abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77205387
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:33 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

De beste grappen zijn vaak risicovol, ze kunnen net verkeerd vallen of verkeerd opgevat worden. Je kan jezelf ermee voor schut zetten als t echt verkeerd uitpakt. Vrouwen, daarentegen, blijven lekker in de safezone en gaan zeiken als het ze niet bevalt. Maar zelf een goeie grap vertellen, ho maar
Fucking true.... Nu ik erover nadenk, als ik een keer om mijn vriendin lach, is het idd om een gebeurtenis. Ze kent geen goeie moppen en sarcasme begrijpt ze niet.
pi_77205410
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:36 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Ik kijk nooit naar vrouwenfilms
Vrouwenfilms??
pi_77205446
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:33 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

De beste grappen zijn vaak risicovol, ze kunnen net verkeerd vallen of verkeerd opgevat worden. Je kan jezelf ermee voor schut zetten als t echt verkeerd uitpakt. Vrouwen, daarentegen, blijven lekker in de safezone en gaan zeiken als het ze niet bevalt. Maar zelf een goeie grap vertellen, ho maar
Klopt, op het randje zijn ze het best als ze goed vallen.

Vorige week had ik reünie met introweekgroepje van studie, gingen we ergens eten, had veel al 5 maanden niet gezien, maar was vet leuk, net zoveel jongens als meisjes. Eentje daarvan had een vriendje en iemand vroeg hoe ze elkaar hadden ontmoet. En toen zei ik "Nou, hij een breezer... " en toen was het halve seconde stil en toen moesten ze allemaal lachen Het klinkt niet zo extreem als je het zo leest, maar het kon toen ook net beledigend opgevat worden, maar hij viel goed
pi_77205467
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:37 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Fucking true.... Nu ik erover nadenk, als ik een keer om mijn vriendin lach, is het idd om een gebeurtenis. Ze kent geen goeie moppen en sarcasme begrijpt ze niet.
Vrouwen die sarcasme herkennen en kunnen waarderen
pi_77205492
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:38 schreef Rookert het volgende:

[..]

Klopt, op het randje zijn ze het best als ze goed vallen.

Vorige week had ik reünie met introweekgroepje van studie, gingen we ergens eten, had veel al 5 maanden niet gezien, maar was vet leuk, net zoveel jongens als meisjes. Eentje daarvan had een vriendje en iemand vroeg hoe ze elkaar hadden ontmoet. En toen zei ik "Nou, hij een breezer... " en toen was het halve seconde stil en toen moesten ze allemaal lachen Het klinkt niet zo extreem als je het zo leest, maar het kon toen ook net beledigend opgevat worden, maar hij viel goed
Dat zijn de beste
pi_77205544
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:37 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Gebeurtenis is ook best. Alleen zelfspot doen ze niet aan en dan is het bijna altijd al minder leuk.

Toch vind ik het niet erg dat vrouwen geen humor hebben. Wij trekken wel het voortouw hoor, als hun het maar kunnen waarderen dan is het goed. Zij investeren weer op andere manieren in relaties.
pi_77205549
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef Vousétesmavie het volgende:

[..]

Helaas niet,

Wie kon wel lachen om de film White chiks??
Als jullie daar niet om konden lachen hebben jullie totaal geen humor,en zal het nooit meer goed komen met jullie.
Die 2 acteurs zijn dan ook waardeloos.

Noem dan liever: wieners, harold & Kumar, Get smart, Superhero, 18 year old virgin, enz enz

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2010 12:45:17 ]
pi_77205655
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:38 schreef Rookert het volgende:

[..]

En toen zei ik "Nou, hij een breezer... " en toen was het halve seconde stil en toen moesten ze allemaal lachen
Eigenlijk had zei dat moeten zeggen. Dan was het echt leuk.
pi_77205668
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:45 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Klopt maar vrouwen hebben dus geen humor....
pi_77205676
Gister.
pi_77205690
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:30 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Vrouwen natuurlijk. Alleen ik vind het altijd jammer dat zij niet eens met leuke grappen komen, anders is het zo eenzijdig om alleen je eigen grappen aan te horen. Niet dat die niet leuk zijn ofzo...

humor is sterk afhankelijk van intelligentie, een grappige/scherpe opmerking vereist een goed werkend stel hersenen
pi_77205871
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:45 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ja, dat zou echt mooi zijn geweest Maar zij heeft ook echt wel humor hoor, kan in van die belachelijke situaties opeens quasi serieus gaan doen, zo van "ja, dat vind ik wel hoor, ik ben daar echt voor, nee echt ".

Best leuk meisje eigenlijk, stom vriendje
pi_77205910
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:42 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Die 2 acteurs zijn dan ook waardeloos.

Noem dan liever: wieners, harold & Kumar, Get smart, Superhero, 18 year old virgin, enz enz
Nooit van gehoord!
pi_77206001
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:52 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, dat zou echt mooi zijn geweest Maar zij heeft ook echt wel humor hoor, kan in van die belachelijke situaties opeens quasi serieus gaan doen, zo van "ja, dat vind ik wel hoor, ik ben daar echt voor, nee echt ".
Typisch voorbeeld van goede vrouwen humor. Zeker wel leuk maar ze borduurt wel veilig (zonder enige zelfspot) voor op de grap van iemand anders.
pi_77206039
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:56 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Typisch voorbeeld van goede vrouwen humor. Zeker wel leuk maar ze borduurt wel veilig (zonder enige zelfspot) voor op de grap van iemand anders.
Ik kan me daar niet druk om maken, als ze we lol hebben is het goed genoeg
pi_77206251
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:53 schreef Vousétesmavie het volgende:

[..]

Nooit van gehoord!
En dus? Noem jij eens leuke humorfilms? Of is white chicks echt waar jij van houdt?

pi_77206647
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:03 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

En dus? Noem jij eens leuke humorfilms? Of is white chicks echt waar jij van houdt?

White chiks was de enige film die makkelijk te onthouden was qua titel dus verder weet ik niet meer hoe die films heten.
Ik heb even die van jou bekeken,en die 2e lijkt me super grappig de rest niet zo.
pi_77206932
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:14 schreef Vousétesmavie het volgende:

[..]

White chiks was de enige film die makkelijk te onthouden was qua titel dus verder weet ik niet meer hoe die films heten.
Ik heb even die van jou bekeken,en die 2e lijkt me super grappig de rest niet zo.
In superhero zie je dat de held zich verstopt op het plafond, maar ontzettend nodig moet pissen. De schurk zoekt hem en draait zich om en dan valt een plasdruppeltje op de grond en hij draait zich weer om omdat ie iets hoort maar telkens als ie zich terugdraait valt er steeds meer en meer plas op de grond like rain op een steeds meer overdreven manier, ik heb daar zitten te snikken van het lachen.

Harold & Kumar is idd goed. Get smart had zo zijn momenten, zoals dat hij zich per ongeluk helemaal gewikkeld in een touwtje en verdoofd zich zelf lanceert.Enzovoorts enzovoorts.
  zondag 24 januari 2010 @ 13:36:11 #94
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_77207395
Vrouwen zijn er ook niet om om te lachen.
Vrouwelijke cabaretiers praten alleen maar over seks en zijn derhalve niet grappig
Een vrouw met humor = een vrouw die lacht om de grapjes van een man.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  zondag 24 januari 2010 @ 13:37:43 #95
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_77207457
Jezus, dat is net zo'n feit van algemene bekendheid als dat HBO-ers geen studenten zijn.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_77207726
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:36 schreef Billy_Talent het volgende:
Vrouwelijke cabaretiers praten alleen maar over seks en zijn derhalve niet grappig
Want dat is zo anders en dat verwachten mannen en dat vinden wij dus gedurfd en grappig

Ik vind Brigitte Kaandorp echt irritant
pi_77208561
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:03 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Eh? Moeten die grappige films voorstellen? Ik wist niet dat er werkelijk mensen waren die films als Superhero Movie leuk vinden.
Harold & Kumar: Escape from Guantanamo Bay vond ik erg tegenvallen Deel 1 daarentegen
Echt grappige films zijn toch echt wel:

Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_77208588
Wat ik de laatste tijd vaak zie is deze zogenaamde grap van vrouwen. Stel het is koud buiten dan gaat de grap als volgt:

"En het was echt fockin' koud buiten... en ook nog wel koud, maar toch ook wel echt heel koud."

In meerdere programma's gezien, zegt wel genoeg over de humor.
Vrouwen kunnen wel van alles vinden, maar het is niet meer discutabel, het in tegenwoordig een feit. Vrouwen hebben geen humor.
pi_77208897
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:36 schreef Billy_Talent het volgende:
Ja, of over menstruatie shit Alles wat 'gedurfd' en ranzig is.

Over het algemeen kan ik ook echt niet lachen om een vrouw, die vaak van het kaliber "Sara Kroos" is, of "hihihi, we zijn zo melig, maar dat is droge humor, dat snap jij toch niet!".

Maar met mij kun je wel lachen En met twee vriendinnen ook, vandaar dat ik zo weinig vriendinnen heb We hebben gewoon dezelfde humor als onze mannelijke vrienden, maar om nou te zeggen dat zij typische mannenhumor hebben? Bij "mannenhumor" denk ik altijd aan het niveau scheten/boeren laten en "HUHUHUU, BIER EN TIETEN!".

Natuurlijk zou ik zelf ook wel een vriendje willen dat een gevoel voor humor heeft. Dat betekent niet dat hij grappig hoeft te zijn (alhoewel...), maar dat hij er tenminste niet als een stijve hork bijstaat wanneer je een grapje maakt.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
  zondag 24 januari 2010 @ 14:12:45 #100
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_77208920
quote:
Op zondag 24 januari 2010 03:58 schreef AardappelAnders. het volgende:
TS gaat om met de verkeerde vrouwen.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')