en ik heb geen overgewichtquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:59 schreef Garisson72 het volgende:
Grappige vrouwen hebben overigens doorgaans te kampen met overgewicht hè. True story.
Je kan er nu al niet meer om lachen! Waar blijf je nou met je humor!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:00 schreef miirachel het volgende:
jullie zijn allemaal vrouwenhatersStart een clubje zou k zeggen
still waiting, mn koffie wordt ook al koudquote:
schoonfamilie is dan ook een apart gevalquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:06 schreef Bee-R34 het volgende:
oh trouwensmijn schoonzus heeft wel humor, maar dat is mannenhumor. Wat eigenlijk heel bizar is...
true that. grof in de bek en nogal boerse attitude = altijd wel humorquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
schoonfamilie is dan ook een apart geval
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:10 schreef miirachel het volgende:
Nou, als ik nu een grapje maak is het niet meer grappig want dan weet iedereen dat ik probeerde grappig te zijn en dan is het te geforceerd... dus...
ull have to take my word for it...
dat je ervan houd jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef miirachel het volgende:
HEE die troela van koefnoen is grappig!! Van joris en Monique! dus DAAR IS JE BEWIJS!
En ik hou van southpark/family guy humor....
Dat moet toch wel IETS zeggen
Nee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef miirachel het volgende:
HEE die troela van koefnoen is grappig!! Van joris en Monique! dus DAAR IS JE BEWIJS!
Dat maakt vrouwen nog niet grappig. Dat zegt alleen dat je van humor houdt.quote:En ik hou van southpark/family guy humor....
ja, das hetzelfde.... pffquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:18 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Dat maakt vrouwen nog niet grappig. Dat zegt alleen dat je van humor houdt.
zie TTquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:27 schreef miirachel het volgende:
[..]
met je stomme failwhale....nou, ben dr niet van onder de indruk
Vrouwen die van family guy humor houdenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef miirachel het volgende:
En ik hou van southpark/family guy humor....
Een logische consequentie van het feit dat vrouwen (in het algemeen) geen humor hebben. Very correct of you, thomas.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:11 schreef tho_Omas het volgende:
Als je een vrouw met humor zoekt ben je homo.
sja, als ze van humor houd, is het best, als ze het zelf wilt laten merken.. wat onmogelijk is. Is het dan ook homoquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:42 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Een logische consequentie van het feit dat vrouwen (in het algemeen) geen humor hebben. Very correct of you, thomas.
Wacht even, stel je nu een vraag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:52 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
sja, als ze van humor houd, is het best, als ze het zelf wilt laten merken.. wat onmogelijk is. Is het dan ook homo
niet voor mezelf:pquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Wacht even, stel je nu een vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |