dat is vandalismequote:
dikquote:
uit de OPquote:Op maandag 25 januari 2010 17:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dik
waar haal je dat vandaan?
zie, daar geef je zelf het antwoord alquote:
whehehe nou je het zegtquote:
T is al op zeker?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:42 schreef Muck het volgende:
Mmm, schelpjespasta met kip, champignons, crème fraîche en wat kruiden
zó simpel, maar zooooo lekker
Ik nietquote:
De TT, bedoel je?quote:
Mja.quote:
Ja, hoi, ik heb net mijn eten op, maar er kan nog wel een bordje bijquote:Op maandag 25 januari 2010 17:42 schreef Muck het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:42 schreef Muck het volgende:
dit dusquote:
dat begrijp ik nietquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_ziekte_%28taal%29quote:Op maandag 25 januari 2010 19:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat begrijp ik niet![]()
maar ik vraag me ook af hoe je thee dik kan kijken
marcquote:
Je hebt toch alleen hoeven wachten op je computer omdat ie traag is met rapportages? Je hebt dus geen reet uitgevoerdquote:
Wordt idd wel weer eens hoog tijd ja. Is alweer een week of 6 geleden. Nog met m'n vorige camera godbetertquote:
Ja, ik heb het keidrukquote:
Ik moet een nieuwere versie downloaden maar ik heb geen rechtenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik heb het keidruk.
Bezig voor de FP, leren voor tentamen en MSN...
Ik gebruik nog altijd de oudequote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwere versie downloaden maar ik heb geen rechten
Kan je het mij vertellen?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gebruik nog altijd de oude. Kan met een of ander vaag trucje...
Ja dat dacht ik ookquote:
De escapades van Symp zijn niet bepaald van de luchtquote:
Praat me even bijquote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De escapades van Symp zijn niet bepaald van de lucht
Ja. Je moet MSN dan in compatibiliteitsmodus voor Windows 2000 draaien.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Kan je het mij vertellen?
niet dat ik denk dat er iemand online is in mijn lijst
quote:
Samen 80, bejaardenseks, 6 dochters, en spijt dat ze elkaar niet 20 jaar eerder ontmoet hebbenquote:
plus Damp en Vonkenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Samen 80, bejaardenseks, 6 dochters, en spijt dat ze elkaar niet 20 jaar eerder ontmoet hebben
Doet het niet..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Je moet MSN dan in compatibiliteitsmodus voor Windows 2000 draaien.
Oftewel, rechtsklikken op het icoontje waar je MSN mee start (dus NIET dat ding naast je klok), eigenschappen, compatibilieteit, en dan een vinkje zetten voor uitvoeren in compatibiliteitsmodus, en in het menuutje kiezen voor windows 2000.
[..]![]()
Ah, leuk voor hem maar bespaar me de detailsquote:Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Samen 80, bejaardenseks, 6 dochters, en spijt dat ze elkaar niet 20 jaar eerder ontmoet hebben
*zakdoekje geeft*quote:
Balen. Hier werkte het. Heb je MSN helemaal afgesloten en opnieuw gestart?quote:
Wat moet ik vertellenquote:Vertel!
Ok, ik zal niets zeggen over nachtelijke MSNsessies van Symphonic of over vrijpartijen die van 's avonds tot 's ochtends duurdenquote:[..]
Ah, leuk voor hem maar bespaar me de details
*zakdoekje gebruikt, gooit weg, pakt meteen maar weer een dozijn voor het komende etmaalquote:
Hmm..eens proberen..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Balen. Hier werkte het. Heb je MSN helemaal afgesloten en opnieuw gestart?
[..]
Wat moet ik vertellen...
[..]
Ok, ik zal niets zeggen over nachtelijke MSNsessies van Symphonic of over vrijpartijen die van 's avonds tot 's ochtends duurden.
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
*zakdoekje gebruikt, gooit weg, pakt meteen maar weer een dozijn voor het komende etmaal*
Maar toch bedankt
Wie weet is het dat...quote:
quote:Over je scharrel?
't is vooral zijn nachtrust, die eraan gaat hoorquote:mijn nachtrust, wat doe je?
Waar ga je heen?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef Nijns het volgende:
Ik heb gisteren trouwens de vakantie geboekt
Nee, doet het nog nietquote:Op maandag 25 januari 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie weet is het dat...
[..]![]()
![]()
...
[..]
't is vooral zijn nachtrust, die eraan gaat hoor
[..]
Waar ga je heen?
Waar in USA?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, doet het nog nietik ga maar op ebuddy
Ja zeg nou (mag ook met pm)
Moet je maar niet de hele nacht msnen
USA
Rondreis westkustquote:
Heb ik ook gedaanquote:
Ja, mijn vriend ook al maar die doet hem graag overquote:Op maandag 25 januari 2010 21:55 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaanecht topvakantie!
Neem hem meequote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend ook al maar die doet hem graag over
Dat gaat ook gebeurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |