Manliefquote:
sym heeft iets wat helpt bij nachtrustquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Manlief
pffff ben totaal kapot
Vandaag wil ik op tijd naar bed
friemquote:
MSN en camsexquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sym heeft iets wat helpt bij nachtrust![]()
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:39 schreef friemelaar het volgende:
Dát wordt de nieuwe reclame slogan.....
"always , voor uw broodnodige nachtrust"
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ja heeDe gleufsappen vliegen alweer om je oren voordat je het soep uit je ogen gewreven hebt hier. Wat weer een bende.
hier doet ie het gewoonquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:02 schreef friemelaar het volgende:
Heeft er iemand meegekregen waarom de website van T-mobile in Nederland eruit ligt?
Die site ging gisteren plat (rond deze tijd) en is nog steeds niet terug![]()
De internationale versie (.com) doet het ook maar half....
Ik krijg al vanaf gisteren "page not found" bij elke poging iets van T-mobile.nl op te roepen....quote:
friemelquote:
misschien is dit wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik krijg al vanaf gisteren "page not found" bij elke poging iets van T-mobile.nl op te roepen....![]()
en ik heb een nieuwe telefoon nodig
Wokquote:
Hee fles, met het verkeerde been uit bed gestapt wakker geworden?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is wat. Een kutsite namelijk
Gevonden?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
Straks weer naar Eindhoven![]()
Ik heb eindelijk telefoon gehad van de politie over grote bakkes.nl
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:39 schreef friemelaar het volgende:
Dát wordt de nieuwe reclame slogan.....
"always , voor uw broodnodige nachtrust"
Sym ouwe neukertquote:
ze helpt me nu even met opruimen, maar het heeft wel iets van HMH (Huishouden met Hindernissen)quote:
ah, een gebied uitkammenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij zit niet in de bajes het precieze adres wilden ze niet zeggen maar de regio waar hij verblijft iig wel
hey dat ben ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
euhh doe mij die maar......![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze helpt me nu even met opruimen, maar het heeft wel iets van HMH (Huishouden met Hindernissen)
Nu is ze ff een ziek kind van school halen...
zoietsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, een gebied uitkammen
[ afbeelding ]
LLquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey dat ben ik
mooie pinup
pfffffffffffff drukdrukdrukdruk
ne hoor, maar tekst in de background en daar tekst overheen printenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hee fles, met het verkeerde been uit bed gestapt wakker geworden?
coolquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:49 schreef PiRANiA het volgende:
http://thedesigninspiration.com/articles/50-fancy-and-pretty-arts-of-coffee-foam/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+TheDesignInspiration+%28The+Design+Inspiration%29
dat is wel wat voor de KSC'ers
daar zitten idd leuke bijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:49 schreef PiRANiA het volgende:
http://thedesigninspiration.com/articles/50-fancy-and-pretty-arts-of-coffee-foam/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+TheDesignInspiration+%28The+Design+Inspiration%29
die met die gezichten lijkt me toch wel moeilijkquote:
Eerste ontopic reactie 2010 (en 2009 for that matter).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:49 schreef PiRANiA het volgende:
overdrijven is een kunstquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerste ontopic reactie 2010 (en 2009 for that matter).
de TT gaat over Thee niet over koffiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerste ontopic reactie 2010 (en 2009 for that matter).
Die ik prima beheers.quote:
best welquote:
Die zijn hier volgens mij nog nooit gepostquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:06 schreef Pheno het volgende:
Zolang er maar tetten gepost worden, dan is het goed.
ik nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:16 schreef Pheno het volgende:
Ik kan me andere tijden herinneren
Zonder spoilertags
Ambtenaarquote:
doei lieverdquote:
dat is niet slim geweestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:02 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga nog maar een cappuccino halen
mijn god, ik heb gisteren veel te hard gewerkt
daarom moet ik nu ook veel doen (alles in het systeem zetten)
heb mezelf genaaid
Ik zie nergens een mooie open flamoes of zoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:49 schreef PiRANiA het volgende:
nee niet echtquote:
quote:
Hee, wikibaas! Jij hier?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:49 schreef PiRANiA het volgende:
doe goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:16 schreef Pheno het volgende:
Ik kan me andere tijden herinneren
Zonder spoilertags
Als je een aziaatje aan de haak hebt welquote:
hippiequote:
Dat is niet het gevalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je een aziaatje aan de haak hebt wel
Ja godverquote:
+reistijd naar huis & eten.quote:
Ja, maar ik kom hier nooitquote:
ook dat nogquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja godver.
[..]
+reistijd naar huis & eten.
waarvoor dankquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom hier nooitIk drink geen koffie
.
Maar ik moets die link natuurlijk wel met jullie delen
Koffie is dan ook smerigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
.
het is een Thee TTquote:
Maar een koffie SC.. Wierdquote:
We hebben ook theequote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
.
een kopje civet koffie kan 600 kostenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Maar een koffie SC.. Wierd
The city on this list with the most expensive cup of coffee (on average) was San Francisco at $4.50.
bronquote:De duurste koffie ter wereld is de Civet Koffie (ook wel Kopi Luwak genoemd). Deze koffie wordt op een zeer aparte manier geoogst. Civet is namelijk een soort kat met een voorkeur voor de lekkerste koffiebessen en in Indonesie en in de Filipijnen waar de civetkat voor komt wordt in de keutels gezocht naar de pitten. De pit van de bes die wordt gegeten krijgt in de maag en darmen van de kat een extra smaak en dat maakt deze koffieboon zo speciaal.
Doordat deze methode natuurijk niet te automatiseren valt is deze koffieboon zeldzaam en daardoor zeer duur.
Een Kilo Kopi Luwak kan tot over de ¤ 600,- kosten.
en tettenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
We hebben ook thee. En fris. En bier.
das iets voor MPGquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:43 schreef PiRANiA het volgende:
Voor de mensen die van koffie en macs houden:
http://www.slipperybrick.com/2009/12/coffeemaker-mac-mini-and-subwoofer-gets-shoved-into-an-imac-dv-case/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+SlipperyBrick+%28Slippery+Brick%29
Die heb ik nietquote:
Das wel een coole gadget jaquote:
aaaah das wel zielig danquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
[..]
Das wel een coole gadget ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |