Staat er nog niet bijquote:Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow, waar staat die emoticon dan![]()
ik ben een newbie all over again
drugs maakt meer kapot dan je lief is!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:37 schreef djayzz het volgende:
OT, vanavond weer grote kans op hallucinaties en rare dromen
Drugs ook al? Vanochtend was het nog Jan Smit!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
drugs maakt meer kapot dan je lief is!
Jolanthe heeft toch meer kapot gemaakt aan Jan Smit dan mij lief was ?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Drugs ook al? Vanochtend was het nog Jan Smit!
En dat weet jij zonder tv?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jolanthe heeft toch meer kapot gemaakt aan Jan Smit dan mij lief was ?
Tijd voor:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mexicoquote:
Ik lag er niet wakker van.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jolanthe heeft toch meer kapot gemaakt aan Jan Smit dan mij lief was ?
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:45 schreef apelul het volgende:
en binnenkort weer weg, voor langere tijd. vaarwel kutweer, welkom zon.![]()
3 maanden, over een week of 5. en als alles een beetje gaat zoals ik hoop kom ik niet meer terug. ja, om mijn huis te verkopen.quote:
Bananen op hoge hakken?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:46 schreef apelul het volgende:
en chicita's op hoge hakken natuurlijk.
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:47 schreef apelul het volgende:
[..]
3 maanden, over een week of 5. en als alles een beetje gaat zoals ik hoop kom ik niet meer terug. ja, om mijn huis te verkopen.![]()
Maar maar maar..quote:Op maandag 25 januari 2010 14:48 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)oedend-overspel.html
O neeeeee, niet mijn fav showbiz koppel!
* Ang3l ziet zijn wereld in duigen vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |