Ik heb gewoon normale tafelmanieren, dus ik maak me er niet zo druk omquote:Op maandag 25 januari 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Nou kijk, als ik bovenstaande dingen zou doen zou ik al gefaald zijn!
De roze blouse was voor mij een no-no, en het blijven eten ook want ik heb geen tafelmanieren
Maar jij wel succes hoor
Waarom? Ik heb de hele serie gezien en ben 22.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aan de TT te zien is de droomster een vrouw van tussen de 30-35.
Het enige waar je je met boerenkool zorgen over hoeft te maken is dat het niet op je tanden blijft plakken.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon normale tafelmanieren, dus ik maak me er niet zo druk om![]()
En waarom zou jij al gefaald zijn?
Herhaling van de serie dus!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb de hele serie gezien en ben 22.
Dat was spinazie toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige waar je je met boerenkool zorgen over hoeft te maken is dat het niet op je tanden blijft plakken.
Dat staat er toch juist?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon normale tafelmanieren, dus ik maak me er niet zo druk om![]()
En waarom zou jij al gefaald zijn?
Ja, maar ik zou niet weten waarom, vandaar dat ik het vroeg..quote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef Ang3l het volgende:
Dat staat er toch juist?
Als ik de roze blouse aan zou doen en zou gaan eten!
Dat komt wel goedquote:Op maandag 25 januari 2010 15:28 schreef Samzz het volgende:
Het enige waar je je met boerenkool zorgen over hoeft te maken is dat het niet op je tanden blijft plakken.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sneeuw? Hier ligt geen kruimeltje.
Omdat ik geen tafelmanieren heb (en dat stond er al) en omdat alleen echte mannen roze kunnen dragenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou niet weten waarom, vandaar dat ik het vroeg..
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en omdat alleen echte mannen roze kunnen dragen
Hoeveel jaar al?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb de hele serie gezien en ben 22.
In het warme zuiden blijft dat niet liggen hèquote:
Als je echte mannen definiëert als zeker in hun seksualiteit, ja. Wat geen slechte definitie is.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
omdat alleen echte mannen roze kunnen dragen
Right, nog eventjes en jullie kunnen daar weer gaan bbq'en zekerquote:Op maandag 25 januari 2010 15:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In het warme zuiden blijft dat niet liggen hè
Ben blij dat Auto_ tenminste ook beetje uit het Zuiden komt. Wij staan samen sterk tegen al die hippies van daarboven!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:38 schreef STING het volgende:
[..]
Right, nog eventjes en jullie kunnen daar weer gaan bbq'en zeker
Ik vind babyroze sowieso geen mooie kleur voor mannen.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je echte mannen definiëert als zeker in hun seksualiteit, ja. Wat geen slechte definitie is.
Veur wat?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dadelijk leren! Woensdagavond tentamen!
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind babyroze sowieso geen mooie kleur voor mannen.
Staat imho veel te hockeyballerig fout.
Ik zeg maar ff niets meer, ik wil jullie dat "wij" gevoel natuurlijk niet ontnemenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben blij dat Auto_ tenminste ook beetje uit het Zuiden komt. Wij staan samen sterk tegen al die hippies van daarboven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |