abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:34:30 #176
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_77293270
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:32 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
dan heb ik bij deze gewonnen!
Er was eens....
pi_77294352
Volgens mij klopt het wel dat vrouwen niet grappig hoeven te zijn omdat zij toch wel genoeg aandacht krijgen van de mannelijke sekse. Voor mannen is ´grappig zijn´ de tegenhanger van het ´aantrekkelijk zijn´ van vrouwen: zeker de minder aantrekkelijke mannen hebben humor nodig om de aandacht te trekken van de andere sekse.

De conclusie dat vrouwen ´geen humor hebben´ omdat ze hun gevoel voor humor niet/op een andere manier uiten en beleven dan mannen is nogal kort door de bocht en getuigt van een man-georienteerde blik op zaken.
Mannen uiten humor actief om aandacht te trekken; vrouwen hoeven dat niet omdat ze TOCH wel aandacht krijgen!
Een beetje intelligente vrouw kan echter net zo goed ´inkomende humor´interpreteren en waarderen zoals mannen dat kunnen.
pi_77294694
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens mij klopt het wel dat vrouwen niet grappig hoeven te zijn omdat zij toch wel genoeg aandacht krijgen van de mannelijke sekse. Voor mannen is ´grappig zijn´ de tegenhanger van het ´aantrekkelijk zijn´ van vrouwen: zeker de minder aantrekkelijke mannen hebben humor nodig om de aandacht te trekken van de andere sekse.

De conclusie dat vrouwen ´geen humor hebben´ omdat ze hun gevoel voor humor niet/op een andere manier uiten en beleven dan mannen is nogal kort door de bocht en getuigt van een man-georienteerde blik op zaken.
Mannen uiten humor actief om aandacht te trekken; vrouwen hoeven dat niet omdat ze TOCH wel aandacht krijgen!
Een beetje intelligente vrouw kan echter net zo goed ´inkomende humor´interpreteren en waarderen zoals mannen dat kunnen.
Nee, joh. De mannelijke versie tegenhanger van fysieke aantrekkelijkheid is geld, status en (soms) opleidingsniveau. Wanhopig grappig willen zijn is enkel compensatie voor de paupers onder ons.

Overigens heb ik geen van dit allen - dus wie ben ik om hier uitspraken over te doen?
pi_77294936
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef netflanders het volgende:

[..]

Nee, joh. De mannelijke versie tegenhanger van fysieke aantrekkelijkheid is geld, status en (soms) opleidingsniveau. Wanhopig grappig willen zijn is enkel compensatie voor de paupers onder ons.

Overigens heb ik geen van dit allen - dus wie ben ik om hier uitspraken over te doen?
Dan klopt het toch nog steeds wat ik zei? We gaan even uit van het ´soort zoekt soort´-beginsel. Tegenover een aantrekkelijke vrouw staat een man met geld en macht. Humor is dan secundair; een bonus.
Tegenover een matig aantrekkelijke vrouw staat een gewone vent met humor.
Maar als de humor ook nog eens ontbreekt bij de ordinary guy, dan kan hij zelfs de onaantrekkelijke vrouwen niet meer krijgen. Humor is dus bittere noodzaak om te hebben als ´gewone´man.
pi_77296560
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens mij klopt het wel dat vrouwen niet grappig hoeven te zijn omdat zij toch wel genoeg aandacht krijgen van de mannelijke sekse.
[...]
quote:
Ik ben dan ook een man.
quote:
Klopt. Maar humor appreciëren is in mijn beleving toch slechts een onderdeel van humor hebben
pi_77298241
Overigens krijgen vrouwen die van Monty Python, Blackadder, Red Dwarf, Futurama, the Big Bang Theory, Scrubs et cetera houden sowieso al een dikke kudo van mij. Mijn vriendin, helaas, houdt enkel van de laatste drie.
pi_77298573
echt onzin
i know he thinks you're fun and stuff, but does he know how to wind you up?
pi_77301581
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:26 schreef adorable het volgende:
echt onzin
Bedankt voor uw bijdrage
pi_77301882
Op naar de 300 posts
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:12:06 #185
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_77302814
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef netflanders het volgende:

quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:18 schreef netflanders het volgende:
Overigens krijgen vrouwen die van Monty Python, Blackadder, Red Dwarf, Futurama, the Big Bang Theory, Scrubs et cetera houden sowieso al een dikke kudo van mij. Mijn vriendin, helaas, houdt enkel van de laatste drie.
Wacht even, wat is dit? Jij kunt ineens in foutloze, klinkende volzinnen spreken?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_77303114
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

[..]

Wacht even, wat is dit? Jij kunt ineens in foutloze, klinkende volzinnen spreken?
Of ik het ze kan spreken (dat wil zeggen, vocaliseren), kan je natuurlijk niet weten. Schrijven, inderdaad.
pi_77303191
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:50 schreef Koko_Banana het volgende:
Op naar de 300 posts
... en dan veranderd je in een negerkoning?
Hmm, Hoeveel kost et?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:21:30 #188
94676 Garisson72
pi_77303256
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:18 schreef netflanders het volgende:
Of ik het ze kan spreken (dat wil zeggen, vocaliseren), kan je natuurlijk niet weten. Schrijven, inderdaad.
Dus uiteindelijk ben je gewoon tóch een zure neppe kuttroll. Jámmer.
pi_77304196
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:21 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dus uiteindelijk ben je gewoon tóch een zure neppe kuttroll. Jámmer.
Alsof dat niet overduidelijk was. Als het helpt; de 'ik wil dinosaurussen studeren' introthread was bijna volledig echt (behalve de laatste paar posts daarin) en geschreven door het VMBO-broertje van één van ons.
pi_77304404
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:18 schreef netflanders het volgende:
monthy python blackadder
i know he thinks you're fun and stuff, but does he know how to wind you up?
pi_77304530
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef adorable het volgende:

[..]

monthy python blackadder
Vrouw naar mijn hart. Neuqen?
pi_77304705
Ik vind Monty Python en Blackadder ook leuk, en alle moderne copycats daarvan zoals Little Britain.
Maar ik vind South Park nog het ållerleukst.
pi_77305003
Ah, fok!meisjes. Als ik jullie toch niet had om mij extra vertrouwen in de mensheid te geven...
pi_77305142
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:18 schreef netflanders het volgende:

[..]

Niet gelijk overmoedig worden.
pi_77305882
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Niet gelijk overmoedig worden.
Epische faal. Ik zou abusievelijk niet eens weten wat die 'ze' daar doet. Misschien moeten we het maar gooien op een overgangsfase, zodat mensen kunnen wennen aan de enigszins eloquenter netflanders.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:26:24 #196
94676 Garisson72
pi_77306488
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:40 schreef netflanders het volgende:
Alsof dat niet overduidelijk was. Als het helpt; de 'ik wil dinosaurussen studeren' introthread was bijna volledig echt (behalve de laatste paar posts daarin) en geschreven door het VMBO-broertje van één van ons.
Weer een Fok!Rockstar minder. Nu ben je gewoon een of andere user, die opgaat in de menigte.
pi_77307744
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:26 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Weer een Fok!Rockstar minder. Nu ben je gewoon een of andere user, die opgaat in de menigte.
Boeiend, online 'faam'. Wij zagen onzelf niet als een Fok!Rockstar en deden het daar niet om. Maar toch leuk om te horen dat je genoten hebt van netflanders - sorry dat we grotendeels niet echt bleken te zijn.
pi_77320129
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:14 schreef netflanders het volgende:

[..]

Epische faal. Ik zou abusievelijk niet eens weten wat die 'ze' daar doet. Misschien moeten we het maar gooien op een overgangsfase, zodat mensen kunnen wennen aan de enigszins eloquenter netflanders.
Homo. De "echte" netflanders is niet eloquent, abussievelijk en al helemaal niet in de overgangsfase. Tijd voor een nieuwe kloon, friend. Netflanders was wel ff top hoor, dat wel.
  woensdag 27 januari 2010 @ 01:24:48 #199
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77320239
Geen humor? Ik ben echt supergrappig man.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_77320582
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 01:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Geen humor? Ik ben echt supergrappig man.
wil jij het mij ook leren dan? Ik ben zo niet grappig namelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')