.nl/index.php?c=droomwoordenboek&m=search&droom=ex
Mooi systeem!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow... dus als de huidige soortgelijke gevoelens oproept als bij de ex.... en de ex is de ex omdat het niet ging... dan wil dat zeggen dat de huidige dus de ex gaat worden... waarbij je pas bij de VOLGENDE vriend gaat dromen over de huidige vriend, die dan ex is.
Ik heb 'm!!
* knuffelt *quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Kluts het volgende:
En uitgerekend vandaag ben ik vrij en is hij aan het werk. En duurt het nog heel lang voor hij thuiskomt uit werk en ik hem spreek. Ik kan dit niet uitstaan.
Er aan denken ---> een x in een droom de naam van je ex roepenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je hebt bezighouden en eraan denken.
"stel je niet zo aan. Het is niets, het is een droom. Grow some balls. Kom je soms uit Twente..."quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Kluts het volgende:
En uitgerekend vandaag ben ik vrij en is hij aan het werk. En duurt het nog heel lang voor hij thuiskomt uit werk en ik hem spreek. Ik kan dit niet uitstaan.
Daar droom ik iig NIET over.quote:
Oh god ze is nog niet van die jongen af of je slaat al toe.quote:
Dat heb ik al gezegd. Ik vind het zelf ook een beetje jankerig om daar zo moeilijk over te doen, maar ja, hij voelt zich er duidelijk wel kut over.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
"stel je niet zo aan. Het is niets, het is een droom. Grow some balls. Kom je soms uit Twente..."
Zoiets?
Kluts weet beter. En gelukkig is ze niet de enige.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:56 schreef Godtje het volgende:
Oh god ze is nog niet van die jongen af of je slaat al toe.
De zachte huil maar op mijn schouder uit aanpak.
HET recept voor de friendzone, dat weet elke fokker.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh god ze is nog niet van die jongen af of je slaat al toe.
De zachte huil maar op mijn schouder uit aanpak.
Je kan er nu toch niets aan veranderen. Terwijl hij werkt en maalt heeft het weinig nu zelf thuis ook te gaan malen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Kluts het volgende:
/insert slechte grapquote:Op maandag 25 januari 2010 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd. Ik vind het zelf ook een beetje jankerig om daar zo moeilijk over te doen, maar ja, hij voelt zich er duidelijk wel kut over.
...dan moet hij zich er toch maar overheen zetten. Come on, zo kun je overal wel een punt van maken. Je zou er haast van gaan denken dat em wat anders dwars zit. (nofi)quote:Op maandag 25 januari 2010 13:57 schreef Kluts het volgende:
maar ja, hij voelt zich er duidelijk wel kut over.
ik ben weer eens niet goed genoeg hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
KF, KZ, Cue, HW, Nouk, DK, Bels... en dat waren ze geloof ik. Zo gauw ik kan bedenken.
Ik ben helemaal geen neger.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:58 schreef ripley1 het volgende:
Ik droomde van de week nog dat ik in een hotelkamer binnenliep waar mijn voormalige beste vriendin aan het neuken was met een grote neger. Wat betekent dat?
Is dat een verkapte "Ach man flikker toch op en stop een pringles wasabi tussen je billetjes" verwensing?!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga jij die voor jou nog onbekende smaken nou maar uitproberen
Denk dat het meer te maken heeft met het feit dat hij weet dat ik nou niet echt een kloosternon-singleleventje geleid heb. Daar ben ik tegenover hem altijd heel eerlijk in geweest en ik denk dat dat hem ergens diep van binnen toch niet zo lekker zit als hij doet voorkomen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dan moet hij zich er toch maar overheen zetten. Come on, zo kun je overal wel een punt van maken. Je zou er haast van gaan denken dat em wat anders dwars zit. (nofi)
Is Godt groot? Ik dacht dat dat voorbehouden was aan Allahquote:
Dat je jaloers bent op de grote piemel van haar vriendje?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:58 schreef ripley1 het volgende:
Ik droomde van de week nog dat ik in een hotelkamer binnenliep waar mijn voormalige beste vriendin aan het neuken was met een grote neger. Wat betekent dat?
Can't help it. Ik droom ook niet graag over KF ofzo hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik ben weer eens niet goed genoeg hoor
Dat is met het hele leven. Er zijn altijd wel kleine mindere dingetjes, zolang het niet in de buurt komt bij de hoeveelheid leuke dingen is dat niet zo'n issue.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef Kluts het volgende:
En DAAROM had ik nou zo'n schurfthekel aan relaties. Er zijn altijd wel van die dingetjes waarvan je denkt: Jezus, wat een gezeik.
...als je er zelf geen punt van maakt, wordt het ook geen punt. Als je het nu zelf groter maakt dan het is, heeft hij weer reden om erover door te zeiken.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef Kluts het volgende:
En DAAROM had ik nou zo'n schurfthekel aan relaties. Er zijn altijd wel van die dingetjes waarvan je denkt: Jezus, wat een gezeik.
Dat zal hetw aarschijnlijk wel zijn ja. Dan bespreek je dat toch en dan is het weer overquote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Denk dat het meer te maken heeft met het feit dat hij weet dat ik nou niet echt een kloosternon-singleleventje geleid heb. Daar ben ik tegenover hem altijd heel eerlijk in geweest en ik denk dat dat hem ergens diep van binnen toch niet zo lekker zit als hij doet voorkomen.
oef. Ik ben wijf genoeg om je zo'n opmerking niet in dank af te nemen als ik me al zo kut voel, maar hij is mij niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd. Ik vind het zelf ook een beetje jankerig om daar zo moeilijk over te doen, maar ja, hij voelt zich er duidelijk wel kut over.
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat een verkapte "Ach man flikker toch op en stop een pringles wasabi tussen je billetjes" verwensing?!
Maar hij plukt er wel de vruchten van. Dat is dan weer een beetje hypocriet.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Kluts het volgende:
Denk dat het meer te maken heeft met het feit dat hij weet dat ik nou niet echt een kloosternon-singleleventje geleid heb. Daar ben ik tegenover hem altijd heel eerlijk in geweest en ik denk dat dat hem ergens diep van binnen toch niet zo lekker zit als hij doet voorkomen.
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Can't help it. Ik droom ook niet graag over KF ofzo hoor.
Indeed. Ik denk dat ik idd niet dieper moet ingaan op het feit dat ik dingen roep in mijn slaap, daar kan ik toch niks aan veranderen, maar dat ik wat dieper moet graven naar de daadwerkelijke reden.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als je er zelf geen punt van maakt, wordt het ook geen punt. Als je het nu zelf groter maakt dan het is, heeft hij weer reden om erover door te zeiken.
Je weet niet of het een pré is, misschien houdt hij wel meer van kneedbare vrouwen.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar hij plukt er wel de vruchten van. Dat is dan weer een beetje hypocriet..
Kon ja. Anders had ik er allang wat aan gedaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]Jij kan lucide dromen
Oh nee, wacht, kon het. Toch?
Ja, dat vind ik dus ook. Dat is voor hem, het maakt geen flikker uit, ik zeik ook niet over zijn ex-batsertjes.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar hij plukt er wel de vruchten van. Dat is dan weer een beetje hypocriet..
En verder: tja, dáár zou je het wel eens over kunnen hebben, al vind ik dat je daar als partner geen zak over te zeggen hebt. ten eerste is dat verleden tijd, ten tweede is het niet te veranderen en ten derde maakt je dat geen ander persoon.
Het is een kontenman.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet niet of het een pré is, misschien houdt hij wel meer van kneedbare vrouwen.
Je zou knettergek worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kon ja. Anders had ik er allang wat aan gedaan.Trouwens, van KF is maar 1 keer geweest. Niet dat hij elke nacht langskomt zeg maar.
toch nietquote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Can't help it. Ik droom ook niet graag over KF ofzo hoor.
Je bent lang vrijgezel geweest en misschien moet je, al dan niet bewust, aan je nieuwe relatie wennen. Het kwam ook wat onverwachts en mogelijk roept het (onbewust!) herinneringen op aan je vorige relaties of vergelijk je hem met je exen.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Indeed. Ik denk dat ik idd niet dieper moet ingaan op het feit dat ik dingen roep in mijn slaap, daar kan ik toch niks aan veranderen, maar dat ik wat dieper moet graven naar de daadwerkelijke reden.
Maar dan had ie Kluts niet uitgezocht.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Litpho het volgende:
Je weet niet of het een pré is, misschien houdt hij wel meer van kneedbare vrouwen.
Is het er zo eentje waarbij hij het liefst de vrouw als maagd heeft en hijzelf wel een verleden mag hebben?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is ook gelijk weer een ander uiterstequote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het er zo eentje waarbij hij het liefst de vrouw als maagd heeft en hijzelf wel een verleden mag hebben?
Zo heb ik wel eens (meer dan eens) de fout gemaakt om te vertellen hoeveel bedpartners ik had gehad. En daar bleven ze dan over doorzeuren. Dat het er toch wel veel waren, dat ze zich daardoor minder speciaal voelden...blablabla. Ik kan daar niet tegen. Op het moment dat ze op der knieen zit voelt ze zich toch wel weer speciaal. En het is niet dat ik kan zeggen: oh wacht, het waren er toch maar 3!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Kluts het volgende:
Ja, dat vind ik dus ook. Dat is voor hem, het maakt geen flikker uit, ik zeik ook niet over zijn ex-batsertjes.
Gewoon, omdat het me niet boeit, het maakt niet uit, het gaat om nu.
Jij had wel een passend zwaartepunt, toch?quote:
Dat weet je niet. Mijn voorstel om t-shirt's te laten drukken vond ze ook al niets, dus we weten niet op welk moment hij van haar niet geheel kuise geschiedenis op de hoogte is gesteld.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:
Maar dan had ie Kluts niet uitgezocht.
Ik kan me wel voorstellen dat iemand het wat minder vindt, maar je kunt er toch niets aan veranderen. En ik vind het onzin om je druk te maken over iets dat je niet kunt veranderenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo heb ik wel eens (meer dan eens) de fout gemaakt om te vertellen hoeveel bedpartners ik had gehad. En daar bleven ze dan over doorzeuren. Dat het er toch wel veel waren, dat ze zich daardoor minder speciaal voelden...blablabla. Ik kan daar niet tegen. Op het moment dat ze op der knieen zit voelt ze zich toch wel weer speciaal. En het is niet dat ik kan zeggen: oh wacht, het waren er toch maar 3!
Ik vraag hetquote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is ook gelijk weer een ander uiterste
Dat hangt ervanaf hoe je kneedbaar ziet.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dan had ie Kluts niet uitgezocht.
Dat hoop ik toch niet. Het is een voormalig barman met het dubbele aantal bedpartners van mij.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het er zo eentje waarbij hij het liefst de vrouw als maagd heeft en hijzelf wel een verleden mag hebben?
Daar kan hij iig niet iets op aan te merken hebben in mijn ogen, zie bovenstaande.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo heb ik wel eens (meer dan eens) de fout gemaakt om te vertellen hoeveel bedpartners ik had gehad. En daar bleven ze dan over doorzeuren. Dat het er toch wel veel waren, dat ze zich daardoor minder speciaal voelden...blablabla. Ik kan daar niet tegen. Op het moment dat ze op der knieen zit voelt ze zich toch wel weer speciaal. En het is niet dat ik kan zeggen: oh wacht, het waren er toch maar 3!
Hij kan toch ook moeilijk van jou verwachten dat je netjes met een kuisheidsgordel om op hem hebt gewacht.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:09 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat iemand het wat minder vindt, maar je kunt er toch niets aan veranderen. En ik vind het onzin om je druk te maken over iets dat je niet kunt veranderen
Ik maak me minder druk om een jongen die 12 exen heeft maar altijd trouw is geweest dan een jongen met 2 exen en daarbij is vreemdgegaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:09 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat iemand het wat minder vindt, maar je kunt er toch niets aan veranderen. En ik vind het onzin om je druk te maken over iets dat je niet kunt veranderen
T-shirts?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Mijn voorstel om t-shirt's te laten drukken vond ze ook al niets, dus we weten niet op welk moment hij van haar niet geheel kuise geschiedenis op de hoogte is gesteld.
Ik ook. Daarom vertel ik dat ook niet meer (en niet dat het nou zo schrikwekkend veel is, maar toch. Meer dan 3 is al snel fout). Het is zo niet boeiende informatie en je weet dat er áltijd gezeur komt....quote:Op maandag 25 januari 2010 14:09 schreef ripley1 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat iemand het wat minder vindt,
Je wil nietw eten hoeveel mannen hun vrouw het liefst als maagd zien en zelf wel mogen rondslettenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:10 schreef Kluts het volgende:
Dat hoop ik toch niet. Het is een voormalig barman met het dubbele aantal bedpartners van mij.
Irrelevant.quote:
Helder. Nee, dan moet hij hier maar met open ogen in gegaan zijn.quote:Maar goed, daar wist hij al vanaf voor we echt wat met elkaar kregen, dus hij moet daar ook niet over zeiken.
dat kan wel, ik denk alleen dat je dan je geloofwaardigheid een beetje kwijt bentquote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jawel. je bent een manhoer. Geef het nu maar toe. Schavuit!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom vertel ik dat ook niet meer (en niet dat het nou zo schrikwekkend veel is, maar toch. Meer dan 3 is al snel fout). Het is zo niet boeiende informatie en je weet dat er áltijd gezeur komt....
Is hij dan wel te vertrouwen?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Dat hoop ik toch niet. Het is een voormalig barman met het dubbele aantal bedpartners van mij.
[..]
Ik ben 33 en woon in amsterdam. Ik kom niet vaak mannen tegen die MINDER dan 3 bedpartners heeft gehadquote:Op maandag 25 januari 2010 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom vertel ik dat ook niet meer (en niet dat het nou zo schrikwekkend veel is, maar toch. Meer dan 3 is al snel fout). Het is zo niet boeiende informatie en je weet dat er áltijd gezeur komt....
Waarom zou hij niet te vertrouwen zijn?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is hij dan wel te vertrouwen?
Iets met: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
en hier al zeker 3! dat bewijst weer eens dat fok! geen doorsnee is van NLquote:Op maandag 25 januari 2010 14:16 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik ben 33 en woon in amsterdam. Ik kom niet vaak mannen tegen die MINDER dan 3 bedpartners heeft gehad
Ik heb het er sowieso niet zo vaak over met de gemiddelde man die ik tegenkom eigenlijkquote:Op maandag 25 januari 2010 14:16 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik ben 33 en woon in amsterdam. Ik kom niet vaak mannen tegen die MINDER dan 3 bedpartners heeft gehad
Amsterdam wel?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en hieral zeker 3! dat bewijst weer eens dat fok! geen doorsnee is van NL
Dat!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak me minder druk om een jongen die 12 exen heeft maar altijd trouw is geweest dan een jongen met 2 exen en daarbij is vreemdgegaan.
ssst! straks denkt HW weer dat z'n woonplaats gebashed wordt!quote:
* JoeBravo spoelt begrip door toiletquote:Op maandag 25 januari 2010 14:21 schreef Kluts het volgende:
Hij geeft idd nu aan dat hij denkt dat er bij mij nog wat dingen met betrekking tot bijv. ex onverwerkt zijn, waarop ik hem verteld heb dat ik natuurlijk onze relatie wel vergelijk met eerdere relaties, maar dat dat doodnormaal is en hij dat zelf ws ook doet.
Je gaat me toch niet vertellen dat je Rotterdam estetisch verantwoord vindt he?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijf het jammer vinden dat Nederland zich overgaf na het bombardement op Rotterdam
Haha, dat was te verwachtenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh Johnny Depp in 21 jump street.![]()
.. Zucht..quote:Op maandag 25 januari 2010 14:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh Johnny Depp in 21 jump street.![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij vindt dat ook een geile gedachte?
Het was meer zo bedoeldquote:Op maandag 25 januari 2010 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij vindt dat ook een geile gedachte?
quote:
Met die reputatie kan ik wel leven.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:14 schreef Ang3l het volgende:
Jawel. je bent een manhoer. Geef het nu maar toe. Schavuit!
ow, waar staat die emoticon danquote:Op maandag 25 januari 2010 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
Gebruik dan
Wel een beetje up-to-date blijven he.
Staat er nog niet bijquote:Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow, waar staat die emoticon dan![]()
ik ben een newbie all over again
drugs maakt meer kapot dan je lief is!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:37 schreef djayzz het volgende:
OT, vanavond weer grote kans op hallucinaties en rare dromen
Drugs ook al? Vanochtend was het nog Jan Smit!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
drugs maakt meer kapot dan je lief is!
Jolanthe heeft toch meer kapot gemaakt aan Jan Smit dan mij lief was ?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Drugs ook al? Vanochtend was het nog Jan Smit!
En dat weet jij zonder tv?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jolanthe heeft toch meer kapot gemaakt aan Jan Smit dan mij lief was ?
Tijd voor:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mexicoquote:
Ik lag er niet wakker van.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jolanthe heeft toch meer kapot gemaakt aan Jan Smit dan mij lief was ?
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:45 schreef apelul het volgende:
en binnenkort weer weg, voor langere tijd. vaarwel kutweer, welkom zon.![]()
3 maanden, over een week of 5. en als alles een beetje gaat zoals ik hoop kom ik niet meer terug. ja, om mijn huis te verkopen.quote:
Bananen op hoge hakken?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:46 schreef apelul het volgende:
en chicita's op hoge hakken natuurlijk.
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:47 schreef apelul het volgende:
[..]
3 maanden, over een week of 5. en als alles een beetje gaat zoals ik hoop kom ik niet meer terug. ja, om mijn huis te verkopen.![]()
Maar maar maar..quote:Op maandag 25 januari 2010 14:48 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)oedend-overspel.html
O neeeeee, niet mijn fav showbiz koppel!
* Ang3l ziet zijn wereld in duigen vallen
zoveel valt er verder niet te vertellen hoor. leuk meisje ontmoet, veel mogelijkheden gezien om geld te verdienen, open en vriendelijke mensen die nog daadwerkeljjk gedag zeggen of een praatje maken, leven is goedkoper, en lekker weer natuurlijk.quote:
Je weet wel dat die massagemeisjes in dat soort landen wel vaak zéggen dat ze van je houden, maar bedoelen dat ze van je geld houden...?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:50 schreef apelul het volgende:
zoveel valt er verder niet te vertellen hoor. leuk meisje ontmoet, veel mogelijkheden gezien om geld te verdienen, open en vriendelijke mensen die nog daadwerkeljjk gedag zeggen of een praatje maken, leven is goedkoper, en lekker weer natuurlijk.
Leuk meisjequote:Op maandag 25 januari 2010 14:50 schreef apelul het volgende:
[..]
zoveel valt er verder niet te vertellen hoor. leuk meisje ontmoet, veel mogelijkheden gezien om geld te verdienen, open en vriendelijke mensen die nog daadwerkeljjk gedag zeggen of een praatje maken, leven is goedkoper, en lekker weer natuurlijk.
no-brainer.
Eerst maar eens de hond uitlaten voordat ik hier op terugkom.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:50 schreef apelul het volgende:
[..]
no-brainer.
dat maakt dan geen fuck uit aangezien ik geen geld heb.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet wel dat die massagemeisjes in dat soort landen wel vaak zéggen dat ze van je houden, maar bedoelen dat ze van je geld houden...?
het is nog geen 22.00 uurquote:Op maandag 25 januari 2010 14:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eerst maar eens de hond uitlaten voordat ik hier op terugkom.![]()
Adios cabronquote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef apelul het volgende:
je bent nog steeds even voorspelbaar krea, trouwens.
en nu ga ik een spaans boek kopen. adios pendejo.
De Dom. Republiek staat er anders ook wel om bekend.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef apelul het volgende:
en nu ga ik een spaans boek kopen. adios pendejo.
Dat scheelt ,ze gaan scheiden.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:53 schreef ripley1 het volgende:
Brad Pitt en angelina jolie vind ik zo'n vervelend stel
Daarom moet hij geld verdienen! Duh!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet wel dat die massagemeisjes in dat soort landen wel vaak zéggen dat ze van je houden, maar bedoelen dat ze van je geld houden...?
Je kan bijna aanschuiven voor het diner!quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:11 schreef ripley1 het volgende:
[..]
kluts droomt over exen en haar huidige vriendje vindt dat stom
Hij heeft er wel iets over te melden.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:14 schreef Tally het volgende:
[..]Alsof je daar ook maar iets over te zeggen hebt.
Dat vind ik dus ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:14 schreef Tally het volgende:
[..]Alsof je daar ook maar iets over te zeggen hebt.
Like I care anyway.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens het grootste roddelblad ter wereld.
Alleen over exen? Dan moet ie juist blij zijn... dat zijn niet voor niets exen. Als ze nou over de buurman droomde...quote:Op maandag 25 januari 2010 15:11 schreef ripley1 het volgende:
[..]
kluts droomt over exen en haar huidige vriendje vindt dat stom
Kloptquote:Op maandag 25 januari 2010 15:13 schreef djayzz het volgende:
Je kan bijna aanschuiven voor het diner!
Ligt aan de droom he, ik droom dus over de raarste mensen, maar meestal dat we de wereld moeten redden van aliens of zoquote:Op maandag 25 januari 2010 15:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alleen over exen? Dan moet ie juist blij zijn... dat zijn niet voor niets exen. Als ze nou over de buurman droomde...
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
KloptBij de vader van mijn vriendje
Voor het eerst
Leukquote:Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor het eerst
Whehehe, je moet ook geen rare films kijken als je daar niet tegen kuntquote:Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ligt aan de droom he, ik droom dus over de raarste mensen, maar meestal dat we de wereld moeten redden van aliens of zo
Ik heb laatst een keer gedroomd dat ik wakker werd naast een lijk wat al een tijdje dood was.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ligt aan de droom he, ik droom dus over de raarste mensen, maar meestal dat we de wereld moeten redden van aliens of zo
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb laatst een keer gedroomd dat ik wakker werd naast een lijk wat al een tijdje dood was.
Helaas was dat geen ex.
Hij moet niet zo zeiken. Als ze nou had gezegd dat ze er over fantaseerde (bewust) dan heeft hij meer te zeurenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij heeft er wel iets over te melden.
Wat doe je aan? Hoe doe je je haar? Wat word je openingszin?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor het eerst
Valt wel mee, denk ikquote:
Qua eten? Boerenkoolquote:Op maandag 25 januari 2010 15:19 schreef ripley1 het volgende:
Leukheb je al enig idee wat je kan verwachten?
Dat was vooral ranzig. Ken die film overigens niet. Is dat niet een hele slechte Stephen King?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef djayzz het volgende:
[..]dat is schrikken
scene uit Rose Red
Wat heeft u een leuke.. eh.. zoonquote:Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat doe je aan? Hoe doe je je haar? Wat word je openingszin?
Ga je er ook eten? Blijf je er logeren?
Okquote:
Met worst!quote:[..]
Qua eten? Boerenkool
Qua man? Iemand die veel weg heeft van mijn vader, iig
Spijkerbroek, roze blouse, gestreept. Vast. Hoi, Ik ben Anoukquote:Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Wat doe je aan? Hoe doe je je haar? Wat word je openingszin?
Ga je er ook eten? Blijf je er logeren?
Dat was die scene ook. Is (vind ik) een erg goede film! Of eigenlijk mini-serie. duurt 4,5 uurquote:Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was vooral ranzig. Ken die film overigens niet. Is dat niet een hele slechte Stephen King?
Al zenuwachtig?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Spijkerbroek, roze blouse, gestreept. Vast. Hoi, Ik ben Anouk
Ja, juist daarom ga ik. Nee, vriendje heeft een eigen huis.
Neuhquote:
Nou kijk, als ik bovenstaande dingen zou doen zou ik al gefaald zijn!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Spijkerbroek, roze blouse, gestreept. Vast. Hoi, Ik ben Anouk
Ja, juist daarom ga ik. Nee, vriendje heeft een eigen huis.
21 jumpstreet kwam van mij jaquote:Op maandag 25 januari 2010 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aan de TT te zien is de droomster een vrouw van tussen de 30-35.
Ik heb gewoon normale tafelmanieren, dus ik maak me er niet zo druk omquote:Op maandag 25 januari 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Nou kijk, als ik bovenstaande dingen zou doen zou ik al gefaald zijn!
De roze blouse was voor mij een no-no, en het blijven eten ook want ik heb geen tafelmanieren
Maar jij wel succes hoor
Waarom? Ik heb de hele serie gezien en ben 22.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aan de TT te zien is de droomster een vrouw van tussen de 30-35.
Het enige waar je je met boerenkool zorgen over hoeft te maken is dat het niet op je tanden blijft plakken.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon normale tafelmanieren, dus ik maak me er niet zo druk om![]()
En waarom zou jij al gefaald zijn?
Herhaling van de serie dus!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb de hele serie gezien en ben 22.
Dat was spinazie toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige waar je je met boerenkool zorgen over hoeft te maken is dat het niet op je tanden blijft plakken.
Dat staat er toch juist?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon normale tafelmanieren, dus ik maak me er niet zo druk om![]()
En waarom zou jij al gefaald zijn?
Ja, maar ik zou niet weten waarom, vandaar dat ik het vroeg..quote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef Ang3l het volgende:
Dat staat er toch juist?
Als ik de roze blouse aan zou doen en zou gaan eten!
Dat komt wel goedquote:Op maandag 25 januari 2010 15:28 schreef Samzz het volgende:
Het enige waar je je met boerenkool zorgen over hoeft te maken is dat het niet op je tanden blijft plakken.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sneeuw? Hier ligt geen kruimeltje.
Omdat ik geen tafelmanieren heb (en dat stond er al) en omdat alleen echte mannen roze kunnen dragenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou niet weten waarom, vandaar dat ik het vroeg..
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en omdat alleen echte mannen roze kunnen dragen
Hoeveel jaar al?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb de hele serie gezien en ben 22.
In het warme zuiden blijft dat niet liggen hèquote:
Als je echte mannen definiëert als zeker in hun seksualiteit, ja. Wat geen slechte definitie is.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
omdat alleen echte mannen roze kunnen dragen
Right, nog eventjes en jullie kunnen daar weer gaan bbq'en zekerquote:Op maandag 25 januari 2010 15:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In het warme zuiden blijft dat niet liggen hè
Ben blij dat Auto_ tenminste ook beetje uit het Zuiden komt. Wij staan samen sterk tegen al die hippies van daarboven!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:38 schreef STING het volgende:
[..]
Right, nog eventjes en jullie kunnen daar weer gaan bbq'en zeker
Ik vind babyroze sowieso geen mooie kleur voor mannen.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je echte mannen definiëert als zeker in hun seksualiteit, ja. Wat geen slechte definitie is.
Veur wat?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dadelijk leren! Woensdagavond tentamen!
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind babyroze sowieso geen mooie kleur voor mannen.
Staat imho veel te hockeyballerig fout.
Ik zeg maar ff niets meer, ik wil jullie dat "wij" gevoel natuurlijk niet ontnemenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben blij dat Auto_ tenminste ook beetje uit het Zuiden komt. Wij staan samen sterk tegen al die hippies van daarboven!
Wat? Er staat toch inho?quote:
quote:
Religie & Spiritualiteitquote:
het is W's lievelingsblouse!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat? Er staat toch inho?
Dus ik VIND het hockeyballerig fout. Mijn smaak is niet de wet
Heeft W een roze blouse?quote:
Juistquote:Op maandag 25 januari 2010 15:38 schreef STING het volgende:
[..]
Right, nog eventjes en jullie kunnen daar weer gaan bbq'en zeker
Hehequote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben blij dat Auto_ tenminste ook beetje uit het Zuiden komt. Wij staan samen sterk tegen al die hippies van daarboven!
En ook hier was zij slechts de creatie van iemand om ons te verleiden!quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Hey dat make-up wijf meet die vervormde stem is op de radio.
Tik tok lalalalala oohoewooow!
Weenie! Het is veel leeswerk! FF koffieën en dan leren!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh, that's interesting.Gaat het lukken?
Mijn W. Die van 6 jaarquote:Op maandag 25 januari 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft W een roze blouse?
En over welke W hebben we 't dan?
Dan bestaan er geen echte mannenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik geen tafelmanieren heb (en dat stond er al) en omdat alleen echte mannen roze kunnen dragen
Ooow die. Ja, wat zal ik zeggenquote:
Ja die jaquote:
Dat je blij bent dat het intussen een blouse is?quote:
En toen wist ik al wie je bedoelde.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Hey dat make-up wijf meet die vervormde stem is op de radio.
Ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 25 januari 2010 15:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
En toen wist ik al wie je bedoelde..
ik ook niet, maar die $ in haar naam voorspelt weinig goeds.quote:
Ze is zeker neukbaarquote:Op maandag 25 januari 2010 15:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook niet, maar die $ in haar naam voorspelt weinig goeds.
Ik voorzie een gouden handeltje.. ‘ovulatie-shirts’quote:Op maandag 25 januari 2010 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)n-zonder-parfum.html
En, al een PM ontvangen van iemand?quote:
Nee haar box zit vol. Duhquote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En, al een PM ontvangen van iemand?
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat je blij bent dat het intussen een blouse is?
ik ook, maar daar val ik jou toch ook niet mee lastig?quote:
Met 'Hoi, ik niet.' erin? Of bedoelde je dat niet..quote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef automatic_ het volgende:
En, al een PM ontvangen van iemand?
Ik denk dat ik vanavond maar even ruzie ga maken met vriendje. Heb ik iig goedmaaksex na zo'n kutdag.quote:
Sssstttt, wel voor STING.quote:
Zo even totaal out of the blue een vraag. Hoe vaak zien jullie elkaar?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:07 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar even ruzie ga maken met vriendje. Heb ik iig goedmaaksex na zo'n kutdag.
Dagelijks op werk.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo even totaal out of the blue een vraag. Hoe vaak zien jullie elkaar?
Toch handig, zo'n blokkeerfunctie.quote:
Maar dan 's avonds ook nog?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:09 schreef Kluts het volgende:
Dagelijks op werk.
Ongeveer 4 a 5 keer per week. Why?
Zou je dat willen dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:10 schreef Cue_ het volgende:
Als die al vol zit, dan niet met interessante aanbiedingen
Ja, maar we werken niet op dezelfde afdeling, dus ik zie hem bijna niet op werk.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dan 's avonds ook nog?
Pure nieuwsgierigheidWintersport gaat door las ik?
Dan zit je hier op Fok toch echt verkeerd.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Interessante aanbiedingen? Natuurlijk!
daar was ik al bang voorquote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef Kluts het volgende:
Dan zit je hier op Fok toch echt verkeerd.
Vergeet het meid, blijven gewoon gezellige PM's! I've been hurt to many times before!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:10 schreef Cue_ het volgende:
Als die al vol zit, dan niet met interessante aanbiedingen
Wat, jij zit hier toch ook? Ben jij niet interessant?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oké, coolquote:Op maandag 25 januari 2010 16:11 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar we werken niet op dezelfde afdeling, dus ik zie hem bijna niet op werk.
Ja, tenminste, als hij niet zo aan het eikelen blijft.
Dat soort interessante aanbiedingen?quote:
Iets zegt me dat dat best meevalt. Wij zijn ook maar mensen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeet het meid, blijven gewoon gezellige PM's! I've been hurt to many times before!
Neuk aanbiedingen denk ikquote:
Ik ook. Maar ongesteld zijn is niet handig.quote:
"Hoi Cue, ik zag dat je van komkommers houdt. Wat toevallig, ik heb er eentje in de aanbieiding. Afspreken?quote:
Ze heeft haar eigen komkommers wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef STING het volgende:
[..]
"Hoi Cue, ik zag dat je van komkommers houdt. Wat toevallig, ik heb er eentje in de aanbieiding. Afspreken?"
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef STING het volgende:
[..]
"Hoi Cue, ik zag dat je van komkommers houdt. Wat toevallig, ik heb er eentje in de aanbieiding. Afspreken?"
Jullie hebben vast een leuk weekend gehadquote:Op maandag 25 januari 2010 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft haar eigen komkommers wel.
Geen komkommers op de beursquote:Op maandag 25 januari 2010 16:18 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie hebben vast een leuk weekend gehad
wat zeg jij nou?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:18 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie hebben vast een leuk weekend gehad
Dat laatste is niet zo bijzonder. Ik heb wel meer gezien.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen komkommers op de beurs
Heb wel een 'kleine' paarse dildo gezien
Nog groter dan die paarse? Wow... ook in gebruik?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat laatste is niet zo bijzonder. Ik heb wel meer gezien.
Ah, ik was m al kwijt.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen komkommers op de beurs
Heb wel een 'kleine' paarse dildo gezien
Weet niet op welke paarse jij precies doelt?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog groter dan die paarse? Wow... ook in gebruik?
Deze was denk ik 60cm lang, en zo'n 18cm in doorsnee.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet niet op welke paarse jij precies doelt?
Je hebt die dingen van 45 cm ofzo.
Is dat alles?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze was denk ik 60cm lang, en zo'n 18cm in doorsnee.
Dat was geen dildo, maar een barkruk, Babs.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn die butt dingessen denk ik? Voor beide kanten?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stond dildo op de verpakking. En was toch best wel als een penis gevormd.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was geen dildo, maar een barkruk, Babs.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was geen dildo, maar een barkruk, Babs.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ja.quote:
Want iedereen weet: Plat op plat vult geen gat!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zijn die butt dingessen denk ik? Voor beide kanten?
Die was van Yolanthe Cabau dinges...dat was Wesley Sneijderquote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, piemelgevormd, met een enorme zak eronder (ook paars). Kan hier niet zoeken naar een plaatjequote:Op maandag 25 januari 2010 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zijn die butt dingessen denk ik? Voor beide kanten?
Niet alles is wat het lijkt.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stond dildo op de verpakking. En was toch best wel als een penis gevormd.
Hey! Een grap op Guido Weijers niveau!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef ArTiC het volgende:
Die was van Yolanthe Cabau dinges...dat was Wesley Sneijder
Een paarse zak zelfs? Een zitzak!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, piemelgevormd, met een enorme zak eronder (ook paars). Kan hier niet zoeken naar een plaatje
Met barkrukken?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar heb ik niet altijd problemen mee.
Snolanthe Kabaal van Batsbergen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet iets om de aandacht van auto_ te trekkenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey! Een grap op Guido Weijers niveau!
Wesley Sneijder was ook op Jumping Amsterdam. Wat een klein manneke... en nog lelijk ook. Might I add.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een dildo van 60 cm. ergens in past.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, piemelgevormd, met een enorme zak eronder (ook paars). Kan hier niet zoeken naar een plaatje
Guido grappen zijn nooit grappigquote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet iets om de aandacht van auto_ te trekken
Dat hij klein is dat is wel algemeen bekend. Wel een goeie voetballer.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wesley Sneijder was ook op Jumping Amsterdam. Wat een klein manneke... en nog lelijk ook. Might I add.
Rekt het niet, dan scheurt het wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een dildo van 60 cm. ergens in past.
zag je me lachen?quote:
Niet in een menselijke opening iigquote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een dildo van 60 cm. ergens in past.
Ik ben wat dat aangaat wel blij dat ik een man ben. Ik word niet ongesteld dus zin in sex is altijd op te lossen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ongesteld zijn is niet handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |