Friends is geweldigquote:Op zondag 24 januari 2010 11:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, je hoeft alleen maar te lachen om Friends om humor te hebben.
Inderdaad, als er grappige mannen zijn, waarom dan creatief zijn als vrouw?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:07 schreef Vousétesmavie het volgende:
Om humor te hebben hoef je toch geen grappen te vertellen.
Jij maakte de grappen en zij borduurde erop voort net zolang tot het niet meer leuk is en jij weer met een nieuwe grap moet komen?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:05 schreef Rookert het volgende:
Ik heb gisteren nog gelachen om/met een vrouw
Nee, ze vertelde een leuk verhaal en ik moest erom lachenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:15 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Jij maakte de grappen en zij borduurde erop voort net zolang tot het niet meer leuk is en jij weer met een nieuwe grap moet komen?
En als ik nu zeg dat het een kutserie is, heb ik zeker geen humor?quote:
Als je niet om Ross kan lachen,heb je inderdaad geen humor.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En als ik nu zeg dat het een kutserie is, heb ik zeker geen humor?
Dat was toen ik laatst naar een conference van Brigitte Kaandorp zat te kijken.quote:Op zondag 24 januari 2010 03:34 schreef BasementDweller het volgende:
Zeg nou zelf, wat is de laatste keer dat je gelachen hebt om de grap van een vrouw?
Ik kan niet om Ross lachen, maar ik heb wel humor.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Als je niet om Ross kan lachen,heb je inderdaad geen humor.
na 10 jaar is de lol er aardig af andersquote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Als je niet om Ross kan lachen,heb je inderdaad geen humor.
Geen echte grappen dus.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, ze vertelde een leuk verhaal en ik moest erom lachen
Moet wel zeggen dat het vaker gebaseerd is op situaties dan grappenMaar ja, wie gaat daar nou over zeiken
Je moet ook geen herhalingen lopen kijken.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:28 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
na 10 jaar is de lol er aardig af anders![]()
ik kan er ook niet meer om lachen
Moet je nagaan, er is al bijna een maand voorbij gegaan zonder dat je hebt gelachen om de grap van een vrouwquote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dat was toen ik laatst naar een conference van Brigitte Kaandorp zat te kijken.
Opgelost, slotje.
Maar geef maar toe dat jij het ook belangrijk vindt dat een meisje om jouw grappen lachtquote:Op zondag 24 januari 2010 12:28 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Geen echte grappen dus.
Het ironische is, als je een vrouw vraagt wat ze belangrijk vindt bij een man, dan is er 90% kans dat ze zegt humor. Zeker om haar eigen gebrek daaraan te compenseren. Altijd als ik dat hoor denk ik:
![]()
![]()
.
Vrouwen natuurlijk. Alleen ik vind het altijd jammer dat zij niet eens met leuke grappen komen, anders is het zo eenzijdig om alleen je eigen grappen aan te horen. Niet dat die niet leuk zijn ofzo...quote:Op zondag 24 januari 2010 12:29 schreef JoPiDo het volgende:
maar wie moet er anders om onze grappige opmerkingen lachen?
Is dat waarom jullie nooit enige poging doen en alleen maar een beetje veilig mee lachen? Als wij dat ook zouden doen dan heb je alleen maar serieuze gesprekken, nooit is een luchtig gesprek. Lekker saai.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
mannen denken altijd wel dat ze grappig zijn, maar vaak moet er niemand om zijn 'grapjes' lachen
Dat ontken ik zeker nietquote:Op zondag 24 januari 2010 12:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar geef maar toe dat jij het ook belangrijk vindt dat een meisje om jouw grappen lacht![]()
Hoewel zijn hinnikend schaap ook niks is uiteindelijk, beetje assertiviteit mag wel
worden er nog steeds nieuwe gemaakt danquote:Op zondag 24 januari 2010 12:29 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Je moet ook geen herhalingen lopen kijken.
De beste grappen zijn vaak risicovol, ze kunnen net verkeerd vallen of verkeerd opgevat worden. Je kan jezelf ermee voor schut zetten als t echt verkeerd uitpakt. Vrouwen, daarentegen, blijven lekker in de safezone en gaan zeiken als het ze niet bevalt. Maar zelf een goeie grap vertellen, ho maarquote:Op zondag 24 januari 2010 11:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
mannen denken altijd wel dat ze grappig zijn, maar vaak moet er niemand om zijn 'grapjes' lachen
Helaas niet,quote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
worden er nog steeds nieuwe gemaakt dan
Ik kijk nooit naar vrouwenfilmsquote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Helaas niet,
Wie kon wel lachen om de film White chiks??
Als jullie daar niet om konden lachen hebben jullie totaal geen humor,en zal het nooit meer goed komen met jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |