Ow... dus als de huidige soortgelijke gevoelens oproept als bij de ex.... en de ex is de ex omdat het niet ging... dan wil dat zeggen dat de huidige dus de ex gaat worden... waarbij je pas bij de VOLGENDE vriend gaat dromen over de huidige vriend, die dan ex is.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
http://www.droominfo.nl/index.php?c=droomwoordenboek&m=search&droom=ex
Mooi systeem!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow... dus als de huidige soortgelijke gevoelens oproept als bij de ex.... en de ex is de ex omdat het niet ging... dan wil dat zeggen dat de huidige dus de ex gaat worden... waarbij je pas bij de VOLGENDE vriend gaat dromen over de huidige vriend, die dan ex is.
Ik heb 'm!!
* knuffelt *quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Kluts het volgende:
En uitgerekend vandaag ben ik vrij en is hij aan het werk. En duurt het nog heel lang voor hij thuiskomt uit werk en ik hem spreek. Ik kan dit niet uitstaan.
Er aan denken ---> een x in een droom de naam van je ex roepenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je hebt bezighouden en eraan denken.
"stel je niet zo aan. Het is niets, het is een droom. Grow some balls. Kom je soms uit Twente..."quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Kluts het volgende:
En uitgerekend vandaag ben ik vrij en is hij aan het werk. En duurt het nog heel lang voor hij thuiskomt uit werk en ik hem spreek. Ik kan dit niet uitstaan.
Daar droom ik iig NIET over.quote:
Oh god ze is nog niet van die jongen af of je slaat al toe.quote:
Dat heb ik al gezegd. Ik vind het zelf ook een beetje jankerig om daar zo moeilijk over te doen, maar ja, hij voelt zich er duidelijk wel kut over.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
"stel je niet zo aan. Het is niets, het is een droom. Grow some balls. Kom je soms uit Twente..."
Zoiets?
Kluts weet beter. En gelukkig is ze niet de enige.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:56 schreef Godtje het volgende:
Oh god ze is nog niet van die jongen af of je slaat al toe.
De zachte huil maar op mijn schouder uit aanpak.
HET recept voor de friendzone, dat weet elke fokker.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh god ze is nog niet van die jongen af of je slaat al toe.
De zachte huil maar op mijn schouder uit aanpak.
Je kan er nu toch niets aan veranderen. Terwijl hij werkt en maalt heeft het weinig nu zelf thuis ook te gaan malen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Kluts het volgende:
/insert slechte grapquote:Op maandag 25 januari 2010 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd. Ik vind het zelf ook een beetje jankerig om daar zo moeilijk over te doen, maar ja, hij voelt zich er duidelijk wel kut over.
...dan moet hij zich er toch maar overheen zetten. Come on, zo kun je overal wel een punt van maken. Je zou er haast van gaan denken dat em wat anders dwars zit. (nofi)quote:Op maandag 25 januari 2010 13:57 schreef Kluts het volgende:
maar ja, hij voelt zich er duidelijk wel kut over.
ik ben weer eens niet goed genoeg hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
KF, KZ, Cue, HW, Nouk, DK, Bels... en dat waren ze geloof ik. Zo gauw ik kan bedenken.
Ik ben helemaal geen neger.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:58 schreef ripley1 het volgende:
Ik droomde van de week nog dat ik in een hotelkamer binnenliep waar mijn voormalige beste vriendin aan het neuken was met een grote neger. Wat betekent dat?
Is dat een verkapte "Ach man flikker toch op en stop een pringles wasabi tussen je billetjes" verwensing?!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga jij die voor jou nog onbekende smaken nou maar uitproberen
Denk dat het meer te maken heeft met het feit dat hij weet dat ik nou niet echt een kloosternon-singleleventje geleid heb. Daar ben ik tegenover hem altijd heel eerlijk in geweest en ik denk dat dat hem ergens diep van binnen toch niet zo lekker zit als hij doet voorkomen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dan moet hij zich er toch maar overheen zetten. Come on, zo kun je overal wel een punt van maken. Je zou er haast van gaan denken dat em wat anders dwars zit. (nofi)
Is Godt groot? Ik dacht dat dat voorbehouden was aan Allahquote:
Dat je jaloers bent op de grote piemel van haar vriendje?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:58 schreef ripley1 het volgende:
Ik droomde van de week nog dat ik in een hotelkamer binnenliep waar mijn voormalige beste vriendin aan het neuken was met een grote neger. Wat betekent dat?
Can't help it. Ik droom ook niet graag over KF ofzo hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik ben weer eens niet goed genoeg hoor
Dat is met het hele leven. Er zijn altijd wel kleine mindere dingetjes, zolang het niet in de buurt komt bij de hoeveelheid leuke dingen is dat niet zo'n issue.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef Kluts het volgende:
En DAAROM had ik nou zo'n schurfthekel aan relaties. Er zijn altijd wel van die dingetjes waarvan je denkt: Jezus, wat een gezeik.
...als je er zelf geen punt van maakt, wordt het ook geen punt. Als je het nu zelf groter maakt dan het is, heeft hij weer reden om erover door te zeiken.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef Kluts het volgende:
En DAAROM had ik nou zo'n schurfthekel aan relaties. Er zijn altijd wel van die dingetjes waarvan je denkt: Jezus, wat een gezeik.
Dat zal hetw aarschijnlijk wel zijn ja. Dan bespreek je dat toch en dan is het weer overquote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Denk dat het meer te maken heeft met het feit dat hij weet dat ik nou niet echt een kloosternon-singleleventje geleid heb. Daar ben ik tegenover hem altijd heel eerlijk in geweest en ik denk dat dat hem ergens diep van binnen toch niet zo lekker zit als hij doet voorkomen.
oef. Ik ben wijf genoeg om je zo'n opmerking niet in dank af te nemen als ik me al zo kut voel, maar hij is mij niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd. Ik vind het zelf ook een beetje jankerig om daar zo moeilijk over te doen, maar ja, hij voelt zich er duidelijk wel kut over.
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat een verkapte "Ach man flikker toch op en stop een pringles wasabi tussen je billetjes" verwensing?!
Maar hij plukt er wel de vruchten van. Dat is dan weer een beetje hypocriet.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Kluts het volgende:
Denk dat het meer te maken heeft met het feit dat hij weet dat ik nou niet echt een kloosternon-singleleventje geleid heb. Daar ben ik tegenover hem altijd heel eerlijk in geweest en ik denk dat dat hem ergens diep van binnen toch niet zo lekker zit als hij doet voorkomen.
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Can't help it. Ik droom ook niet graag over KF ofzo hoor.
Indeed. Ik denk dat ik idd niet dieper moet ingaan op het feit dat ik dingen roep in mijn slaap, daar kan ik toch niks aan veranderen, maar dat ik wat dieper moet graven naar de daadwerkelijke reden.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als je er zelf geen punt van maakt, wordt het ook geen punt. Als je het nu zelf groter maakt dan het is, heeft hij weer reden om erover door te zeiken.
Je weet niet of het een pré is, misschien houdt hij wel meer van kneedbare vrouwen.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar hij plukt er wel de vruchten van. Dat is dan weer een beetje hypocriet..
Kon ja. Anders had ik er allang wat aan gedaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]Jij kan lucide dromen
Oh nee, wacht, kon het. Toch?
Ja, dat vind ik dus ook. Dat is voor hem, het maakt geen flikker uit, ik zeik ook niet over zijn ex-batsertjes.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar hij plukt er wel de vruchten van. Dat is dan weer een beetje hypocriet..
En verder: tja, dáár zou je het wel eens over kunnen hebben, al vind ik dat je daar als partner geen zak over te zeggen hebt. ten eerste is dat verleden tijd, ten tweede is het niet te veranderen en ten derde maakt je dat geen ander persoon.
Het is een kontenman.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet niet of het een pré is, misschien houdt hij wel meer van kneedbare vrouwen.
Je zou knettergek worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kon ja. Anders had ik er allang wat aan gedaan.Trouwens, van KF is maar 1 keer geweest. Niet dat hij elke nacht langskomt zeg maar.
toch nietquote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Can't help it. Ik droom ook niet graag over KF ofzo hoor.
Je bent lang vrijgezel geweest en misschien moet je, al dan niet bewust, aan je nieuwe relatie wennen. Het kwam ook wat onverwachts en mogelijk roept het (onbewust!) herinneringen op aan je vorige relaties of vergelijk je hem met je exen.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Indeed. Ik denk dat ik idd niet dieper moet ingaan op het feit dat ik dingen roep in mijn slaap, daar kan ik toch niks aan veranderen, maar dat ik wat dieper moet graven naar de daadwerkelijke reden.
Maar dan had ie Kluts niet uitgezocht.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Litpho het volgende:
Je weet niet of het een pré is, misschien houdt hij wel meer van kneedbare vrouwen.
Is het er zo eentje waarbij hij het liefst de vrouw als maagd heeft en hijzelf wel een verleden mag hebben?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is ook gelijk weer een ander uiterstequote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het er zo eentje waarbij hij het liefst de vrouw als maagd heeft en hijzelf wel een verleden mag hebben?
Zo heb ik wel eens (meer dan eens) de fout gemaakt om te vertellen hoeveel bedpartners ik had gehad. En daar bleven ze dan over doorzeuren. Dat het er toch wel veel waren, dat ze zich daardoor minder speciaal voelden...blablabla. Ik kan daar niet tegen. Op het moment dat ze op der knieen zit voelt ze zich toch wel weer speciaal. En het is niet dat ik kan zeggen: oh wacht, het waren er toch maar 3!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Kluts het volgende:
Ja, dat vind ik dus ook. Dat is voor hem, het maakt geen flikker uit, ik zeik ook niet over zijn ex-batsertjes.
Gewoon, omdat het me niet boeit, het maakt niet uit, het gaat om nu.
Jij had wel een passend zwaartepunt, toch?quote:
Dat weet je niet. Mijn voorstel om t-shirt's te laten drukken vond ze ook al niets, dus we weten niet op welk moment hij van haar niet geheel kuise geschiedenis op de hoogte is gesteld.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:
Maar dan had ie Kluts niet uitgezocht.
Ik kan me wel voorstellen dat iemand het wat minder vindt, maar je kunt er toch niets aan veranderen. En ik vind het onzin om je druk te maken over iets dat je niet kunt veranderenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo heb ik wel eens (meer dan eens) de fout gemaakt om te vertellen hoeveel bedpartners ik had gehad. En daar bleven ze dan over doorzeuren. Dat het er toch wel veel waren, dat ze zich daardoor minder speciaal voelden...blablabla. Ik kan daar niet tegen. Op het moment dat ze op der knieen zit voelt ze zich toch wel weer speciaal. En het is niet dat ik kan zeggen: oh wacht, het waren er toch maar 3!
Ik vraag hetquote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is ook gelijk weer een ander uiterste
Dat hangt ervanaf hoe je kneedbaar ziet.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dan had ie Kluts niet uitgezocht.
Dat hoop ik toch niet. Het is een voormalig barman met het dubbele aantal bedpartners van mij.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het er zo eentje waarbij hij het liefst de vrouw als maagd heeft en hijzelf wel een verleden mag hebben?
Daar kan hij iig niet iets op aan te merken hebben in mijn ogen, zie bovenstaande.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo heb ik wel eens (meer dan eens) de fout gemaakt om te vertellen hoeveel bedpartners ik had gehad. En daar bleven ze dan over doorzeuren. Dat het er toch wel veel waren, dat ze zich daardoor minder speciaal voelden...blablabla. Ik kan daar niet tegen. Op het moment dat ze op der knieen zit voelt ze zich toch wel weer speciaal. En het is niet dat ik kan zeggen: oh wacht, het waren er toch maar 3!
Hij kan toch ook moeilijk van jou verwachten dat je netjes met een kuisheidsgordel om op hem hebt gewacht.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:09 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat iemand het wat minder vindt, maar je kunt er toch niets aan veranderen. En ik vind het onzin om je druk te maken over iets dat je niet kunt veranderen
Ik maak me minder druk om een jongen die 12 exen heeft maar altijd trouw is geweest dan een jongen met 2 exen en daarbij is vreemdgegaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:09 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat iemand het wat minder vindt, maar je kunt er toch niets aan veranderen. En ik vind het onzin om je druk te maken over iets dat je niet kunt veranderen
T-shirts?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Mijn voorstel om t-shirt's te laten drukken vond ze ook al niets, dus we weten niet op welk moment hij van haar niet geheel kuise geschiedenis op de hoogte is gesteld.
Ik ook. Daarom vertel ik dat ook niet meer (en niet dat het nou zo schrikwekkend veel is, maar toch. Meer dan 3 is al snel fout). Het is zo niet boeiende informatie en je weet dat er áltijd gezeur komt....quote:Op maandag 25 januari 2010 14:09 schreef ripley1 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat iemand het wat minder vindt,
Je wil nietw eten hoeveel mannen hun vrouw het liefst als maagd zien en zelf wel mogen rondslettenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:10 schreef Kluts het volgende:
Dat hoop ik toch niet. Het is een voormalig barman met het dubbele aantal bedpartners van mij.
Irrelevant.quote:
Helder. Nee, dan moet hij hier maar met open ogen in gegaan zijn.quote:Maar goed, daar wist hij al vanaf voor we echt wat met elkaar kregen, dus hij moet daar ook niet over zeiken.
dat kan wel, ik denk alleen dat je dan je geloofwaardigheid een beetje kwijt bentquote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jawel. je bent een manhoer. Geef het nu maar toe. Schavuit!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom vertel ik dat ook niet meer (en niet dat het nou zo schrikwekkend veel is, maar toch. Meer dan 3 is al snel fout). Het is zo niet boeiende informatie en je weet dat er áltijd gezeur komt....
Is hij dan wel te vertrouwen?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Dat hoop ik toch niet. Het is een voormalig barman met het dubbele aantal bedpartners van mij.
[..]
Ik ben 33 en woon in amsterdam. Ik kom niet vaak mannen tegen die MINDER dan 3 bedpartners heeft gehadquote:Op maandag 25 januari 2010 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom vertel ik dat ook niet meer (en niet dat het nou zo schrikwekkend veel is, maar toch. Meer dan 3 is al snel fout). Het is zo niet boeiende informatie en je weet dat er áltijd gezeur komt....
Waarom zou hij niet te vertrouwen zijn?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is hij dan wel te vertrouwen?
Iets met: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
en hier al zeker 3! dat bewijst weer eens dat fok! geen doorsnee is van NLquote:Op maandag 25 januari 2010 14:16 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik ben 33 en woon in amsterdam. Ik kom niet vaak mannen tegen die MINDER dan 3 bedpartners heeft gehad
Ik heb het er sowieso niet zo vaak over met de gemiddelde man die ik tegenkom eigenlijkquote:Op maandag 25 januari 2010 14:16 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik ben 33 en woon in amsterdam. Ik kom niet vaak mannen tegen die MINDER dan 3 bedpartners heeft gehad
Amsterdam wel?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en hieral zeker 3! dat bewijst weer eens dat fok! geen doorsnee is van NL
Dat!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak me minder druk om een jongen die 12 exen heeft maar altijd trouw is geweest dan een jongen met 2 exen en daarbij is vreemdgegaan.
ssst! straks denkt HW weer dat z'n woonplaats gebashed wordt!quote:
* JoeBravo spoelt begrip door toiletquote:Op maandag 25 januari 2010 14:21 schreef Kluts het volgende:
Hij geeft idd nu aan dat hij denkt dat er bij mij nog wat dingen met betrekking tot bijv. ex onverwerkt zijn, waarop ik hem verteld heb dat ik natuurlijk onze relatie wel vergelijk met eerdere relaties, maar dat dat doodnormaal is en hij dat zelf ws ook doet.
Je gaat me toch niet vertellen dat je Rotterdam estetisch verantwoord vindt he?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijf het jammer vinden dat Nederland zich overgaf na het bombardement op Rotterdam
Haha, dat was te verwachtenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh Johnny Depp in 21 jump street.![]()
.. Zucht..quote:Op maandag 25 januari 2010 14:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh Johnny Depp in 21 jump street.![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij vindt dat ook een geile gedachte?
Het was meer zo bedoeldquote:Op maandag 25 januari 2010 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij vindt dat ook een geile gedachte?
quote:
Met die reputatie kan ik wel leven.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:14 schreef Ang3l het volgende:
Jawel. je bent een manhoer. Geef het nu maar toe. Schavuit!
ow, waar staat die emoticon danquote:Op maandag 25 januari 2010 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
Gebruik dan
Wel een beetje up-to-date blijven he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |