wow dat was ernistigquote:Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke komt ie:
Vind je het goed als ik bij Brad Pit(t)
![]()
Dit dus.quote:Op zondag 24 januari 2010 05:09 schreef Morrigan het volgende:
Sowieso heeft 98% van de mensen geen gevoel voor humor.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke komt ie:
![]()
dan ken je rare vrouwenquote:Op zondag 24 januari 2010 03:34 schreef BasementDweller het volgende:
Zeg nou zelf, wat is de laatste keer dat je gelachen hebt om de grap van een vrouw?
Klacht: vrouwen
Ik vind het anders behoorlijk humoristisch om te zien hoe Duitsers elkaar een grap moeten uitleggen om er vervolgens, na het kwartje is gevallen, er toch nog om moeten lachenquote:
Als je je tieten erbij had gepost dan had je misschien gewonnen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:38 schreef Mickeys het volgende:
mannen begrijpen vrouwen niet
ow, en vrouwen begrijpen mannen niet
Althans een heel hoog percentage dan.
btw... wat is de overeenkomst tussen overall en een vrouw?
*denk denk*
Mouwen/mauwen te lang
Pijpen te kort
![]()
En wat heb ik nu gewonnen?
misschien is niet goed genoegquote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Als je je tieten erbij had gepost dan had je misschien gewonnen.
Gaat weer over seks he...quote:Op maandag 25 januari 2010 16:38 schreef Mickeys het volgende:
Nee want ik ben al laat dus ik denk dat ik maar naar Schip holquote:Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke komt ie:
![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:06 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Nee want ik ben al laat dus ik denk dat ik maar naar Schip hol
Die vertelde ik ook aan George maar hij snapte de clou nie.![]()
Dan heb je het ook wel over een kutserie.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef n0ir het volgende:
Laatst een heel interessant artikel gelezen over de redenen waarom het voor mannen belangrijk is grappig te zijn en het voor vrouwen belangrijk is om een man die haar laat lachen te hebben.
Had echt te maken met oerinstincten en heel diepgewortelde psychologie.. dingen te maken.
Fuk ik kan het niet terug vinden!
Meisjes die ik ken die grappig zijn zijn zijn types die ook van voetbal houden, een ontwikkelde mannelijke kant zegmaar. En natuurlijk het feit dat zelfs de schrijver van Sex And The City een man is zeg wel genoeg.![]()
Dussss... nee jou grappen zijn helaas niet goed genoeg om een slotje op dit topic aan te vragenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
....ja!
Nog 1 dan:
Ik ken een mop....
2 tieten in een envelop
Nu nog een grap over menstruatie, dan hebben we die ook maar weer gehadquote:Op maandag 25 januari 2010 16:38 schreef Mickeys het volgende:
mannen begrijpen vrouwen niet
ow, en vrouwen begrijpen mannen niet
Althans een heel hoog percentage dan.
btw... wat is de overeenkomst tussen overall en een vrouw?
*denk denk*
Mouwen/mauwen te lang
Pijpen te kort
![]()
En wat heb ik nu gewonnen?
Nou! Ik lach anders de billen uit mijn string!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Dussss... nee jou grappen zijn helaas niet goed genoeg om een slotje op dit topic aan te vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jesus hates you.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:58 schreef Hondenbrokken het volgende:
Zijn er al grappen gemaakt?Een paar pogingen tot. Tevergeefs tot op heden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gaat toch niet beweren dat je niet van neuken houd, is het wel?quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
....ja!
Nog 1 dan:
Ik ken een mop....
2 tieten in een envelop
Als ik geen vrouwen zou kennen, hoe kan ik dan weten dat de meeste vrouwen geen grappen maken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:29 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Kun je niet beter gewoon de naam van 't topic veranderen en er eerlijk voor uitkomen dat je gewoon helemaal geen vrouwen kent.. nerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |