quote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze was denk ik 60cm lang, en zo'n 18cm in doorsnee.
Dat ja.quote:
Want iedereen weet: Plat op plat vult geen gat!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zijn die butt dingessen denk ik? Voor beide kanten?
Die was van Yolanthe Cabau dinges...dat was Wesley Sneijderquote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze was denk ik 60cm lang, en zo'n 18cm in doorsnee.
Nee, piemelgevormd, met een enorme zak eronder (ook paars). Kan hier niet zoeken naar een plaatjequote:Op maandag 25 januari 2010 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zijn die butt dingessen denk ik? Voor beide kanten?
Niet alles is wat het lijkt.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stond dildo op de verpakking. En was toch best wel als een penis gevormd.
Hey! Een grap op Guido Weijers niveau!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef ArTiC het volgende:
Die was van Yolanthe Cabau dinges...dat was Wesley Sneijder
Een paarse zak zelfs? Een zitzak!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, piemelgevormd, met een enorme zak eronder (ook paars). Kan hier niet zoeken naar een plaatje
Met barkrukken?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar heb ik niet altijd problemen mee.
Snolanthe Kabaal van Batsbergen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet iets om de aandacht van auto_ te trekkenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey! Een grap op Guido Weijers niveau!
Wesley Sneijder was ook op Jumping Amsterdam. Wat een klein manneke... en nog lelijk ook. Might I add.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een dildo van 60 cm. ergens in past.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, piemelgevormd, met een enorme zak eronder (ook paars). Kan hier niet zoeken naar een plaatje
Guido grappen zijn nooit grappigquote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet iets om de aandacht van auto_ te trekken
Dat hij klein is dat is wel algemeen bekend. Wel een goeie voetballer.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wesley Sneijder was ook op Jumping Amsterdam. Wat een klein manneke... en nog lelijk ook. Might I add.
Rekt het niet, dan scheurt het wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een dildo van 60 cm. ergens in past.
zag je me lachen?quote:
Niet in een menselijke opening iigquote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een dildo van 60 cm. ergens in past.
Ik ben wat dat aangaat wel blij dat ik een man ben. Ik word niet ongesteld dus zin in sex is altijd op te lossen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ongesteld zijn is niet handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |