ZO lekker.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb ruim 0,3 liter sinaasappelsap op, vers
1 liter jus dòrange en rook waarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb ruim 0,3 liter sinaasappelsap op, vers
waarom zo vroeg?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:56 schreef maartjeh het volgende:
[..]
ZO lekker.
Ik ga zo maar gewoon slapen, ook gezond.
ich bin ein hedonistquote:
Woensdagavond ziek geworden. Gister tot 17.00 geslapen en vanaf 21.00 weer tot vanmorgen 09.00. En toen dacht ik vandaag dat het wel weer ging, tot ik weer thuiskwam en toen voelde ik me weer beroerd en moe, omdat ik eigenlijk nog niet beter genoeg was om de deur uit te gaan.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo voelt dat dus als iemand je verlaat
Weet ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef Min-e het volgende:
[..]
Krijg het benauwd van behoeftige mannen.
Nou beterschap en moge Morpheus u gauw goed makenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Woensdagavond ziek geworden. Gister tot 17.00 geslapen en vanaf 21.00 weer tot vanmorgen 09.00. En toen dacht ik vandaag dat het wel weer ging, tot ik weer thuiskwam en toen voelde ik me weer beroerd en moe, omdat ik eigenlijk nog niet beter genoeg was om de deur uit te gaan.
Komt wel goed, ik wil gewoon teveel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:01 schreef siddha het volgende:
[..]
Nou beterschap en moge Morpheus u gauw goed maken
Trusten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:02 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik wil gewoon teveel.![]()
Dankjewel, en zoete dromen alvast voor jullie allemaalll.
Eén van de mooiste stukken ooit geschreven terwijl ik normaal gesproken gek ben op renaissance en barok is deze muziek uit het begin van 20 ste eeuw mijn favoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:00 schreef Min-e het volgende:
[..]
Was bang dat je een verschrikkelijke smaak had qua muziek, maar dit maakt een hoop goed.
Masochistquote:
Top Gear Polar Special op Veronica, mooie beelden en Britse humorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:04 schreef Min-e het volgende:
Over een half uur: http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=13362
Mr Brooks, ga ik zo maar even kijken, meer komt er niet op de buis vanavond geloof ik.
Mr Brooks is wel leuk,veel plezierquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:04 schreef Min-e het volgende:
Over een half uur: http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=13362
Mr Brooks, ga ik zo maar even kijken, meer komt er niet op de buis vanavond geloof ik.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:02 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik wil gewoon teveel.![]()
Dankjewel, en zoete dromen alvast voor jullie allemaalll.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:04 schreef siddha het volgende:
[..]
Eén van de mooiste stukken ooit geschreven terwijl ik normaal gesproken gek ben op renaissance en barok is deze muziek uit het begin van 20 ste eeuw mijn favo
Oh ja komt ook vanavond.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Top Gear Polar Special op Veronica, mooie beelden en Britse humor
Profkofiev heeft vele prachtige filmmuziek en theatermuziekquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
![]()
Dit is een bekender stukje
Ken je dit? Heb ik als kind met wijdopen ogen en oren gehoord, mijn allereerste kennismaking met een live orkest. Ik vind het nog steeds geweldig om te horen.
Bachquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef siddha het volgende:
[..]
Profkofiev heeft vele prachtige filmmuziek en theatermuziekgeschreven
en wat vind je van deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |