abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77156211

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, .

[url=http://yavuzselim.googlepages
pi_77156328
Was geen nieuwe geopend? Toch?
pi_77156364
Nee. Ik begon me serieus af te vragen of ik als Nederlander zijnde nu een 'Turken op FOK!'topic moest gaan openen.
pi_77156434
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:09 schreef maartjeh het volgende:
Nee. Ik begon me serieus af te vragen of ik als Nederlander zijnde nu een 'Turken op FOK!'topic moest gaan openen.
Zo raar is dat niet, ik ben ook een soort van Nederlander.
pi_77156458
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:10 schreef Min-e het volgende:

[..]

Waarom een soort van? Omdat je hier woont?
pi_77156486
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_77156505
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:54 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ach het is niet zo strict allemaal, als dat men hier op Fok wil laten geloven.
Tegenwoordig maakt het echt niet zo uit, als je als persoon aanknopingspunten met elkaar hebt, is cultuurverschil juist een extra dimensie.
Hmm, toch maar eens praten met dat meisje van de dönertent Die kijkt altijd vanuit haar ooghoeken omhoog als ze bezig met die groenten en lacht dan leuk
pi_77156550
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:09 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb al tig topics geopend hier
Zodra het niet mag moet dit topic dicht van mij
pi_77156590
En siddha, over dat geslacht bij woorden; ik weet het gewoon, taalgevoel enzo. Heb je wel vaker bij je moedertaal denk ik
pi_77156624
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:10 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Waarom een soort van? Omdat je hier woont?
Nou denk dat als je je leven slijt in een land, je toch op zijn minst daar meer mee hebt , dan het land waar je ouders een deel van hun leven hebben doorgebracht en nu zelfs zij zich inmiddels daar een vreemde voelen.
pi_77156656
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:14 schreef Min-e het volgende:

[..]

Nou denk dat als je je leven slijt in een land, je toch op zijn minst daar meer mee hebt , dan het land waar je ouders een deel van hun leven hebben doorgebracht en nu zelfs zij zich inmiddels daar een vreemde voelen.
Dat is waar. Wist niet dat je hier geboren was (tenminste, dat maak ik nu op uit jouw zin. Klopt dat?). Heb je niet veel familie meer in Turkije?
pi_77156706
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:11 schreef siddha het volgende:

ik vond het wel grappig
pi_77156752
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:11 schreef Rookert het volgende:

[..]

Hmm, toch maar eens praten met dat meisje van de dönertent Die kijkt altijd vanuit haar ooghoeken omhoog als ze bezig met die groenten en lacht dan leuk
Ze wil je, duidelijk, groentes zegt genoeg. Ga ervoor.
pi_77156795
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:17 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ze wil je, duidelijk, groentes zegt genoeg. Ga ervoor.
Dit klinkt ook echt apart, de groentes doen het hem
pi_77156845
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:13 schreef Rookert het volgende:
En siddha, over dat geslacht bij woorden; ik weet het gewoon, taalgevoel enzo. Heb je wel vaker bij je moedertaal denk ik
Wat zegt jouw taalgevoel (volgens jou) van "de woning" en "het huis". Of hoe rechtvaardigt jij die logica?
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
  vrijdag 22 januari 2010 @ 21:20:31 #16
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_77156889
deze al voorbij gekomen?
pi_77156937
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:15 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dat is waar. Wist niet dat je hier geboren was (tenminste, dat maak ik nu op uit jouw zin. Klopt dat?). Heb je niet veel familie meer in Turkije?
Ja ik ben hier geboren. Maar denk dat het gevoel van waar je je thuis voelt de doorslag geeft en bij mij is dat Nederland.

Familie heb ik er wel degelijk, ooms, tantes, neven en nichten e.d, maar het enige wat ons nu eigenlijk bindt is de familieband en de geschiedenis die we delen. Dat is genoeg als je ze zo eens in de paar jaar spreekt of ziet. Maar meer heb ik niet met ze kunnen opbouwen.
pi_77156947
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:10 schreef Min-e het volgende:

[..]

En een soort van een Turk, Europeaan, Eurazier, Azier en een wereldburger
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_77156988
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:21 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ja ik ben hier geboren. Maar denk dat het gevoel van waar je je thuis voelt de doorslag geeft en bij mij is dat Nederland.

Familie heb ik er wel degelijk, ooms, tantes, neven en nichten e.d, maar het enige wat ons nu eigenlijk bindt is de familieband en de gescheidenis die we delen. Dat is genoeg als je ze zo eens in de paar jaar spreekt of ziet. Maar meer heb ik niet met ze kunnen opbouwen.
Ah op die manier.
pi_77156997
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:19 schreef siddha het volgende:

[..]

Wat zegt jouw taalgevoel (volgens jou) van "de woning" en "het huis". Of hoe rechtvaardigt jij die logica?
Tja, verder dan "het klinkt niet" komt ik niet Ik weet de logica niet, weet alleen dat het zo hoort, voor de rest kan ik me er niet druk om maken.
pi_77157002
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:21 schreef siddha het volgende:

[..]

En een soort van een Turk, Europeaan, Eurazier, Azier en een wereldburger
Ja in dat opzicht ben ik ook vanalles.
pi_77157086
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:20 schreef dvdfreak het volgende:
deze al voorbij gekomen?

Weet niet.
pi_77157099
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:20 schreef dvdfreak het volgende:
deze al voorbij gekomen?

Ja . Dit filmpje blijft grappig.
pi_77157120
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:

[..]

Tja, verder dan "het klinkt niet" komt ik niet Ik weet de logica niet, weet alleen dat het zo hoort, voor de rest kan ik me er niet druk om maken.
Stel eens voor dat je een turk bent die nooit over geslacht van een woord heeft nagedacht (turkse taal heeft het niet) en stel dan eens voor dat die turk het moet leren het is een hel
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_77157194
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:26 schreef siddha het volgende:

[..]

Stel eens voor dat je een turk bent die nooit over geslacht van een woord heeft nagedacht (turkse taal heeft het niet) en stel dan eens voor dat die turk het moet leren het is een hel
Nederlands is voor jou een tweede taal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')