niet eens je tieten uit je BHquote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou! Ik lach anders de billen uit mijn string!
En als ze het dan ook nog eens van zichzelf gaan lopen verkondigen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 04:23 schreef diginoob2 het volgende:
Ik vind mezelf eerlijk gezegd grappiger dan de gemiddelde man.
En je zou het ook nog eens met me eens zijn als je IRL met me zou optrekken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 06:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En als ze het dan ook nog eens van zichzelf gaan lopen verkondigen...
arrogant............uit 020 zeker?quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:57 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
En je zou het ook nog eens met me eens zijn als je IRL met me zou optrekken.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 04:23 schreef diginoob2 het volgende:
Ik vind mezelf eerlijk gezegd grappiger dan de gemiddelde man. En ik geloof dat de gemiddelde man het daarmee eens is. Maar...misschien meer bij vrouwen dan bij mannen, het hangt wel van de periode van de maand af he.Alhoewel, dan is er leedvermaak en meer sarcasme, de goede dagen is het een vrolijk soort humor.
Maak jij eens een grapje dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Blij dat je er zelf in gelooft, niemand anders doet het.Heb je het topic niet gelezen? Vrouwen hebben geen humor. Er is nog geen man geweest die dit tegenspreekt, en als jij dat als vrouw wel doet met jezelf als lijdend voorwerp, doet mij enkel de klacht "Vrouwen zijn arrogant" bedenken, maar humor .. nee.
Ik begrijp hieruit dat jij mijn humor al kent op basis van dit topic? Wat ken je me goed.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Blij dat je er zelf in gelooft, niemand anders doet het.Heb je het topic niet gelezen? Vrouwen hebben geen humor. Er is nog geen man geweest die dit tegenspreekt, en als jij dat als vrouw wel doet met jezelf als lijdend voorwerp, doet mij enkel de klacht "Vrouwen zijn arrogant" bedenken, maar humor .. nee.
Niet zo verkapt hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:57 schreef Leghorn. het volgende:
Een verkapt reltopic.
Ik kan vrouwenhumor soms wel waarderen.
Is dat een uitdaging?quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:57 schreef diginoob2 het volgende:
En je zou het ook nog eens met me eens zijn als je IRL met me zou optrekken.
Ik wil helemaal geen vrouwen in dit topicquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:31 schreef Tassiepassie het volgende:
dames, hap toch niet zo.....![]()
Dit is juist wat deze lolbroeken willen
hoe komt het dan dat ik mijn maten keer op keer kan laten brullen van het lachenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:46 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
humor is sterk afhankelijk van intelligentie, een grappige/scherpe opmerking vereist een goed werkend stel hersenen
Da's pech.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:40 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen vrouwen in dit topic
"Zelfoverschatting onder vrouwen", het zou een heel dik boek kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:42 schreef miirachel het volgende:
Nou...vind mezelf eigenlijk best wel heel grappig...
voorbeeldje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:42 schreef miirachel het volgende:
Nou...vind mezelf eigenlijk best wel heel grappig...
ben stiekem wel benieuwdquote:
jullie zijn allemaal vrouwenhatersquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"Zelfoverschatting onder vrouwen", het zou een heel dik boek kunnen zijn.
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:00 schreef miirachel het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal vrouwenhatersStart een clubje zou k zeggen
en ik heb geen overgewichtquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:59 schreef Garisson72 het volgende:
Grappige vrouwen hebben overigens doorgaans te kampen met overgewicht hč. True story.
Je kan er nu al niet meer om lachen! Waar blijf je nou met je humor!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:00 schreef miirachel het volgende:
jullie zijn allemaal vrouwenhatersStart een clubje zou k zeggen
still waiting, mn koffie wordt ook al koudquote:
schoonfamilie is dan ook een apart gevalquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:06 schreef Bee-R34 het volgende:
oh trouwensmijn schoonzus heeft wel humor, maar dat is mannenhumor. Wat eigenlijk heel bizar is...
true that. grof in de bek en nogal boerse attitude = altijd wel humorquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
schoonfamilie is dan ook een apart geval
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:10 schreef miirachel het volgende:
Nou, als ik nu een grapje maak is het niet meer grappig want dan weet iedereen dat ik probeerde grappig te zijn en dan is het te geforceerd... dus...
ull have to take my word for it...
dat je ervan houd jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef miirachel het volgende:
HEE die troela van koefnoen is grappig!! Van joris en Monique! dus DAAR IS JE BEWIJS!
En ik hou van southpark/family guy humor....
Dat moet toch wel IETS zeggen
Nee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef miirachel het volgende:
HEE die troela van koefnoen is grappig!! Van joris en Monique! dus DAAR IS JE BEWIJS!
Dat maakt vrouwen nog niet grappig. Dat zegt alleen dat je van humor houdt.quote:En ik hou van southpark/family guy humor....
ja, das hetzelfde.... pffquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:18 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Dat maakt vrouwen nog niet grappig. Dat zegt alleen dat je van humor houdt.
zie TTquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:27 schreef miirachel het volgende:
[..]
met je stomme failwhale....nou, ben dr niet van onder de indruk
Vrouwen die van family guy humor houdenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef miirachel het volgende:
En ik hou van southpark/family guy humor....
Een logische consequentie van het feit dat vrouwen (in het algemeen) geen humor hebben. Very correct of you, thomas.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:11 schreef tho_Omas het volgende:
Als je een vrouw met humor zoekt ben je homo.
sja, als ze van humor houd, is het best, als ze het zelf wilt laten merken.. wat onmogelijk is. Is het dan ook homoquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:42 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Een logische consequentie van het feit dat vrouwen (in het algemeen) geen humor hebben. Very correct of you, thomas.
Wacht even, stel je nu een vraag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:52 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
sja, als ze van humor houd, is het best, als ze het zelf wilt laten merken.. wat onmogelijk is. Is het dan ook homo
niet voor mezelf:pquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Wacht even, stel je nu een vraag?
maar friezen kunnen er wat aan doen, vrouwen nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:53 schreef Joy_Division het volgende:
Vrouwen moeten gewoon accepteren dat ze geen humor hebben, net zoals wij Friezen moeten accepteren dat het merendeel van Nederland ons niet mag.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef diginoob2 het volgende:
Jullie zullen dit wel gestoord vinden maar mijn hele familie heeft verknipte humor, ook in ´samenwerkingsverband´.
Zo hebben we de traditie om hutspot met de rookworst rechtop in het eten te serveren.
De eerste keer dat dat gebeurde had mijn moeder er plastic omheen gedaan om het te bewaren. Ik riep naar boven ´En wie heeft dit kunstwerk gemaakt?´ Mijn moeder: ´Je vader! En zie, hij heeft ook nog een strak broekje aan.´
De laatste keer kwam mijn vader weer met een bord hutspot met stijve rookworst aanzetten voor mijn broertje. Hij is er nog niet en kan elk moment thuiskomen. Ik smeer mosterd op de bovenkant. Mijn moeder ´Zó, is dat sperma of smegma?´ Ik: ´Smegma natuurlijk´. Broertje komt thuis. Die kijkt verstoord, doet dan net alsof hij de rookworst gaat pijpen en bijt de top er van af.
Sekshumor op niveau vind ik dat.![]()
Maar daar zullen jullie wel anders over denken. Gelukkig heb ik daardoor wel een heerlijk gezin waarin alles besproken kan worden en alle grappen kunnen.
Nog één, das wel puur leedvermaak. Als kind had ik nogal eens suicidale neigingen. Nou moest ik voor een kunstopdracht een knuffel van mijzelf maken. Dat werd een lapjeskat met allerlei tierelantijnen waar elk element voor een karaktereigenschap van mij stond. Zei ik zo tegen mijn moeder: ´Nou, wat zullen we met de halsband doen? We kunnen ´m een zelfmoordstrop omdoen.´![]()
En dat zijn dan nog niet eens de grapjes waar mannen om lachen als ik met ze in gesprek ben. Dat is weer van een heel ander kaliber. (Dit zijn meer in family grappen).
Alle vrouwen die ik ken vinden Family guy (en soorten) grappig. Zegt toch wel met wat voor soort mokkels jij omgaat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Vrouwen die van family guy humor houden
Ik ken ze niet![]()
Ik kan er niks aan doen! Als ik aangeef dat ik in Leeuwarden geboren ben vindt de rest van de Nederlanders dat genoeg reden om bij bashen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
maar friezen kunnen er wat aan doen, vrouwen niet
accepteer het feit dat je een provincie bent, geen landen dru kwat typ-ex op die rare odnerschriften bij de naamplaatsen, dat scheelt al een hoop. Je kan ook dat stukje touw doorhakken en wegzeilen als 1 geheel
zo herkenbaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:05 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen! Als ik aangeef dat ik in Leeuwarden geboren ben vindt de rest van de Nederlanders dat genoeg reden om bij bashen.Ik accepteer dat(Neem het ook niet al te serieus
).
Ahja, Limburgers ook niet echt het meest geliefde volk in Nederland.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zo herkenbaaralleen kom ik dan uit Limburg
niet echt nee, maar ik kan er niet wakker om liggen heb niks te klagenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ahja, Limburgers ook niet echt het meest geliefde volk in Nederland.
Nee hoor, heb precies hetzelfde!quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:20 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
niet echt nee, maar ik kan er niet wakker om liggen heb niks te klagen
Ik ben heel blij voor je dat je erom kan lachenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef diginoob2 het volgende:
Jullie zullen dit wel gestoord vinden maar mijn hele familie heeft verknipte humor, ook in ´samenwerkingsverband´.
Zo hebben we de traditie om hutspot met de rookworst rechtop in het eten te serveren.
De eerste keer dat dat gebeurde had mijn moeder er plastic omheen gedaan om het te bewaren. Ik riep naar boven ´En wie heeft dit kunstwerk gemaakt?´ Mijn moeder: ´Je vader! En zie, hij heeft ook nog een strak broekje aan.´
De laatste keer kwam mijn vader weer met een bord hutspot met stijve rookworst aanzetten voor mijn broertje. Hij is er nog niet en kan elk moment thuiskomen. Ik smeer mosterd op de bovenkant. Mijn moeder ´Zó, is dat sperma of smegma?´ Ik: ´Smegma natuurlijk´. Broertje komt thuis. Die kijkt verstoord, doet dan net alsof hij de rookworst gaat pijpen en bijt de top er van af.
Sekshumor op niveau vind ik dat.![]()
Maar daar zullen jullie wel anders over denken. Gelukkig heb ik daardoor wel een heerlijk gezin waarin alles besproken kan worden en alle grappen kunnen.
Nog één, das wel puur leedvermaak. Als kind had ik nogal eens suicidale neigingen. Nou moest ik voor een kunstopdracht een knuffel van mijzelf maken. Dat werd een lapjeskat met allerlei tierelantijnen waar elk element voor een karaktereigenschap van mij stond. Zei ik zo tegen mijn moeder: ´Nou, wat zullen we met de halsband doen? We kunnen ´m een zelfmoordstrop omdoen.´![]()
En dat zijn dan nog niet eens de grapjes waar mannen om lachen als ik met ze in gesprek ben. Dat is weer van een heel ander kaliber. (Dit zijn meer in family grappen).
zwarte humorquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef diginoob2 het volgende:
Kan dit topic even volgekotst worden? Dit wordt echt te pijnlijk nu.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef diginoob2 het volgende:
<bewijs dat een navertelde inside joke niet zo best werkt>
Vrouwenhumor is gewoon één grote grap.quote:Op donderdag 28 januari 2010 03:03 schreef Kieswiel het volgende:
Wat is 'vrouwenhumor' eigenlijk?
Volgens mij borduur ik ook grotendeels op andermans grappen voort, ik ga er eens op letten.
1) Een non-existent utopisch bedenkselquote:Op donderdag 28 januari 2010 03:03 schreef Kieswiel het volgende:
1) Wat is 'vrouwenhumor' eigenlijk?
2) Volgens mij borduur ik ook grotendeels op andermans grappen voort, ik ga er eens op letten.
Moet dit een grap voorstellen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:10 schreef miirachel het volgende:
Gekkehuis!!! Ben gek op Friezen!! Zeeuwen! Die Bin de gestooorde!! Die motten ze maer afschieten ej.
Moest dit ook een grap voorstellen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:24 schreef Tassiepassie het volgende:
Als vrouwen ook nog grappig werden zouden jullie helemaal niet meer van ze af te slaan zijn, het is nu al af en toe erg
nee hoor, zie je me lachen dan ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:31 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Moest dit ook een grap voorstellen?
Nee, moet je lachen dan? Het komt over als een misplaatste poging tot een scherpe opmerking aka een grap.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee hoor, zie je me lachen dan ?
Ik hoef niet te lachen als ik iets serieus bedoelquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Nee, moet je lachen dan? Het komt over als een misplaatste poging tot een scherpe opmerking aka een grap.
grappig woordje, dat wel :pquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef miirachel het volgende:
[..]
neeeee, was geen grap. Ach wat, stik er allemaal in snetsiderrie
Proberen. Je geeft het zelf al aan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik hoef niet te lachen als ik iets serieus bedoel![]()
En als ik al zou proberen om grappig te zijn dan niet in een topic als dit
Groot verschil is echter dat ALS ik al lollig wil zijn ik dat niet doe om jullie mannen te plezieren, jullie zijn niet superieur.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Proberen. Je geeft het zelf al aan.
Hihi, je hapt en dat is wel grappigquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Groot verschil is echter dat ALS ik al lollig wil zijn ik dat niet doe om jullie mannen te plezieren, jullie zijn niet superieur.
Ik blijf gewoon lekker mezelf ,doe me niet anders voor en de personen die dat waarderen prima en de personen die dat niet doen lopen maar met een grote boog om me heen!
Dat is heel wat anders dan grappig willen zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:49 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Hihi, je hapt en dat is wel grappig
Dat vind ik wel een behoorlijk grote meetfout.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:08 schreef miirachel het volgende:
Studies show that 39%-72% of people fantasize about sexual bondage
Vrouwen met humor zijn vrouwen die om goede grappen kunnen lachen, niet dat ze zelf goede grappen kunnen maken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:08 schreef miirachel het volgende:
pfouuuu, lees net op mn telefoon grappig weetje :
"49% of men report that a woman's sense of humor is a big turn on."
arrrmmmeee mannen zijn jullie. Jullie missen toch wat met al die humorloze vrouwen om jullie heen"
ow...en een offtopic weetje (toch wel de moeite even te plaatsen) eigenlijk ook wel een beetje een scary weetje: "Studies show that 39%-72% of people fantasize about sexual bondage"
Dat vind ik nou toch wel grappig. scary, but funny
Nou, ik weet het ook niet meer. Zo stond het in mn iphonequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:23 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een behoorlijk grote meetfout.
Wel 43% variatie.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef CasB het volgende:
[..]
Vrouwen met humor zijn vrouwen die om goede grappen kunnen lachen, niet dat ze zelf goede grappen kunnen maken.
Een (nog) niet bestaand fenomeen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 03:03 schreef Kieswiel het volgende:
Wat is 'vrouwenhumor' eigenlijk?
Volgens mij borduur ik ook grotendeels op andermans grappen voort, ik ga er eens op letten.
Hoezo krijg je dat dan door op je iPhone?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef miirachel het volgende:
[..]
Nou, ik weet het ook niet meer. Zo stond het in mn iphone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jemoeder
Via een appquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:28 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Hoezo krijg je dat dan door op je iPhone?
sense of humor. Dus dat vrouwen humor hebben, oftewel: ergens de grap van inzien (zoals een grappige situatie). Dat klopt. Er staat niet dat vrouwen in staat zijn om zelf grappen te maken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:08 schreef miirachel het volgende:
pfouuuu, lees net op mn telefoon grappig weetje :
"49% of men report that a woman's sense of humor is a big turn on."
arrrmmmeee mannen zijn jullie. Jullie missen toch wat met al die humorloze vrouwen om jullie heen"
ow...en een offtopic weetje (toch wel de moeite even te plaatsen) eigenlijk ook wel een beetje een scary weetje: "Studies show that 39%-72% of people fantasize about sexual bondage"
Dat vind ik nou toch wel grappig. scary, but funny
ja maar lolquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:25 schreef miirachel het volgende:
dan heb je het over 1 kant van humor en er zijn er natuurlijk meerdere en daar kunnen vrouwen best een feeling voor hebben
Dat zijn juist de vrouwen. Die denken dat alles grappig is als het maar grof is of over seks gaat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:12 schreef Tassiepassie het volgende:
Hmmm weet je, ergens klopt het ook wel wat jullie zeggen.
Ik geef eerlijk toe dat ik veel vaker buikpijn van het lachen heb van de humor van mijn vrienden dan van mijn vriendinnen![]()
De mannelijke humor gaat wel erg vaak over seks dus blijkbaar is dat gewoon erg lachwekkend
Jullie komen er toch mee, aangezien de vrouwen zoiets niet vertellen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:14 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dat zijn juist de vrouwen. Die denken dat alles grappig is als het maar grof is of over seks gaat.
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef Vousetesmavie het volgende:
[..]
Als je niet om Ross kan lachen,heb je inderdaad geen humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |