Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Kuukskequote:
Hé eMPeG. Hoe gaat het?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is ook goed nieuws.
* wel.o.k geeft GF een schouderklop
goed gedaan jochie
ik moet iets rustiger aan doen, of is GF ziek?quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 12:07 uur
01. 026 wel.o.k
02. 025 Ladylike
03. 020 goldfinger1963
04. 007 friemelaar
05. 007 Kuukske
06. 005 Symphonic
07. 004 Pheno
08. 004 Dr_Flash
09. 003 marcb1974
10. 003 MPG
11. 003 MaleDuck
12. 002 indahnesia.com
13. 001 john-frusciante
14. 001 DaMart
Hou het maar op een management functie gecombineerd met barwerkquote:Op maandag 25 januari 2010 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk dat dat nu wel gaat gebeuren, wat ga je er eigenlijk doen?
GF heeft te weinig tijdquote:Op maandag 25 januari 2010 12:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet iets rustiger aan doen, of is GF ziek?
hij post zo weinig de laatste tijd.
vandaar ook de vraag naar full time personeelquote:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaar ook de vraag naar full time personeel
daar hebben we genoeg mensen voorquote:Op maandag 25 januari 2010 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
nog iemand nodig voor batslan?
Mja, wel goed. Ontzettend druk met vanalles en nog wat, maar das niet ergquote:
Ja zoiets, maar ook tegen beter weten in proberen mijn werk op de rails te krijgen, terwijl geen mens het volhoudt om langer dan het jaar het werk van 2,2 fte alleen af te ronden.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iets in de trand van "schat, gaat het wel goed met je?"
huh? hoezo?
nou, je bent afwezig, er komt niets uit je handen enz.
friemelquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar ook tegen beter weten in proberen mijn werk op de rails te krijgen, terwijl geen mens het volhoudt om langer dan het jaar het werk van 2,2 fte alleen af te ronden.
Jaquote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de klok is over 12 heen gegaan.
jij hebt ook last van je opvoeding, je wil het goed doen. ook al kan het niet.
en nu heb je meer tijd voor je lief?
je had je vaste aanstelling in de hoek gegooid?
Gevalletje ziektewet dus?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaen dat bevalt me eigenlijk wel..
Ik heb mijn werk niet definitief in de hoek gegooid hoor, maar eerder dan ze een structurele oplossing hebben voor de situatie die ontstaan is, kom ik zeker niet terug.
Ja, met pijn in mijn hart, maar als ik het niet doe blijft de situatie zoals hij is. Ik heb nu zoveel signalen afgegeven dat ik nugewoon naar mezelf ga luisteren.quote:
slimquote:Op maandag 25 januari 2010 13:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, met pijn in mijn hart, maar als ik het niet doe blijft de situatie zoals hij is. Ik heb nu zoveel signalen afgegeven dat ik nugewoon naar mezelf ga luisteren.
Fijn hequote:Op maandag 25 januari 2010 13:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het lang volgehouden, maar als er inderdaad lichamelijke klachten bij komen kijken houdt het allemaal een keer op. En ik ben blij dat ik nu ook een klankbord heb. (behalve klef doen kunnen we ook bijzonder goed praten samen)
Dat vind ik nu fijn om te horenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:52 schreef Symphonic het volgende:
Ja dat is echt heel fijn![]()
In korte tijd al meer gepraat dan in ruim 11 jaar huwelijk
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
slim
Ik heb namelijk de ervaring dat bedrijven ook alleen maar aan zichzelf denken
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het lang volgehouden, maar als er inderdaad lichamelijke klachten bij komen kijken houdt het allemaal een keer op. En ik ben blij dat ik nu ook een klankbord heb. (behalve klef doen kunnen we ook bijzonder goed praten samen)
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:52 schreef Symphonic het volgende:
ik denk het wel.quote:
Hebben jullie daar dan nog tijd voor? Ik dacht dat jullie net een stel konijnen warenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:50 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:52 schreef Symphonic het volgende:
zelfs konijnen rusten tussendoorquote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Hebben jullie daar dan nog tijd voor? Ik dacht dat jullie net een stel konijnen waren?
[..]. Dat zit wel goed dus
.
Dat klinkt echt goed! Waarom ben je haar niet pak-em-beet 20 jaar geleden tegengekomen?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zelfs konijnen rusten tussendoor
Maar serirus, we hebben zoveel gemeen dat het bijna eng is
En behalve een klef stelletje van samen 80 zijn we in heel korte tijd ook echt soulmates geworden.
Ze is overigens ook gek op muziek en is net als ik gek op zingen, dus we hebben ze een hele leuke uitlaatklep samen
dat dusquote:Op maandag 25 januari 2010 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik denk het wel.
maar gf denkt iets verder door?
zo van, als ze overspannen wordt dan ben ik haar kwijt en moet ik alles weer zelf doen.
jah dat heb ik haar ook al verwetenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt echt goed! Waarom ben je haar niet pak-em-beet 20 jaar eerder tegengekomen?
Ah, jullie zien wij dus terug op de karaoke avond bij GFquote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En behalve een klef stelletje van samen 80 zijn we in heel korte tijd ook echt soulmates geworden.
Ze is overigens ook gek op muziek en is net als ik gek op zingen, dus we hebben ze een hele leuke uitlaatklep samen
arme buren, als ze niet aan het kreunen zijn gaan ze zingenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
arme buren, als ze niet aan het kreunen zijn gaan ze zingen
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Vergeet de dochters nietquote:Op maandag 25 januari 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Mwoa, kon beter he. Gaat wel langzaam de goede kant op. Maar ja, vooral langzaam dusquote:Op maandag 25 januari 2010 12:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Kuukske grijnst.
Hoe is het met je?
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, kon beter he. Gaat wel langzaam de goede kant op. Maar ja, vooral langzaam dus![]()
Daar alles naar wens?
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik denk het wel.
maar gf denkt iets verder door?
zo van, als ze overspannen wordt dan ben ik haar kwijt en moet ik alles weer zelf doen.
quote:
Oh hm. Je weet van niks nog?? Nou ja iets gebeurd iets gebeurd.... waar hebben we t eigenlijk over? 28 decembert uitgegleden op een gladde plek in een optrekkende bus, gevallen, rugwervel verbrijzeld, 10 dagen ziekenhuis, 5 schroeven, 2 pinnen en een halve nepwervel erin, en sindsdien lig ik bij paps en mams thuis min of meer fulltime plat op een ziekenhuisbed. Af en toe stuiter ik met de rollator een stukje door het huis. Smorgens komt de thuiszorg langs om me te helpen met douchen en aankleden. Verder stelt t niet heel veel voor allemaalquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Is er iets gebeurd?
Hier gaat het redelijk. Het is te druk, en tijd gaat te snel.
die zijn blij als ze gaan zingen.quote:
heb je eigenlijk wel airmiles gekregen bij de praxis voor die schroeven?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hm. Je weet van niks nog?? Nou ja iets gebeurd iets gebeurd.... waar hebben we t eigenlijk over? 28 decembert uitgegleden op een gladde plek in een optrekkende bus, gevallen, rugwervel verbrijzeld, 10 dagen ziekenhuis, 5 schroeven, 2 pinnen en een halve nepwervel erin, en sindsdien lig ik bij paps en mams thuis min of meer fulltime plat op een ziekenhuisbed. Af en toe stuiter ik met de rollator een stukje door het huis. Smorgens komt de thuiszorg langs om me te helpen met douchen en aankleden. Verder stelt t niet heel veel voor allemaal![]()
[ afbeelding ]
Nee. Ik had liever trainmiles maar die hadden ze nietquote:Op maandag 25 januari 2010 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je eigenlijk wel airmiles gekregen bij de praxis voor die schroeven?
en de busmiles heb je maar afgeslagenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik had liever trainmiles maar die hadden ze niet
Oh godquote:Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Vertieft pleurisprogramma, beetje 25 minuten nodig hebben voor het draaien van 1 rapportage![]()
![]()
![]()
![]()
Daar had ik wel even genoeg van gezien jaquote:Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en de busmiles heb je maar afgeslagen
dat is nog snelquote:Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Vertieft pleurisprogramma, beetje 25 minuten nodig hebben voor het draaien van 1 rapportage![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben heel lang niet op Fok geweest.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hm. Je weet van niks nog?? Nou ja iets gebeurd iets gebeurd.... waar hebben we t eigenlijk over? 28 decembert uitgegleden op een gladde plek in een optrekkende bus, gevallen, rugwervel verbrijzeld, 10 dagen ziekenhuis, 5 schroeven, 2 pinnen en een halve nepwervel erin, en sindsdien lig ik bij paps en mams thuis min of meer fulltime plat op een ziekenhuisbed. Af en toe stuiter ik met de rollator een stukje door het huis. Smorgens komt de thuiszorg langs om me te helpen met douchen en aankleden. Verder stelt t niet heel veel voor allemaal![]()
[ afbeelding ]
Mja, ik heb sinds begin december geen Fok gezien, afgezien van af en toe een post in het Breda topic.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:29 schreef Ladylike het volgende:
Heb jij gemist dat ie uitgegleden is en 2 wervels kapot had?
schaam jequote:Op maandag 25 januari 2010 14:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben heel lang niet op Fok geweest.
Maar jezus, wat een verhaal.. Arme schat.
[..]
Mja, ik heb sinds begin december geen Fok gezien, afgezien van af en toe een post in het Breda topic.
Niet als je in de tussentijd niets doen kanquote:
Moet je maar normale rapportages vragen. Of de juiste indices gebruiken op de databasequote:Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
![]()
er is toch wel een koffieapparaat?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet als je in de tussentijd niets doen kan
Ja, dat zal het zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je maar normale rapportages vragen. Of de juiste indices gebruiken op de database
Mja, t is best kut idd. Maar goed, allang blij dat t geen dwarsleasie is, alles doet t nog verderquote:Op maandag 25 januari 2010 14:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben heel lang niet op Fok geweest.
Maar jezus, wat een verhaal.. Arme schat.
Oh dat is goed nieuws inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, t is best kut idd. Maar goed, allang blij dat t geen dwarsleasie is, alles doet t nog verderEn tegen april zal ik hopelijk weer normale dingen kunnen doen. Voorlopig ben ik blij dat het nu toch winter is. Winter is vet kut
Uitgelezen moment om een paar maanden in bed te gaan liggen dacht ik
Jaja. Inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Relatief dan he. Maar idd, t had nog erger kunnen zijn...![]()
Maar vertel, jullie gaan leuk naar Londen las ik?
PMquote:Op maandag 25 januari 2010 15:18 schreef Symphonic het volgende:
Alles goed kuukske, long time no see...
Neem je opoe in de malingquote:Op maandag 25 januari 2010 15:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jaja. Inderdaad.
Shoppen enzo. En cultureel onderlegd geraken in de musea.
Whehehe. Als ik die had dan deed ik dat. We gaan serieus naar het Science museum, en naar National History museum. En naar de Disney Store.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Neem je opoe in de maling![]()
Je gaat schaamteloos geld over de balk schmijten
En daar gaat je geld dus heenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Als ik die had dan deed ik dat. We gaan serieus naar het Science museum, en naar National History museum. En naar de Disney Store..
Sgoed! Buhbyequote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de computer afstaan aan de meiden
Heb nu een huis vol meiden, arme ik
Ja, nou.. ja. Misschien. Ik wil kijken naar mooie prenten om op te hangen.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Symphonic het volgende:
whehehe dat denk ik ookquote:Op maandag 25 januari 2010 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sterkte dan maar.
gewoon gaan zoenen dan gaan ze "IIEEEW" vanzelf weg
whehehe FAIL van de baasquote:Op maandag 25 januari 2010 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
Heb ik omdat het zo druk was, op verzoek van mn baas vrij veel overgewerkt...
Krijgt mn baas op zn kop, dat volgens de arbeidstijdenwet (ATW) teveel uren had gemaakt
Doei Kuukskequote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo ook eens richting huis. Dag dag. Was weer es gezellig.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef Kuukske het volgende:
Ja, helaasquote:Op maandag 25 januari 2010 15:40 schreef Kuukske het volgende:
En nieuwe pantoffels. M'n huidige Winnie de Poeh's zijn stuk.
Doei Kuuksquote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik merkte ook wel dat ik het niet meer trok, dus dat is ook wel lekker, dat ik dan gewoon wat minder ga werken.quote:
nog even doorbijtenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:55 schreef Ladylike het volgende:
doei iedereen die weg gaat
pfff wat een hoop facturen vandaag
wokquote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
geweest
operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
whehehequote:Op maandag 25 januari 2010 16:14 schreef john-frusciante het volgende:
Hoe het precies is gekomen wilde de Britse man niet zeggen. Het feit is wel dat de 40-jarige man zich bij het ziekenhuis
meldde met om zijn penis een stalen buis die niet meer losliet...
Heel vervelend allemaal natuurlijk, ook voor de artsen. Die kregen namelijk geen beweging in de pijp. Het edele deel bleef
hard en gezwollen omdat het bloed geen kant op kon. De dokters van het Southampton General Hospital
voelden zich genoodzaakt de brandweer erbij te halen.
Brandweer
Maar liefst zeven brandweerlieden kwamen aangesneld met hun gereedschapskist. Uiteindelijk hebben ze een metaalschaar moeten gebruiken
om de man te bevrijden. Al met al duurde de 'operatie' een halfuur. De piemel bleek flink blauw en behoorlijk opgezwollen.
Maar volgens de doktoren zal hij gewoon zijn taken kunnen blijven uitvoeren.
Vaste hand
De brandweermannen bleven professioneel en lachten pas toen ze weer in de kazerne zaten. Ze wilden nog wel een
reactie geven: "Het was een secure operatie, waarvoor een vaste hand noodzakelijk was.
Onze ploeg probeerde vooral te voorkomen dat het hele zaakje niet oververhit geraakte. Het blijft hoe ook een van de meest
merkwaardige oproepen die ons korps ooit gehad heeft".
Bron: Spitsnieuws.nl
Oud nieuws, sjonniequote:Op maandag 25 januari 2010 16:14 schreef john-frusciante het volgende:
Hoe het precies is gekomen wilde de Britse man niet zeggen. Het feit is wel dat de 40-jarige man zich bij het ziekenhuis
meldde met om zijn penis een stalen buis die niet meer losliet...
Heel vervelend allemaal natuurlijk, ook voor de artsen. Die kregen namelijk geen beweging in de pijp. Het edele deel bleef
hard en gezwollen omdat het bloed geen kant op kon. De dokters van het Southampton General Hospital
voelden zich genoodzaakt de brandweer erbij te halen.
Brandweer
Maar liefst zeven brandweerlieden kwamen aangesneld met hun gereedschapskist. Uiteindelijk hebben ze een metaalschaar moeten gebruiken
om de man te bevrijden. Al met al duurde de 'operatie' een halfuur. De piemel bleek flink blauw en behoorlijk opgezwollen.
Maar volgens de doktoren zal hij gewoon zijn taken kunnen blijven uitvoeren.
Vaste hand
De brandweermannen bleven professioneel en lachten pas toen ze weer in de kazerne zaten. Ze wilden nog wel een
reactie geven: "Het was een secure operatie, waarvoor een vaste hand noodzakelijk was.
Onze ploeg probeerde vooral te voorkomen dat het hele zaakje niet oververhit geraakte. Het blijft hoe ook een van de meest
merkwaardige oproepen die ons korps ooit gehad heeft".
Bron: Spitsnieuws.nl
quote:
Viel je er bijna bij in slaap?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
de papierkraam is ook weer weg gewerkt
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Viel je er bijna bij in slaap?
dat is vandalismequote:
dikquote:
uit de OPquote:Op maandag 25 januari 2010 17:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dik
waar haal je dat vandaan?
zie, daar geef je zelf het antwoord alquote:
whehehe nou je het zegtquote:
T is al op zeker?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:42 schreef Muck het volgende:
Mmm, schelpjespasta met kip, champignons, crème fraîche en wat kruiden
zó simpel, maar zooooo lekker
Ik nietquote:
De TT, bedoel je?quote:
Mja.quote:
Ja, hoi, ik heb net mijn eten op, maar er kan nog wel een bordje bijquote:Op maandag 25 januari 2010 17:42 schreef Muck het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:42 schreef Muck het volgende:
dit dusquote:
dat begrijp ik nietquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_ziekte_%28taal%29quote:Op maandag 25 januari 2010 19:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat begrijp ik niet![]()
maar ik vraag me ook af hoe je thee dik kan kijken
marcquote:
Je hebt toch alleen hoeven wachten op je computer omdat ie traag is met rapportages? Je hebt dus geen reet uitgevoerdquote:
Wordt idd wel weer eens hoog tijd ja. Is alweer een week of 6 geleden. Nog met m'n vorige camera godbetertquote:
Ja, ik heb het keidrukquote:
Ik moet een nieuwere versie downloaden maar ik heb geen rechtenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik heb het keidruk.
Bezig voor de FP, leren voor tentamen en MSN...
Ik gebruik nog altijd de oudequote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwere versie downloaden maar ik heb geen rechten
Kan je het mij vertellen?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gebruik nog altijd de oude. Kan met een of ander vaag trucje...
Ja dat dacht ik ookquote:
De escapades van Symp zijn niet bepaald van de luchtquote:
Praat me even bijquote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De escapades van Symp zijn niet bepaald van de lucht
Ja. Je moet MSN dan in compatibiliteitsmodus voor Windows 2000 draaien.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Kan je het mij vertellen?
niet dat ik denk dat er iemand online is in mijn lijst
quote:
Samen 80, bejaardenseks, 6 dochters, en spijt dat ze elkaar niet 20 jaar eerder ontmoet hebbenquote:
plus Damp en Vonkenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Samen 80, bejaardenseks, 6 dochters, en spijt dat ze elkaar niet 20 jaar eerder ontmoet hebben
Doet het niet..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Je moet MSN dan in compatibiliteitsmodus voor Windows 2000 draaien.
Oftewel, rechtsklikken op het icoontje waar je MSN mee start (dus NIET dat ding naast je klok), eigenschappen, compatibilieteit, en dan een vinkje zetten voor uitvoeren in compatibiliteitsmodus, en in het menuutje kiezen voor windows 2000.
[..]![]()
Ah, leuk voor hem maar bespaar me de detailsquote:Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Samen 80, bejaardenseks, 6 dochters, en spijt dat ze elkaar niet 20 jaar eerder ontmoet hebben
*zakdoekje geeft*quote:
Balen. Hier werkte het. Heb je MSN helemaal afgesloten en opnieuw gestart?quote:
Wat moet ik vertellenquote:Vertel!
Ok, ik zal niets zeggen over nachtelijke MSNsessies van Symphonic of over vrijpartijen die van 's avonds tot 's ochtends duurdenquote:[..]
Ah, leuk voor hem maar bespaar me de details
*zakdoekje gebruikt, gooit weg, pakt meteen maar weer een dozijn voor het komende etmaalquote:
Hmm..eens proberen..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Balen. Hier werkte het. Heb je MSN helemaal afgesloten en opnieuw gestart?
[..]
Wat moet ik vertellen...
[..]
Ok, ik zal niets zeggen over nachtelijke MSNsessies van Symphonic of over vrijpartijen die van 's avonds tot 's ochtends duurden.
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
*zakdoekje gebruikt, gooit weg, pakt meteen maar weer een dozijn voor het komende etmaal*
Maar toch bedankt
Wie weet is het dat...quote:
quote:Over je scharrel?
't is vooral zijn nachtrust, die eraan gaat hoorquote:mijn nachtrust, wat doe je?
Waar ga je heen?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef Nijns het volgende:
Ik heb gisteren trouwens de vakantie geboekt
Nee, doet het nog nietquote:Op maandag 25 januari 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie weet is het dat...
[..]![]()
![]()
...
[..]
't is vooral zijn nachtrust, die eraan gaat hoor
[..]
Waar ga je heen?
Waar in USA?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, doet het nog nietik ga maar op ebuddy
Ja zeg nou (mag ook met pm)
Moet je maar niet de hele nacht msnen
USA
Rondreis westkustquote:
Heb ik ook gedaanquote:
Ja, mijn vriend ook al maar die doet hem graag overquote:Op maandag 25 januari 2010 21:55 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaanecht topvakantie!
Neem hem meequote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend ook al maar die doet hem graag over
Dat gaat ook gebeurenquote:
nijnsquote:
gf, alles goed?quote:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
Westkustonderzoek komt wel een keer, ooit. Het fotoboek is eindelijk af van de zuidoostkust, dus dan mogen we weer wat nieuws gaan bedenken.
Ik dacht dat je ook in Belgie woonde? Huis gekocht?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heel druk met zowel de zaak hier in Belgie als met ons huis in Eindhoven
maar vanaf uiterlijk mei komt LL hier full time werken![]()
![]()
we wonen ook in Belgie en verhuren ons huis in Eindhoven.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook in Belgie woonde? Huis gekocht?
Wat goed! Voor jullie en voor LL
Het is een vastgelegde rondreis dus ja, wel enigszins vastgezetquote:Op maandag 25 januari 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
HoiEnig idee wat je sowieso wilt zien?
Yellowstone, Busch Gardens Europe, dat zijn toch wel de dingen die ik in ieder geval zou willen zienGriffon rollercoaster
Ah, beterquote:Op maandag 25 januari 2010 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we wonen ook in Belgie en verhuren ons huis in Eindhoven.het zal me een hoop werk gaan schelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wereldnieuws! Ontkerkelijking in nieuwe fase.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
als je een goede huurder hebt welquote:
Heb je niet nog een huis in Arnhem?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je een goede huurder hebt wel
niet dus?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je een goede huurder hebt wel
Papiertje!quote:
Yepquote:
Trustenquote:
Doeiquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wereldnieuws! Ontkerkelijking in nieuwe fase.aaah het verhaal is wel schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes i forgot what's up and what's down
nopequote:Op maandag 25 januari 2010 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
H
[..]
Heb je niet nog een huis in Arnhem?
dat kun je wel zeggenquote:
slaap zequote:
waarop?quote:
slaap ze Flesquote:Op maandag 25 januari 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, er wordt hier geslapenNou, dan zal ik het ook wel niet meer zo lang maken
JFquote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
aaah het verhaal is wel schattig
quote:
quote:Top 100 van maandag 25 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 052 goldfinger1963
02. 039 Ladylike
03. 039 wel.o.k
04. 021 Nijns
05. 018 MPG
06. 018 Symphonic
07. 018 Dr_Flash
08. 017 Kuukske
09. 013 marcb1974
10. 011 MaleDuck
11. 011 Pheno
12. 010 friemelaar
13. 006 Papierversnipperaar
14. 005 Muck
15. 005 FFSletop
16. 004 john-frusciante
17. 002 indahnesia.com
18. 001 Bengeltje
19. 001 DaMart
Reeks-statistieken!
ik kijk uberhaupt niet naar Theequote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Waarom mogen we niet dun kijken naar thee?.
En wie hebben gisteren met de meeste extra pondjes naar thee gekeken?
[..]
Ook niet als je het net maakt? Of inschenkt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk uberhaupt niet naar Thee
Goedemorgen eend.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:34 schreef MaleDuck het volgende:
blegh... ik ben echt gaar... en wil gewoon slapen
Maar inschenken doe je toch wel eens, voorbeeld voor bezoek?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:35 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen B.
De laatste keer dat ik thee heb gedronken is zeker 26 jaar geleden.
Ik drink dat echt niet vrijwillig
goedemorgen bengel! Ik weet niet... ik in ieder geval wel...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen eend.
Wie niet.![]()
[..]
Maar inschenken doe je toch wel eens, voorbeeld voor bezoek?
Of heb je daarvoor een vriendin genomen.
uhuhquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we lagen er gisteren om 10 uur in
uhhhh half elfquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
uhuhje zatlag er om 10 uur in, en hoe laat sliep je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uhhhh half elfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt echt geslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Manliefquote:
sym heeft iets wat helpt bij nachtrustquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Manlief
pffff ben totaal kapot
Vandaag wil ik op tijd naar bed
friemquote:
MSN en camsexquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sym heeft iets wat helpt bij nachtrust![]()
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:39 schreef friemelaar het volgende:
Dát wordt de nieuwe reclame slogan.....
"always , voor uw broodnodige nachtrust"
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ja heeDe gleufsappen vliegen alweer om je oren voordat je het soep uit je ogen gewreven hebt hier. Wat weer een bende.
hier doet ie het gewoonquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:02 schreef friemelaar het volgende:
Heeft er iemand meegekregen waarom de website van T-mobile in Nederland eruit ligt?
Die site ging gisteren plat (rond deze tijd) en is nog steeds niet terug![]()
De internationale versie (.com) doet het ook maar half....
Ik krijg al vanaf gisteren "page not found" bij elke poging iets van T-mobile.nl op te roepen....quote:
friemelquote:
misschien is dit wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik krijg al vanaf gisteren "page not found" bij elke poging iets van T-mobile.nl op te roepen....![]()
en ik heb een nieuwe telefoon nodig
Wokquote:
Hee fles, met het verkeerde been uit bed gestapt wakker geworden?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is wat. Een kutsite namelijk
Gevonden?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
Straks weer naar Eindhoven![]()
Ik heb eindelijk telefoon gehad van de politie over grote bakkes.nl
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:39 schreef friemelaar het volgende:
Dát wordt de nieuwe reclame slogan.....
"always , voor uw broodnodige nachtrust"
Sym ouwe neukertquote:
ze helpt me nu even met opruimen, maar het heeft wel iets van HMH (Huishouden met Hindernissen)quote:
ah, een gebied uitkammenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij zit niet in de bajes het precieze adres wilden ze niet zeggen maar de regio waar hij verblijft iig wel
hey dat ben ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
euhh doe mij die maar......![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze helpt me nu even met opruimen, maar het heeft wel iets van HMH (Huishouden met Hindernissen)
Nu is ze ff een ziek kind van school halen...
zoietsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, een gebied uitkammen
[ afbeelding ]
LLquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey dat ben ik
mooie pinup
pfffffffffffff drukdrukdrukdruk
ne hoor, maar tekst in de background en daar tekst overheen printenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hee fles, met het verkeerde been uit bed gestapt wakker geworden?
coolquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:49 schreef PiRANiA het volgende:
http://thedesigninspiration.com/articles/50-fancy-and-pretty-arts-of-coffee-foam/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+TheDesignInspiration+%28The+Design+Inspiration%29
dat is wel wat voor de KSC'ers
daar zitten idd leuke bijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:49 schreef PiRANiA het volgende:
http://thedesigninspiration.com/articles/50-fancy-and-pretty-arts-of-coffee-foam/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+TheDesignInspiration+%28The+Design+Inspiration%29
die met die gezichten lijkt me toch wel moeilijkquote:
Eerste ontopic reactie 2010 (en 2009 for that matter).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:49 schreef PiRANiA het volgende:
overdrijven is een kunstquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerste ontopic reactie 2010 (en 2009 for that matter).
de TT gaat over Thee niet over koffiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerste ontopic reactie 2010 (en 2009 for that matter).
Die ik prima beheers.quote:
best welquote:
Die zijn hier volgens mij nog nooit gepostquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:06 schreef Pheno het volgende:
Zolang er maar tetten gepost worden, dan is het goed.
ik nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:16 schreef Pheno het volgende:
Ik kan me andere tijden herinneren
Zonder spoilertags
Ambtenaarquote:
doei lieverdquote:
dat is niet slim geweestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:02 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga nog maar een cappuccino halen
mijn god, ik heb gisteren veel te hard gewerkt
daarom moet ik nu ook veel doen (alles in het systeem zetten)
heb mezelf genaaid
Ik zie nergens een mooie open flamoes of zoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:49 schreef PiRANiA het volgende:
nee niet echtquote:
quote:
Hee, wikibaas! Jij hier?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:49 schreef PiRANiA het volgende:
doe goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:16 schreef Pheno het volgende:
Ik kan me andere tijden herinneren
Zonder spoilertags
Als je een aziaatje aan de haak hebt welquote:
hippiequote:
Dat is niet het gevalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je een aziaatje aan de haak hebt wel
Ja godverquote:
+reistijd naar huis & eten.quote:
Ja, maar ik kom hier nooitquote:
ook dat nogquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja godver.
[..]
+reistijd naar huis & eten.
waarvoor dankquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom hier nooitIk drink geen koffie
.
Maar ik moets die link natuurlijk wel met jullie delen
Koffie is dan ook smerigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
.
het is een Thee TTquote:
Maar een koffie SC.. Wierdquote:
We hebben ook theequote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
.
een kopje civet koffie kan 600 kostenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Maar een koffie SC.. Wierd
The city on this list with the most expensive cup of coffee (on average) was San Francisco at $4.50.
bronquote:De duurste koffie ter wereld is de Civet Koffie (ook wel Kopi Luwak genoemd). Deze koffie wordt op een zeer aparte manier geoogst. Civet is namelijk een soort kat met een voorkeur voor de lekkerste koffiebessen en in Indonesie en in de Filipijnen waar de civetkat voor komt wordt in de keutels gezocht naar de pitten. De pit van de bes die wordt gegeten krijgt in de maag en darmen van de kat een extra smaak en dat maakt deze koffieboon zo speciaal.
Doordat deze methode natuurijk niet te automatiseren valt is deze koffieboon zeldzaam en daardoor zeer duur.
Een Kilo Kopi Luwak kan tot over de ¤ 600,- kosten.
en tettenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
We hebben ook thee. En fris. En bier.
das iets voor MPGquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:43 schreef PiRANiA het volgende:
Voor de mensen die van koffie en macs houden:
http://www.slipperybrick.com/2009/12/coffeemaker-mac-mini-and-subwoofer-gets-shoved-into-an-imac-dv-case/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+SlipperyBrick+%28Slippery+Brick%29
Die heb ik nietquote:
Das wel een coole gadget jaquote:
aaaah das wel zielig danquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
[..]
Das wel een coole gadget ja
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |