Ja, kuttaal is het danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:26 schreef siddha het volgende:
[..]
Stel eens voor dat je een turk bent die nooit over geslacht van een woord heeft nagedacht (turkse taal heeft het niet) en stel dan eens voor dat die turk het moet lerenhet is een hel
Gewoon slechtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:31 schreef siddha het volgende:
wat vinden jullie van deze song?
Het kwam net voorbij bij FP
Echt niehquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef maartjeh het volgende:
Ik ga zo slapen. Jullie voorlopig nog niet.
Mwah, ben al sinds 5:45 uur wakker, dus maak het niet heel laat, komt morgen wel weerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef maartjeh het volgende:
Ik ga zo slapen. Jullie voorlopig nog niet.
Hun discussies over volkeren enzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Pff niet normaal dat jullie soms tot 04.00 hier zitten. Hoe hou je 't vol?
ja maar ja maar.. je hebt toch slaap nodig? Of slapen jullie standaard uit tot een uur of 12.00?quote:
Sommigen kunnen dat af en toe, je hebt ook mensen die maar 4 uur slapenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:47 schreef maartjeh het volgende:
[..]
ja maar ja maar.. je hebt toch slaap nodig? Of slapen jullie standaard uit tot een uur of 12.00?
Soms is het zo gezellig dat het wel eens zo laat word, maar internet is een hele goede media om gelijkdenkenden\gestemden bij elkaar te brengenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Pff niet normaal dat jullie soms tot 04.00 hier zitten. Hoe hou je 't vol?
Ik zou er niet van kunnen leven. Ik vind 8 uur slaap al te weinig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sommigen kunnen dat af en toe, je hebt ook mensen die maar 4 uur slapen
Moest wel want mijn werk stopte ook bijna nooit voor twaalvenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:47 schreef maartjeh het volgende:
[..]
ja maar ja maar.. je hebt toch slaap nodig? Of slapen jullie standaard uit tot een uur of 12.00?
rassen en religiequote:
Ah, zo. Had ik bij m'n vorige werk ook. Alleen begon ik dan wel gewoon om 08.00 maar werkte ik door tot 02.00.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:49 schreef siddha het volgende:
[..]
Moest wel want mijn werk stopte ook bijna nooit voor twaalven
Studeer je niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:51 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ah, zo. Had ik bij m'n vorige werk ook. Alleen begon ik dan wel gewoon om 08.00 maar werkte ik door tot 02.00.BLIJJJJ dat ik dat niet meer heb zeg.
Ik ook hoor, kan 5 uur slaap wel hebben, maar dan moet ik nacht daarna wel even minstens 8 uur hebben. Slapen is altijdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:49 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik zou er niet van kunnen leven. Ik vind 8 uur slaap al te weinig.maarja ik hou ook gewoon van slapen.
DAAAROM HEET JIJ MIN-E. VitaMIN-Etjes.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
![]()
Was even vitaminen eten, halve sinaasappel en een kiwi. Ik kan er weer tegenaan.
Sorry, kreeg ff een paniekaanvalquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
![]()
Was even vitaminen eten, halve sinaasappel en een kiwi. Ik kan er weer tegenaan.
Ik heb ruim 0,3 liter sinaasappelsap op, versquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:54 schreef maartjeh het volgende:
[..]
DAAAROM HEET JIJ MIN-E. VitaMIN-Etjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |