Ik voorzie een gouden handeltje.. ‘ovulatie-shirts’quote:Op maandag 25 januari 2010 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)n-zonder-parfum.html
En, al een PM ontvangen van iemand?quote:
Nee haar box zit vol. Duhquote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En, al een PM ontvangen van iemand?
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat je blij bent dat het intussen een blouse is?
ik ook, maar daar val ik jou toch ook niet mee lastig?quote:
Met 'Hoi, ik niet.' erin? Of bedoelde je dat niet..quote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef automatic_ het volgende:
En, al een PM ontvangen van iemand?
Ik denk dat ik vanavond maar even ruzie ga maken met vriendje. Heb ik iig goedmaaksex na zo'n kutdag.quote:
Sssstttt, wel voor STING.quote:
Zo even totaal out of the blue een vraag. Hoe vaak zien jullie elkaar?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:07 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar even ruzie ga maken met vriendje. Heb ik iig goedmaaksex na zo'n kutdag.
Dagelijks op werk.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo even totaal out of the blue een vraag. Hoe vaak zien jullie elkaar?
Toch handig, zo'n blokkeerfunctie.quote:
Maar dan 's avonds ook nog?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:09 schreef Kluts het volgende:
Dagelijks op werk.
Ongeveer 4 a 5 keer per week. Why?
Zou je dat willen dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:10 schreef Cue_ het volgende:
Als die al vol zit, dan niet met interessante aanbiedingen
Ja, maar we werken niet op dezelfde afdeling, dus ik zie hem bijna niet op werk.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dan 's avonds ook nog?
Pure nieuwsgierigheidWintersport gaat door las ik?
Dan zit je hier op Fok toch echt verkeerd.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Interessante aanbiedingen? Natuurlijk!
daar was ik al bang voorquote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef Kluts het volgende:
Dan zit je hier op Fok toch echt verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |