grappig woordje, dat wel :pquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef miirachel het volgende:
[..]
neeeee, was geen grap. Ach wat, stik er allemaal in snetsiderrie
Proberen. Je geeft het zelf al aan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik hoef niet te lachen als ik iets serieus bedoel![]()
En als ik al zou proberen om grappig te zijn dan niet in een topic als dit
Groot verschil is echter dat ALS ik al lollig wil zijn ik dat niet doe om jullie mannen te plezieren, jullie zijn niet superieur.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Proberen. Je geeft het zelf al aan.
Hihi, je hapt en dat is wel grappigquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Groot verschil is echter dat ALS ik al lollig wil zijn ik dat niet doe om jullie mannen te plezieren, jullie zijn niet superieur.
Ik blijf gewoon lekker mezelf ,doe me niet anders voor en de personen die dat waarderen prima en de personen die dat niet doen lopen maar met een grote boog om me heen!
Dat is heel wat anders dan grappig willen zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:49 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Hihi, je hapt en dat is wel grappig
Dat vind ik wel een behoorlijk grote meetfout.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:08 schreef miirachel het volgende:
Studies show that 39%-72% of people fantasize about sexual bondage
Vrouwen met humor zijn vrouwen die om goede grappen kunnen lachen, niet dat ze zelf goede grappen kunnen maken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:08 schreef miirachel het volgende:
pfouuuu, lees net op mn telefoon grappig weetje :
"49% of men report that a woman's sense of humor is a big turn on."
arrrmmmeee mannen zijn jullie. Jullie missen toch wat met al die humorloze vrouwen om jullie heen"
ow...en een offtopic weetje (toch wel de moeite even te plaatsen) eigenlijk ook wel een beetje een scary weetje: "Studies show that 39%-72% of people fantasize about sexual bondage"
Dat vind ik nou toch wel grappig. scary, but funny
Nou, ik weet het ook niet meer. Zo stond het in mn iphonequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:23 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een behoorlijk grote meetfout.
Wel 43% variatie.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef CasB het volgende:
[..]
Vrouwen met humor zijn vrouwen die om goede grappen kunnen lachen, niet dat ze zelf goede grappen kunnen maken.
Een (nog) niet bestaand fenomeen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 03:03 schreef Kieswiel het volgende:
Wat is 'vrouwenhumor' eigenlijk?
Volgens mij borduur ik ook grotendeels op andermans grappen voort, ik ga er eens op letten.
Hoezo krijg je dat dan door op je iPhone?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef miirachel het volgende:
[..]
Nou, ik weet het ook niet meer. Zo stond het in mn iphone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jemoeder
Via een appquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:28 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Hoezo krijg je dat dan door op je iPhone?
sense of humor. Dus dat vrouwen humor hebben, oftewel: ergens de grap van inzien (zoals een grappige situatie). Dat klopt. Er staat niet dat vrouwen in staat zijn om zelf grappen te maken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:08 schreef miirachel het volgende:
pfouuuu, lees net op mn telefoon grappig weetje :
"49% of men report that a woman's sense of humor is a big turn on."
arrrmmmeee mannen zijn jullie. Jullie missen toch wat met al die humorloze vrouwen om jullie heen"
ow...en een offtopic weetje (toch wel de moeite even te plaatsen) eigenlijk ook wel een beetje een scary weetje: "Studies show that 39%-72% of people fantasize about sexual bondage"
Dat vind ik nou toch wel grappig. scary, but funny
ja maar lolquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:25 schreef miirachel het volgende:
dan heb je het over 1 kant van humor en er zijn er natuurlijk meerdere en daar kunnen vrouwen best een feeling voor hebben
Dat zijn juist de vrouwen. Die denken dat alles grappig is als het maar grof is of over seks gaat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:12 schreef Tassiepassie het volgende:
Hmmm weet je, ergens klopt het ook wel wat jullie zeggen.
Ik geef eerlijk toe dat ik veel vaker buikpijn van het lachen heb van de humor van mijn vrienden dan van mijn vriendinnen![]()
De mannelijke humor gaat wel erg vaak over seks dus blijkbaar is dat gewoon erg lachwekkend
Jullie komen er toch mee, aangezien de vrouwen zoiets niet vertellen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:14 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dat zijn juist de vrouwen. Die denken dat alles grappig is als het maar grof is of over seks gaat.
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef Vousetesmavie het volgende:
[..]
Als je niet om Ross kan lachen,heb je inderdaad geen humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |