... Ik snap hem niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:04 schreef McGilles het volgende:
Wat ik de laatste tijd vaak zie is deze zogenaamde grap van vrouwen. Stel het is koud buiten dan gaat de grap als volgt:
"En het was echt fockin' koud buiten... en ook nog wel koud, maar toch ook wel echt heel koud."
In meerdere programma's gezien, zegt wel genoeg over de humor.
Vrouwen kunnen wel van alles vinden, maar het is niet meer discutabel, het in tegenwoordig een feit. Vrouwen hebben geen humor.
Een echte man maakt zulke goede grappen dat de doorsneevrouw het pas de volgende dag doorheeft.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:12 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Ja, of over menstruatie shitAlles wat 'gedurfd' en ranzig is.
Over het algemeen kan ik ook echt niet lachen om een vrouw, die vaak van het kaliber "Sara Kroos" is, of "hihihi, we zijn zo melig, maar dat is droge humor, dat snap jij toch niet!".
Maar met mij kun je wel lachenEn met twee vriendinnen ook, vandaar dat ik zo weinig vriendinnen heb
We hebben gewoon dezelfde humor als onze mannelijke vrienden, maar om nou te zeggen dat zij typische mannenhumor hebben? Bij "mannenhumor" denk ik altijd aan het niveau scheten/boeren laten en "HUHUHUU, BIER EN TIETEN!".
Natuurlijk zou ik zelf ook wel een vriendje willen dat een gevoel voor humor heeft. Dat betekent niet dat hij grappig hoeft te zijn (alhoewel...), maar dat hij er tenminste niet als een stijve hork bijstaat wanneer je een grapje maakt.
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:15 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Een echte man maakt zulke goede grappen dat de doorsneevrouw het pas de volgende dag doorheeft.
1) Tuurlijk kan je lachen met vrouwen, maar maak je zelf ook de grappen?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:12 schreef Peachcore het volgende:
Maar met mij kun je wel lachenEn met twee vriendinnen ook, vandaar dat ik zo weinig vriendinnen heb
We hebben gewoon dezelfde humor als onze mannelijke vrienden, maar om nou te zeggen dat zij typische mannenhumor hebben? Bij "mannenhumor" denk ik altijd aan het niveau scheten/boeren laten en "HUHUHUU, BIER EN TIETEN!".
Natuurlijk zou ik zelf ook wel een vriendje willen dat een gevoel voor humor heeft. Dat betekent niet dat hij grappig hoeft te zijn (alhoewel...), maar dat hij er tenminste niet als een stijve hork bijstaat wanneer je een grapje maakt.
En geliefd door vrouwen.quote:Op zondag 24 januari 2010 09:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn actrices, de film is gemaakt door een man.
Mannen kunnen de grap snappen zonder daarbij schatterend te moeten lachen.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
mannen denken altijd wel dat ze grappig zijn, maar vaak moet er niemand om zijn 'grapjes' lachen
Jazeker, ik maak zelf ook de grappen (die twee vriendinnen ook). Het gaat ook heel onbewust en afhankelijk van de situatie, het is niet alsof ik dagenlang lig te wroeten om er een paar goede grappen uit te krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:33 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
1) Tuurlijk kan je lachen met vrouwen, maar maak je zelf ook de grappen?
2) Dat noem ik puberhumor.![]()
Dan ben je zeldzaamquote:Op zondag 24 januari 2010 17:55 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Jazeker, ik maak zelf ook de grappen (die twee vriendinnen ook). Het gaat ook heel onbewust en afhankelijk van de situatie, het is niet alsof ik dagenlang lig te wroeten om er een paar goede grappen uit te krijgen.
Ik krijg ook vaak complimenten van mensen die mijn stuk in de schoolkrant hilarisch vinden.
Noem eens wat?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:55 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Jazeker, ik maak zelf ook de grappen (die twee vriendinnen ook). Het gaat ook heel onbewust en afhankelijk van de situatie, het is niet alsof ik dagenlang lig te wroeten om er een paar goede grappen uit te krijgen.
Ik krijg ook vaak complimenten van mensen die mijn stuk in de schoolkrant hilarisch vinden.
Zet jij het even op wikipedia. Deze feiten mogen niet vergeten worden.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:04 schreef illusions het volgende:
Even een samenvatting voor de kijkers die net inschakelen. Wat weten we nu?Vrouwen hebben geen humor Vrouwen met dermate voldoende intelligentie (hoewel schaars) kunnen wel om onze grappen meelachen Vrouwelijke cabaretiers zijn ranzige geemancipeerde lesbiennes
Dat is een vrij goede samenvatting ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:04 schreef illusions het volgende:
Even een samenvatting voor de kijkers die net inschakelen. Wat weten we nu?Vrouwen hebben geen humor Vrouwen met dermate voldoende intelligentie (hoewel schaars) kunnen wel om onze grappen meelachen Vrouwelijke cabaretiers zijn ranzige geemancipeerde lesbiennes
Amen. Alhoewel er wel degelijk uitzonderingen zijn, maar die zijn extreem zeldzaam.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:04 schreef illusions het volgende:
Daar hebben we de altijd geldende regel "uitzondering bevestigd de regel" voor.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:48 schreef Splutje het volgende:
[..]
Amen. Alhoewel er wel degelijk uitzonderingen zijn, maar die zijn extreem zeldzaam.
Kijk uit daar maak je hier mensen boos meequote:Op zondag 24 januari 2010 19:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
Daar hebben we de altijd geldende regel "uitzondering bevestigd de regel" voor.
Krijgen ze dikke tieten van.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:54 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Vrouwen zonder tumor, dat zijn de ergste natuurlijk! hahaha
Scheer je ons nou over 1 kam?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:57 schreef Garisson72 het volgende:
Dat iedereen in zo'n topic ook zo lekker krampachtig hun best gaan doen te bewijzen dat zij wel humor hebben.
Eh... Ik heb geen schoolkranten bij de hand, maar hier een recente presentatie voor Engels over een zelfverzonnen productquote:
Of quotes als "Maar hij lijkt op zo’n magere crackhoer. Hij is zo dun, hij kan zo onder de deur door, je kamer binnen komen en dan vinger in je kont steken." en toen een meisje de klas binnenkwam met blauwe verf op d'r gezicht: "Het lijkt wel alsof er een smurf klaarkwam op d'r gezicht."quote:Are you sick of the same old toothpaste that tastes like cat piss? And promising products that will whitenen your teeth and make your breath smell fresh, but they never do? No worries, because now, there's TOOTHPASTE X! The new TOOTHPASTE X has a secret ingredient added to each of the TOOTHPASTE X versions. That's why it's called TOOTHPASTE X.
-TOOTHPASTE X BABY stimulates the growth of the teeth, so your newborn will be ready to ditch the baby food and start eating solid products. Like batteries.
-TOOTHPASTE X JUNIOR tastes like fresh strawberries, apples and cotton candy. But instead of unhealthy sugar, it contains the good ol' yummy aspartame. And loads of colorants and artificial flavourings, so it's like taking a dive in Tsjernobyl chemicals, but more child-friendly. TOOTHPASTE X JUNIOR also stimulates the production of a pheromone that will be a major turn-off for pedophiles.
-TOOTHPASTE X TEEN prevents STD's like herpes and it decreases the libido on adolescences. It is perfect for your teenage daughter, who has been sexual active since the age of 13 and had 2 abortion behind your back. Or you teenage son, who has a sex drive that can knock down a horse.
-TOOTHPASTE X SENIOR keeps the teeth strong and vital. And it contains a libido increasing formula, which gives you the opportunity to knock down that same horse again.
-TOOTHPASTE X DEATH keeps the teeth in perfect condition, so you can maintain that big smile when the maggots are eating away your rotting body. Also appropriate in case of cremation.
-TOOTHPASTE X Smoker's Edition contains nicotine and all the other ingredients that come in regular cigarettes. Now, you don't have to stand outside in the rain anymore just because you want to enjoy the pleasure of future lung cancer. Because now you can enjoy it in your own bathroom!
For more information, go to www.toothpastex.com
Order now, and receive a deluxe package with all the versions and we also include free toothbrushes, gum and condoms.
TOOTHPASTE X also wants to contribute to a multi-cultural society. That's why we have TOOTHPASTE X Cowshit, because we now that's very important for our Indian friends. We've also got Kosher TOOTHPASTE X and TOOTHPASTE X insha'allah.
So remember kids: TOOTHPASTE X, your next!
Sorry, maar dit vind ik dus echt totaal niet grappig. Een beetje zielig eerlijk gezegd. Doet me denken aan de grappen die onze klasautist maakt.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Eh... Ik heb geen schoolkranten bij de hand, maar hier een recente presentatie voor Engels over een zelfverzonnen product:
[..]
Of quotes als "Maar hij lijkt op zo’n magere crackhoer. Hij is zo dun, hij kan zo onder de deur door, je kamer binnen komen en dan vinger in je kont steken." en toen een meisje de klas binnenkwam met blauwe verf op d'r gezicht: "Het lijkt wel alsof er een smurf klaarkwam op d'r gezicht."
Hmm... ik ben toch niet zo grappig als ik denk te wezen.
Daar moest ik stiekem even om lachenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Eh... Ik heb geen schoolkranten bij de hand, maar hier een recente presentatie voor Engels over een zelfverzonnen product:
[..]
Of quotes als "Maar hij lijkt op zo'n magere crackhoer. Hij is zo dun, hij kan zo onder de deur door, je kamer binnen komen en dan vinger in je kont steken." en toen een meisje de klas binnenkwam met blauwe verf op d'r gezicht: "Het lijkt wel alsof er een smurf klaarkwam op d'r gezicht."
In ieder geval een paar thumbs up voor de moeite. Dus, bij deze:quote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Peachcore het volgende:
[..]
[..]
Of quotes als "Maar hij lijkt op zo’n magere crackhoer. Hij is zo dun, hij kan zo onder de deur door, je kamer binnen komen en dan vinger in je kont steken." en toen een meisje de klas binnenkwam met blauwe verf op d'r gezicht: "Het lijkt wel alsof er een smurf klaarkwam op d'r gezicht."
De plaatsvervangende schaamte!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Peachcore het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:08 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Een baksteen natuurlijk.
Hahahahahahaha!quote:Op maandag 25 januari 2010 09:56 schreef Hondenbrokken het volgende:
Het (geheime) Vrouwen tasje.
[..]
Gaat opzich nog wel. Zal vastwel enkele fans hebben.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen eerder lachen omdat het grof is, maar echt humor kun je dat niet noemen.quote:Of quotes als "Maar hij lijkt op zo’n magere crackhoer. Hij is zo dun, hij kan zo onder de deur door, je kamer binnen komen en dan vinger in je kont steken." en toen een meisje de klas binnenkwam met blauwe verf op d'r gezicht: "Het lijkt wel alsof er een smurf klaarkwam op d'r gezicht."
inderdaad, zelfspot missen veel vrouwen,,,,dat is wel iets positiefs als je dat van jezelf hebt.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:50 schreef Taurus het volgende:
Maar ik lach zelf heel veel, dan heb ik toch humor?Ik lach meer dan de gemiddelde man, denk ik. Ik denk sowieso dat vrouwen meer lachen dan mannen. Zegt dat dan niets?
En of ze zelf grappig zijn; voor elkaar blijkbaar welMaar w.b. die cabaretiers; dat is waar, dat zijn meer mannen. Toch krijg ik ook met enige regelmaat mannen aan het lachen, scherpe opmerkingen, zelfspot en dat en meer van dat soort uitingen zijn vrouwen niet totaal vreemd hoor.
Dan kan je humor waarderen. Iets anders als humor hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:50 schreef Taurus het volgende:
Maar ik lach zelf heel veel, dan heb ik toch humor?Ik lach meer dan de gemiddelde man, denk ik. Ik denk sowieso dat vrouwen meer lachen dan mannen. Zegt dat dan niets?
Waar verstoppen deze vrouwen zich dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:50 schreef Taurus het volgende:
Toch krijg ik ook met enige regelmaat mannen aan het lachen, scherpe opmerkingen, zelfspot en dat en meer van dat soort uitingen zijn vrouwen niet totaal vreemd hoor.
Ja, dat zegt dat mannen meer grappen maken en er daarom meer te lachen valt voor de vrouwen. De hele tijd om je eigen grappen lachen is ook niet alles.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:50 schreef Taurus het volgende:
De meeste toch wel hoorquote:En of ze zelf grappig zijn; voor elkaar blijkbaar welMaar w.b. die cabaretiers; dat is waar, dat zijn meer mannen. Toch krijg ik ook met enige regelmaat mannen aan het lachen, scherpe opmerkingen, zelfspot en dat en meer van dat soort uitingen zijn vrouwen niet totaal vreemd hoor.
Ken daar 1 meisje mee, leukquote:Op maandag 25 januari 2010 11:50 schreef Taurus het volgende:
En of ze zelf grappig zijn; voor elkaar blijkbaar welMaar w.b. die cabaretiers; dat is waar, dat zijn meer mannen. Toch krijg ik ook met enige regelmaat mannen aan het lachen, scherpe opmerkingen, zelfspot en dat en meer van dat soort uitingen zijn vrouwen niet totaal vreemd hoor.
Interessantquote:Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef n0ir het volgende:
Laatst een heel interessant artikel gelezen over de redenen waarom het voor mannen belangrijk is grappig te zijn en het voor vrouwen belangrijk is om een man die haar laat lachen te hebben.
Had echt te maken met oerinstincten en heel diepgewortelde psychologie.. dingen te maken.
Fuk ik kan het niet terug vinden!
Meisjes die ik ken die grappig zijn zijn zijn types die ook van voetbal houden, een ontwikkelde mannelijke kant zegmaar. En natuurlijk het feit dat zelfs de schrijver van Sex And The City een man is zeg wel genoeg.![]()
Oke komt ie:quote:Op zondag 24 januari 2010 03:38 schreef BasementDweller het volgende:
Als een vrouw een goeie grap post in dit topic, neem ik m'n klacht terug.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke komt ie:
Vind je het goed als ik bij Brad Pit(t)
![]()
[..]
Oke komt ie:
![]()
[..]
Oke komt ie:
![]()
wow dat was ernistigquote:Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke komt ie:
![]()
Dit dus.quote:Op zondag 24 januari 2010 05:09 schreef Morrigan het volgende:
Sowieso heeft 98% van de mensen geen gevoel voor humor.
[..]
Oke komt ie:
![]()
dan ken je rare vrouwenquote:Op zondag 24 januari 2010 03:34 schreef BasementDweller het volgende:
Zeg nou zelf, wat is de laatste keer dat je gelachen hebt om de grap van een vrouw?
Klacht: vrouwen
Ik vind het anders behoorlijk humoristisch om te zien hoe Duitsers elkaar een grap moeten uitleggen om er vervolgens, na het kwartje is gevallen, er toch nog om moeten lachenquote:
Als je je tieten erbij had gepost dan had je misschien gewonnen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:38 schreef Mickeys het volgende:
mannen begrijpen vrouwen niet
ow, en vrouwen begrijpen mannen niet
Althans een heel hoog percentage dan.
btw... wat is de overeenkomst tussen overall en een vrouw?
*denk denk*
Mouwen/mauwen te lang
Pijpen te kort
![]()
En wat heb ik nu gewonnen?
misschien is niet goed genoegquote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Als je je tieten erbij had gepost dan had je misschien gewonnen.
Gaat weer over seks he...quote:Op maandag 25 januari 2010 16:38 schreef Mickeys het volgende:
Nee want ik ben al laat dus ik denk dat ik maar naar Schip holquote:Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke komt ie:
![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:06 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Nee want ik ben al laat dus ik denk dat ik maar naar Schip hol
Die vertelde ik ook aan George maar hij snapte de clou nie.![]()
Dan heb je het ook wel over een kutserie.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef n0ir het volgende:
Laatst een heel interessant artikel gelezen over de redenen waarom het voor mannen belangrijk is grappig te zijn en het voor vrouwen belangrijk is om een man die haar laat lachen te hebben.
Had echt te maken met oerinstincten en heel diepgewortelde psychologie.. dingen te maken.
Fuk ik kan het niet terug vinden!
Meisjes die ik ken die grappig zijn zijn zijn types die ook van voetbal houden, een ontwikkelde mannelijke kant zegmaar. En natuurlijk het feit dat zelfs de schrijver van Sex And The City een man is zeg wel genoeg.![]()
Dussss... nee jou grappen zijn helaas niet goed genoeg om een slotje op dit topic aan te vragenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
....ja!
Nog 1 dan:
Ik ken een mop....
2 tieten in een envelop
Nu nog een grap over menstruatie, dan hebben we die ook maar weer gehadquote:Op maandag 25 januari 2010 16:38 schreef Mickeys het volgende:
mannen begrijpen vrouwen niet
ow, en vrouwen begrijpen mannen niet
Althans een heel hoog percentage dan.
btw... wat is de overeenkomst tussen overall en een vrouw?
*denk denk*
Mouwen/mauwen te lang
Pijpen te kort
![]()
En wat heb ik nu gewonnen?
Nou! Ik lach anders de billen uit mijn string!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Dussss... nee jou grappen zijn helaas niet goed genoeg om een slotje op dit topic aan te vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jesus hates you.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:58 schreef Hondenbrokken het volgende:
Zijn er al grappen gemaakt?Een paar pogingen tot. Tevergeefs tot op heden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gaat toch niet beweren dat je niet van neuken houd, is het wel?quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
....ja!
Nog 1 dan:
Ik ken een mop....
2 tieten in een envelop
Als ik geen vrouwen zou kennen, hoe kan ik dan weten dat de meeste vrouwen geen grappen maken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:29 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Kun je niet beter gewoon de naam van 't topic veranderen en er eerlijk voor uitkomen dat je gewoon helemaal geen vrouwen kent.. nerd
Nee, joh. De mannelijke versie tegenhanger van fysieke aantrekkelijkheid is geld, status en (soms) opleidingsniveau. Wanhopig grappig willen zijn is enkel compensatie voor de paupers onder ons.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens mij klopt het wel dat vrouwen niet grappig hoeven te zijn omdat zij toch wel genoeg aandacht krijgen van de mannelijke sekse. Voor mannen is ´grappig zijn´ de tegenhanger van het ´aantrekkelijk zijn´ van vrouwen: zeker de minder aantrekkelijke mannen hebben humor nodig om de aandacht te trekken van de andere sekse.
De conclusie dat vrouwen ´geen humor hebben´ omdat ze hun gevoel voor humor niet/op een andere manier uiten en beleven dan mannen is nogal kort door de bocht en getuigt van een man-georienteerde blik op zaken.
Mannen uiten humor actief om aandacht te trekken; vrouwen hoeven dat niet omdat ze TOCH wel aandacht krijgen!
Een beetje intelligente vrouw kan echter net zo goed ´inkomende humor´interpreteren en waarderen zoals mannen dat kunnen.
Dan klopt het toch nog steeds wat ik zei? We gaan even uit van het ´soort zoekt soort´-beginsel. Tegenover een aantrekkelijke vrouw staat een man met geld en macht. Humor is dan secundair; een bonus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef netflanders het volgende:
[..]
Nee, joh. De mannelijke versie tegenhanger van fysieke aantrekkelijkheid is geld, status en (soms) opleidingsniveau. Wanhopig grappig willen zijn is enkel compensatie voor de paupers onder ons.
Overigens heb ik geen van dit allen - dus wie ben ik om hier uitspraken over te doen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens mij klopt het wel dat vrouwen niet grappig hoeven te zijn omdat zij toch wel genoeg aandacht krijgen van de mannelijke sekse.
[...]
Ik ben dan ook een man.quote:De conclusie dat vrouwen ´geen humor hebben´ omdat ze hun gevoel voor humor niet/op een andere manier uiten en beleven dan mannen is nogal kort door de bocht en getuigt van een man-georienteerde blik op zaken.
Klopt. Maar humor appreciëren is in mijn beleving toch slechts een onderdeel van humor hebbenquote:Mannen uiten humor actief om aandacht te trekken; vrouwen hoeven dat niet omdat ze TOCH wel aandacht krijgen!
Een beetje intelligente vrouw kan echter net zo goed ´inkomende humor´interpreteren en waarderen zoals mannen dat kunnen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef netflanders het volgende:
Nee, joh. De mannelijke versie tegenhanger van fysieke aantrekkelijkheid is geld, status en (soms) opleidingsniveau. Wanhopig grappig willen zijn is enkel compensatie voor de paupers onder ons.
Overigens heb ik geen van dit allen - dus wie ben ik om hier uitspraken over te doen?
Wacht even, wat is dit? Jij kunt ineens in foutloze, klinkende volzinnen spreken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:18 schreef netflanders het volgende:
Overigens krijgen vrouwen die van Monty Python, Blackadder, Red Dwarf, Futurama, the Big Bang Theory, Scrubs et cetera houden sowieso al een dikke kudo van mij. Mijn vriendin, helaas, houdt enkel van de laatste drie.
Of ik het ze kan spreken (dat wil zeggen, vocaliseren), kan je natuurlijk niet weten. Schrijven, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
Wacht even, wat is dit? Jij kunt ineens in foutloze, klinkende volzinnen spreken?
Dus uiteindelijk ben je gewoon tóch een zure neppe kuttroll. Jámmer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:18 schreef netflanders het volgende:
Of ik het ze kan spreken (dat wil zeggen, vocaliseren), kan je natuurlijk niet weten. Schrijven, inderdaad.
Alsof dat niet overduidelijk was. Als het helpt; de 'ik wil dinosaurussen studeren' introthread was bijna volledig echt (behalve de laatste paar posts daarin) en geschreven door het VMBO-broertje van één van ons.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk ben je gewoon tóch een zure neppe kuttroll. Jámmer.
monthy pythonquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:18 schreef netflanders het volgende:
Overigens krijgen vrouwen die van Monty Python, Blackadder, Red Dwarf, Futurama, the Big Bang Theory, Scrubs et cetera houden sowieso al een dikke kudo van mij. Mijn vriendin, helaas, houdt enkel van de laatste drie.
Niet gelijk overmoedig worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:18 schreef netflanders het volgende:
[..]
Of ik het ze kan spreken (dat wil zeggen, vocaliseren), kan je natuurlijk niet weten. Schrijven, inderdaad.
Epische faal. Ik zou abusievelijk niet eens weten wat die 'ze' daar doet. Misschien moeten we het maar gooien op een overgangsfase, zodat mensen kunnen wennen aan de enigszins eloquenter netflanders.quote:
Weer een Fok!Rockstar minder. Nu ben je gewoon een of andere user, die opgaat in de menigte.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:40 schreef netflanders het volgende:
Alsof dat niet overduidelijk was. Als het helpt; de 'ik wil dinosaurussen studeren' introthread was bijna volledig echt (behalve de laatste paar posts daarin) en geschreven door het VMBO-broertje van één van ons.
Boeiend, online 'faam'. Wij zagen onzelf niet als een Fok!Rockstar en deden het daar niet om.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weer een Fok!Rockstar minder. Nu ben je gewoon een of andere user, die opgaat in de menigte.
Homo. De "echte" netflanders is niet eloquent, abussievelijk en al helemaal niet in de overgangsfase. Tijd voor een nieuwe kloon, friend. Netflanders was wel ff top hoor, dat wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:14 schreef netflanders het volgende:
[..]
Epische faal. Ik zou abusievelijk niet eens weten wat die 'ze' daar doet. Misschien moeten we het maar gooien op een overgangsfase, zodat mensen kunnen wennen aan de enigszins eloquenter netflanders.
wil jij het mij ook leren dan? Ik ben zo niet grappig namelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Geen humor? Ik ben echt supergrappig man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |