niet eens je tieten uit je BHquote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou! Ik lach anders de billen uit mijn string!
En als ze het dan ook nog eens van zichzelf gaan lopen verkondigen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 04:23 schreef diginoob2 het volgende:
Ik vind mezelf eerlijk gezegd grappiger dan de gemiddelde man.
En je zou het ook nog eens met me eens zijn als je IRL met me zou optrekken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 06:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En als ze het dan ook nog eens van zichzelf gaan lopen verkondigen...
arrogant............uit 020 zeker?quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:57 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
En je zou het ook nog eens met me eens zijn als je IRL met me zou optrekken.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 04:23 schreef diginoob2 het volgende:
Ik vind mezelf eerlijk gezegd grappiger dan de gemiddelde man. En ik geloof dat de gemiddelde man het daarmee eens is. Maar...misschien meer bij vrouwen dan bij mannen, het hangt wel van de periode van de maand af he.Alhoewel, dan is er leedvermaak en meer sarcasme, de goede dagen is het een vrolijk soort humor.
Maak jij eens een grapje dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Blij dat je er zelf in gelooft, niemand anders doet het.Heb je het topic niet gelezen? Vrouwen hebben geen humor. Er is nog geen man geweest die dit tegenspreekt, en als jij dat als vrouw wel doet met jezelf als lijdend voorwerp, doet mij enkel de klacht "Vrouwen zijn arrogant" bedenken, maar humor .. nee.
Ik begrijp hieruit dat jij mijn humor al kent op basis van dit topic? Wat ken je me goed.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Blij dat je er zelf in gelooft, niemand anders doet het.Heb je het topic niet gelezen? Vrouwen hebben geen humor. Er is nog geen man geweest die dit tegenspreekt, en als jij dat als vrouw wel doet met jezelf als lijdend voorwerp, doet mij enkel de klacht "Vrouwen zijn arrogant" bedenken, maar humor .. nee.
Niet zo verkapt hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:57 schreef Leghorn. het volgende:
Een verkapt reltopic.
Ik kan vrouwenhumor soms wel waarderen.
Is dat een uitdaging?quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:57 schreef diginoob2 het volgende:
En je zou het ook nog eens met me eens zijn als je IRL met me zou optrekken.
Ik wil helemaal geen vrouwen in dit topicquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:31 schreef Tassiepassie het volgende:
dames, hap toch niet zo.....![]()
Dit is juist wat deze lolbroeken willen
hoe komt het dan dat ik mijn maten keer op keer kan laten brullen van het lachenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:46 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
humor is sterk afhankelijk van intelligentie, een grappige/scherpe opmerking vereist een goed werkend stel hersenen
Da's pech.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:40 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen vrouwen in dit topic
"Zelfoverschatting onder vrouwen", het zou een heel dik boek kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:42 schreef miirachel het volgende:
Nou...vind mezelf eigenlijk best wel heel grappig...
voorbeeldje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:42 schreef miirachel het volgende:
Nou...vind mezelf eigenlijk best wel heel grappig...
ben stiekem wel benieuwdquote:
jullie zijn allemaal vrouwenhatersquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"Zelfoverschatting onder vrouwen", het zou een heel dik boek kunnen zijn.
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:00 schreef miirachel het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal vrouwenhatersStart een clubje zou k zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |