... Ik snap hem niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:04 schreef McGilles het volgende:
Wat ik de laatste tijd vaak zie is deze zogenaamde grap van vrouwen. Stel het is koud buiten dan gaat de grap als volgt:
"En het was echt fockin' koud buiten... en ook nog wel koud, maar toch ook wel echt heel koud."
In meerdere programma's gezien, zegt wel genoeg over de humor.
Vrouwen kunnen wel van alles vinden, maar het is niet meer discutabel, het in tegenwoordig een feit. Vrouwen hebben geen humor.
Een echte man maakt zulke goede grappen dat de doorsneevrouw het pas de volgende dag doorheeft.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:12 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Ja, of over menstruatie shitAlles wat 'gedurfd' en ranzig is.
Over het algemeen kan ik ook echt niet lachen om een vrouw, die vaak van het kaliber "Sara Kroos" is, of "hihihi, we zijn zo melig, maar dat is droge humor, dat snap jij toch niet!".
Maar met mij kun je wel lachenEn met twee vriendinnen ook, vandaar dat ik zo weinig vriendinnen heb
We hebben gewoon dezelfde humor als onze mannelijke vrienden, maar om nou te zeggen dat zij typische mannenhumor hebben? Bij "mannenhumor" denk ik altijd aan het niveau scheten/boeren laten en "HUHUHUU, BIER EN TIETEN!".
Natuurlijk zou ik zelf ook wel een vriendje willen dat een gevoel voor humor heeft. Dat betekent niet dat hij grappig hoeft te zijn (alhoewel...), maar dat hij er tenminste niet als een stijve hork bijstaat wanneer je een grapje maakt.
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:15 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Een echte man maakt zulke goede grappen dat de doorsneevrouw het pas de volgende dag doorheeft.
1) Tuurlijk kan je lachen met vrouwen, maar maak je zelf ook de grappen?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:12 schreef Peachcore het volgende:
Maar met mij kun je wel lachenEn met twee vriendinnen ook, vandaar dat ik zo weinig vriendinnen heb
We hebben gewoon dezelfde humor als onze mannelijke vrienden, maar om nou te zeggen dat zij typische mannenhumor hebben? Bij "mannenhumor" denk ik altijd aan het niveau scheten/boeren laten en "HUHUHUU, BIER EN TIETEN!".
Natuurlijk zou ik zelf ook wel een vriendje willen dat een gevoel voor humor heeft. Dat betekent niet dat hij grappig hoeft te zijn (alhoewel...), maar dat hij er tenminste niet als een stijve hork bijstaat wanneer je een grapje maakt.
En geliefd door vrouwen.quote:Op zondag 24 januari 2010 09:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn actrices, de film is gemaakt door een man.
Mannen kunnen de grap snappen zonder daarbij schatterend te moeten lachen.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
mannen denken altijd wel dat ze grappig zijn, maar vaak moet er niemand om zijn 'grapjes' lachen
Jazeker, ik maak zelf ook de grappen (die twee vriendinnen ook). Het gaat ook heel onbewust en afhankelijk van de situatie, het is niet alsof ik dagenlang lig te wroeten om er een paar goede grappen uit te krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:33 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
1) Tuurlijk kan je lachen met vrouwen, maar maak je zelf ook de grappen?
2) Dat noem ik puberhumor.![]()
Dan ben je zeldzaamquote:Op zondag 24 januari 2010 17:55 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Jazeker, ik maak zelf ook de grappen (die twee vriendinnen ook). Het gaat ook heel onbewust en afhankelijk van de situatie, het is niet alsof ik dagenlang lig te wroeten om er een paar goede grappen uit te krijgen.
Ik krijg ook vaak complimenten van mensen die mijn stuk in de schoolkrant hilarisch vinden.
Noem eens wat?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:55 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Jazeker, ik maak zelf ook de grappen (die twee vriendinnen ook). Het gaat ook heel onbewust en afhankelijk van de situatie, het is niet alsof ik dagenlang lig te wroeten om er een paar goede grappen uit te krijgen.
Ik krijg ook vaak complimenten van mensen die mijn stuk in de schoolkrant hilarisch vinden.
Zet jij het even op wikipedia. Deze feiten mogen niet vergeten worden.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:04 schreef illusions het volgende:
Even een samenvatting voor de kijkers die net inschakelen. Wat weten we nu?Vrouwen hebben geen humor Vrouwen met dermate voldoende intelligentie (hoewel schaars) kunnen wel om onze grappen meelachen Vrouwelijke cabaretiers zijn ranzige geemancipeerde lesbiennes
Dat is een vrij goede samenvatting ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:04 schreef illusions het volgende:
Even een samenvatting voor de kijkers die net inschakelen. Wat weten we nu?Vrouwen hebben geen humor Vrouwen met dermate voldoende intelligentie (hoewel schaars) kunnen wel om onze grappen meelachen Vrouwelijke cabaretiers zijn ranzige geemancipeerde lesbiennes
Amen. Alhoewel er wel degelijk uitzonderingen zijn, maar die zijn extreem zeldzaam.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:04 schreef illusions het volgende:
Daar hebben we de altijd geldende regel "uitzondering bevestigd de regel" voor.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:48 schreef Splutje het volgende:
[..]
Amen. Alhoewel er wel degelijk uitzonderingen zijn, maar die zijn extreem zeldzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |