ik kan me z'n kutgevoel voorstellen, maar zou ook niet weten hoe dat bij mezelf weg te nemen zou zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus zelf ook niet echt. Hij zegt dat ik namen noem in mijn slaap, als hij me een kus geeft in mijn slaap noem ik andere namen dan die van hem.
Neemt niet weg dat ik het enigszins kul vind om daar een punt van te maken, maar het maakt niet uit hoe ik het vind, het is meer klote dat hij daar blijkbaar zodanig mee zit.
Dus het impliceert dat Kluts dagelijks contact heeft met al die namen?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die zeggen niets over gevoel of verlangens, maar zijn een verwerking van je dagelijkse dingen.
Misschien wel onbewustquote:Op maandag 25 januari 2010 13:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus het impliceert dat Kluts dagelijks contact heeft met al die namen?
Dat zit hem waarschijnlijk dwars, dat zij er niets aan kan doen...ofwel dat die namen in haar hoofd rondspoken en ze dus eigenlijk met hara exen bezig is ipv met hem. En bezigzijn bedoel ik nieet in de vorm van sex, maar gewoon dat hara exen haar nog steeds bezig houden.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uitlachen?![]()
Nee serieus vraag hem om de oplossing want jij kan er niks aan doen.
Ja, dat leg je idd precies goed uit litquote:Op maandag 25 januari 2010 13:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus het impliceert dat Kluts dagelijks contact heeft met al die namen?
Altijd bereid te helpen, zo ben ikquote:Op maandag 25 januari 2010 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat leg je idd precies goed uit lit
Sowieso onzinnig om je daar druk over te maken, jij kan er niet zoveel aan doen, het is gewoon je onderbewust zijn. Als hij daar zo onzeker over wordt (het lijkt wel een wijf), dan geeft dat lekker blijk van vertrouwenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus zelf ook niet echt. Hij zegt dat ik namen noem in mijn slaap, als hij me een kus geeft in mijn slaap noem ik andere namen dan die van hem.
Neemt niet weg dat ik het enigszins kul vind om daar een punt van te maken, maar het maakt niet uit hoe ik het vind, het is meer klote dat hij daar blijkbaar zodanig mee zit.
Als ik hem was zou ik me er pas druk om maken als je dat doet als je wakker bent en je wordt gekust.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je droomt ook niet heel vaak of je bent een groot liefhebber van de history channel?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:21 schreef ripley1 het volgende:
Ik droom over de gekste mensen, van de inspecteur uit 21 jumpstreet tot iemand van korfbal vroeger tot mijn exen. Meestal niet in erotische context overigens. Als ik al die namen roep en mijn liefje moet zich daar druk om gaan maken, heeft ie een extra baan
Goed droomgeheugen kennelijkquote:Op maandag 25 januari 2010 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je droomt ook niet heel vaak of je bent een groot liefhebber van de history channel?
Ik vroeg hem ook wat ik kon doen om dat klotegevoel weg te nemen, waarop hij zegt dat hij dat ook niet weet. Hij is hierdoor aan het twijfelen geslagen zegt hij, terwijl ik echt zoiets heb van: Wat kan ik eraan doen wat ik droom?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zit hem waarschijnlijk dwars, dat zij er niets aan kan doen...ofwel dat die namen in haar hoofd rondspoken en ze dus eigenlijk met hara exen bezig is ipv met hem. En bezigzijn bedoel ik nieet in de vorm van sex, maar gewoon dat hara exen haar nog steeds bezig houden.
Ik kan niet in zijn hoofd kijken maar het klinkt zo als een slap excuus. Je kan toch niet verwachten dat iemand zijn of haar dromen kan sturen?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vroeg hem ook wat ik kon doen om dat klotegevoel weg te nemen, waarop hij zegt dat hij dat ook niet weet. Hij is hierdoor aan het twijfelen geslagen zegt hij, terwijl ik echt zoiets heb van: Wat kan ik eraan doen wat ik droom?
Het dromen is niet het probleem. De rest is op te lossen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
Wat kan ik eraan doen wat ik droom?
Niks. Jij hoeft hier ook niks aan te doen, hij moet het gewoon van zich af zetten.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vroeg hem ook wat ik kon doen om dat klotegevoel weg te nemen, waarop hij zegt dat hij dat ook niet weet. Hij is hierdoor aan het twijfelen geslagen zegt hij, terwijl ik echt zoiets heb van: Wat kan ik eraan doen wat ik droom?
Lijkt me ontzettend pijn doen omdat je mond wel wil bewegen nog steeds... Lijkt me ook niet zo makkelijk in slaap komen als je niet gewoon kan ademhalenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het dromen is niet het probleem. De rest is op te lossen.
Lucide dromen?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan niet in zijn hoofd kijken maar het klinkt zo als een slap excuus. Je kan toch niet verwachten dat iemand zijn of haar dromen kan sturen?
Als je je neus ook mee plakt kan je juist heerlijk en vooral lang slapen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:41 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lijkt me ontzettend pijn doen omdat je mond wel wil bewegen nog steeds... Lijkt me ook niet zo makkelijk in slaap komen als je niet gewoon kan ademhalen
Ligt eraan , heb het idee dat ik het soms wel kan sturen, en soms niet.... Maar goed, als je het niet kan sturen, dan kan je er niet veel aan doen natuurlijk .... Hij moet zich gewoon niet zo aanstellen. Zou pas probleem zijn als ze seks hebben en ze roept ineens :quote:Op maandag 25 januari 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan niet in zijn hoofd kijken maar het klinkt zo als een slap excuus. Je kan toch niet verwachten dat iemand zijn of haar dromen kan sturen?
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Oohhh Omni... that's a mighty big rocket you got there".
Je bent een faalkonijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:42 schreef ripley1 het volgende:
Kluts, vind je het niet ontzettend raar dat ie voor zoiets futiels zijn relatie op de tocht zet?
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:38 schreef Dastan het volgende:
[..]!
Ooit van een tegenwoordige tijd gehoord, faalkonijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |