Wat? Er staat toch inho?quote:
quote:
Religie & Spiritualiteitquote:
het is W's lievelingsblouse!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat? Er staat toch inho?
Dus ik VIND het hockeyballerig fout. Mijn smaak is niet de wet
Heeft W een roze blouse?quote:
Juistquote:Op maandag 25 januari 2010 15:38 schreef STING het volgende:
[..]
Right, nog eventjes en jullie kunnen daar weer gaan bbq'en zeker
Hehequote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben blij dat Auto_ tenminste ook beetje uit het Zuiden komt. Wij staan samen sterk tegen al die hippies van daarboven!
En ook hier was zij slechts de creatie van iemand om ons te verleiden!quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Hey dat make-up wijf meet die vervormde stem is op de radio.
Tik tok lalalalala oohoewooow!
Weenie! Het is veel leeswerk! FF koffieën en dan leren!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh, that's interesting.Gaat het lukken?
Mijn W. Die van 6 jaarquote:Op maandag 25 januari 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft W een roze blouse?
En over welke W hebben we 't dan?
Dan bestaan er geen echte mannenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik geen tafelmanieren heb (en dat stond er al) en omdat alleen echte mannen roze kunnen dragen
Ooow die. Ja, wat zal ik zeggenquote:
Ja die jaquote:
Dat je blij bent dat het intussen een blouse is?quote:
En toen wist ik al wie je bedoelde.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Hey dat make-up wijf meet die vervormde stem is op de radio.
Ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 25 januari 2010 15:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
En toen wist ik al wie je bedoelde..
ik ook niet, maar die $ in haar naam voorspelt weinig goeds.quote:
Ze is zeker neukbaarquote:Op maandag 25 januari 2010 15:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook niet, maar die $ in haar naam voorspelt weinig goeds.
Ik voorzie een gouden handeltje.. ‘ovulatie-shirts’quote:Op maandag 25 januari 2010 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)n-zonder-parfum.html
En, al een PM ontvangen van iemand?quote:
Nee haar box zit vol. Duhquote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En, al een PM ontvangen van iemand?
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat je blij bent dat het intussen een blouse is?
ik ook, maar daar val ik jou toch ook niet mee lastig?quote:
Met 'Hoi, ik niet.' erin? Of bedoelde je dat niet..quote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef automatic_ het volgende:
En, al een PM ontvangen van iemand?
Ik denk dat ik vanavond maar even ruzie ga maken met vriendje. Heb ik iig goedmaaksex na zo'n kutdag.quote:
Sssstttt, wel voor STING.quote:
Zo even totaal out of the blue een vraag. Hoe vaak zien jullie elkaar?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:07 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar even ruzie ga maken met vriendje. Heb ik iig goedmaaksex na zo'n kutdag.
Dagelijks op werk.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo even totaal out of the blue een vraag. Hoe vaak zien jullie elkaar?
Toch handig, zo'n blokkeerfunctie.quote:
Maar dan 's avonds ook nog?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:09 schreef Kluts het volgende:
Dagelijks op werk.
Ongeveer 4 a 5 keer per week. Why?
Zou je dat willen dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:10 schreef Cue_ het volgende:
Als die al vol zit, dan niet met interessante aanbiedingen
Ja, maar we werken niet op dezelfde afdeling, dus ik zie hem bijna niet op werk.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dan 's avonds ook nog?
Pure nieuwsgierigheidWintersport gaat door las ik?
Dan zit je hier op Fok toch echt verkeerd.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Interessante aanbiedingen? Natuurlijk!
daar was ik al bang voorquote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef Kluts het volgende:
Dan zit je hier op Fok toch echt verkeerd.
Vergeet het meid, blijven gewoon gezellige PM's! I've been hurt to many times before!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:10 schreef Cue_ het volgende:
Als die al vol zit, dan niet met interessante aanbiedingen
Wat, jij zit hier toch ook? Ben jij niet interessant?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oké, coolquote:Op maandag 25 januari 2010 16:11 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar we werken niet op dezelfde afdeling, dus ik zie hem bijna niet op werk.
Ja, tenminste, als hij niet zo aan het eikelen blijft.
Dat soort interessante aanbiedingen?quote:
Iets zegt me dat dat best meevalt. Wij zijn ook maar mensen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeet het meid, blijven gewoon gezellige PM's! I've been hurt to many times before!
Neuk aanbiedingen denk ikquote:
Ik ook. Maar ongesteld zijn is niet handig.quote:
"Hoi Cue, ik zag dat je van komkommers houdt. Wat toevallig, ik heb er eentje in de aanbieiding. Afspreken?quote:
Ze heeft haar eigen komkommers wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef STING het volgende:
[..]
"Hoi Cue, ik zag dat je van komkommers houdt. Wat toevallig, ik heb er eentje in de aanbieiding. Afspreken?"
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef STING het volgende:
[..]
"Hoi Cue, ik zag dat je van komkommers houdt. Wat toevallig, ik heb er eentje in de aanbieiding. Afspreken?"
Jullie hebben vast een leuk weekend gehadquote:Op maandag 25 januari 2010 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft haar eigen komkommers wel.
Geen komkommers op de beursquote:Op maandag 25 januari 2010 16:18 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie hebben vast een leuk weekend gehad
wat zeg jij nou?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:18 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie hebben vast een leuk weekend gehad
Dat laatste is niet zo bijzonder. Ik heb wel meer gezien.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen komkommers op de beurs
Heb wel een 'kleine' paarse dildo gezien
Nog groter dan die paarse? Wow... ook in gebruik?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat laatste is niet zo bijzonder. Ik heb wel meer gezien.
Ah, ik was m al kwijt.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen komkommers op de beurs
Heb wel een 'kleine' paarse dildo gezien
Weet niet op welke paarse jij precies doelt?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog groter dan die paarse? Wow... ook in gebruik?
Deze was denk ik 60cm lang, en zo'n 18cm in doorsnee.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet niet op welke paarse jij precies doelt?
Je hebt die dingen van 45 cm ofzo.
Is dat alles?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze was denk ik 60cm lang, en zo'n 18cm in doorsnee.
Dat was geen dildo, maar een barkruk, Babs.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn die butt dingessen denk ik? Voor beide kanten?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stond dildo op de verpakking. En was toch best wel als een penis gevormd.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was geen dildo, maar een barkruk, Babs.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was geen dildo, maar een barkruk, Babs.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ja.quote:
Want iedereen weet: Plat op plat vult geen gat!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zijn die butt dingessen denk ik? Voor beide kanten?
Die was van Yolanthe Cabau dinges...dat was Wesley Sneijderquote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, piemelgevormd, met een enorme zak eronder (ook paars). Kan hier niet zoeken naar een plaatjequote:Op maandag 25 januari 2010 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zijn die butt dingessen denk ik? Voor beide kanten?
Niet alles is wat het lijkt.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stond dildo op de verpakking. En was toch best wel als een penis gevormd.
Hey! Een grap op Guido Weijers niveau!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef ArTiC het volgende:
Die was van Yolanthe Cabau dinges...dat was Wesley Sneijder
Een paarse zak zelfs? Een zitzak!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, piemelgevormd, met een enorme zak eronder (ook paars). Kan hier niet zoeken naar een plaatje
Met barkrukken?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar heb ik niet altijd problemen mee.
Snolanthe Kabaal van Batsbergen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet iets om de aandacht van auto_ te trekkenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey! Een grap op Guido Weijers niveau!
Wesley Sneijder was ook op Jumping Amsterdam. Wat een klein manneke... en nog lelijk ook. Might I add.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een dildo van 60 cm. ergens in past.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, piemelgevormd, met een enorme zak eronder (ook paars). Kan hier niet zoeken naar een plaatje
Guido grappen zijn nooit grappigquote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet iets om de aandacht van auto_ te trekken
Dat hij klein is dat is wel algemeen bekend. Wel een goeie voetballer.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wesley Sneijder was ook op Jumping Amsterdam. Wat een klein manneke... en nog lelijk ook. Might I add.
Rekt het niet, dan scheurt het wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een dildo van 60 cm. ergens in past.
zag je me lachen?quote:
Niet in een menselijke opening iigquote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een dildo van 60 cm. ergens in past.
Ik ben wat dat aangaat wel blij dat ik een man ben. Ik word niet ongesteld dus zin in sex is altijd op te lossen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ongesteld zijn is niet handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |