gf, alles goed?quote:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
Westkustonderzoek komt wel een keer, ooit. Het fotoboek is eindelijk af van de zuidoostkust, dus dan mogen we weer wat nieuws gaan bedenken.
Ik dacht dat je ook in Belgie woonde? Huis gekocht?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heel druk met zowel de zaak hier in Belgie als met ons huis in Eindhoven
maar vanaf uiterlijk mei komt LL hier full time werken![]()
![]()
we wonen ook in Belgie en verhuren ons huis in Eindhoven.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook in Belgie woonde? Huis gekocht?
Wat goed! Voor jullie en voor LL
Het is een vastgelegde rondreis dus ja, wel enigszins vastgezetquote:Op maandag 25 januari 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
HoiEnig idee wat je sowieso wilt zien?
Yellowstone, Busch Gardens Europe, dat zijn toch wel de dingen die ik in ieder geval zou willen zienGriffon rollercoaster
Ah, beterquote:Op maandag 25 januari 2010 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we wonen ook in Belgie en verhuren ons huis in Eindhoven.het zal me een hoop werk gaan schelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wereldnieuws! Ontkerkelijking in nieuwe fase.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
als je een goede huurder hebt welquote:
Heb je niet nog een huis in Arnhem?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je een goede huurder hebt wel
niet dus?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je een goede huurder hebt wel
Papiertje!quote:
Yepquote:
Trustenquote:
Doeiquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wereldnieuws! Ontkerkelijking in nieuwe fase.aaah het verhaal is wel schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes i forgot what's up and what's down
nopequote:Op maandag 25 januari 2010 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
H
[..]
Heb je niet nog een huis in Arnhem?
dat kun je wel zeggenquote:
slaap zequote:
waarop?quote:
slaap ze Flesquote:Op maandag 25 januari 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, er wordt hier geslapenNou, dan zal ik het ook wel niet meer zo lang maken
JFquote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
aaah het verhaal is wel schattig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |