Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Kuukskequote:
Hé eMPeG. Hoe gaat het?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is ook goed nieuws.
* wel.o.k geeft GF een schouderklop
goed gedaan jochie
ik moet iets rustiger aan doen, of is GF ziek?quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 12:07 uur
01. 026 wel.o.k
02. 025 Ladylike
03. 020 goldfinger1963
04. 007 friemelaar
05. 007 Kuukske
06. 005 Symphonic
07. 004 Pheno
08. 004 Dr_Flash
09. 003 marcb1974
10. 003 MPG
11. 003 MaleDuck
12. 002 indahnesia.com
13. 001 john-frusciante
14. 001 DaMart
Hou het maar op een management functie gecombineerd met barwerkquote:Op maandag 25 januari 2010 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk dat dat nu wel gaat gebeuren, wat ga je er eigenlijk doen?
GF heeft te weinig tijdquote:Op maandag 25 januari 2010 12:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet iets rustiger aan doen, of is GF ziek?
hij post zo weinig de laatste tijd.
vandaar ook de vraag naar full time personeelquote:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaar ook de vraag naar full time personeel
daar hebben we genoeg mensen voorquote:Op maandag 25 januari 2010 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
nog iemand nodig voor batslan?
Mja, wel goed. Ontzettend druk met vanalles en nog wat, maar das niet ergquote:
Ja zoiets, maar ook tegen beter weten in proberen mijn werk op de rails te krijgen, terwijl geen mens het volhoudt om langer dan het jaar het werk van 2,2 fte alleen af te ronden.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iets in de trand van "schat, gaat het wel goed met je?"
huh? hoezo?
nou, je bent afwezig, er komt niets uit je handen enz.
friemelquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar ook tegen beter weten in proberen mijn werk op de rails te krijgen, terwijl geen mens het volhoudt om langer dan het jaar het werk van 2,2 fte alleen af te ronden.
Jaquote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de klok is over 12 heen gegaan.
jij hebt ook last van je opvoeding, je wil het goed doen. ook al kan het niet.
en nu heb je meer tijd voor je lief?
je had je vaste aanstelling in de hoek gegooid?
Gevalletje ziektewet dus?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaen dat bevalt me eigenlijk wel..
Ik heb mijn werk niet definitief in de hoek gegooid hoor, maar eerder dan ze een structurele oplossing hebben voor de situatie die ontstaan is, kom ik zeker niet terug.
Ja, met pijn in mijn hart, maar als ik het niet doe blijft de situatie zoals hij is. Ik heb nu zoveel signalen afgegeven dat ik nugewoon naar mezelf ga luisteren.quote:
slimquote:Op maandag 25 januari 2010 13:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, met pijn in mijn hart, maar als ik het niet doe blijft de situatie zoals hij is. Ik heb nu zoveel signalen afgegeven dat ik nugewoon naar mezelf ga luisteren.
Fijn hequote:Op maandag 25 januari 2010 13:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het lang volgehouden, maar als er inderdaad lichamelijke klachten bij komen kijken houdt het allemaal een keer op. En ik ben blij dat ik nu ook een klankbord heb. (behalve klef doen kunnen we ook bijzonder goed praten samen)
Dat vind ik nu fijn om te horenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:52 schreef Symphonic het volgende:
Ja dat is echt heel fijn![]()
In korte tijd al meer gepraat dan in ruim 11 jaar huwelijk
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
slim
Ik heb namelijk de ervaring dat bedrijven ook alleen maar aan zichzelf denken
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het lang volgehouden, maar als er inderdaad lichamelijke klachten bij komen kijken houdt het allemaal een keer op. En ik ben blij dat ik nu ook een klankbord heb. (behalve klef doen kunnen we ook bijzonder goed praten samen)
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:52 schreef Symphonic het volgende:
ik denk het wel.quote:
Hebben jullie daar dan nog tijd voor? Ik dacht dat jullie net een stel konijnen warenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:50 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:52 schreef Symphonic het volgende:
zelfs konijnen rusten tussendoorquote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Hebben jullie daar dan nog tijd voor? Ik dacht dat jullie net een stel konijnen waren?
[..]. Dat zit wel goed dus
.
Dat klinkt echt goed! Waarom ben je haar niet pak-em-beet 20 jaar geleden tegengekomen?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zelfs konijnen rusten tussendoor
Maar serirus, we hebben zoveel gemeen dat het bijna eng is
En behalve een klef stelletje van samen 80 zijn we in heel korte tijd ook echt soulmates geworden.
Ze is overigens ook gek op muziek en is net als ik gek op zingen, dus we hebben ze een hele leuke uitlaatklep samen
dat dusquote:Op maandag 25 januari 2010 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik denk het wel.
maar gf denkt iets verder door?
zo van, als ze overspannen wordt dan ben ik haar kwijt en moet ik alles weer zelf doen.
jah dat heb ik haar ook al verwetenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt echt goed! Waarom ben je haar niet pak-em-beet 20 jaar eerder tegengekomen?
Ah, jullie zien wij dus terug op de karaoke avond bij GFquote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En behalve een klef stelletje van samen 80 zijn we in heel korte tijd ook echt soulmates geworden.
Ze is overigens ook gek op muziek en is net als ik gek op zingen, dus we hebben ze een hele leuke uitlaatklep samen
arme buren, als ze niet aan het kreunen zijn gaan ze zingenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
arme buren, als ze niet aan het kreunen zijn gaan ze zingen
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Vergeet de dochters nietquote:Op maandag 25 januari 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Mwoa, kon beter he. Gaat wel langzaam de goede kant op. Maar ja, vooral langzaam dusquote:Op maandag 25 januari 2010 12:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Kuukske grijnst.
Hoe is het met je?
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, kon beter he. Gaat wel langzaam de goede kant op. Maar ja, vooral langzaam dus![]()
Daar alles naar wens?
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik denk het wel.
maar gf denkt iets verder door?
zo van, als ze overspannen wordt dan ben ik haar kwijt en moet ik alles weer zelf doen.
quote:
Oh hm. Je weet van niks nog?? Nou ja iets gebeurd iets gebeurd.... waar hebben we t eigenlijk over? 28 decembert uitgegleden op een gladde plek in een optrekkende bus, gevallen, rugwervel verbrijzeld, 10 dagen ziekenhuis, 5 schroeven, 2 pinnen en een halve nepwervel erin, en sindsdien lig ik bij paps en mams thuis min of meer fulltime plat op een ziekenhuisbed. Af en toe stuiter ik met de rollator een stukje door het huis. Smorgens komt de thuiszorg langs om me te helpen met douchen en aankleden. Verder stelt t niet heel veel voor allemaalquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Is er iets gebeurd?
Hier gaat het redelijk. Het is te druk, en tijd gaat te snel.
die zijn blij als ze gaan zingen.quote:
heb je eigenlijk wel airmiles gekregen bij de praxis voor die schroeven?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hm. Je weet van niks nog?? Nou ja iets gebeurd iets gebeurd.... waar hebben we t eigenlijk over? 28 decembert uitgegleden op een gladde plek in een optrekkende bus, gevallen, rugwervel verbrijzeld, 10 dagen ziekenhuis, 5 schroeven, 2 pinnen en een halve nepwervel erin, en sindsdien lig ik bij paps en mams thuis min of meer fulltime plat op een ziekenhuisbed. Af en toe stuiter ik met de rollator een stukje door het huis. Smorgens komt de thuiszorg langs om me te helpen met douchen en aankleden. Verder stelt t niet heel veel voor allemaal![]()
[ afbeelding ]
Nee. Ik had liever trainmiles maar die hadden ze nietquote:Op maandag 25 januari 2010 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je eigenlijk wel airmiles gekregen bij de praxis voor die schroeven?
en de busmiles heb je maar afgeslagenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik had liever trainmiles maar die hadden ze niet
Oh godquote:Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Vertieft pleurisprogramma, beetje 25 minuten nodig hebben voor het draaien van 1 rapportage![]()
![]()
![]()
![]()
Daar had ik wel even genoeg van gezien jaquote:Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en de busmiles heb je maar afgeslagen
dat is nog snelquote:Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Vertieft pleurisprogramma, beetje 25 minuten nodig hebben voor het draaien van 1 rapportage![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben heel lang niet op Fok geweest.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hm. Je weet van niks nog?? Nou ja iets gebeurd iets gebeurd.... waar hebben we t eigenlijk over? 28 decembert uitgegleden op een gladde plek in een optrekkende bus, gevallen, rugwervel verbrijzeld, 10 dagen ziekenhuis, 5 schroeven, 2 pinnen en een halve nepwervel erin, en sindsdien lig ik bij paps en mams thuis min of meer fulltime plat op een ziekenhuisbed. Af en toe stuiter ik met de rollator een stukje door het huis. Smorgens komt de thuiszorg langs om me te helpen met douchen en aankleden. Verder stelt t niet heel veel voor allemaal![]()
[ afbeelding ]
Mja, ik heb sinds begin december geen Fok gezien, afgezien van af en toe een post in het Breda topic.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:29 schreef Ladylike het volgende:
Heb jij gemist dat ie uitgegleden is en 2 wervels kapot had?
schaam jequote:Op maandag 25 januari 2010 14:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben heel lang niet op Fok geweest.
Maar jezus, wat een verhaal.. Arme schat.
[..]
Mja, ik heb sinds begin december geen Fok gezien, afgezien van af en toe een post in het Breda topic.
Niet als je in de tussentijd niets doen kanquote:
Moet je maar normale rapportages vragen. Of de juiste indices gebruiken op de databasequote:Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
![]()
er is toch wel een koffieapparaat?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet als je in de tussentijd niets doen kan
Ja, dat zal het zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je maar normale rapportages vragen. Of de juiste indices gebruiken op de database
Mja, t is best kut idd. Maar goed, allang blij dat t geen dwarsleasie is, alles doet t nog verderquote:Op maandag 25 januari 2010 14:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben heel lang niet op Fok geweest.
Maar jezus, wat een verhaal.. Arme schat.
Oh dat is goed nieuws inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, t is best kut idd. Maar goed, allang blij dat t geen dwarsleasie is, alles doet t nog verderEn tegen april zal ik hopelijk weer normale dingen kunnen doen. Voorlopig ben ik blij dat het nu toch winter is. Winter is vet kut
Uitgelezen moment om een paar maanden in bed te gaan liggen dacht ik
Jaja. Inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Relatief dan he. Maar idd, t had nog erger kunnen zijn...![]()
Maar vertel, jullie gaan leuk naar Londen las ik?
PMquote:Op maandag 25 januari 2010 15:18 schreef Symphonic het volgende:
Alles goed kuukske, long time no see...
Neem je opoe in de malingquote:Op maandag 25 januari 2010 15:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jaja. Inderdaad.
Shoppen enzo. En cultureel onderlegd geraken in de musea.
Whehehe. Als ik die had dan deed ik dat. We gaan serieus naar het Science museum, en naar National History museum. En naar de Disney Store.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Neem je opoe in de maling![]()
Je gaat schaamteloos geld over de balk schmijten
En daar gaat je geld dus heenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Als ik die had dan deed ik dat. We gaan serieus naar het Science museum, en naar National History museum. En naar de Disney Store..
Sgoed! Buhbyequote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de computer afstaan aan de meiden
Heb nu een huis vol meiden, arme ik
Ja, nou.. ja. Misschien. Ik wil kijken naar mooie prenten om op te hangen.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Symphonic het volgende:
whehehe dat denk ik ookquote:Op maandag 25 januari 2010 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sterkte dan maar.
gewoon gaan zoenen dan gaan ze "IIEEEW" vanzelf weg
whehehe FAIL van de baasquote:Op maandag 25 januari 2010 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
Heb ik omdat het zo druk was, op verzoek van mn baas vrij veel overgewerkt...
Krijgt mn baas op zn kop, dat volgens de arbeidstijdenwet (ATW) teveel uren had gemaakt
Doei Kuukskequote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo ook eens richting huis. Dag dag. Was weer es gezellig.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef Kuukske het volgende:
Ja, helaasquote:Op maandag 25 januari 2010 15:40 schreef Kuukske het volgende:
En nieuwe pantoffels. M'n huidige Winnie de Poeh's zijn stuk.
Doei Kuuksquote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik merkte ook wel dat ik het niet meer trok, dus dat is ook wel lekker, dat ik dan gewoon wat minder ga werken.quote:
nog even doorbijtenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:55 schreef Ladylike het volgende:
doei iedereen die weg gaat
pfff wat een hoop facturen vandaag
wokquote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
geweest
operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
whehehequote:Op maandag 25 januari 2010 16:14 schreef john-frusciante het volgende:
Hoe het precies is gekomen wilde de Britse man niet zeggen. Het feit is wel dat de 40-jarige man zich bij het ziekenhuis
meldde met om zijn penis een stalen buis die niet meer losliet...
Heel vervelend allemaal natuurlijk, ook voor de artsen. Die kregen namelijk geen beweging in de pijp. Het edele deel bleef
hard en gezwollen omdat het bloed geen kant op kon. De dokters van het Southampton General Hospital
voelden zich genoodzaakt de brandweer erbij te halen.
Brandweer
Maar liefst zeven brandweerlieden kwamen aangesneld met hun gereedschapskist. Uiteindelijk hebben ze een metaalschaar moeten gebruiken
om de man te bevrijden. Al met al duurde de 'operatie' een halfuur. De piemel bleek flink blauw en behoorlijk opgezwollen.
Maar volgens de doktoren zal hij gewoon zijn taken kunnen blijven uitvoeren.
Vaste hand
De brandweermannen bleven professioneel en lachten pas toen ze weer in de kazerne zaten. Ze wilden nog wel een
reactie geven: "Het was een secure operatie, waarvoor een vaste hand noodzakelijk was.
Onze ploeg probeerde vooral te voorkomen dat het hele zaakje niet oververhit geraakte. Het blijft hoe ook een van de meest
merkwaardige oproepen die ons korps ooit gehad heeft".
Bron: Spitsnieuws.nl
Oud nieuws, sjonniequote:Op maandag 25 januari 2010 16:14 schreef john-frusciante het volgende:
Hoe het precies is gekomen wilde de Britse man niet zeggen. Het feit is wel dat de 40-jarige man zich bij het ziekenhuis
meldde met om zijn penis een stalen buis die niet meer losliet...
Heel vervelend allemaal natuurlijk, ook voor de artsen. Die kregen namelijk geen beweging in de pijp. Het edele deel bleef
hard en gezwollen omdat het bloed geen kant op kon. De dokters van het Southampton General Hospital
voelden zich genoodzaakt de brandweer erbij te halen.
Brandweer
Maar liefst zeven brandweerlieden kwamen aangesneld met hun gereedschapskist. Uiteindelijk hebben ze een metaalschaar moeten gebruiken
om de man te bevrijden. Al met al duurde de 'operatie' een halfuur. De piemel bleek flink blauw en behoorlijk opgezwollen.
Maar volgens de doktoren zal hij gewoon zijn taken kunnen blijven uitvoeren.
Vaste hand
De brandweermannen bleven professioneel en lachten pas toen ze weer in de kazerne zaten. Ze wilden nog wel een
reactie geven: "Het was een secure operatie, waarvoor een vaste hand noodzakelijk was.
Onze ploeg probeerde vooral te voorkomen dat het hele zaakje niet oververhit geraakte. Het blijft hoe ook een van de meest
merkwaardige oproepen die ons korps ooit gehad heeft".
Bron: Spitsnieuws.nl
quote:
Viel je er bijna bij in slaap?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
de papierkraam is ook weer weg gewerkt
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Viel je er bijna bij in slaap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |