Ow... dus als de huidige soortgelijke gevoelens oproept als bij de ex.... en de ex is de ex omdat het niet ging... dan wil dat zeggen dat de huidige dus de ex gaat worden... waarbij je pas bij de VOLGENDE vriend gaat dromen over de huidige vriend, die dan ex is.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
http://www.droominfo.nl/index.php?c=droomwoordenboek&m=search&droom=ex
Mooi systeem!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow... dus als de huidige soortgelijke gevoelens oproept als bij de ex.... en de ex is de ex omdat het niet ging... dan wil dat zeggen dat de huidige dus de ex gaat worden... waarbij je pas bij de VOLGENDE vriend gaat dromen over de huidige vriend, die dan ex is.
Ik heb 'm!!
* knuffelt *quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Kluts het volgende:
En uitgerekend vandaag ben ik vrij en is hij aan het werk. En duurt het nog heel lang voor hij thuiskomt uit werk en ik hem spreek. Ik kan dit niet uitstaan.
Er aan denken ---> een x in een droom de naam van je ex roepenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je hebt bezighouden en eraan denken.
"stel je niet zo aan. Het is niets, het is een droom. Grow some balls. Kom je soms uit Twente..."quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Kluts het volgende:
En uitgerekend vandaag ben ik vrij en is hij aan het werk. En duurt het nog heel lang voor hij thuiskomt uit werk en ik hem spreek. Ik kan dit niet uitstaan.
Daar droom ik iig NIET over.quote:
Oh god ze is nog niet van die jongen af of je slaat al toe.quote:
Dat heb ik al gezegd. Ik vind het zelf ook een beetje jankerig om daar zo moeilijk over te doen, maar ja, hij voelt zich er duidelijk wel kut over.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
"stel je niet zo aan. Het is niets, het is een droom. Grow some balls. Kom je soms uit Twente..."
Zoiets?
Kluts weet beter. En gelukkig is ze niet de enige.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:56 schreef Godtje het volgende:
Oh god ze is nog niet van die jongen af of je slaat al toe.
De zachte huil maar op mijn schouder uit aanpak.
HET recept voor de friendzone, dat weet elke fokker.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh god ze is nog niet van die jongen af of je slaat al toe.
De zachte huil maar op mijn schouder uit aanpak.
Je kan er nu toch niets aan veranderen. Terwijl hij werkt en maalt heeft het weinig nu zelf thuis ook te gaan malen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Kluts het volgende:
/insert slechte grapquote:Op maandag 25 januari 2010 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd. Ik vind het zelf ook een beetje jankerig om daar zo moeilijk over te doen, maar ja, hij voelt zich er duidelijk wel kut over.
...dan moet hij zich er toch maar overheen zetten. Come on, zo kun je overal wel een punt van maken. Je zou er haast van gaan denken dat em wat anders dwars zit. (nofi)quote:Op maandag 25 januari 2010 13:57 schreef Kluts het volgende:
maar ja, hij voelt zich er duidelijk wel kut over.
ik ben weer eens niet goed genoeg hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
KF, KZ, Cue, HW, Nouk, DK, Bels... en dat waren ze geloof ik. Zo gauw ik kan bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |