Like I care anyway.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens het grootste roddelblad ter wereld.
Alleen over exen? Dan moet ie juist blij zijn... dat zijn niet voor niets exen. Als ze nou over de buurman droomde...quote:Op maandag 25 januari 2010 15:11 schreef ripley1 het volgende:
[..]
kluts droomt over exen en haar huidige vriendje vindt dat stom
Kloptquote:Op maandag 25 januari 2010 15:13 schreef djayzz het volgende:
Je kan bijna aanschuiven voor het diner!
Ligt aan de droom he, ik droom dus over de raarste mensen, maar meestal dat we de wereld moeten redden van aliens of zoquote:Op maandag 25 januari 2010 15:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alleen over exen? Dan moet ie juist blij zijn... dat zijn niet voor niets exen. Als ze nou over de buurman droomde...
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
KloptBij de vader van mijn vriendje
Voor het eerst
Leukquote:Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor het eerst
Whehehe, je moet ook geen rare films kijken als je daar niet tegen kuntquote:Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ligt aan de droom he, ik droom dus over de raarste mensen, maar meestal dat we de wereld moeten redden van aliens of zo
Ik heb laatst een keer gedroomd dat ik wakker werd naast een lijk wat al een tijdje dood was.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ligt aan de droom he, ik droom dus over de raarste mensen, maar meestal dat we de wereld moeten redden van aliens of zo
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb laatst een keer gedroomd dat ik wakker werd naast een lijk wat al een tijdje dood was.
Helaas was dat geen ex.
Hij moet niet zo zeiken. Als ze nou had gezegd dat ze er over fantaseerde (bewust) dan heeft hij meer te zeurenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij heeft er wel iets over te melden.
Wat doe je aan? Hoe doe je je haar? Wat word je openingszin?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor het eerst
Valt wel mee, denk ikquote:
Qua eten? Boerenkoolquote:Op maandag 25 januari 2010 15:19 schreef ripley1 het volgende:
Leukheb je al enig idee wat je kan verwachten?
Dat was vooral ranzig. Ken die film overigens niet. Is dat niet een hele slechte Stephen King?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef djayzz het volgende:
[..]dat is schrikken
scene uit Rose Red
Wat heeft u een leuke.. eh.. zoonquote:Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat doe je aan? Hoe doe je je haar? Wat word je openingszin?
Ga je er ook eten? Blijf je er logeren?
Okquote:
Met worst!quote:[..]
Qua eten? Boerenkool
Qua man? Iemand die veel weg heeft van mijn vader, iig
Spijkerbroek, roze blouse, gestreept. Vast. Hoi, Ik ben Anoukquote:Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Wat doe je aan? Hoe doe je je haar? Wat word je openingszin?
Ga je er ook eten? Blijf je er logeren?
Dat was die scene ook. Is (vind ik) een erg goede film! Of eigenlijk mini-serie. duurt 4,5 uurquote:Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was vooral ranzig. Ken die film overigens niet. Is dat niet een hele slechte Stephen King?
Al zenuwachtig?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Spijkerbroek, roze blouse, gestreept. Vast. Hoi, Ik ben Anouk
Ja, juist daarom ga ik. Nee, vriendje heeft een eigen huis.
Neuhquote:
Nou kijk, als ik bovenstaande dingen zou doen zou ik al gefaald zijn!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Spijkerbroek, roze blouse, gestreept. Vast. Hoi, Ik ben Anouk
Ja, juist daarom ga ik. Nee, vriendje heeft een eigen huis.
21 jumpstreet kwam van mij jaquote:Op maandag 25 januari 2010 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aan de TT te zien is de droomster een vrouw van tussen de 30-35.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |