abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77154328
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:22 schreef siddha het volgende:

[..]

hoe oud ben je dan? Als je 25 bent en je hebt een vriend moet toch mogelijk zijn dat je elkaars zijn ouders kent
19, en nee vriendjes is not done. Ik wil de gezicht van mijn ouders wel zien als ik een jongen mee neem naar huis
pi_77154353
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:22 schreef griskay het volgende:

[..]

Gelukkig hoef je geen moslima mee te sleuren naar huis, houd het Nederlandse dames
Naja, als we allebei echt verliefd zijn (en elkaar uberhaupt zijn tegengekomen en het zover hebben kunnen laten komen ) wil ik het wel proberen, geeft alleen heul veel gedoe
pi_77154393
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:24 schreef griskay het volgende:

[..]

19, en nee vriendjes is not done. Ik wil de het gezicht van mijn ouders wel zien als ik een jongen mee neem naar huis
Je kan naar zijn huis
pi_77154424
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:26 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je kan naar zijn huis
Verdomme, ik maak altijd zulke fouten
pi_77154450
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:26 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je kan naar zijn huis
Ja, dat kan maar doe het lekker niet.
pi_77154467
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:25 schreef Rookert het volgende:

[..]

Naja, als we allebei echt verliefd zijn (en elkaar uberhaupt zijn tegengekomen en het zover hebben kunnen laten komen ) wil ik het wel proberen, geeft alleen heul veel gedoe
Jij durft tenminste, meeste nederlandse manne durven niet eens op je af te stappen.
pi_77154491
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:26 schreef griskay het volgende:

[..]

Verdomme, ik maak altijd zulke fouten
Maar Rookert is ook een anaal gefixeerde purist
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_77154530
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:28 schreef siddha het volgende:

[..]

Muil houden bosaap
pi_77154553
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:28 schreef siddha het volgende:

[..]

ben jij turks?
pi_77154574
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:27 schreef griskay het volgende:

[..]

Ja, dat kan maar doe het lekker niet.
Romantische strandwandeling
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:28 schreef griskay het volgende:

[..]

Jij durft tenminste, meeste nederlandse manne durven niet eens op je af te stappen.
Mja, wat ik hier steeds weer merk is dat je het ook niet echt hoeft te proberen omdat er vrij weinig van terecht komt uiteindelijk
pi_77154641
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:

[..]

Romantische strandwandeling
[..]

Mja, wat ik hier steeds weer merk is dat je het ook niet echt hoeft te proberen omdat er vrij weinig van terecht komt uiteindelijk
Oh jammer, dan heb je gewoon erg veel slecht ervaring
pi_77154699
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:30 schreef griskay het volgende:

[..]

ben jij turks?
Yep en het maakt ons niets uit of je de lidwoorden af en toe fout schrijft daar zijn we allochtoons voor, maar af en toe heb je blandas die het jou moeten verbeteren
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_77154789
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:29 schreef Rookert het volgende:

[..]

Muil houden bosaap
Gossie heb je weer i n je broek geplast, geeft niets hoor, als je ouder bent wordt het wel minder
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_77154797
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:16 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, sorry, ik dacht even dat je griskay was

Maar op jouw leeftijd houdt het eerder in dat als je met iemand langs je ouders gaat dat het echt wel heel serieus bent, als je gewoon thuis woont op je 18e ofzo, dan hoeft het nog geen trouwmateriaal te zijn, alsjeblieft zeg
Geeft niets.

Ik weet niet. Ben 20 en woon thuis. Vind het gewoon een stukje respect naar je ouders (en jezelf) toe dat je geen scharrels (mee naar huis) neemt. Ik wil gewoon een lieve man die serieus met me is en een toekomst met me ziet en wil gaan opbouwen, iemand waarmee ik ook serieus ben en een toekomst zie. Voor minder dan dat ga ik geen relatie aan.
pi_77154806
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:33 schreef siddha het volgende:

[..]

Yep en het maakt ons niets uit of je de lidwoorden af en toe fout schrijft daar zijn we allochtoons voor, maar af en toe heb je blandas die het jou moeten verbeteren
Ik weet, alleen ik houd er niet van om voor een dom allochtoon te gezien worden
pi_77154890
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:35 schreef griskay het volgende:

[..]

'Om voor een domme allochtoon aangezien te worden'.

Nee, da's flauw van me. Ach ik vind iemand niet meteen dom als hij/zij dingen verkeerd zegt/schrijft. Leren doe je je hele leven toch?
pi_77154899
quote:

[..]

komt van zelf wel goed, vooral vaak met fora meedoen en dan heb je die puristen die je zeker wel verder willen helpen
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_77155297
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:32 schreef griskay het volgende:

[..]

Oh jammer, dan heb je gewoon erg veel slecht ervaring
Nou, zo wil ik het niet noemen hoor, cultuur is cultuur, maar je komt er niet zo makkelijk tussen als je zou willen
pi_77155375
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:33 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik wil ook niet de naaier uithangen hoor, maar je kan er beter op gewezen worden zodat je ervan leert Dit is iig zo'n foutje wat eruit gesloopt moet worden, de/het fouten kan je makkelijk verbeteren Maar goed, je bent hier niet eens geboren, dus ik vind het knap hoor wat je allemaal doet
pi_77155423
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:35 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Geeft niets.

Ik weet niet. Ben 20 en woon thuis. Vind het gewoon een stukje respect naar je ouders (en jezelf) toe dat je geen scharrels (mee naar huis) neemt. Ik wil gewoon een lieve man die serieus met me is en een toekomst met me ziet en wil gaan opbouwen, iemand waarmee ik ook serieus ben en een toekomst zie. Voor minder dan dat ga ik geen relatie aan.
Ik bedoel ook geen scharrels, die houd je maar lekker op je kamer als je zelfstandig woont ofzo, maar als je gewoon een relatie hebt en verliefd bent, maar nog niet aan trouwen denkt mag je ze toch wel mee naar huis nemen
pi_77155444
quote:

[..]

Je doet VWO toch? Slimmerdje
pi_77155556
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:48 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik wil ook niet de naaier uithangen hoor, maar je kan er beter op gewezen worden zodat je ervan leert Dit is iig zo'n foutje wat eruit gesloopt moet worden, de/het fouten kan je makkelijk verbeteren Maar goed, je bent hier niet eens geboren, dus ik vind het knap hoor wat je allemaal doet
Ik heb vaker fout dan goed, denk ik, maar het heeft geen logische regels en wat bv in Duits vrouwelijk is, is in Nederlands onzijdig dus heb je ook geen referentie materiaal
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_77155618
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:52 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik heb vaker fout dan goed, denk ik, maar het heeft geen logische regels en wat bv in Duits vrouwelijk is, is in Nederlands onzijdig dus heb je ook geen referentie materiaal
Gelukkig niet, vond dat altijd zo'n gezeik bij Duits en Latijn
pi_77155686
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:46 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nou, zo wil ik het niet noemen hoor, cultuur is cultuur, maar je komt er niet zo makkelijk tussen als je zou willen
Ach het is niet zo strict allemaal, als dat men hier op Fok wil laten geloven.
Tegenwoordig maakt het echt niet zo uit, als je als persoon aanknopingspunten met elkaar hebt, is cultuurverschil juist een extra dimensie.
pi_77155729
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:53 schreef Rookert het volgende:

[..]

Gelukkig niet, vond dat altijd zo'n gezeik bij Duits en Latijn
Hoe weet je of dan wat voor geslacht een woord heeft? heb je eigen regels of zo?
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')