abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2010 @ 13:15:48 #251
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_77245606
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik dus zelf ook niet echt. Hij zegt dat ik namen noem in mijn slaap, als hij me een kus geeft in mijn slaap noem ik andere namen dan die van hem.

Neemt niet weg dat ik het enigszins kul vind om daar een punt van te maken, maar het maakt niet uit hoe ik het vind, het is meer klote dat hij daar blijkbaar zodanig mee zit.
ik kan me z'n kutgevoel voorstellen, maar zou ook niet weten hoe dat bij mezelf weg te nemen zou zijn.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_77245612
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die zeggen niets over gevoel of verlangens, maar zijn een verwerking van je dagelijkse dingen.
Dus het impliceert dat Kluts dagelijks contact heeft met al die namen?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 25 januari 2010 @ 13:16:54 #253
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_77245635
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:15 schreef Litpho het volgende:

[..]

Misschien wel onbewust
  maandag 25 januari 2010 @ 13:16:57 #254
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77245637
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:13 schreef Godtje het volgende:

[..]

Uitlachen?
Nee serieus vraag hem om de oplossing want jij kan er niks aan doen.
Dat zit hem waarschijnlijk dwars, dat zij er niets aan kan doen...ofwel dat die namen in haar hoofd rondspoken en ze dus eigenlijk met hara exen bezig is ipv met hem. En bezigzijn bedoel ik nieet in de vorm van sex, maar gewoon dat hara exen haar nog steeds bezig houden.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_77245656
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:15 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ja, dat leg je idd precies goed uit lit
compact en kleverig.
pi_77245668
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, dat leg je idd precies goed uit lit
Altijd bereid te helpen, zo ben ik .
pi_77245670
quote:

[..]

Ja, dat weet ik dus zelf ook niet echt. Hij zegt dat ik namen noem in mijn slaap, als hij me een kus geeft in mijn slaap noem ik andere namen dan die van hem.

Neemt niet weg dat ik het enigszins kul vind om daar een punt van te maken, maar het maakt niet uit hoe ik het vind, het is meer klote dat hij daar blijkbaar zodanig mee zit.
Sowieso onzinnig om je daar druk over te maken, jij kan er niet zoveel aan doen, het is gewoon je onderbewust zijn. Als hij daar zo onzeker over wordt (het lijkt wel een wijf), dan geeft dat lekker blijk van vertrouwen
pi_77245784
Ik droom over de gekste mensen, van de inspecteur uit 21 jumpstreet tot iemand van korfbal vroeger tot mijn exen. Meestal niet in erotische context overigens. Als ik al die namen roep en mijn liefje moet zich daar druk om gaan maken, heeft ie een extra baan
pi_77245811
Ik vertel meestal vol trots over mijn dromen. Zeker als ik seks heb gehad (gebeurt niet zo vaak)
pi_77245957
quote:

[..]

Als ik hem was zou ik me er pas druk om maken als je dat doet als je wakker bent en je wordt gekust.
pi_77245975
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:21 schreef ripley1 het volgende:
Ik droom over de gekste mensen, van de inspecteur uit 21 jumpstreet tot iemand van korfbal vroeger tot mijn exen. Meestal niet in erotische context overigens. Als ik al die namen roep en mijn liefje moet zich daar druk om gaan maken, heeft ie een extra baan
Je droomt ook niet heel vaak of je bent een groot liefhebber van de history channel?
pi_77246009
hoi.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_77246066
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:27 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je droomt ook niet heel vaak of je bent een groot liefhebber van de history channel?
Goed droomgeheugen kennelijk heb het al een jaar of 15 niet meer gezien
pi_77246267
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat zit hem waarschijnlijk dwars, dat zij er niets aan kan doen...ofwel dat die namen in haar hoofd rondspoken en ze dus eigenlijk met hara exen bezig is ipv met hem. En bezigzijn bedoel ik nieet in de vorm van sex, maar gewoon dat hara exen haar nog steeds bezig houden.
Ik vroeg hem ook wat ik kon doen om dat klotegevoel weg te nemen, waarop hij zegt dat hij dat ook niet weet. Hij is hierdoor aan het twijfelen geslagen zegt hij, terwijl ik echt zoiets heb van: Wat kan ik eraan doen wat ik droom?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_77246304
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik vroeg hem ook wat ik kon doen om dat klotegevoel weg te nemen, waarop hij zegt dat hij dat ook niet weet. Hij is hierdoor aan het twijfelen geslagen zegt hij, terwijl ik echt zoiets heb van: Wat kan ik eraan doen wat ik droom?
Ik kan niet in zijn hoofd kijken maar het klinkt zo als een slap excuus. Je kan toch niet verwachten dat iemand zijn of haar dromen kan sturen?
pi_77246312
quote:
Wat kan ik eraan doen wat ik droom?
Het dromen is niet het probleem. De rest is op te lossen.
pi_77246340
quote:

[..]

Niks. Jij hoeft hier ook niks aan te doen, hij moet het gewoon van zich af zetten.
pi_77246390
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:38 schreef Litpho het volgende:

[..]

Lijkt me ontzettend pijn doen omdat je mond wel wil bewegen nog steeds... Lijkt me ook niet zo makkelijk in slaap komen als je niet gewoon kan ademhalen
  maandag 25 januari 2010 @ 13:41:23 #269
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_77246398
Wel een rotsituatie idd Kluts
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_77246406
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik kan niet in zijn hoofd kijken maar het klinkt zo als een slap excuus. Je kan toch niet verwachten dat iemand zijn of haar dromen kan sturen?
Lucide dromen?

pi_77246425
Kluts, vind je het niet ontzettend raar dat ie voor zoiets futiels zijn relatie op de tocht zet?
pi_77246427
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:41 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Lijkt me ontzettend pijn doen omdat je mond wel wil bewegen nog steeds... Lijkt me ook niet zo makkelijk in slaap komen als je niet gewoon kan ademhalen
Als je je neus ook mee plakt kan je juist heerlijk en vooral lang slapen.
pi_77246446
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:41 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Lucide dromen?

Hell yeah.
pi_77246448
quote:

[..]

Ligt eraan , heb het idee dat ik het soms wel kan sturen, en soms niet.... Maar goed, als je het niet kan sturen, dan kan je er niet veel aan doen natuurlijk .... Hij moet zich gewoon niet zo aanstellen. Zou pas probleem zijn als ze seks hebben en ze roept ineens :
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

"Oohhh Omni... that's a mighty big rocket you got there".
pi_77246451
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:42 schreef ripley1 het volgende:
Kluts, vind je het niet ontzettend raar dat ie voor zoiets futiels zijn relatie op de tocht zet?
Je bent een faalkonijn.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:38 schreef Dastan het volgende:

[..]

!

Ooit van een tegenwoordige tijd gehoord, faalkonijn?
pi_77246473
quote:
Nou, relatie op de toch zetten is een groot woord. Als ik ook maar enigszins het idee had gehad dat hij er anders in stond dan ik, qua gevoelens, was ik er niet eens aan begonnen. Alles wijst erop dat we gek op elkaar zijn, dit is de eerste keer in 6 weken tijd dat we "onenigheid" hebben.

Neemt niet weg dat ik het maar een beetje opgeblazen vind.
pi_77246475
quote:
Dat inderdaad. Het klinkt knap onzeker van zijn kant.
pi_77246476
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:43 schreef Godtje het volgende:
Je bent een faalkonijn.
Waar komt die term nu weer vandaan? .
pi_77246489
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:38 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat heb ik al voorgesteld.
  maandag 25 januari 2010 @ 13:44:33 #280
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_77246490
quote:
Je maakt er gelijk een gezinsdrama van
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_77246514
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:44 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nou, relatie op de toch zetten is een groot woord. Als ik ook maar enigszins het idee had gehad dat hij er anders in stond dan ik, qua gevoelens, was ik er niet eens aan begonnen. Alles wijst erop dat we gek op elkaar zijn, dit is de eerste keer in 6 weken tijd dat we "onenigheid" hebben.

Bij onenigheid ga ik onderstaande niet roepen. Misschien til ik te zwaar aan die uitspraak?
quote:

[..]

quote:

[..]

pi_77246515
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:44 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Het klinkt knap onzeker van zijn kant.
Ja, onzeker klinkt het. Terwijl hij verder eigenlijk totaal geen jaloers type is, dus ik snap ook echt niet waar dit vandaan komt.
pi_77246525
quote:

[..]

Dit klinkt ontzettend verdedigend, terwijl ik een simpele vraag stelde. Je gad aan dat ie twijfelt, dat is vrij gek als er niks aan de hand is.
pi_77246530
Klutsie.
Dromen zijn rare dingen. Als een ander moeilijk gaat doen om wat jij droomt, is er echt niets wat je daaraan kan doen. Om welke reden je ook droomt, je doet het niet bewust. Er kunnen zoveel verklaringen zijn.
Jammer dat je vriend begint te twijfelen en jouw dromen zo zwaar en serieus opneemt. Het is niet eerlijk en onterecht. Probeer hem dat uit te leggen en word alsjeblieft niet zelf onzeker of iets dergelijks. Je kan er niets aan doen en dromen zeggen vaak helemaal niets.
pi_77246534
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:45 schreef Godtje het volgende:

[..]

Bij onenigheid ga ik onderstaande niet roepen. Misschien til ik te zwaar aan die uitspraak?
[..]

[..]
You do have a point eigenlijk.

Damn, nu voel ik me echt kut zeg.
pi_77246546
quote:

[..]

Dat heb ik al voorgesteld.
Er stond hier gister een link naar een bondage set.. heb je gelijk 2 vliegen in 1 klap!
pi_77246557
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:44 schreef Litpho het volgende:

[..]

Waar komt die term nu weer vandaan? .
Geen idee dus.

Hiervan?

pi_77246589
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:45 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Dit klinkt ontzettend verdedigend, terwijl ik een simpele vraag stelde. Je gad aan dat ie twijfelt, dat is vrij gek als er niks aan de hand is.
Ja, maar het is vooral dat ik ook echt totaal niet snap waar dit zo vandaan komt. Hij is heel open over wat hij voor mij voelt en ik twijfel daar dan ook echt totaal niet aan. Het gaat er bij mij gewoon niet echt in dat hij door zoiets stoms zo van zijn a propos kan zijn.

Ik zit in de ontkenningsfase, maar duh, dat komt omdat verder alles tussen ons echt zo super is, dat ik dit gewoon echt niet kan plaatsen.
  maandag 25 januari 2010 @ 13:47:39 #289
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77246591
quote:

[..]

Ik denk dat dat JUIST zijn probleem is. Blijkbaar houden de exen Kluts onbewust toch nog bezig. Dromen zijn bedoelt om je dageljkse gedachten te verwerken
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_77246617
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:45 schreef Kluts het volgende:

[..]

You do have a point eigenlijk.

Damn, nu voel ik me echt kut zeg.
ik zou daar eerder uit opmaken dat ie twijfelt aan jouw gevoelens voor hem (onzekerheid) niet zozeer aan de relatie/zijn gevoel.
compact en kleverig.
pi_77246630
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik denk dat dat JUIST zijn probleem is. Blijkbaar houden de exen Kluts onbewust toch nog bezig. Dromen zijn bedoelt om je dageljkse gedachten te verwerken
quote:
Ex

Als je droomt over je ex-vriend/vriendin of dat je weer samen bent met je ex, suggereert dat er iets of iemand in je leven is, die soortgelijke gevoelens oproept die je gedurende de realtie met je ex had.
http://www.droominfo.nl/index.php?c=droomwoordenboek&m=search&droom=ex
pi_77246650
quote:

[..]

Ik heb 1,5 jaar geen relatie gehad. Hij had het er idd wel over dat de naam van mijn samenwoon-ex wel eens voorbij kwam, maar ik kan er toch ook niks aan doen dat ik daarover droom? Ik wist het zelf niet eens.
  maandag 25 januari 2010 @ 13:49:55 #293
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_77246671
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:45 schreef vencodark het volgende:
Klutsie.
Dromen zijn rare dingen. Als een ander moeilijk gaat doen om wat jij droomt, is er echt niets wat je daaraan kan doen. Om welke reden je ook droomt, je doet het niet bewust. Er kunnen zoveel verklaringen zijn.
Jammer dat je vriend begint te twijfelen en jouw dromen zo zwaar en serieus opneemt. Het is niet eerlijk en onterecht. Probeer hem dat uit te leggen en word alsjeblieft niet zelf onzeker of iets dergelijks. Je kan er niets aan doen en dromen zeggen vaak helemaal niets.
ik ken kluts z'n vriendje niet, dus kan hiervoor alleen mezelf als referentiekader nemen, maar net zo goed als dromen niet te sturen zijn, zijn gevoelens dat ook niet.
Ik zou er in zo'n geval ook heel erg mee zitten, ook al zegt m'n verstand nog zo hard dat het helemaal niets voorstelt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_77246695
quote:
Goede. Alhoewel het natuurlijk de vraag is of Klutsvriendje vatbaar is voor een dergelijke uitleg.
pi_77246704
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:49 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ik ken kluts z'n vriendje niet, dus kan hiervoor alleen mezelf als referentiekader nemen, maar net zo goed als dromen niet te sturen zijn, zijn gevoelens dat ook niet.
Ik zou er in zo'n geval ook heel erg mee zitten, ook al zegt m'n verstand nog zo hard dat het helemaal niets voorstelt.
Dat begrijp ik ook wel. Maar dat neemt niet weg dat hij het mij in mijn ogen niet eens echt kwalijk kan nemen, ik kan er naar mijn idee niet echt iets aan doen.
pi_77246718
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:50 schreef Litpho het volgende:

[..]

Goede. Alhoewel het natuurlijk de vraag is of Klutsvriendje vatbaar is voor een dergelijke uitleg.
Zo te lezen vast niet.
pi_77246719
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:49 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Dromen over exen wil niet zeggen dat je diegene terugwilt of ergens anders naar verlangt. Het is een link van liefde die je eerder hebt gekend of wat dan ook. Het hoeft totaal niets te zeggen over Kluts gevoelens Oh en dromen zijn soms wel te sturen.
pi_77246725
quote:

[..]

je hebt bezighouden en eraan denken.

Ik droomde laatst over een jongen die bij me op de basisschool heeft gezeten omdat ik zijn naam tegenkwam. Ik dacht: goh!
En dat was het wel zo'n beetje, verder totaal niet over nagedacht, droom ook weleens over een vriendinnetje van vroeger waar ik verder niet vaak bij stilsta maar die toch opduikt in dromen omdat die bv over iets gaan wat ik met haaar weleens deed ofzo.
compact en kleverig.
pi_77246762
Ik droom weleens over fokkers. En voor de meeste heb ik echt geen gevoel.
pi_77246775
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:52 schreef vencodark het volgende:
Ik droom weleens over fokkers. En voor de meeste heb ik echt geen gevoel.
Welke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')