Die ik prima beheers.quote:
best welquote:
Die zijn hier volgens mij nog nooit gepostquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:06 schreef Pheno het volgende:
Zolang er maar tetten gepost worden, dan is het goed.
ik nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:16 schreef Pheno het volgende:
Ik kan me andere tijden herinneren
Zonder spoilertags
Ambtenaarquote:
doei lieverdquote:
dat is niet slim geweestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:02 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga nog maar een cappuccino halen
mijn god, ik heb gisteren veel te hard gewerkt
daarom moet ik nu ook veel doen (alles in het systeem zetten)
heb mezelf genaaid
Ik zie nergens een mooie open flamoes of zoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:49 schreef PiRANiA het volgende:
http://thedesigninspiration.com/articles/50-fancy-and-pretty-arts-of-coffee-foam/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+TheDesignInspiration+%28The+Design+Inspiration%29
dat is wel wat voor de KSC'ers
nee niet echtquote:
quote:
Hee, wikibaas! Jij hier?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:49 schreef PiRANiA het volgende:
http://thedesigninspiration.com/articles/50-fancy-and-pretty-arts-of-coffee-foam/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+TheDesignInspiration+%28The+Design+Inspiration%29
dat is wel wat voor de KSC'ers
doe goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:16 schreef Pheno het volgende:
Ik kan me andere tijden herinneren
Zonder spoilertags
Als je een aziaatje aan de haak hebt welquote:
hippiequote:
Dat is niet het gevalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je een aziaatje aan de haak hebt wel
Ja godverquote:
+reistijd naar huis & eten.quote:
Ja, maar ik kom hier nooitquote:
ook dat nogquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja godver.
[..]
+reistijd naar huis & eten.
waarvoor dankquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom hier nooitIk drink geen koffie
.
Maar ik moets die link natuurlijk wel met jullie delen
Koffie is dan ook smerigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
.
het is een Thee TTquote:
Maar een koffie SC.. Wierdquote:
We hebben ook theequote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
.
een kopje civet koffie kan 600 kostenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Maar een koffie SC.. Wierd
The city on this list with the most expensive cup of coffee (on average) was San Francisco at $4.50.
bronquote:De duurste koffie ter wereld is de Civet Koffie (ook wel Kopi Luwak genoemd). Deze koffie wordt op een zeer aparte manier geoogst. Civet is namelijk een soort kat met een voorkeur voor de lekkerste koffiebessen en in Indonesie en in de Filipijnen waar de civetkat voor komt wordt in de keutels gezocht naar de pitten. De pit van de bes die wordt gegeten krijgt in de maag en darmen van de kat een extra smaak en dat maakt deze koffieboon zo speciaal.
Doordat deze methode natuurijk niet te automatiseren valt is deze koffieboon zeldzaam en daardoor zeer duur.
Een Kilo Kopi Luwak kan tot over de ¤ 600,- kosten.
en tettenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
We hebben ook thee. En fris. En bier.
das iets voor MPGquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:43 schreef PiRANiA het volgende:
Voor de mensen die van koffie en macs houden:
http://www.slipperybrick.com/2009/12/coffeemaker-mac-mini-and-subwoofer-gets-shoved-into-an-imac-dv-case/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+SlipperyBrick+%28Slippery+Brick%29
Die heb ik nietquote:
Das wel een coole gadget jaquote:
aaaah das wel zielig danquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
[..]
Das wel een coole gadget ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |