quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Zo raar is dat niet, ik ben ook een soort van Nederlander.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:09 schreef maartjeh het volgende:
Nee. Ik begon me serieus af te vragen of ik als Nederlander zijnde nu een 'Turken op FOK!'topic moest gaan openen.
Waarom een soort van? Omdat je hier woont?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet, ik ben ook een soort van Nederlander.
Hmm, toch maar eens praten met dat meisje van de dönertentquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:54 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ach het is niet zo strict allemaal, als dat men hier op Fok wil laten geloven.
Tegenwoordig maakt het echt niet zo uit, als je als persoon aanknopingspunten met elkaar hebt, is cultuurverschil juist een extra dimensie.
Ik heb al tig topics geopend hierquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:09 schreef maartjeh het volgende:
Nee. Ik begon me serieus af te vragen of ik als Nederlander zijnde nu een 'Turken op FOK!'topic moest gaan openen.
Nou denk dat als je je leven slijt in een land, je toch op zijn minst daar meer mee hebt , dan het land waar je ouders een deel van hun leven hebben doorgebracht en nu zelfs zij zich inmiddels daar een vreemde voelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:10 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Waarom een soort van? Omdat je hier woont?
Dat is waar. Wist niet dat je hier geboren was (tenminste, dat maak ik nu op uit jouw zin. Klopt dat?).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nou denk dat als je je leven slijt in een land, je toch op zijn minst daar meer mee hebt , dan het land waar je ouders een deel van hun leven hebben doorgebracht en nu zelfs zij zich inmiddels daar een vreemde voelen.
Ze wil je, duidelijk, groentes zegt genoeg. Ga ervoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hmm, toch maar eens praten met dat meisje van de dönertentDie kijkt altijd vanuit haar ooghoeken omhoog als ze bezig met die groenten en lacht dan leuk
Dit klinkt ook echt apart, de groentes doen het hemquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ze wil je, duidelijk, groentes zegt genoeg. Ga ervoor.
Wat zegt jouw taalgevoel (volgens jou) van "de woning" en "het huis". Of hoe rechtvaardigt jij die logica?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:13 schreef Rookert het volgende:
En siddha, over dat geslacht bij woorden; ik weet het gewoon, taalgevoel enzo. Heb je wel vaker bij je moedertaal denk ik
Ja ik ben hier geboren. Maar denk dat het gevoel van waar je je thuis voelt de doorslag geeft en bij mij is dat Nederland.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:15 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat is waar. Wist niet dat je hier geboren was (tenminste, dat maak ik nu op uit jouw zin. Klopt dat?).Heb je niet veel familie meer in Turkije?
En een soort van een Turk, Europeaan, Eurazier, Azier en een wereldburgerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet, ik ben ook een soort van Nederlander.
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja ik ben hier geboren. Maar denk dat het gevoel van waar je je thuis voelt de doorslag geeft en bij mij is dat Nederland.
Familie heb ik er wel degelijk, ooms, tantes, neven en nichten e.d, maar het enige wat ons nu eigenlijk bindt is de familieband en de gescheidenis die we delen. Dat is genoeg als je ze zo eens in de paar jaar spreekt of ziet. Maar meer heb ik niet met ze kunnen opbouwen.
Tja, verder dan "het klinkt niet" komt ik nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:19 schreef siddha het volgende:
[..]
Wat zegt jouw taalgevoel (volgens jou) van "de woning" en "het huis". Of hoe rechtvaardigt jij die logica?
Ja in dat opzicht ben ik ook vanalles.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:21 schreef siddha het volgende:
[..]
En een soort van een Turk, Europeaan, Eurazier, Azier en een wereldburger
Weet niet.quote:
Jaquote:
Stel eens voor dat je een turk bent die nooit over geslacht van een woord heeft nagedacht (turkse taal heeft het niet) en stel dan eens voor dat die turk het moet lerenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, verder dan "het klinkt niet" komt ik nietIk weet de logica niet, weet alleen dat het zo hoort, voor de rest kan ik me er niet druk om maken.
Nederlands is voor jou een tweede taal?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:26 schreef siddha het volgende:
[..]
Stel eens voor dat je een turk bent die nooit over geslacht van een woord heeft nagedacht (turkse taal heeft het niet) en stel dan eens voor dat die turk het moet lerenhet is een hel
Ja, kuttaal is het danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:26 schreef siddha het volgende:
[..]
Stel eens voor dat je een turk bent die nooit over geslacht van een woord heeft nagedacht (turkse taal heeft het niet) en stel dan eens voor dat die turk het moet lerenhet is een hel
Gewoon slechtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:31 schreef siddha het volgende:
wat vinden jullie van deze song?
Het kwam net voorbij bij FP
Echt niehquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef maartjeh het volgende:
Ik ga zo slapen. Jullie voorlopig nog niet.
Mwah, ben al sinds 5:45 uur wakker, dus maak het niet heel laat, komt morgen wel weerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef maartjeh het volgende:
Ik ga zo slapen. Jullie voorlopig nog niet.
Hun discussies over volkeren enzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Pff niet normaal dat jullie soms tot 04.00 hier zitten. Hoe hou je 't vol?
ja maar ja maar.. je hebt toch slaap nodig? Of slapen jullie standaard uit tot een uur of 12.00?quote:
Sommigen kunnen dat af en toe, je hebt ook mensen die maar 4 uur slapenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:47 schreef maartjeh het volgende:
[..]
ja maar ja maar.. je hebt toch slaap nodig? Of slapen jullie standaard uit tot een uur of 12.00?
Soms is het zo gezellig dat het wel eens zo laat word, maar internet is een hele goede media om gelijkdenkenden\gestemden bij elkaar te brengenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Pff niet normaal dat jullie soms tot 04.00 hier zitten. Hoe hou je 't vol?
Ik zou er niet van kunnen leven. Ik vind 8 uur slaap al te weinig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sommigen kunnen dat af en toe, je hebt ook mensen die maar 4 uur slapen
Moest wel want mijn werk stopte ook bijna nooit voor twaalvenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:47 schreef maartjeh het volgende:
[..]
ja maar ja maar.. je hebt toch slaap nodig? Of slapen jullie standaard uit tot een uur of 12.00?
rassen en religiequote:
Ah, zo. Had ik bij m'n vorige werk ook. Alleen begon ik dan wel gewoon om 08.00 maar werkte ik door tot 02.00.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:49 schreef siddha het volgende:
[..]
Moest wel want mijn werk stopte ook bijna nooit voor twaalven
Studeer je niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:51 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ah, zo. Had ik bij m'n vorige werk ook. Alleen begon ik dan wel gewoon om 08.00 maar werkte ik door tot 02.00.BLIJJJJ dat ik dat niet meer heb zeg.
Ik ook hoor, kan 5 uur slaap wel hebben, maar dan moet ik nacht daarna wel even minstens 8 uur hebben. Slapen is altijdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:49 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik zou er niet van kunnen leven. Ik vind 8 uur slaap al te weinig.maarja ik hou ook gewoon van slapen.
DAAAROM HEET JIJ MIN-E. VitaMIN-Etjes.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
![]()
Was even vitaminen eten, halve sinaasappel en een kiwi. Ik kan er weer tegenaan.
Sorry, kreeg ff een paniekaanvalquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
![]()
Was even vitaminen eten, halve sinaasappel en een kiwi. Ik kan er weer tegenaan.
Ik heb ruim 0,3 liter sinaasappelsap op, versquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:54 schreef maartjeh het volgende:
[..]
DAAAROM HEET JIJ MIN-E. VitaMIN-Etjes.
ZO lekker.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb ruim 0,3 liter sinaasappelsap op, vers
1 liter jus dòrange en rook waarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb ruim 0,3 liter sinaasappelsap op, vers
waarom zo vroeg?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:56 schreef maartjeh het volgende:
[..]
ZO lekker.
Ik ga zo maar gewoon slapen, ook gezond.
ich bin ein hedonistquote:
Woensdagavond ziek geworden. Gister tot 17.00 geslapen en vanaf 21.00 weer tot vanmorgen 09.00. En toen dacht ik vandaag dat het wel weer ging, tot ik weer thuiskwam en toen voelde ik me weer beroerd en moe, omdat ik eigenlijk nog niet beter genoeg was om de deur uit te gaan.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo voelt dat dus als iemand je verlaat
Weet ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef Min-e het volgende:
[..]
Krijg het benauwd van behoeftige mannen.
Nou beterschap en moge Morpheus u gauw goed makenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Woensdagavond ziek geworden. Gister tot 17.00 geslapen en vanaf 21.00 weer tot vanmorgen 09.00. En toen dacht ik vandaag dat het wel weer ging, tot ik weer thuiskwam en toen voelde ik me weer beroerd en moe, omdat ik eigenlijk nog niet beter genoeg was om de deur uit te gaan.
Komt wel goed, ik wil gewoon teveel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:01 schreef siddha het volgende:
[..]
Nou beterschap en moge Morpheus u gauw goed maken
Trusten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:02 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik wil gewoon teveel.![]()
Dankjewel, en zoete dromen alvast voor jullie allemaalll.
Eén van de mooiste stukken ooit geschreven terwijl ik normaal gesproken gek ben op renaissance en barok is deze muziek uit het begin van 20 ste eeuw mijn favoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:00 schreef Min-e het volgende:
[..]
Was bang dat je een verschrikkelijke smaak had qua muziek, maar dit maakt een hoop goed.
Masochistquote:
Top Gear Polar Special op Veronica, mooie beelden en Britse humorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:04 schreef Min-e het volgende:
Over een half uur: http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=13362
Mr Brooks, ga ik zo maar even kijken, meer komt er niet op de buis vanavond geloof ik.
Mr Brooks is wel leuk,veel plezierquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:04 schreef Min-e het volgende:
Over een half uur: http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=13362
Mr Brooks, ga ik zo maar even kijken, meer komt er niet op de buis vanavond geloof ik.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:02 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik wil gewoon teveel.![]()
Dankjewel, en zoete dromen alvast voor jullie allemaalll.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:04 schreef siddha het volgende:
[..]
Eén van de mooiste stukken ooit geschreven terwijl ik normaal gesproken gek ben op renaissance en barok is deze muziek uit het begin van 20 ste eeuw mijn favo
Oh ja komt ook vanavond.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Top Gear Polar Special op Veronica, mooie beelden en Britse humor
Profkofiev heeft vele prachtige filmmuziek en theatermuziekquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
![]()
Dit is een bekender stukje
Ken je dit? Heb ik als kind met wijdopen ogen en oren gehoord, mijn allereerste kennismaking met een live orkest. Ik vind het nog steeds geweldig om te horen.
Bachquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef siddha het volgende:
[..]
Profkofiev heeft vele prachtige filmmuziek en theatermuziekgeschreven
en wat vind je van deze
Dus je hebt de virus van klassieke muziek ook te pakken, ik zelf heb het chronisch en zit in de terminale stadiumquote:
OH ik blow niet maar ondertussen zuipen als een matroosquote:
Paar glazen alcohol per week zijn aan te raden, is serieus gezondquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:29 schreef siddha het volgende:
[..]
OH ik blow niet maar ondertussen zuipen als een matroos
Proost he en drink ook een glaasje namens mijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Paar glazen alcohol per week zijn aan te raden, is serieus gezond
Zo erg is het niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:28 schreef siddha het volgende:
[..]
Dus je hebt de virus van klassieke muziek ook te pakken, ik zelf heb het chronisch en zit in de terminale stadium
Cheers, I willquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:31 schreef siddha het volgende:
[..]
Proost he en drink ook een glaasje namens mij
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zo erg is het niet.![]()
Vroegah toen ik met mijn vriendin naar school reed, zette ik mijn autoradio altijd op de zender met klassieke muziek. Scheuren over de snelweg met Vivaldi op de achtergrond.
Ik vond het juist heel goed geacteerd, je weet dat die kerel een moordenaar is maar eigenlijk zie je dan een normale kerel die heel succesvol isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:34 schreef Min-e het volgende:
Was vergeten dat ik die film (Mr Brooks) niet leuk vond. Te creepy.
?quote:
Het is juist een beetje te echt ofzo, daarom vind ik het ook niet zo heel leuk om naar te kijken. En vooral nu, met dat stukje vioolmuziek op de achtergrond.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:40 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik vond het juist heel goed geacteerd, je weet dat die kerel een moordenaar is maar eigenlijk zie je dan een normale kerel die heel succesvol is
ehum wat is tvp?quote:
Max Bruch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is juist een beetje te echt ofzo, daarom vind ik het ook niet zo heel leuk om naar te kijken. En vooral nu, met dat stukje vioolmuziek op de achtergrond.
Een TerugVndPost, dan zet je iets neer, zodat ie terugkomt in je My Active Topics, kan je later nog reagerenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:49 schreef siddha het volgende:
[..]
ehum wat is tvp?ik een turkse digibeet zijn, en die zijn het ergst
als je een topic wilt blijft volgen, zeg je tvpquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:49 schreef siddha het volgende:
[..]
ehum wat is tvp?ik een turkse digibeet zijn, en die zijn het ergst
dank jequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een TerugVndPost, dan zet je iets neer, zodat ie terugkomt in je My Active Topics, kan je later nog reageren
Volgens mij niet, vind het wel irritant dat ze je er dood mee gooien op stations enzquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Min-e het volgende:
Nu we het over eng hebben, hebben jullie een uitvaartverzekering?
Mijn zusje zegt net dat ze dat niet heeft, dus ik zeg dat we haar dan laten cremeren, tenminste goedkoop.
Ik wil gecremeerd worden en ik heb ook geen verzekeringquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Min-e het volgende:
Mijn zusje zegt net dat ze dat niet heeft, dus ik zeg dat we haar dan laten cremeren, tenminste goedkoop.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef siddha het volgende:
[..]
dank jelater kun je me ook hopelijk die systeem van tweeteren even uitleggen
quote:
t hanks anyway, hmm twitterenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:53 schreef Rookert het volgende:
[..]Heb er niks mee, moet je bij IHVK zijn
Hahaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij niet, vind het wel irritant dat ze je er dood mee gooien op stations enz
haha ik zei dood
Ik wil begraven worden in Turkije. Dus ik heb wel een verzekering, want mijn lijk daarheen verslepen schijnt wel prijzig te zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:53 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik wil gecremeerd worden en ik heb ook geen verzekering
waarom Turkije?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Haha![]()
[..]
Ik wil begraven worden in Turkije. Dus ik heb wel een verzekering, want mijn lijk daarheen verslepen schijnt wel prijzig te zijn.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
De pillen waren zeker erg lekker?
Ayca zit aan de pil(len) mensen
Jij staat echt te trippen dan nu, succes met normaal slapen vannachtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
ik hou helemaal niet van pillen
![]()
ik heb er vandaag 2 op oh en 2 paracetamolwaarschijnlijk komt er volgende week nog 1 bij
En zonder mijn toestemmingquote:
Sentimentele redenen, lig liever op een stukje familiegrond, wat al meer dan 150 jaar in ons bezit is. Het is echt een fantastisch stukje natuur, alhoewel ik vrees dat tegen de tijd dat ik het loodje leg, het vast al vol zit. Maar het is een fijn idee dat je teruggaat, naar waar je roots liggen.quote:
Ach, als je vroeg gaat is er vast nog een plekje, is altijd zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Sentimentele redenen, lig liever op een stukje familiegrond, wat al meer dan 150 jaar in ons bezit is. Het is echt een fantastisch stukje natuur, alhoewel ik vrees dat tegen de tijd dat ik het loodje leg, het vast al vol zit. Maar het is een fijn idee dat je teruggaat, naar waar je roots liggen.
Vroeger wel, maar ik beschouw bv. mn nichtje(16) eigenlijk ook als een dochter, nu weet ik het niet, ik denk het niet, maar ik zeg ook nooit nooit, je weet maar nooitquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, als je vroeg gaat is er vast nog een plekje, is altijd zo
geen kinderen, ze verkloten je leven.....!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef siddha het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar ik beschouw bv. mn nichtje(16) eigenlijk ook als een dochter, nu weet ik het niet, ik denk het niet, maar ik zeg ook nooit nooit, je weet maar nooit
Beertje, kom je eten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:02 schreef griskay het volgende:
wel schattug hoor vrouwlief, ik vind beer voor een man ook heel lief klinken.
Hmm okquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef siddha het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar ik beschouw bv. mn nichtje(16) eigenlijk ook als een dochter, nu weet ik het niet, ik denk het niet, maar ik zeg ook nooit nooit, je weet maar nooit
neee, niet beertje maar beer. Probeer nog eensquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beertje, kom je eten?
*stukje mannelijkheid breekt af*
Tsja...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
De "uh het zal wel" gedachten druipen er vanaf
Ik begrijp je wel, maar heeft Gandhi niet eens gezegd van laat de wereld mijn graf zijn en daarom hebben ze zij n as in zeven rivieren gestrooid, ik wil gecremeerd worden omdat ik geen bezoeker wil hebben bij mijn graf, naamloos ben ik geboren en laat me dan ook naamloos stervenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Sentimentele redenen, lig liever op een stukje familiegrond, wat al meer dan 150 jaar in ons bezit is. Het is echt een fantastisch stukje natuur, alhoewel ik vrees dat tegen de tijd dat ik het loodje leg, het vast al vol zit. Maar het is een fijn idee dat je teruggaat, naar waar je roots liggen.
"BEER, VRETE MAN,KOM NOU FF AAN TAFEL LIJER"quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:06 schreef griskay het volgende:
[..]
neee, niet beertje maar beer. Probeer nog eens
dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:04 schreef griskay het volgende:
[..]
geen kinderen, ze verkloten je leven.....!!
ik ben lid van de diyanet overlijdens stichting, dan word ik per cargo verscheept naar turkije, kunnen ze daar een kuiltje voor me gravenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Min-e het volgende:
HAHA, het begint op te lijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
"BEER, VRETE MAN,KOM NOU FF AAN TAFEL LIJER"
*schuifelt schichtig naar binnen*
Niet echt... doe eens voor?
Ik zeg altijd baby of babequote:
*loopt nonchalant naar binnen, geeft vrouwlief een kus en bekijkt het 5-sterrendiner verlekkerd*quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef griskay het volgende:
[..]
HAHA, het begint op te lijken.
'' BEER, WE GAAN ETEN''
*loopt als een echte man naar binnen*
Heb ik ook, 43 euro betalen moet ik. Kreeg net een acceptgiro binnen, daarom hadden we het hier thuis erover.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben lid van de diyanet overlijdens stichting, dan word ik per cargo verscheept naar turkije, kunnen ze daar een kuiltje voor me graven
als je dat nu al gaat regelen, anders zitten je ouders straks met duizenden euros aan kosten idie ze n 1 keer moeten ophoestenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:12 schreef Ayca het volgende:
Het zal me eerlijk gezegd geen reet boeien wat er met mn lichaam wordt gedaan als ik dood ben, dat mogen mijn nabestaanden weten
De Nijmeegse Necrofielen zijn vast geïnteresseerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:12 schreef Ayca het volgende:
Het zal me eerlijk gezegd geen reet boeien wat er met mn lichaam wordt gedaan als ik dood ben, dat mogen mijn nabestaanden weten
Nu al? ik ben 16!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je dat nu al gaat regelen, anders zitten je ouders straks met duizenden euros aan kosten idie ze n 1 keer moeten ophoesten
Ja maar dan schep jij je nabestaanden ermee op.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:12 schreef Ayca het volgende:
Die kreng heeft naar mijn mening ook wel gelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb ik ook, 43 euro betalen moet ik. Kreeg net een acceptgiro binnen, daarom hadden we het hier thuis erover.
Iedereen bij ons heeft zo'n verzekering, maar kreng van zus zegt dat ze het belachelijk vindt.
dat ding hebben wij ook deze week gekregenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb ik ook, 43 euro betalen moet ik. Kreeg net een acceptgiro binnen, daarom hadden we het hier thuis erover.
Iedereen bij ons heeft zo'n verzekering, maar kreng van zus zegt dat ze het belachelijk vindt.
Bij die 2e pleeg ik zelfmoord en bij die 3e begin een holocaustquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:16 schreef Ayca het volgende:
Of lieve Rookertof Rookertpookertje
of Rauchert
maar dat klinkt niet zo lief
Jammer danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja maar dan schep jij je nabestaanden ermee op.
rookertpookertquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij die 2e pleeg ik zelfmoord en bij die 3e begin een holocaust
Ja ok dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja maar dan schep jij je nabestaanden ermee op.
Zoals ik al tegen haar zei, ik ga haar niet begraven in de tuin.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:17 schreef siddha het volgende:
[..]
Die kreng heeft naar mijn mening ook wel gelijk![]()
voor je het weet staat azrail aan je deur en zegt, "ja sorry, orders zijn orders"quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nu al? ik ben 16!daar denk ik echt nog niet aan
Ik vond het wel schattigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij die 2e pleeg ik zelfmoord en bij die 3e begin een holocaust
BEFEHL IST BEFEHL,GESETZ IST GESETZquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
voor je het weet staat azrail aan je deur en zegt, "ja sorry, orders zijn orders"
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
voor je het weet staat azrail aan je deur en zegt, "ja sorry, orders zijn orders"
Zolang je het over 3 jaar maar niet meer doet,dan zijn we even oud.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik vond het wel schattigdie derde gebruik ik wel als ik boos ben
Waarschijnlijk ben je tot je 18e meeverzekerd bij je ouders. 21 lees ik volgens mij zelfs.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ok dat is ook wel weer zomaar zoals ik al zei, ik heb hier nog niet echt over nagedacht
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zolang je het over 3 jaar maar niet meer doet,dan zijn we even oud.
Dat denk ik jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je tot je 18e meeverzekerd bij je ouders.
Je hebt nog een heel lang leven voor je, dus wees niet al te bezorgdquote:
quote:
Kun ja haar dat garanderen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Je hebt nog een heel lang leven voor je, dus wees niet al te bezorgd
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zoals ik al tegen haar zei, ik ga haar niet begraven in de tuin.Ik verpats al haar spullen en dan kijken of er een crematie van te betalen is.
Nee, tussen je 20-25 jaar ben je fysiek op je hoogtepunt, dus moet nog paar jaartjes en dan mag de tijd stil staanquote:
statistisch kan ik wel zeggen dat ze een heel grote kans heeft om oud te worden, maar ja garantie geven is wel moeilijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kun ja haar dat garanderen?
Ooh, maar dan. Mijn moeder zei laatst dat ik niet verzekerd was (ik ben 19).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Je krijgt inderdaad rond je 21e een papiertje (met pasje) thuisgestuurd. Tot die tijd zit je bij je ouders ingeschreven. Ik kreeg het een paar weken terug namelijk ook.
Lijkt me echt saaiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, tussen je 20-25 jaar ben je fysiek op je hoogtepunt, dus moet nog paar jaartjes en dan mag de tijd stil staan
Nee, ben net terug van ons mentorgroep feestje, wacht nu tot mijn matties mij op komen halen voordat we naar de city gaan, jwts.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet je niet met je matties chickies hosselen voor een breezer?
Tsja, het leven (met al haar capriolen) is meer dan statistiek.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef siddha het volgende:
[..]
statistisch kan ik wel zeggen dat ze een heel grote kans heeft om oud te worden, maar ja garantie geven is wel moeilijk
als je ouders bij diyanet cenaze fonu, verzekerd zijn heb je ook die verzekering tot je 21ste iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je tot je 18e meeverzekerd bij je ouders. 21 lees ik volgens mij zelfs.
Ah ok, primaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ben net terug van ons mentorgroep feestje, wacht nu tot mijn matties mij op komen halen voordat we naar de city gaan, jwts.
Hmm, vreemd. Zijn je ouders zelf wel ingeschreven (bij Diyanet Vakfi)?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ooh, maar dan. Mijn moeder zei laatst dat ik niet verzekerd was (ik ben 19).
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Je hebt nog een heel lang leven voor je, dus wees niet al te bezorgd
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah ok, prima
Veel plezier in de Skihut
als je moeder is verzekerd ben jij dat ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ooh, maar dan. Mijn moeder zei laatst dat ik niet verzekerd was (ik ben 19).
Zolang je je Duits maar thuis laatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ach sodan kom ik je wel opzoeken over 3 jaar
Jullie praten haar angst aan, die heel irrationeel is nl angst om nu al bang te zijn voor de doodquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
jij kan niet eens weten, of zij wel of niet de ochtend zal redden laat staan dat ze een heel lang leven voor zich heeft
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Zijn je ouders zelf wel ingeschreven (bij Diyanet Vakfi)?
Waarom zegt ze dan van niet. Wat een Trut.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je moeder is verzekerd ben jij dat ook
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zegt ze dan van niet. Wat een Trut.
Eeuwig leven, alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:31 schreef Ayca het volgende:
Kunnen we het over iets anders dan mijn leven hebbenwie weet wordt er morgen een pilletje uitgevonden waardoor we allemaal het eeuwige leven hebben.
Dan kan het niet anders dat jij ook ingeschreven bent. Of er is iets misgegaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:31 schreef Ayca het volgende:
Kunnen we het over iets anders dan mijn leven hebbenwie weet wordt er morgen een pilletje uitgevonden waardoor we allemaal het eeuwige leven hebben.
Is diyanet vakfi, een islamitische staats verzekering of zo?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Eeuwig leven, alsjeblieft zeg![]()
Ik kan dit al amper aan.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan kan het niet anders dat jij ook ingeschreven bent. Of er is iets misgegaan.Ik denk dat dat het is ja, ze houden niet van me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
angst voor de dood is nergens voor nodigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:31 schreef siddha het volgende:
[..]
Jullie praten haar angst aan, die heel irrationeel is nl angst om nu al bang te zijn voor de dood
Hij weet het hoor, hoe was het?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
angst voor de dood is nergens voor nodig
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik kan dit al amper aan.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef Rookert het volgende:
Ayça, dit moet ik echt even aan je kwijtDEAARGHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<== dat dacht ik
![]()
Kom op, alsof ze een klein kind is dat daar bang van wordt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:31 schreef siddha het volgende:
[..]
Jullie praten haar angst aan, die heel irrationeel is nl angst om nu al bang te zijn voor de dood
Bovenaan de brief staat; Islamistische stichting Nederland.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:34 schreef siddha het volgende:
[..]
Is diyanet vakfi, een islamitische staats verzekering of zo?
nee het is tegenwoordig een stichtingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:34 schreef siddha het volgende:
[..]
Is diyanet vakfi, een islamitische staats verzekering of zo?
Het is ook wel heel onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik kan dit al amper aan.
ook bang voor de dood lees ikquote:
art 2.1 luidt dat je als donateur in aanmerking komt indien:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Bovenaan de brief staat; Islamistische stichting Nederland.
hij kan altijd doen alsof doen zoveel mensenquote:
Ik wilde naamloos geboren wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
angst voor de dood is nergens voor nodig
Ze stellen toch geen vragen hè? ''Kulhuf'allahi oku bakayim!''quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij kan altijd doen alsof doen zoveel mensen
Hahaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij kan altijd doen alsof doen zoveel mensen
Ik hou er niet van als jonge mensen in aanraking komen met de doodquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:38 schreef Ayca het volgende:
Ik word er niet bang van hoormaak je geen zorgen siddha
Ik was er even stil van.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:42 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
met een wil voor het zwerven
die reist van hier en daar
om te eindigen in rust en slaap
een klein gedichtje
van wie en waarom?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:42 schreef siddha het volgende:
[..]
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
met een wil voor het zwerven
die reist van hier en daar
om te eindigen in rust en slaap
een klein gedichtje
Ach, handen wassen en aan tafelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:44 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als jonge mensen in aanraking komen met de dood
quote:
haha, en dan nog, moslim zijn heeft met iman te maken en niet met kennis van in dit geval ihlasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze stellen toch geen vragen hè? ''Kulhuf'allahi oku bakayim!''
nicequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:48 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of ik snel een soort haiku kon schrijven over de dood
van mij en daaromquote:
quote:
Gelukkig dat er nog een mysterie bestaat, dat is ook de reden dat ik de moed niet opgeven hebquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
nice![]()
helaas hebben we niet over alles te zeggen in het leven, wij zijn niet degenen die de grenzen van ons kunnen bepaalt
Ik kan je wel helpen met je volgende opdracht danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:58 schreef Ayca het volgende:
Wij moesten haiku's schrijven voor Nederlands (themaweek japan, we gingen sushi maken enzo) maar mijn leraar Nederlands vond dat zo belachelijk dat we het niet hebben gedaan
Goede nachtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:03 schreef Slayage het volgende:
shit, ik moet vandaag alweer werken![]()
laterrrs
laat het zien danquote:
Klikken is op eigen risicoquote:
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2010 00:09:00 ]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Klikken is op eigen risico
Weet je dat ik nu als een gek in mn eentje zit te lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
Ik zei heel ranzigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Wtf!
Je had er wel even bij mogen zeggen dat het sexueel getint is.
Ben je geschokt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is dus 24 keer ''heel'' te weinig.
Tsja, zo vaak kom ik een wasbeerknuffel verkrachtende man nou ook weer niet tegen in het echte leven, dus ja, een beetje wel.quote:
Zou die dikke geld voor hebben gekregen of is het zijn hobbyquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, zo vaak kom ik een wasbeerknuffel verkrachtende man nou ook weer niet tegen in het echte leven, dus ja, een beetje wel.
goedenacht kerelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:29 schreef Rookert het volgende:
Ik ga héél lang tukken nu, slaap lekker mensen
Ik wil in het voorjaar voor een week naar Ierland gaan, kom meequote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:33 schreef Min-e het volgende:
Zien jullie ook telkens die reclame van KLM voor die spotgoedkope reisjes. (banners noemen ze dat hier geloof ik)
Heb zin in vakantie gekregen daardoor.
Ben er nog nooit geweest, dus wie weet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:37 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik wil in het voorjaar voor een week naar Ierland gaan, kom mee![]()
geen date bedoel ik dan
Hahaha.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, dus wie weet.![]()
Geen date? Is er iets mis met mij ofzo![]()
Is goed abla. Bedankt voor deze levensles.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:45 schreef Min-e het volgende:
Bortecinem beloof me, dat je zoveel mogelijk mannen een blauwtje laat lopen in je leven.
Laat ze maar lijden. Net goed.
Trouw met een Nederlander.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Lach maar.![]()
Voor je het weet ben je de 30 gepasseerd en willen ze je niet meer.
Dat vind ik ook, mijn zus is getrouwd met Nederlander en zij is nooit zo gelukkig geweest als nuquote:
Ik bedoelde met mij n opmerking juist om je niet te beledigenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Lach maar.![]()
Voor je het weet ben je de 30 gepasseerd en willen ze je niet meer.
Ik ken gescheiden Turkse vrouwen die getrouwd zijn met een Nederlander en veel gelukkiger zijn dan voorheen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:49 schreef siddha het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, mijn zus is getrouwd met Nederlander en zij is nooit zo gelukkig geweest als nu
hoi,quote:
wat gebeurt hier allemaalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:45 schreef Min-e het volgende:
Bortecinem beloof me, dat je zoveel mogelijk mannen een blauwtje laat lopen in je leven.
Laat ze maar lijden. Net goed.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:50 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mij n opmerking juist om je niet te beledigen
Jij bent in een recalcitrante bui vandaag en je weet daar helpt maar één strafquote:
Bilmi vind je wel leukquote:
Turkse mannen hebben allemaal losse handjes.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:53 schreef siddha het volgende:
[..]
Jij bent in een recalcitrante bui vandaag en je weet daar helpt maar één straf
turkse vrouwen nog meer!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Turkse mannen hebben allemaal losse handjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |