zoveel valt er verder niet te vertellen hoor. leuk meisje ontmoet, veel mogelijkheden gezien om geld te verdienen, open en vriendelijke mensen die nog daadwerkeljjk gedag zeggen of een praatje maken, leven is goedkoper, en lekker weer natuurlijk.quote:
Je weet wel dat die massagemeisjes in dat soort landen wel vaak zéggen dat ze van je houden, maar bedoelen dat ze van je geld houden...?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:50 schreef apelul het volgende:
zoveel valt er verder niet te vertellen hoor. leuk meisje ontmoet, veel mogelijkheden gezien om geld te verdienen, open en vriendelijke mensen die nog daadwerkeljjk gedag zeggen of een praatje maken, leven is goedkoper, en lekker weer natuurlijk.
Leuk meisjequote:Op maandag 25 januari 2010 14:50 schreef apelul het volgende:
[..]
zoveel valt er verder niet te vertellen hoor. leuk meisje ontmoet, veel mogelijkheden gezien om geld te verdienen, open en vriendelijke mensen die nog daadwerkeljjk gedag zeggen of een praatje maken, leven is goedkoper, en lekker weer natuurlijk.
no-brainer.
Eerst maar eens de hond uitlaten voordat ik hier op terugkom.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:50 schreef apelul het volgende:
[..]
no-brainer.
dat maakt dan geen fuck uit aangezien ik geen geld heb.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet wel dat die massagemeisjes in dat soort landen wel vaak zéggen dat ze van je houden, maar bedoelen dat ze van je geld houden...?
het is nog geen 22.00 uurquote:Op maandag 25 januari 2010 14:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eerst maar eens de hond uitlaten voordat ik hier op terugkom.![]()
Adios cabronquote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef apelul het volgende:
je bent nog steeds even voorspelbaar krea, trouwens.
en nu ga ik een spaans boek kopen. adios pendejo.
De Dom. Republiek staat er anders ook wel om bekend.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef apelul het volgende:
en nu ga ik een spaans boek kopen. adios pendejo.
Dat scheelt ,ze gaan scheiden.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:53 schreef ripley1 het volgende:
Brad Pitt en angelina jolie vind ik zo'n vervelend stel
Daarom moet hij geld verdienen! Duh!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet wel dat die massagemeisjes in dat soort landen wel vaak zéggen dat ze van je houden, maar bedoelen dat ze van je geld houden...?
Je kan bijna aanschuiven voor het diner!quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:11 schreef ripley1 het volgende:
[..]
kluts droomt over exen en haar huidige vriendje vindt dat stom
Hij heeft er wel iets over te melden.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:14 schreef Tally het volgende:
[..]Alsof je daar ook maar iets over te zeggen hebt.
Dat vind ik dus ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:14 schreef Tally het volgende:
[..]Alsof je daar ook maar iets over te zeggen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |