dat is vandalismequote:
dikquote:
uit de OPquote:Op maandag 25 januari 2010 17:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dik
waar haal je dat vandaan?
zie, daar geef je zelf het antwoord alquote:
whehehe nou je het zegtquote:
T is al op zeker?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:42 schreef Muck het volgende:
Mmm, schelpjespasta met kip, champignons, crème fraîche en wat kruiden
zó simpel, maar zooooo lekker
Ik nietquote:
De TT, bedoel je?quote:
Mja.quote:
Ja, hoi, ik heb net mijn eten op, maar er kan nog wel een bordje bijquote:Op maandag 25 januari 2010 17:42 schreef Muck het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:42 schreef Muck het volgende:
dit dusquote:
dat begrijp ik nietquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_ziekte_%28taal%29quote:Op maandag 25 januari 2010 19:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat begrijp ik niet![]()
maar ik vraag me ook af hoe je thee dik kan kijken
marcquote:
Je hebt toch alleen hoeven wachten op je computer omdat ie traag is met rapportages? Je hebt dus geen reet uitgevoerdquote:
Wordt idd wel weer eens hoog tijd ja. Is alweer een week of 6 geleden. Nog met m'n vorige camera godbetertquote:
Ja, ik heb het keidrukquote:
Ik moet een nieuwere versie downloaden maar ik heb geen rechtenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik heb het keidruk.
Bezig voor de FP, leren voor tentamen en MSN...
Ik gebruik nog altijd de oudequote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwere versie downloaden maar ik heb geen rechten
Kan je het mij vertellen?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gebruik nog altijd de oude. Kan met een of ander vaag trucje...
Ja dat dacht ik ookquote:
De escapades van Symp zijn niet bepaald van de luchtquote:
Praat me even bijquote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De escapades van Symp zijn niet bepaald van de lucht
Ja. Je moet MSN dan in compatibiliteitsmodus voor Windows 2000 draaien.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Kan je het mij vertellen?
niet dat ik denk dat er iemand online is in mijn lijst
quote:
Samen 80, bejaardenseks, 6 dochters, en spijt dat ze elkaar niet 20 jaar eerder ontmoet hebbenquote:
plus Damp en Vonkenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Samen 80, bejaardenseks, 6 dochters, en spijt dat ze elkaar niet 20 jaar eerder ontmoet hebben
Doet het niet..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Je moet MSN dan in compatibiliteitsmodus voor Windows 2000 draaien.
Oftewel, rechtsklikken op het icoontje waar je MSN mee start (dus NIET dat ding naast je klok), eigenschappen, compatibilieteit, en dan een vinkje zetten voor uitvoeren in compatibiliteitsmodus, en in het menuutje kiezen voor windows 2000.
[..]![]()
Ah, leuk voor hem maar bespaar me de detailsquote:Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Samen 80, bejaardenseks, 6 dochters, en spijt dat ze elkaar niet 20 jaar eerder ontmoet hebben
*zakdoekje geeft*quote:
Balen. Hier werkte het. Heb je MSN helemaal afgesloten en opnieuw gestart?quote:
Wat moet ik vertellenquote:Vertel!
Ok, ik zal niets zeggen over nachtelijke MSNsessies van Symphonic of over vrijpartijen die van 's avonds tot 's ochtends duurdenquote:[..]
Ah, leuk voor hem maar bespaar me de details
*zakdoekje gebruikt, gooit weg, pakt meteen maar weer een dozijn voor het komende etmaalquote:
Hmm..eens proberen..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Balen. Hier werkte het. Heb je MSN helemaal afgesloten en opnieuw gestart?
[..]
Wat moet ik vertellen...
[..]
Ok, ik zal niets zeggen over nachtelijke MSNsessies van Symphonic of over vrijpartijen die van 's avonds tot 's ochtends duurden.
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
*zakdoekje gebruikt, gooit weg, pakt meteen maar weer een dozijn voor het komende etmaal*
Maar toch bedankt
Wie weet is het dat...quote:
quote:Over je scharrel?
't is vooral zijn nachtrust, die eraan gaat hoorquote:mijn nachtrust, wat doe je?
Waar ga je heen?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef Nijns het volgende:
Ik heb gisteren trouwens de vakantie geboekt
Nee, doet het nog nietquote:Op maandag 25 januari 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie weet is het dat...
[..]![]()
![]()
...
[..]
't is vooral zijn nachtrust, die eraan gaat hoor
[..]
Waar ga je heen?
Waar in USA?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, doet het nog nietik ga maar op ebuddy
Ja zeg nou (mag ook met pm)
Moet je maar niet de hele nacht msnen
USA
Rondreis westkustquote:
Heb ik ook gedaanquote:
Ja, mijn vriend ook al maar die doet hem graag overquote:Op maandag 25 januari 2010 21:55 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaanecht topvakantie!
Neem hem meequote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend ook al maar die doet hem graag over
Dat gaat ook gebeurenquote:
nijnsquote:
gf, alles goed?quote:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
Westkustonderzoek komt wel een keer, ooit. Het fotoboek is eindelijk af van de zuidoostkust, dus dan mogen we weer wat nieuws gaan bedenken.
Ik dacht dat je ook in Belgie woonde? Huis gekocht?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heel druk met zowel de zaak hier in Belgie als met ons huis in Eindhoven
maar vanaf uiterlijk mei komt LL hier full time werken![]()
![]()
we wonen ook in Belgie en verhuren ons huis in Eindhoven.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook in Belgie woonde? Huis gekocht?
Wat goed! Voor jullie en voor LL
Het is een vastgelegde rondreis dus ja, wel enigszins vastgezetquote:Op maandag 25 januari 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
HoiEnig idee wat je sowieso wilt zien?
Yellowstone, Busch Gardens Europe, dat zijn toch wel de dingen die ik in ieder geval zou willen zienGriffon rollercoaster
Ah, beterquote:Op maandag 25 januari 2010 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we wonen ook in Belgie en verhuren ons huis in Eindhoven.het zal me een hoop werk gaan schelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wereldnieuws! Ontkerkelijking in nieuwe fase.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
als je een goede huurder hebt welquote:
Heb je niet nog een huis in Arnhem?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je een goede huurder hebt wel
niet dus?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je een goede huurder hebt wel
Papiertje!quote:
Yepquote:
Trustenquote:
Doeiquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wereldnieuws! Ontkerkelijking in nieuwe fase.aaah het verhaal is wel schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes i forgot what's up and what's down
nopequote:Op maandag 25 januari 2010 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
H
[..]
Heb je niet nog een huis in Arnhem?
dat kun je wel zeggenquote:
slaap zequote:
waarop?quote:
slaap ze Flesquote:Op maandag 25 januari 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, er wordt hier geslapenNou, dan zal ik het ook wel niet meer zo lang maken
JFquote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
aaah het verhaal is wel schattig
quote:
quote:Top 100 van maandag 25 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 052 goldfinger1963
02. 039 Ladylike
03. 039 wel.o.k
04. 021 Nijns
05. 018 MPG
06. 018 Symphonic
07. 018 Dr_Flash
08. 017 Kuukske
09. 013 marcb1974
10. 011 MaleDuck
11. 011 Pheno
12. 010 friemelaar
13. 006 Papierversnipperaar
14. 005 Muck
15. 005 FFSletop
16. 004 john-frusciante
17. 002 indahnesia.com
18. 001 Bengeltje
19. 001 DaMart
Reeks-statistieken!
ik kijk uberhaupt niet naar Theequote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Waarom mogen we niet dun kijken naar thee?.
En wie hebben gisteren met de meeste extra pondjes naar thee gekeken?
[..]
Ook niet als je het net maakt? Of inschenkt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk uberhaupt niet naar Thee
Goedemorgen eend.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:34 schreef MaleDuck het volgende:
blegh... ik ben echt gaar... en wil gewoon slapen
Maar inschenken doe je toch wel eens, voorbeeld voor bezoek?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:35 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen B.
De laatste keer dat ik thee heb gedronken is zeker 26 jaar geleden.
Ik drink dat echt niet vrijwillig
goedemorgen bengel! Ik weet niet... ik in ieder geval wel...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen eend.
Wie niet.![]()
[..]
Maar inschenken doe je toch wel eens, voorbeeld voor bezoek?
Of heb je daarvoor een vriendin genomen.
uhuhquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we lagen er gisteren om 10 uur in
uhhhh half elfquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
uhuhje zatlag er om 10 uur in, en hoe laat sliep je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uhhhh half elfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt echt geslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |