abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer maandag 25 januari 2010 @ 14:05:46 #51
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_77247242
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Litpho het volgende:
Je weet niet of het een pré is, misschien houdt hij wel meer van kneedbare vrouwen.
Maar dan had ie Kluts niet uitgezocht.
pi_77247257
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je zou knettergek worden.
Ik zou waarschijnlijk niet meer durven slapen.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:07:10 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77247303
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Kluts het volgende:

[..]

Denk dat het meer te maken heeft met het feit dat hij weet dat ik nou niet echt een kloosternon-singleleventje geleid heb. Daar ben ik tegenover hem altijd heel eerlijk in geweest en ik denk dat dat hem ergens diep van binnen toch niet zo lekker zit als hij doet voorkomen.
Is het er zo eentje waarbij hij het liefst de vrouw als maagd heeft en hijzelf wel een verleden mag hebben?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:07:37 #54
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_77247320
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Is het er zo eentje waarbij hij het liefst de vrouw als maagd heeft en hijzelf wel een verleden mag hebben?
Dat is ook gelijk weer een ander uiterste
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  Official ESF Kreviewer maandag 25 januari 2010 @ 14:07:58 #55
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_77247335
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Kluts het volgende:
Ja, dat vind ik dus ook. Dat is voor hem, het maakt geen flikker uit, ik zeik ook niet over zijn ex-batsertjes.
Gewoon, omdat het me niet boeit, het maakt niet uit, het gaat om nu.
Zo heb ik wel eens (meer dan eens) de fout gemaakt om te vertellen hoeveel bedpartners ik had gehad. En daar bleven ze dan over doorzeuren. Dat het er toch wel veel waren, dat ze zich daardoor minder speciaal voelden...blablabla. Ik kan daar niet tegen. Op het moment dat ze op der knieen zit voelt ze zich toch wel weer speciaal. En het is niet dat ik kan zeggen: oh wacht, het waren er toch maar 3!
pi_77247338
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het is een kontenman.
Jij had wel een passend zwaartepunt, toch?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_77247378
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:
Dat weet je niet. Mijn voorstel om t-shirt's te laten drukken vond ze ook al niets, dus we weten niet op welk moment hij van haar niet geheel kuise geschiedenis op de hoogte is gesteld.
pi_77247383
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zo heb ik wel eens (meer dan eens) de fout gemaakt om te vertellen hoeveel bedpartners ik had gehad. En daar bleven ze dan over doorzeuren. Dat het er toch wel veel waren, dat ze zich daardoor minder speciaal voelden...blablabla. Ik kan daar niet tegen. Op het moment dat ze op der knieen zit voelt ze zich toch wel weer speciaal. En het is niet dat ik kan zeggen: oh wacht, het waren er toch maar 3!
Ik kan me wel voorstellen dat iemand het wat minder vindt, maar je kunt er toch niets aan veranderen. En ik vind het onzin om je druk te maken over iets dat je niet kunt veranderen
  maandag 25 januari 2010 @ 14:09:46 #59
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77247393
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef djayzz het volgende:

[..]

Dat is ook gelijk weer een ander uiterste
Ik vraag het Ik duw hem niet gelijk al in dat hokje
L'Amour menaçant:
pi_77247407
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat hangt ervanaf hoe je kneedbaar ziet.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat hoop ik toch niet. Het is een voormalig barman met het dubbele aantal bedpartners van mij.
quote:

[..]

Daar kan hij iig niet iets op aan te merken hebben in mijn ogen, zie bovenstaande.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_77247422
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Kluts het volgende:

[..]

Denk dat het meer te maken heeft met het feit dat hij weet dat ik nou niet echt een kloosternon-singleleventje geleid heb. Daar ben ik tegenover hem altijd heel eerlijk in geweest en ik denk dat dat hem ergens diep van binnen toch niet zo lekker zit als hij doet voorkomen.
Hij kan toch ook moeilijk van jou verwachten dat je netjes met een kuisheidsgordel om op hem hebt gewacht.

Bovendien ben je er eerlijk over geweest, was dat niet zo , dan had hij pas reden om zich druk te maken.
pi_77247425
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:09 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Ik kan me wel voorstellen dat iemand het wat minder vindt, maar je kunt er toch niets aan veranderen. En ik vind het onzin om je druk te maken over iets dat je niet kunt veranderen
Precies.
Daarom maak ik me ook niet druk om Afrika en alle andere honger continenten.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:10:56 #63
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77247437
quote:

[..]

Ik maak me minder druk om een jongen die 12 exen heeft maar altijd trouw is geweest dan een jongen met 2 exen en daarbij is vreemdgegaan.
L'Amour menaçant:
pi_77247454
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:09 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Mijn voorstel om t-shirt's te laten drukken vond ze ook al niets, dus we weten niet op welk moment hij van haar niet geheel kuise geschiedenis op de hoogte is gesteld.
T-shirts?

Maar goed, daar wist hij al vanaf voor we echt wat met elkaar kregen, dus hij moet daar ook niet over zeiken.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_77247473
En wat Venco zei: over FOK!kers dromen.

Ik heb een keer over Yvonne gedroomd.
  Official ESF Kreviewer maandag 25 januari 2010 @ 14:11:49 #66
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_77247476
quote:
Ik kan me wel voorstellen dat iemand het wat minder vindt,
Ik ook. Daarom vertel ik dat ook niet meer (en niet dat het nou zo schrikwekkend veel is, maar toch. Meer dan 3 is al snel fout). Het is zo niet boeiende informatie en je weet dat er áltijd gezeur komt....
  maandag 25 januari 2010 @ 14:13:28 #67
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77247538
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:10 schreef Kluts het volgende:

Dat hoop ik toch niet. Het is een voormalig barman met het dubbele aantal bedpartners van mij.

Je wil nietw eten hoeveel mannen hun vrouw het liefst als maagd zien en zelf wel mogen rondsletten Dubbele standaarden, moslims.
L'Amour menaçant:
pi_77247544
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:11 schreef Kluts het volgende:
T-shirts?
Irrelevant.
quote:
Maar goed, daar wist hij al vanaf voor we echt wat met elkaar kregen, dus hij moet daar ook niet over zeiken.
Helder. Nee, dan moet hij hier maar met open ogen in gegaan zijn.
pi_77247556
quote:

[..]

dat kan wel, ik denk alleen dat je dan je geloofwaardigheid een beetje kwijt bent
compact en kleverig.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:14:04 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77247574
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:11 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ook. Daarom vertel ik dat ook niet meer (en niet dat het nou zo schrikwekkend veel is, maar toch. Meer dan 3 is al snel fout). Het is zo niet boeiende informatie en je weet dat er áltijd gezeur komt....
Jawel. je bent een manhoer. Geef het nu maar toe. Schavuit!
L'Amour menaçant:
pi_77247605
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:10 schreef Kluts het volgende:

[..]

[..]

[..]
Is hij dan wel te vertrouwen?

Iets met: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
pi_77247655
Ik vind het zo'n onzin, als t goed is, heeft ie die 80 vrouwen voor mij gehad en dat moest ie toen nog helemaal zelf weten

Bovendien heeft ie veel ervaring met verschillende vrouwen op kunnen doen en das ook wat waard
compact en kleverig.
pi_77247657
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:11 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ben 33 en woon in amsterdam. Ik kom niet vaak mannen tegen die MINDER dan 3 bedpartners heeft gehad
pi_77247703
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:14 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Is hij dan wel te vertrouwen?

Iets met: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Waarom zou hij niet te vertrouwen zijn?

O noes, hij i barman geweest, niet te vertrouwen die lui

Het is toch ook niet zo dat hij haar niet vertrouwt? Hij is onzeker over die dromen.
compact en kleverig.
pi_77247765
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:16 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Ik ben 33 en woon in amsterdam. Ik kom niet vaak mannen tegen die MINDER dan 3 bedpartners heeft gehad
en hier al zeker 3! dat bewijst weer eens dat fok! geen doorsnee is van NL
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')