ditquote:Op zondag 24 januari 2010 03:58 schreef AardappelAnders. het volgende:
TS gaat om met de verkeerde vrouwen.
Moet paste nou met dubbel-t of niet. Ik kom er niet uit.quote:Op zondag 24 januari 2010 03:40 schreef Neleos het volgende:
Ik kon er wel om lachen dat die whiskeyfles zo makkelijk in de reet van je moeder paste.
Vrouwengrap: Dan blijf je toch erinquote:Op zondag 24 januari 2010 04:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Moet paste nou met dubbel-t of niet. Ik kom er niet uit.
Die 2 % is namelijk hoogbegaafd en heeft humor!quote:Op zondag 24 januari 2010 05:09 schreef Morrigan het volgende:
Sowieso heeft 98% van de mensen geen gevoel voor humor.
Justem. Het gros van de andere vrouwen is gewoon een eenheidsworst die zich al shoppend en roddelend door het leven worstelt. O, en een of twee keer in hun leven werpen ze ook nog een kleine die ze vervolgens opvoeden tot eenheidsworst.quote:Op zondag 24 januari 2010 05:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Je moet de vrijgevochten vrouwen hebben die zichzelf en het leven niet zo serieus nemen. DAT zijn de allerleukste
Helaas de pijnlijke waarheid, kijk maar op het viva-forum.quote:Op zondag 24 januari 2010 05:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Justem. Het gros van de andere vrouwen is gewoon een eenheidsworst die zich al shoppend en roddelend door het leven worstelt. O, en een of twee keer in hun leven werpen ze ook nog een kleine die ze vervolgens opvoeden tot eenheidsworst.
TS is een homo en dit is geen grap.quote:Op zondag 24 januari 2010 03:34 schreef BasementDweller het volgende:
Zeg nou zelf, wat is de laatste keer dat je gelachen hebt om de grap van een vrouw?
Klacht: vrouwen
HAAAAAAAAHHAHAHAHAAHAAquote:Op zondag 24 januari 2010 08:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
TS is een homo en dit is geen grap.
onzin sterker nog vaker tegen over gestelde je hoeft gnee seksmopen te maken voor grappig zinquote:Op zondag 24 januari 2010 09:02 schreef Myraela het volgende:
Mannen humor die altijd over seks gaat.
'Sex and the city' mag toch wel gezien worden als 'vrouwenhumor' ?quote:Op zondag 24 januari 2010 09:02 schreef Myraela het volgende:
Die vrouwen zijn actrices, de film is gemaakt door een man.quote:Op zondag 24 januari 2010 09:13 schreef Siddartha het volgende:
[..]
'Sex and the city' mag toch wel gezien worden als 'vrouwenhumor' ?
Over typische en repeterende humor gesproken!
Over 'humor die altijd over sex' gaat gesproken!
Over '4 potten waar normaal nog geen vent naar zou kijken maar in de serie lijkt het alsof ze knap zijn' gesproken.
''Proberen te begrijpen''quote:Op zondag 24 januari 2010 08:56 schreef ynuhh het volgende:
Mannen die vrouwenhumor proberen te begrijpen, bij voorbaat al hopeloos.
maar doel groep is vrouwquote:Op zondag 24 januari 2010 09:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn actrices, de film is gemaakt door een man.
En toch kijken er niet miljoenen mannen naar de serie, maar vrouwen.quote:Op zondag 24 januari 2010 09:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het bewijst dat het mannenhumor is waar vrouwen om lachen. En ga alsjeblieft slapen ofzo, als je bewijst met dt gaat typen gaat het niet goed met je.quote:Op zondag 24 januari 2010 09:24 schreef netflanders het volgende:
[..]
maar doel groep is vrouw
bewijsdt alleen dat die man een genie is om zo doel groep te aanspreken
Het is geel en je kunt er op staanquote:Op zondag 24 januari 2010 09:02 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijs het seks deel maar aan.![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 09:31 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Het is geel en je kunt er op staanWijs het grappige gedeelte eens aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijs het seks deel maar aan.
Nee, je hoeft alleen maar te lachen om Friends om humor te hebben.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:07 schreef Vousétesmavie het volgende:
Om humor te hebben hoef je toch geen grappen te vertellen.
Friends is geweldigquote:Op zondag 24 januari 2010 11:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, je hoeft alleen maar te lachen om Friends om humor te hebben.
Inderdaad, als er grappige mannen zijn, waarom dan creatief zijn als vrouw?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:07 schreef Vousétesmavie het volgende:
Om humor te hebben hoef je toch geen grappen te vertellen.
Jij maakte de grappen en zij borduurde erop voort net zolang tot het niet meer leuk is en jij weer met een nieuwe grap moet komen?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:05 schreef Rookert het volgende:
Ik heb gisteren nog gelachen om/met een vrouw
Nee, ze vertelde een leuk verhaal en ik moest erom lachenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:15 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Jij maakte de grappen en zij borduurde erop voort net zolang tot het niet meer leuk is en jij weer met een nieuwe grap moet komen?
En als ik nu zeg dat het een kutserie is, heb ik zeker geen humor?quote:
Als je niet om Ross kan lachen,heb je inderdaad geen humor.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En als ik nu zeg dat het een kutserie is, heb ik zeker geen humor?
Dat was toen ik laatst naar een conference van Brigitte Kaandorp zat te kijken.quote:Op zondag 24 januari 2010 03:34 schreef BasementDweller het volgende:
Zeg nou zelf, wat is de laatste keer dat je gelachen hebt om de grap van een vrouw?
Ik kan niet om Ross lachen, maar ik heb wel humor.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Als je niet om Ross kan lachen,heb je inderdaad geen humor.
na 10 jaar is de lol er aardig af andersquote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Geen echte grappen dus.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, ze vertelde een leuk verhaal en ik moest erom lachen
Moet wel zeggen dat het vaker gebaseerd is op situaties dan grappenMaar ja, wie gaat daar nou over zeiken
Je moet ook geen herhalingen lopen kijken.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:28 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
na 10 jaar is de lol er aardig af anders![]()
ik kan er ook niet meer om lachen
Moet je nagaan, er is al bijna een maand voorbij gegaan zonder dat je hebt gelachen om de grap van een vrouwquote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dat was toen ik laatst naar een conference van Brigitte Kaandorp zat te kijken.
Opgelost, slotje.
Maar geef maar toe dat jij het ook belangrijk vindt dat een meisje om jouw grappen lachtquote:Op zondag 24 januari 2010 12:28 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Geen echte grappen dus.
Het ironische is, als je een vrouw vraagt wat ze belangrijk vindt bij een man, dan is er 90% kans dat ze zegt humor. Zeker om haar eigen gebrek daaraan te compenseren. Altijd als ik dat hoor denk ik:
![]()
![]()
.
Vrouwen natuurlijk. Alleen ik vind het altijd jammer dat zij niet eens met leuke grappen komen, anders is het zo eenzijdig om alleen je eigen grappen aan te horen. Niet dat die niet leuk zijn ofzo...quote:Op zondag 24 januari 2010 12:29 schreef JoPiDo het volgende:
maar wie moet er anders om onze grappige opmerkingen lachen?
Is dat waarom jullie nooit enige poging doen en alleen maar een beetje veilig mee lachen? Als wij dat ook zouden doen dan heb je alleen maar serieuze gesprekken, nooit is een luchtig gesprek. Lekker saai.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
mannen denken altijd wel dat ze grappig zijn, maar vaak moet er niemand om zijn 'grapjes' lachen
Dat ontken ik zeker nietquote:Op zondag 24 januari 2010 12:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar geef maar toe dat jij het ook belangrijk vindt dat een meisje om jouw grappen lacht![]()
Hoewel zijn hinnikend schaap ook niks is uiteindelijk, beetje assertiviteit mag wel
worden er nog steeds nieuwe gemaakt danquote:Op zondag 24 januari 2010 12:29 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Je moet ook geen herhalingen lopen kijken.
De beste grappen zijn vaak risicovol, ze kunnen net verkeerd vallen of verkeerd opgevat worden. Je kan jezelf ermee voor schut zetten als t echt verkeerd uitpakt. Vrouwen, daarentegen, blijven lekker in de safezone en gaan zeiken als het ze niet bevalt. Maar zelf een goeie grap vertellen, ho maarquote:Op zondag 24 januari 2010 11:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
mannen denken altijd wel dat ze grappig zijn, maar vaak moet er niemand om zijn 'grapjes' lachen
Helaas niet,quote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
worden er nog steeds nieuwe gemaakt dan
Ik kijk nooit naar vrouwenfilmsquote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Helaas niet,
Wie kon wel lachen om de film White chiks??
Als jullie daar niet om konden lachen hebben jullie totaal geen humor,en zal het nooit meer goed komen met jullie.
Fucking true.... Nu ik erover nadenk, als ik een keer om mijn vriendin lach, is het idd om een gebeurtenis. Ze kent geen goeie moppen en sarcasme begrijpt ze niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:33 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
De beste grappen zijn vaak risicovol, ze kunnen net verkeerd vallen of verkeerd opgevat worden. Je kan jezelf ermee voor schut zetten als t echt verkeerd uitpakt. Vrouwen, daarentegen, blijven lekker in de safezone en gaan zeiken als het ze niet bevalt. Maar zelf een goeie grap vertellen, ho maar
Vrouwenfilms??quote:Op zondag 24 januari 2010 12:36 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar vrouwenfilms
Klopt, op het randje zijn ze het best als ze goed vallen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:33 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
De beste grappen zijn vaak risicovol, ze kunnen net verkeerd vallen of verkeerd opgevat worden. Je kan jezelf ermee voor schut zetten als t echt verkeerd uitpakt. Vrouwen, daarentegen, blijven lekker in de safezone en gaan zeiken als het ze niet bevalt. Maar zelf een goeie grap vertellen, ho maar
Vrouwen die sarcasme herkennen en kunnen waarderenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Fucking true.... Nu ik erover nadenk, als ik een keer om mijn vriendin lach, is het idd om een gebeurtenis. Ze kent geen goeie moppen en sarcasme begrijpt ze niet.
Dat zijn de bestequote:Op zondag 24 januari 2010 12:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, op het randje zijn ze het best als ze goed vallen.
Vorige week had ik reünie met introweekgroepje van studie, gingen we ergens eten, had veel al 5 maanden niet gezien, maar was vet leuk, net zoveel jongens als meisjes. Eentje daarvan had een vriendje en iemand vroeg hoe ze elkaar hadden ontmoet. En toen zei ik "Nou, hij een breezer..." en toen was het halve seconde stil en toen moesten ze allemaal lachen
Het klinkt niet zo extreem als je het zo leest, maar het kon toen ook net beledigend opgevat worden, maar hij viel goed
Gebeurtenis is ook best. Alleen zelfspot doen ze niet aan en dan is het bijna altijd al minder leuk.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Fucking true.... Nu ik erover nadenk, als ik een keer om mijn vriendin lach, is het idd om een gebeurtenis. Ze kent geen goeie moppen en sarcasme begrijpt ze niet.
Die 2 acteurs zijn dan ook waardeloos.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Helaas niet,
Wie kon wel lachen om de film White chiks??
Als jullie daar niet om konden lachen hebben jullie totaal geen humor,en zal het nooit meer goed komen met jullie.
Eigenlijk had zei dat moeten zeggen. Dan was het echt leuk.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
En toen zei ik "Nou, hij een breezer..." en toen was het halve seconde stil en toen moesten ze allemaal lachen
![]()
Klopt maar vrouwen hebben dus geen humor....quote:Op zondag 24 januari 2010 12:45 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Eigenlijk had zei dat moeten zeggen. Dan was het echt leuk.
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:30 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Vrouwen natuurlijk. Alleen ik vind het altijd jammer dat zij niet eens met leuke grappen komen, anders is het zo eenzijdig om alleen je eigen grappen aan te horen. Niet dat die niet leuk zijn ofzo...
Ja, dat zou echt mooi zijn geweestquote:Op zondag 24 januari 2010 12:45 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Eigenlijk had zei dat moeten zeggen. Dan was het echt leuk.
Nooit van gehoord!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die 2 acteurs zijn dan ook waardeloos.
Noem dan liever: wieners, harold & Kumar, Get smart, Superhero, 18 year old virgin, enz enz
Typisch voorbeeld van goede vrouwen humor. Zeker wel leuk maar ze borduurt wel veilig (zonder enige zelfspot) voor op de grap van iemand anders.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, dat zou echt mooi zijn geweestMaar zij heeft ook echt wel humor hoor, kan in van die belachelijke situaties opeens quasi serieus gaan doen, zo van "ja, dat vind ik wel hoor, ik ben daar echt voor, nee echt
![]()
".
Ik kan me daar niet druk om maken, als ze we lol hebben is het goed genoegquote:Op zondag 24 januari 2010 12:56 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van goede vrouwen humor. Zeker wel leuk maar ze borduurt wel veilig (zonder enige zelfspot) voor op de grap van iemand anders.
White chiks was de enige film die makkelijk te onthouden was qua titelquote:Op zondag 24 januari 2010 13:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dus? Noem jij eens leuke humorfilms? Of is white chicks echt waar jij van houdt?
In superhero zie je dat de held zich verstopt op het plafond, maar ontzettend nodig moet pissen. De schurk zoekt hem en draait zich om en dan valt een plasdruppeltje op de grond en hij draait zich weer om omdat ie iets hoort maar telkens als ie zich terugdraait valt er steeds meer en meer plas op de grond like rain op een steeds meer overdreven manier, ik heb daar zitten te snikken van het lachen.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:14 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
White chiks was de enige film die makkelijk te onthouden was qua titeldus verder weet ik niet meer hoe die films heten.
Ik heb even die van jou bekeken,en die 2e lijkt me super grappig de rest niet zo.
Want dat is zo anders en dat verwachten mannen en dat vinden wij dus gedurfd en grappigquote:Op zondag 24 januari 2010 13:36 schreef Billy_Talent het volgende:
Vrouwen zijn er ook niet om om te lachen.
Vrouwelijke cabaretiers praten alleen maar over seks en zijn derhalve niet grappig
Een vrouw met humor = een vrouw die lacht om de grapjes van een man.
Eh? Moeten die grappige films voorstellen?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dus? Noem jij eens leuke humorfilms? Of is white chicks echt waar jij van houdt?
Ja, of over menstruatie shitquote:Op zondag 24 januari 2010 13:36 schreef Billy_Talent het volgende:
Vrouwen zijn er ook niet om om te lachen.
Vrouwelijke cabaretiers praten alleen maar over seks en zijn derhalve niet grappig
Een vrouw met humor = een vrouw die lacht om de grapjes van een man.
quote:Op zondag 24 januari 2010 03:58 schreef AardappelAnders. het volgende:
TS gaat om met de verkeerde vrouwen.
... Ik snap hem niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:04 schreef McGilles het volgende:
Wat ik de laatste tijd vaak zie is deze zogenaamde grap van vrouwen. Stel het is koud buiten dan gaat de grap als volgt:
"En het was echt fockin' koud buiten... en ook nog wel koud, maar toch ook wel echt heel koud."
In meerdere programma's gezien, zegt wel genoeg over de humor.
Vrouwen kunnen wel van alles vinden, maar het is niet meer discutabel, het in tegenwoordig een feit. Vrouwen hebben geen humor.
Een echte man maakt zulke goede grappen dat de doorsneevrouw het pas de volgende dag doorheeft.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:12 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Ja, of over menstruatie shitAlles wat 'gedurfd' en ranzig is.
Over het algemeen kan ik ook echt niet lachen om een vrouw, die vaak van het kaliber "Sara Kroos" is, of "hihihi, we zijn zo melig, maar dat is droge humor, dat snap jij toch niet!".
Maar met mij kun je wel lachenEn met twee vriendinnen ook, vandaar dat ik zo weinig vriendinnen heb
We hebben gewoon dezelfde humor als onze mannelijke vrienden, maar om nou te zeggen dat zij typische mannenhumor hebben? Bij "mannenhumor" denk ik altijd aan het niveau scheten/boeren laten en "HUHUHUU, BIER EN TIETEN!".
Natuurlijk zou ik zelf ook wel een vriendje willen dat een gevoel voor humor heeft. Dat betekent niet dat hij grappig hoeft te zijn (alhoewel...), maar dat hij er tenminste niet als een stijve hork bijstaat wanneer je een grapje maakt.
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:15 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Een echte man maakt zulke goede grappen dat de doorsneevrouw het pas de volgende dag doorheeft.
1) Tuurlijk kan je lachen met vrouwen, maar maak je zelf ook de grappen?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:12 schreef Peachcore het volgende:
Maar met mij kun je wel lachenEn met twee vriendinnen ook, vandaar dat ik zo weinig vriendinnen heb
We hebben gewoon dezelfde humor als onze mannelijke vrienden, maar om nou te zeggen dat zij typische mannenhumor hebben? Bij "mannenhumor" denk ik altijd aan het niveau scheten/boeren laten en "HUHUHUU, BIER EN TIETEN!".
Natuurlijk zou ik zelf ook wel een vriendje willen dat een gevoel voor humor heeft. Dat betekent niet dat hij grappig hoeft te zijn (alhoewel...), maar dat hij er tenminste niet als een stijve hork bijstaat wanneer je een grapje maakt.
En geliefd door vrouwen.quote:Op zondag 24 januari 2010 09:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen kunnen de grap snappen zonder daarbij schatterend te moeten lachen.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
Jazeker, ik maak zelf ook de grappen (die twee vriendinnen ook). Het gaat ook heel onbewust en afhankelijk van de situatie, het is niet alsof ik dagenlang lig te wroeten om er een paar goede grappen uit te krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:33 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
1) Tuurlijk kan je lachen met vrouwen, maar maak je zelf ook de grappen?
2) Dat noem ik puberhumor.![]()
Dan ben je zeldzaamquote:Op zondag 24 januari 2010 17:55 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Jazeker, ik maak zelf ook de grappen (die twee vriendinnen ook). Het gaat ook heel onbewust en afhankelijk van de situatie, het is niet alsof ik dagenlang lig te wroeten om er een paar goede grappen uit te krijgen.
Ik krijg ook vaak complimenten van mensen die mijn stuk in de schoolkrant hilarisch vinden.
Noem eens wat?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:55 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Jazeker, ik maak zelf ook de grappen (die twee vriendinnen ook). Het gaat ook heel onbewust en afhankelijk van de situatie, het is niet alsof ik dagenlang lig te wroeten om er een paar goede grappen uit te krijgen.
Ik krijg ook vaak complimenten van mensen die mijn stuk in de schoolkrant hilarisch vinden.
Zet jij het even op wikipedia. Deze feiten mogen niet vergeten worden.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:04 schreef illusions het volgende:
Even een samenvatting voor de kijkers die net inschakelen. Wat weten we nu?Vrouwen hebben geen humor Vrouwen met dermate voldoende intelligentie (hoewel schaars) kunnen wel om onze grappen meelachen Vrouwelijke cabaretiers zijn ranzige geemancipeerde lesbiennes
Dat is een vrij goede samenvatting ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:04 schreef illusions het volgende:
Even een samenvatting voor de kijkers die net inschakelen. Wat weten we nu?Vrouwen hebben geen humor Vrouwen met dermate voldoende intelligentie (hoewel schaars) kunnen wel om onze grappen meelachen Vrouwelijke cabaretiers zijn ranzige geemancipeerde lesbiennes
Amen. Alhoewel er wel degelijk uitzonderingen zijn, maar die zijn extreem zeldzaam.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:04 schreef illusions het volgende:
Daar hebben we de altijd geldende regel "uitzondering bevestigd de regel" voor.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:48 schreef Splutje het volgende:
[..]
Amen. Alhoewel er wel degelijk uitzonderingen zijn, maar die zijn extreem zeldzaam.
Kijk uit daar maak je hier mensen boos meequote:Op zondag 24 januari 2010 19:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
Daar hebben we de altijd geldende regel "uitzondering bevestigd de regel" voor.
Krijgen ze dikke tieten van.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:54 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Vrouwen zonder tumor, dat zijn de ergste natuurlijk! hahaha
Scheer je ons nou over 1 kam?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:57 schreef Garisson72 het volgende:
Dat iedereen in zo'n topic ook zo lekker krampachtig hun best gaan doen te bewijzen dat zij wel humor hebben.
Eh... Ik heb geen schoolkranten bij de hand, maar hier een recente presentatie voor Engels over een zelfverzonnen productquote:
Of quotes als "Maar hij lijkt op zo’n magere crackhoer. Hij is zo dun, hij kan zo onder de deur door, je kamer binnen komen en dan vinger in je kont steken." en toen een meisje de klas binnenkwam met blauwe verf op d'r gezicht: "Het lijkt wel alsof er een smurf klaarkwam op d'r gezicht."quote:Are you sick of the same old toothpaste that tastes like cat piss? And promising products that will whitenen your teeth and make your breath smell fresh, but they never do? No worries, because now, there's TOOTHPASTE X! The new TOOTHPASTE X has a secret ingredient added to each of the TOOTHPASTE X versions. That's why it's called TOOTHPASTE X.
-TOOTHPASTE X BABY stimulates the growth of the teeth, so your newborn will be ready to ditch the baby food and start eating solid products. Like batteries.
-TOOTHPASTE X JUNIOR tastes like fresh strawberries, apples and cotton candy. But instead of unhealthy sugar, it contains the good ol' yummy aspartame. And loads of colorants and artificial flavourings, so it's like taking a dive in Tsjernobyl chemicals, but more child-friendly. TOOTHPASTE X JUNIOR also stimulates the production of a pheromone that will be a major turn-off for pedophiles.
-TOOTHPASTE X TEEN prevents STD's like herpes and it decreases the libido on adolescences. It is perfect for your teenage daughter, who has been sexual active since the age of 13 and had 2 abortion behind your back. Or you teenage son, who has a sex drive that can knock down a horse.
-TOOTHPASTE X SENIOR keeps the teeth strong and vital. And it contains a libido increasing formula, which gives you the opportunity to knock down that same horse again.
-TOOTHPASTE X DEATH keeps the teeth in perfect condition, so you can maintain that big smile when the maggots are eating away your rotting body. Also appropriate in case of cremation.
-TOOTHPASTE X Smoker's Edition contains nicotine and all the other ingredients that come in regular cigarettes. Now, you don't have to stand outside in the rain anymore just because you want to enjoy the pleasure of future lung cancer. Because now you can enjoy it in your own bathroom!
For more information, go to www.toothpastex.com
Order now, and receive a deluxe package with all the versions and we also include free toothbrushes, gum and condoms.
TOOTHPASTE X also wants to contribute to a multi-cultural society. That's why we have TOOTHPASTE X Cowshit, because we now that's very important for our Indian friends. We've also got Kosher TOOTHPASTE X and TOOTHPASTE X insha'allah.
So remember kids: TOOTHPASTE X, your next!
Sorry, maar dit vind ik dus echt totaal niet grappig. Een beetje zielig eerlijk gezegd. Doet me denken aan de grappen die onze klasautist maakt.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Eh... Ik heb geen schoolkranten bij de hand, maar hier een recente presentatie voor Engels over een zelfverzonnen product:
[..]
Of quotes als "Maar hij lijkt op zo’n magere crackhoer. Hij is zo dun, hij kan zo onder de deur door, je kamer binnen komen en dan vinger in je kont steken." en toen een meisje de klas binnenkwam met blauwe verf op d'r gezicht: "Het lijkt wel alsof er een smurf klaarkwam op d'r gezicht."
Hmm... ik ben toch niet zo grappig als ik denk te wezen.
Daar moest ik stiekem even om lachenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Eh... Ik heb geen schoolkranten bij de hand, maar hier een recente presentatie voor Engels over een zelfverzonnen product:
[..]
Of quotes als "Maar hij lijkt op zo'n magere crackhoer. Hij is zo dun, hij kan zo onder de deur door, je kamer binnen komen en dan vinger in je kont steken." en toen een meisje de klas binnenkwam met blauwe verf op d'r gezicht: "Het lijkt wel alsof er een smurf klaarkwam op d'r gezicht."
In ieder geval een paar thumbs up voor de moeite. Dus, bij deze:quote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Peachcore het volgende:
[..]
[..]
Of quotes als "Maar hij lijkt op zo’n magere crackhoer. Hij is zo dun, hij kan zo onder de deur door, je kamer binnen komen en dan vinger in je kont steken." en toen een meisje de klas binnenkwam met blauwe verf op d'r gezicht: "Het lijkt wel alsof er een smurf klaarkwam op d'r gezicht."
De plaatsvervangende schaamte!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Peachcore het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:08 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Een baksteen natuurlijk.
Hahahahahahaha!quote:Op maandag 25 januari 2010 09:56 schreef Hondenbrokken het volgende:
Het (geheime) Vrouwen tasje.
[..]
Gaat opzich nog wel. Zal vastwel enkele fans hebben.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen eerder lachen omdat het grof is, maar echt humor kun je dat niet noemen.quote:Of quotes als "Maar hij lijkt op zo’n magere crackhoer. Hij is zo dun, hij kan zo onder de deur door, je kamer binnen komen en dan vinger in je kont steken." en toen een meisje de klas binnenkwam met blauwe verf op d'r gezicht: "Het lijkt wel alsof er een smurf klaarkwam op d'r gezicht."
inderdaad, zelfspot missen veel vrouwen,,,,dat is wel iets positiefs als je dat van jezelf hebt.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:50 schreef Taurus het volgende:
Maar ik lach zelf heel veel, dan heb ik toch humor?Ik lach meer dan de gemiddelde man, denk ik. Ik denk sowieso dat vrouwen meer lachen dan mannen. Zegt dat dan niets?
En of ze zelf grappig zijn; voor elkaar blijkbaar welMaar w.b. die cabaretiers; dat is waar, dat zijn meer mannen. Toch krijg ik ook met enige regelmaat mannen aan het lachen, scherpe opmerkingen, zelfspot en dat en meer van dat soort uitingen zijn vrouwen niet totaal vreemd hoor.
Dan kan je humor waarderen. Iets anders als humor hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:50 schreef Taurus het volgende:
Maar ik lach zelf heel veel, dan heb ik toch humor?Ik lach meer dan de gemiddelde man, denk ik. Ik denk sowieso dat vrouwen meer lachen dan mannen. Zegt dat dan niets?
Waar verstoppen deze vrouwen zich dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:50 schreef Taurus het volgende:
Toch krijg ik ook met enige regelmaat mannen aan het lachen, scherpe opmerkingen, zelfspot en dat en meer van dat soort uitingen zijn vrouwen niet totaal vreemd hoor.
Ja, dat zegt dat mannen meer grappen maken en er daarom meer te lachen valt voor de vrouwen. De hele tijd om je eigen grappen lachen is ook niet alles.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:50 schreef Taurus het volgende:
De meeste toch wel hoorquote:En of ze zelf grappig zijn; voor elkaar blijkbaar welMaar w.b. die cabaretiers; dat is waar, dat zijn meer mannen. Toch krijg ik ook met enige regelmaat mannen aan het lachen, scherpe opmerkingen, zelfspot en dat en meer van dat soort uitingen zijn vrouwen niet totaal vreemd hoor.
Ken daar 1 meisje mee, leukquote:Op maandag 25 januari 2010 11:50 schreef Taurus het volgende:
En of ze zelf grappig zijn; voor elkaar blijkbaar welMaar w.b. die cabaretiers; dat is waar, dat zijn meer mannen. Toch krijg ik ook met enige regelmaat mannen aan het lachen, scherpe opmerkingen, zelfspot en dat en meer van dat soort uitingen zijn vrouwen niet totaal vreemd hoor.
Interessantquote:Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef n0ir het volgende:
Laatst een heel interessant artikel gelezen over de redenen waarom het voor mannen belangrijk is grappig te zijn en het voor vrouwen belangrijk is om een man die haar laat lachen te hebben.
Had echt te maken met oerinstincten en heel diepgewortelde psychologie.. dingen te maken.
Fuk ik kan het niet terug vinden!
Meisjes die ik ken die grappig zijn zijn zijn types die ook van voetbal houden, een ontwikkelde mannelijke kant zegmaar. En natuurlijk het feit dat zelfs de schrijver van Sex And The City een man is zeg wel genoeg.![]()
Oke komt ie:quote:Op zondag 24 januari 2010 03:38 schreef BasementDweller het volgende:
Als een vrouw een goeie grap post in dit topic, neem ik m'n klacht terug.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke komt ie:
Vind je het goed als ik bij Brad Pit(t)
![]()
[..]
Oke komt ie:
![]()
[..]
Oke komt ie:
![]()
wow dat was ernistigquote:Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke komt ie:
![]()
Dit dus.quote:Op zondag 24 januari 2010 05:09 schreef Morrigan het volgende:
Sowieso heeft 98% van de mensen geen gevoel voor humor.
[..]
Oke komt ie:
![]()
dan ken je rare vrouwenquote:Op zondag 24 januari 2010 03:34 schreef BasementDweller het volgende:
Klacht: vrouwen
Ik vind het anders behoorlijk humoristisch om te zien hoe Duitsers elkaar een grap moeten uitleggen om er vervolgens, na het kwartje is gevallen, er toch nog om moeten lachenquote:
Als je je tieten erbij had gepost dan had je misschien gewonnen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:38 schreef Mickeys het volgende:
mannen begrijpen vrouwen niet
ow, en vrouwen begrijpen mannen niet
Althans een heel hoog percentage dan.
btw... wat is de overeenkomst tussen overall en een vrouw?
*denk denk*
Mouwen/mauwen te lang
Pijpen te kort
![]()
En wat heb ik nu gewonnen?
misschien is niet goed genoegquote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Als je je tieten erbij had gepost dan had je misschien gewonnen.
Gaat weer over seks he...quote:Op maandag 25 januari 2010 16:38 schreef Mickeys het volgende:
Nee want ik ben al laat dus ik denk dat ik maar naar Schip holquote:Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke komt ie:
![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:06 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Nee want ik ben al laat dus ik denk dat ik maar naar Schip hol
Die vertelde ik ook aan George maar hij snapte de clou nie.![]()
Dan heb je het ook wel over een kutserie.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef n0ir het volgende:
Laatst een heel interessant artikel gelezen over de redenen waarom het voor mannen belangrijk is grappig te zijn en het voor vrouwen belangrijk is om een man die haar laat lachen te hebben.
Had echt te maken met oerinstincten en heel diepgewortelde psychologie.. dingen te maken.
Fuk ik kan het niet terug vinden!
Meisjes die ik ken die grappig zijn zijn zijn types die ook van voetbal houden, een ontwikkelde mannelijke kant zegmaar. En natuurlijk het feit dat zelfs de schrijver van Sex And The City een man is zeg wel genoeg.![]()
Dussss... nee jou grappen zijn helaas niet goed genoeg om een slotje op dit topic aan te vragenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
....ja!
Nog 1 dan:
Ik ken een mop....
2 tieten in een envelop
Nu nog een grap over menstruatie, dan hebben we die ook maar weer gehadquote:Op maandag 25 januari 2010 16:38 schreef Mickeys het volgende:
mannen begrijpen vrouwen niet
ow, en vrouwen begrijpen mannen niet
Althans een heel hoog percentage dan.
btw... wat is de overeenkomst tussen overall en een vrouw?
*denk denk*
Mouwen/mauwen te lang
Pijpen te kort
![]()
En wat heb ik nu gewonnen?
Nou! Ik lach anders de billen uit mijn string!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Dussss... nee jou grappen zijn helaas niet goed genoeg om een slotje op dit topic aan te vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jesus hates you.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:58 schreef Hondenbrokken het volgende:
Zijn er al grappen gemaakt?Een paar pogingen tot. Tevergeefs tot op heden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gaat toch niet beweren dat je niet van neuken houd, is het wel?quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
....ja!
Nog 1 dan:
Ik ken een mop....
2 tieten in een envelop
Als ik geen vrouwen zou kennen, hoe kan ik dan weten dat de meeste vrouwen geen grappen maken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:29 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Kun je niet beter gewoon de naam van 't topic veranderen en er eerlijk voor uitkomen dat je gewoon helemaal geen vrouwen kent.. nerd
Nee, joh. De mannelijke versie tegenhanger van fysieke aantrekkelijkheid is geld, status en (soms) opleidingsniveau. Wanhopig grappig willen zijn is enkel compensatie voor de paupers onder ons.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens mij klopt het wel dat vrouwen niet grappig hoeven te zijn omdat zij toch wel genoeg aandacht krijgen van de mannelijke sekse. Voor mannen is ´grappig zijn´ de tegenhanger van het ´aantrekkelijk zijn´ van vrouwen: zeker de minder aantrekkelijke mannen hebben humor nodig om de aandacht te trekken van de andere sekse.
De conclusie dat vrouwen ´geen humor hebben´ omdat ze hun gevoel voor humor niet/op een andere manier uiten en beleven dan mannen is nogal kort door de bocht en getuigt van een man-georienteerde blik op zaken.
Mannen uiten humor actief om aandacht te trekken; vrouwen hoeven dat niet omdat ze TOCH wel aandacht krijgen!
Een beetje intelligente vrouw kan echter net zo goed ´inkomende humor´interpreteren en waarderen zoals mannen dat kunnen.
Dan klopt het toch nog steeds wat ik zei? We gaan even uit van het ´soort zoekt soort´-beginsel. Tegenover een aantrekkelijke vrouw staat een man met geld en macht. Humor is dan secundair; een bonus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef netflanders het volgende:
[..]
Nee, joh. De mannelijke versie tegenhanger van fysieke aantrekkelijkheid is geld, status en (soms) opleidingsniveau. Wanhopig grappig willen zijn is enkel compensatie voor de paupers onder ons.
Overigens heb ik geen van dit allen - dus wie ben ik om hier uitspraken over te doen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens mij klopt het wel dat vrouwen niet grappig hoeven te zijn omdat zij toch wel genoeg aandacht krijgen van de mannelijke sekse.
[...]
Ik ben dan ook een man.quote:De conclusie dat vrouwen ´geen humor hebben´ omdat ze hun gevoel voor humor niet/op een andere manier uiten en beleven dan mannen is nogal kort door de bocht en getuigt van een man-georienteerde blik op zaken.
Klopt. Maar humor appreciëren is in mijn beleving toch slechts een onderdeel van humor hebbenquote:Mannen uiten humor actief om aandacht te trekken; vrouwen hoeven dat niet omdat ze TOCH wel aandacht krijgen!
Een beetje intelligente vrouw kan echter net zo goed ´inkomende humor´interpreteren en waarderen zoals mannen dat kunnen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef netflanders het volgende:
Nee, joh. De mannelijke versie tegenhanger van fysieke aantrekkelijkheid is geld, status en (soms) opleidingsniveau. Wanhopig grappig willen zijn is enkel compensatie voor de paupers onder ons.
Overigens heb ik geen van dit allen - dus wie ben ik om hier uitspraken over te doen?
Wacht even, wat is dit? Jij kunt ineens in foutloze, klinkende volzinnen spreken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:18 schreef netflanders het volgende:
Overigens krijgen vrouwen die van Monty Python, Blackadder, Red Dwarf, Futurama, the Big Bang Theory, Scrubs et cetera houden sowieso al een dikke kudo van mij. Mijn vriendin, helaas, houdt enkel van de laatste drie.
Of ik het ze kan spreken (dat wil zeggen, vocaliseren), kan je natuurlijk niet weten. Schrijven, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
Wacht even, wat is dit? Jij kunt ineens in foutloze, klinkende volzinnen spreken?
Dus uiteindelijk ben je gewoon tóch een zure neppe kuttroll. Jámmer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:18 schreef netflanders het volgende:
Of ik het ze kan spreken (dat wil zeggen, vocaliseren), kan je natuurlijk niet weten. Schrijven, inderdaad.
Alsof dat niet overduidelijk was. Als het helpt; de 'ik wil dinosaurussen studeren' introthread was bijna volledig echt (behalve de laatste paar posts daarin) en geschreven door het VMBO-broertje van één van ons.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk ben je gewoon tóch een zure neppe kuttroll. Jámmer.
monthy pythonquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:18 schreef netflanders het volgende:
Overigens krijgen vrouwen die van Monty Python, Blackadder, Red Dwarf, Futurama, the Big Bang Theory, Scrubs et cetera houden sowieso al een dikke kudo van mij. Mijn vriendin, helaas, houdt enkel van de laatste drie.
Niet gelijk overmoedig worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:18 schreef netflanders het volgende:
[..]
Of ik het ze kan spreken (dat wil zeggen, vocaliseren), kan je natuurlijk niet weten. Schrijven, inderdaad.
Epische faal. Ik zou abusievelijk niet eens weten wat die 'ze' daar doet. Misschien moeten we het maar gooien op een overgangsfase, zodat mensen kunnen wennen aan de enigszins eloquenter netflanders.quote:
Weer een Fok!Rockstar minder. Nu ben je gewoon een of andere user, die opgaat in de menigte.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:40 schreef netflanders het volgende:
Alsof dat niet overduidelijk was. Als het helpt; de 'ik wil dinosaurussen studeren' introthread was bijna volledig echt (behalve de laatste paar posts daarin) en geschreven door het VMBO-broertje van één van ons.
Boeiend, online 'faam'. Wij zagen onzelf niet als een Fok!Rockstar en deden het daar niet om.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weer een Fok!Rockstar minder. Nu ben je gewoon een of andere user, die opgaat in de menigte.
Homo. De "echte" netflanders is niet eloquent, abussievelijk en al helemaal niet in de overgangsfase. Tijd voor een nieuwe kloon, friend. Netflanders was wel ff top hoor, dat wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:14 schreef netflanders het volgende:
[..]
Epische faal. Ik zou abusievelijk niet eens weten wat die 'ze' daar doet. Misschien moeten we het maar gooien op een overgangsfase, zodat mensen kunnen wennen aan de enigszins eloquenter netflanders.
wil jij het mij ook leren dan? Ik ben zo niet grappig namelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Geen humor? Ik ben echt supergrappig man.
niet eens je tieten uit je BHquote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou! Ik lach anders de billen uit mijn string!
En als ze het dan ook nog eens van zichzelf gaan lopen verkondigen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 04:23 schreef diginoob2 het volgende:
Ik vind mezelf eerlijk gezegd grappiger dan de gemiddelde man.
En je zou het ook nog eens met me eens zijn als je IRL met me zou optrekken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 06:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En als ze het dan ook nog eens van zichzelf gaan lopen verkondigen...
arrogant............uit 020 zeker?quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:57 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
En je zou het ook nog eens met me eens zijn als je IRL met me zou optrekken.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 04:23 schreef diginoob2 het volgende:
Ik vind mezelf eerlijk gezegd grappiger dan de gemiddelde man. En ik geloof dat de gemiddelde man het daarmee eens is. Maar...misschien meer bij vrouwen dan bij mannen, het hangt wel van de periode van de maand af he.Alhoewel, dan is er leedvermaak en meer sarcasme, de goede dagen is het een vrolijk soort humor.
Maak jij eens een grapje dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Blij dat je er zelf in gelooft, niemand anders doet het.Heb je het topic niet gelezen? Vrouwen hebben geen humor. Er is nog geen man geweest die dit tegenspreekt, en als jij dat als vrouw wel doet met jezelf als lijdend voorwerp, doet mij enkel de klacht "Vrouwen zijn arrogant" bedenken, maar humor .. nee.
Ik begrijp hieruit dat jij mijn humor al kent op basis van dit topic? Wat ken je me goed.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Blij dat je er zelf in gelooft, niemand anders doet het.Heb je het topic niet gelezen? Vrouwen hebben geen humor. Er is nog geen man geweest die dit tegenspreekt, en als jij dat als vrouw wel doet met jezelf als lijdend voorwerp, doet mij enkel de klacht "Vrouwen zijn arrogant" bedenken, maar humor .. nee.
Niet zo verkapt hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:57 schreef Leghorn. het volgende:
Een verkapt reltopic.
Ik kan vrouwenhumor soms wel waarderen.
Is dat een uitdaging?quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:57 schreef diginoob2 het volgende:
En je zou het ook nog eens met me eens zijn als je IRL met me zou optrekken.
Ik wil helemaal geen vrouwen in dit topicquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:31 schreef Tassiepassie het volgende:
dames, hap toch niet zo.....![]()
Dit is juist wat deze lolbroeken willen
hoe komt het dan dat ik mijn maten keer op keer kan laten brullen van het lachenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:46 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
humor is sterk afhankelijk van intelligentie, een grappige/scherpe opmerking vereist een goed werkend stel hersenen
Da's pech.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:40 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen vrouwen in dit topic
"Zelfoverschatting onder vrouwen", het zou een heel dik boek kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:42 schreef miirachel het volgende:
Nou...vind mezelf eigenlijk best wel heel grappig...
voorbeeldje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:42 schreef miirachel het volgende:
Nou...vind mezelf eigenlijk best wel heel grappig...
ben stiekem wel benieuwdquote:
jullie zijn allemaal vrouwenhatersquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"Zelfoverschatting onder vrouwen", het zou een heel dik boek kunnen zijn.
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:00 schreef miirachel het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal vrouwenhatersStart een clubje zou k zeggen
en ik heb geen overgewichtquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:59 schreef Garisson72 het volgende:
Grappige vrouwen hebben overigens doorgaans te kampen met overgewicht hè. True story.
Je kan er nu al niet meer om lachen! Waar blijf je nou met je humor!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:00 schreef miirachel het volgende:
jullie zijn allemaal vrouwenhatersStart een clubje zou k zeggen
still waiting, mn koffie wordt ook al koudquote:
schoonfamilie is dan ook een apart gevalquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:06 schreef Bee-R34 het volgende:
oh trouwensmijn schoonzus heeft wel humor, maar dat is mannenhumor. Wat eigenlijk heel bizar is...
true that. grof in de bek en nogal boerse attitude = altijd wel humorquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
schoonfamilie is dan ook een apart geval
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:10 schreef miirachel het volgende:
Nou, als ik nu een grapje maak is het niet meer grappig want dan weet iedereen dat ik probeerde grappig te zijn en dan is het te geforceerd... dus...
ull have to take my word for it...
dat je ervan houd jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef miirachel het volgende:
HEE die troela van koefnoen is grappig!! Van joris en Monique! dus DAAR IS JE BEWIJS!
En ik hou van southpark/family guy humor....
Dat moet toch wel IETS zeggen
Nee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef miirachel het volgende:
HEE die troela van koefnoen is grappig!! Van joris en Monique! dus DAAR IS JE BEWIJS!
Dat maakt vrouwen nog niet grappig. Dat zegt alleen dat je van humor houdt.quote:En ik hou van southpark/family guy humor....
ja, das hetzelfde.... pffquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:18 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Dat maakt vrouwen nog niet grappig. Dat zegt alleen dat je van humor houdt.
zie TTquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:27 schreef miirachel het volgende:
[..]
met je stomme failwhale....nou, ben dr niet van onder de indruk
Vrouwen die van family guy humor houdenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef miirachel het volgende:
En ik hou van southpark/family guy humor....
Een logische consequentie van het feit dat vrouwen (in het algemeen) geen humor hebben. Very correct of you, thomas.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:11 schreef tho_Omas het volgende:
Als je een vrouw met humor zoekt ben je homo.
sja, als ze van humor houd, is het best, als ze het zelf wilt laten merken.. wat onmogelijk is. Is het dan ook homoquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:42 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Een logische consequentie van het feit dat vrouwen (in het algemeen) geen humor hebben. Very correct of you, thomas.
Wacht even, stel je nu een vraag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:52 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
sja, als ze van humor houd, is het best, als ze het zelf wilt laten merken.. wat onmogelijk is. Is het dan ook homo
niet voor mezelf:pquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Wacht even, stel je nu een vraag?
maar friezen kunnen er wat aan doen, vrouwen nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:53 schreef Joy_Division het volgende:
Vrouwen moeten gewoon accepteren dat ze geen humor hebben, net zoals wij Friezen moeten accepteren dat het merendeel van Nederland ons niet mag.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef diginoob2 het volgende:
Jullie zullen dit wel gestoord vinden maar mijn hele familie heeft verknipte humor, ook in ´samenwerkingsverband´.
Zo hebben we de traditie om hutspot met de rookworst rechtop in het eten te serveren.
De eerste keer dat dat gebeurde had mijn moeder er plastic omheen gedaan om het te bewaren. Ik riep naar boven ´En wie heeft dit kunstwerk gemaakt?´ Mijn moeder: ´Je vader! En zie, hij heeft ook nog een strak broekje aan.´
De laatste keer kwam mijn vader weer met een bord hutspot met stijve rookworst aanzetten voor mijn broertje. Hij is er nog niet en kan elk moment thuiskomen. Ik smeer mosterd op de bovenkant. Mijn moeder ´Zó, is dat sperma of smegma?´ Ik: ´Smegma natuurlijk´. Broertje komt thuis. Die kijkt verstoord, doet dan net alsof hij de rookworst gaat pijpen en bijt de top er van af.
Sekshumor op niveau vind ik dat.![]()
Maar daar zullen jullie wel anders over denken. Gelukkig heb ik daardoor wel een heerlijk gezin waarin alles besproken kan worden en alle grappen kunnen.
Nog één, das wel puur leedvermaak. Als kind had ik nogal eens suicidale neigingen. Nou moest ik voor een kunstopdracht een knuffel van mijzelf maken. Dat werd een lapjeskat met allerlei tierelantijnen waar elk element voor een karaktereigenschap van mij stond. Zei ik zo tegen mijn moeder: ´Nou, wat zullen we met de halsband doen? We kunnen ´m een zelfmoordstrop omdoen.´![]()
En dat zijn dan nog niet eens de grapjes waar mannen om lachen als ik met ze in gesprek ben. Dat is weer van een heel ander kaliber. (Dit zijn meer in family grappen).
Alle vrouwen die ik ken vinden Family guy (en soorten) grappig. Zegt toch wel met wat voor soort mokkels jij omgaat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Vrouwen die van family guy humor houden
Ik ken ze niet![]()
Ik kan er niks aan doen! Als ik aangeef dat ik in Leeuwarden geboren ben vindt de rest van de Nederlanders dat genoeg reden om bij bashen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
maar friezen kunnen er wat aan doen, vrouwen niet
accepteer het feit dat je een provincie bent, geen landen dru kwat typ-ex op die rare odnerschriften bij de naamplaatsen, dat scheelt al een hoop. Je kan ook dat stukje touw doorhakken en wegzeilen als 1 geheel
zo herkenbaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:05 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen! Als ik aangeef dat ik in Leeuwarden geboren ben vindt de rest van de Nederlanders dat genoeg reden om bij bashen.Ik accepteer dat(Neem het ook niet al te serieus
).
Ahja, Limburgers ook niet echt het meest geliefde volk in Nederland.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zo herkenbaaralleen kom ik dan uit Limburg
niet echt nee, maar ik kan er niet wakker om liggen heb niks te klagenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ahja, Limburgers ook niet echt het meest geliefde volk in Nederland.
Nee hoor, heb precies hetzelfde!quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:20 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
niet echt nee, maar ik kan er niet wakker om liggen heb niks te klagen
Ik ben heel blij voor je dat je erom kan lachenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef diginoob2 het volgende:
Jullie zullen dit wel gestoord vinden maar mijn hele familie heeft verknipte humor, ook in ´samenwerkingsverband´.
Zo hebben we de traditie om hutspot met de rookworst rechtop in het eten te serveren.
De eerste keer dat dat gebeurde had mijn moeder er plastic omheen gedaan om het te bewaren. Ik riep naar boven ´En wie heeft dit kunstwerk gemaakt?´ Mijn moeder: ´Je vader! En zie, hij heeft ook nog een strak broekje aan.´
De laatste keer kwam mijn vader weer met een bord hutspot met stijve rookworst aanzetten voor mijn broertje. Hij is er nog niet en kan elk moment thuiskomen. Ik smeer mosterd op de bovenkant. Mijn moeder ´Zó, is dat sperma of smegma?´ Ik: ´Smegma natuurlijk´. Broertje komt thuis. Die kijkt verstoord, doet dan net alsof hij de rookworst gaat pijpen en bijt de top er van af.
Sekshumor op niveau vind ik dat.![]()
Maar daar zullen jullie wel anders over denken. Gelukkig heb ik daardoor wel een heerlijk gezin waarin alles besproken kan worden en alle grappen kunnen.
Nog één, das wel puur leedvermaak. Als kind had ik nogal eens suicidale neigingen. Nou moest ik voor een kunstopdracht een knuffel van mijzelf maken. Dat werd een lapjeskat met allerlei tierelantijnen waar elk element voor een karaktereigenschap van mij stond. Zei ik zo tegen mijn moeder: ´Nou, wat zullen we met de halsband doen? We kunnen ´m een zelfmoordstrop omdoen.´![]()
En dat zijn dan nog niet eens de grapjes waar mannen om lachen als ik met ze in gesprek ben. Dat is weer van een heel ander kaliber. (Dit zijn meer in family grappen).
zwarte humorquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef diginoob2 het volgende:
Kan dit topic even volgekotst worden? Dit wordt echt te pijnlijk nu.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef diginoob2 het volgende:
<bewijs dat een navertelde inside joke niet zo best werkt>
Vrouwenhumor is gewoon één grote grap.quote:Op donderdag 28 januari 2010 03:03 schreef Kieswiel het volgende:
Wat is 'vrouwenhumor' eigenlijk?
Volgens mij borduur ik ook grotendeels op andermans grappen voort, ik ga er eens op letten.
1) Een non-existent utopisch bedenkselquote:Op donderdag 28 januari 2010 03:03 schreef Kieswiel het volgende:
1) Wat is 'vrouwenhumor' eigenlijk?
2) Volgens mij borduur ik ook grotendeels op andermans grappen voort, ik ga er eens op letten.
Moet dit een grap voorstellen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:10 schreef miirachel het volgende:
Gekkehuis!!! Ben gek op Friezen!! Zeeuwen! Die Bin de gestooorde!! Die motten ze maer afschieten ej.
Moest dit ook een grap voorstellen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:24 schreef Tassiepassie het volgende:
Als vrouwen ook nog grappig werden zouden jullie helemaal niet meer van ze af te slaan zijn, het is nu al af en toe erg
nee hoor, zie je me lachen dan ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:31 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Moest dit ook een grap voorstellen?
Nee, moet je lachen dan? Het komt over als een misplaatste poging tot een scherpe opmerking aka een grap.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee hoor, zie je me lachen dan ?
Ik hoef niet te lachen als ik iets serieus bedoelquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Nee, moet je lachen dan? Het komt over als een misplaatste poging tot een scherpe opmerking aka een grap.
grappig woordje, dat wel :pquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef miirachel het volgende:
[..]
neeeee, was geen grap. Ach wat, stik er allemaal in snetsiderrie
Proberen. Je geeft het zelf al aan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik hoef niet te lachen als ik iets serieus bedoel![]()
En als ik al zou proberen om grappig te zijn dan niet in een topic als dit
Groot verschil is echter dat ALS ik al lollig wil zijn ik dat niet doe om jullie mannen te plezieren, jullie zijn niet superieur.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Proberen. Je geeft het zelf al aan.
Hihi, je hapt en dat is wel grappigquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Groot verschil is echter dat ALS ik al lollig wil zijn ik dat niet doe om jullie mannen te plezieren, jullie zijn niet superieur.
Ik blijf gewoon lekker mezelf ,doe me niet anders voor en de personen die dat waarderen prima en de personen die dat niet doen lopen maar met een grote boog om me heen!
Dat is heel wat anders dan grappig willen zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:49 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Hihi, je hapt en dat is wel grappig
Dat vind ik wel een behoorlijk grote meetfout.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:08 schreef miirachel het volgende:
Studies show that 39%-72% of people fantasize about sexual bondage
Vrouwen met humor zijn vrouwen die om goede grappen kunnen lachen, niet dat ze zelf goede grappen kunnen maken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:08 schreef miirachel het volgende:
pfouuuu, lees net op mn telefoon grappig weetje :
"49% of men report that a woman's sense of humor is a big turn on."
arrrmmmeee mannen zijn jullie. Jullie missen toch wat met al die humorloze vrouwen om jullie heen"
ow...en een offtopic weetje (toch wel de moeite even te plaatsen) eigenlijk ook wel een beetje een scary weetje: "Studies show that 39%-72% of people fantasize about sexual bondage"
Dat vind ik nou toch wel grappig. scary, but funny
Nou, ik weet het ook niet meer. Zo stond het in mn iphonequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:23 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een behoorlijk grote meetfout.
Wel 43% variatie.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef CasB het volgende:
[..]
Vrouwen met humor zijn vrouwen die om goede grappen kunnen lachen, niet dat ze zelf goede grappen kunnen maken.
Een (nog) niet bestaand fenomeen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 03:03 schreef Kieswiel het volgende:
Wat is 'vrouwenhumor' eigenlijk?
Volgens mij borduur ik ook grotendeels op andermans grappen voort, ik ga er eens op letten.
Hoezo krijg je dat dan door op je iPhone?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef miirachel het volgende:
[..]
Nou, ik weet het ook niet meer. Zo stond het in mn iphone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jemoeder
Via een appquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:28 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Hoezo krijg je dat dan door op je iPhone?
sense of humor. Dus dat vrouwen humor hebben, oftewel: ergens de grap van inzien (zoals een grappige situatie). Dat klopt. Er staat niet dat vrouwen in staat zijn om zelf grappen te maken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:08 schreef miirachel het volgende:
pfouuuu, lees net op mn telefoon grappig weetje :
"49% of men report that a woman's sense of humor is a big turn on."
arrrmmmeee mannen zijn jullie. Jullie missen toch wat met al die humorloze vrouwen om jullie heen"
ow...en een offtopic weetje (toch wel de moeite even te plaatsen) eigenlijk ook wel een beetje een scary weetje: "Studies show that 39%-72% of people fantasize about sexual bondage"
Dat vind ik nou toch wel grappig. scary, but funny
ja maar lolquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:25 schreef miirachel het volgende:
dan heb je het over 1 kant van humor en er zijn er natuurlijk meerdere en daar kunnen vrouwen best een feeling voor hebben
Dat zijn juist de vrouwen. Die denken dat alles grappig is als het maar grof is of over seks gaat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:12 schreef Tassiepassie het volgende:
Hmmm weet je, ergens klopt het ook wel wat jullie zeggen.
Ik geef eerlijk toe dat ik veel vaker buikpijn van het lachen heb van de humor van mijn vrienden dan van mijn vriendinnen![]()
De mannelijke humor gaat wel erg vaak over seks dus blijkbaar is dat gewoon erg lachwekkend
Jullie komen er toch mee, aangezien de vrouwen zoiets niet vertellen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:14 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dat zijn juist de vrouwen. Die denken dat alles grappig is als het maar grof is of over seks gaat.
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef Vousetesmavie het volgende:
[..]
Dat we dit vlak voor het einde van het topic nog mogen meemaken. 't Stemt mij melancholisch.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:12 schreef Tassiepassie het volgende:
Hmmm weet je, ergens klopt het ook wel wat jullie zeggen.
Ik geef eerlijk toe dat ik veel vaker buikpijn van het lachen heb van de humor van mijn vrienden dan van mijn vriendinnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |