Maar dan had ie Kluts niet uitgezocht.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Litpho het volgende:
Je weet niet of het een pré is, misschien houdt hij wel meer van kneedbare vrouwen.
Is het er zo eentje waarbij hij het liefst de vrouw als maagd heeft en hijzelf wel een verleden mag hebben?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Denk dat het meer te maken heeft met het feit dat hij weet dat ik nou niet echt een kloosternon-singleleventje geleid heb. Daar ben ik tegenover hem altijd heel eerlijk in geweest en ik denk dat dat hem ergens diep van binnen toch niet zo lekker zit als hij doet voorkomen.
Dat is ook gelijk weer een ander uiterstequote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het er zo eentje waarbij hij het liefst de vrouw als maagd heeft en hijzelf wel een verleden mag hebben?
Zo heb ik wel eens (meer dan eens) de fout gemaakt om te vertellen hoeveel bedpartners ik had gehad. En daar bleven ze dan over doorzeuren. Dat het er toch wel veel waren, dat ze zich daardoor minder speciaal voelden...blablabla. Ik kan daar niet tegen. Op het moment dat ze op der knieen zit voelt ze zich toch wel weer speciaal. En het is niet dat ik kan zeggen: oh wacht, het waren er toch maar 3!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Kluts het volgende:
Ja, dat vind ik dus ook. Dat is voor hem, het maakt geen flikker uit, ik zeik ook niet over zijn ex-batsertjes.
Gewoon, omdat het me niet boeit, het maakt niet uit, het gaat om nu.
Jij had wel een passend zwaartepunt, toch?quote:
Dat weet je niet. Mijn voorstel om t-shirt's te laten drukken vond ze ook al niets, dus we weten niet op welk moment hij van haar niet geheel kuise geschiedenis op de hoogte is gesteld.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:
Maar dan had ie Kluts niet uitgezocht.
Ik kan me wel voorstellen dat iemand het wat minder vindt, maar je kunt er toch niets aan veranderen. En ik vind het onzin om je druk te maken over iets dat je niet kunt veranderenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo heb ik wel eens (meer dan eens) de fout gemaakt om te vertellen hoeveel bedpartners ik had gehad. En daar bleven ze dan over doorzeuren. Dat het er toch wel veel waren, dat ze zich daardoor minder speciaal voelden...blablabla. Ik kan daar niet tegen. Op het moment dat ze op der knieen zit voelt ze zich toch wel weer speciaal. En het is niet dat ik kan zeggen: oh wacht, het waren er toch maar 3!
Ik vraag hetquote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is ook gelijk weer een ander uiterste
Dat hangt ervanaf hoe je kneedbaar ziet.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dan had ie Kluts niet uitgezocht.
Dat hoop ik toch niet. Het is een voormalig barman met het dubbele aantal bedpartners van mij.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het er zo eentje waarbij hij het liefst de vrouw als maagd heeft en hijzelf wel een verleden mag hebben?
Daar kan hij iig niet iets op aan te merken hebben in mijn ogen, zie bovenstaande.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo heb ik wel eens (meer dan eens) de fout gemaakt om te vertellen hoeveel bedpartners ik had gehad. En daar bleven ze dan over doorzeuren. Dat het er toch wel veel waren, dat ze zich daardoor minder speciaal voelden...blablabla. Ik kan daar niet tegen. Op het moment dat ze op der knieen zit voelt ze zich toch wel weer speciaal. En het is niet dat ik kan zeggen: oh wacht, het waren er toch maar 3!
Hij kan toch ook moeilijk van jou verwachten dat je netjes met een kuisheidsgordel om op hem hebt gewacht.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Denk dat het meer te maken heeft met het feit dat hij weet dat ik nou niet echt een kloosternon-singleleventje geleid heb. Daar ben ik tegenover hem altijd heel eerlijk in geweest en ik denk dat dat hem ergens diep van binnen toch niet zo lekker zit als hij doet voorkomen.
Precies.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:09 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat iemand het wat minder vindt, maar je kunt er toch niets aan veranderen. En ik vind het onzin om je druk te maken over iets dat je niet kunt veranderen
Ik maak me minder druk om een jongen die 12 exen heeft maar altijd trouw is geweest dan een jongen met 2 exen en daarbij is vreemdgegaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:09 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat iemand het wat minder vindt, maar je kunt er toch niets aan veranderen. En ik vind het onzin om je druk te maken over iets dat je niet kunt veranderen
T-shirts?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Mijn voorstel om t-shirt's te laten drukken vond ze ook al niets, dus we weten niet op welk moment hij van haar niet geheel kuise geschiedenis op de hoogte is gesteld.
Ik ook. Daarom vertel ik dat ook niet meer (en niet dat het nou zo schrikwekkend veel is, maar toch. Meer dan 3 is al snel fout). Het is zo niet boeiende informatie en je weet dat er áltijd gezeur komt....quote:Op maandag 25 januari 2010 14:09 schreef ripley1 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat iemand het wat minder vindt,
Je wil nietw eten hoeveel mannen hun vrouw het liefst als maagd zien en zelf wel mogen rondslettenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:10 schreef Kluts het volgende:
Dat hoop ik toch niet. Het is een voormalig barman met het dubbele aantal bedpartners van mij.
Irrelevant.quote:
Helder. Nee, dan moet hij hier maar met open ogen in gegaan zijn.quote:Maar goed, daar wist hij al vanaf voor we echt wat met elkaar kregen, dus hij moet daar ook niet over zeiken.
dat kan wel, ik denk alleen dat je dan je geloofwaardigheid een beetje kwijt bentquote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jawel. je bent een manhoer. Geef het nu maar toe. Schavuit!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom vertel ik dat ook niet meer (en niet dat het nou zo schrikwekkend veel is, maar toch. Meer dan 3 is al snel fout). Het is zo niet boeiende informatie en je weet dat er áltijd gezeur komt....
Is hij dan wel te vertrouwen?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Dat hoop ik toch niet. Het is een voormalig barman met het dubbele aantal bedpartners van mij.
[..]
Ik ben 33 en woon in amsterdam. Ik kom niet vaak mannen tegen die MINDER dan 3 bedpartners heeft gehadquote:Op maandag 25 januari 2010 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom vertel ik dat ook niet meer (en niet dat het nou zo schrikwekkend veel is, maar toch. Meer dan 3 is al snel fout). Het is zo niet boeiende informatie en je weet dat er áltijd gezeur komt....
Waarom zou hij niet te vertrouwen zijn?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is hij dan wel te vertrouwen?
Iets met: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
en hier al zeker 3! dat bewijst weer eens dat fok! geen doorsnee is van NLquote:Op maandag 25 januari 2010 14:16 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik ben 33 en woon in amsterdam. Ik kom niet vaak mannen tegen die MINDER dan 3 bedpartners heeft gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |