abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77153383
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:59 schreef Min-e het volgende:

[..]

Weer? Ik vertel altijd allemaal domme dingen.

Ik was op zoek naar een nick, zag een batterij liggen. Die heeft een min pool, ik plak er een e achter en het ziet er wel uit als een naam. (Plus a heb ik ook nog even overwogen, maar dat vond ik de verkeerde impressie geven).
is niet dom maar lief, een naam is volgens de oude volkeren altijd magisch geweest
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_77153401
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:00 schreef griskay het volgende:
Wat ik meestal merk bij Turken is dat ze erg vrij omgang hebben, jongens mogen gewoon vriendinnetjes meenemen thuis of mee op vakantie gaan. Ik zie dat best veel en verschilt best veel met Afghanen die ik ken.Mijn broer of neef zou niet eens in miljoenen jaren een meisje thuis brengen of überhaupt een vriendin hebben, vind het soms zo raar verschijnsel.

Niet persoonlijk bedoelt verder hoor, valt me gewoon erg op.
Is mij ook wel opgevallen bij veel Turkse vrienden van hem. Maar gelukkig is dat bij hem thuis echt niet zo. Een meisje waar hij geen relatie mee heeft komt niet bij zijn familie en gezin binnen, die blijft maar lekker buiten staan. En zo hoort het eigenlijk, in mijn ogen. Vind ik wel een stukje respect naar je ouders/gezin toe eigenlijk.
pi_77153403
quote:
Wat ik meestal merk bij Turken is dat ze erg vrij omgang hebben, jongens mogen gewoon vriendinnetjes meenemen thuis of mee op vakantie gaan. Ik zie dat best veel en verschilt best veel met Afghanen die ik ken.Mijn broer of neef zou niet eens in miljoenen jaren een meisje thuis brengen of überhaupt een vriendin hebben, vind het soms zo raar verschijnsel.

Turken zijn veel te vrij ja, kennen totaal geen normen waarden, stelletje losbollen
pi_77153433
quote:

Ben je Afghaans?
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_77153476
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:02 schreef Rookert het volgende:

[..]

Turken zijn veel te vrij ja, kennen totaal geen normen waarden, stelletje losbollen
beste stuurlui zitten altijd aan de wal
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_77153481
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:02 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Is mij ook wel opgevallen bij veel Turkse vrienden van hem. Maar gelukkig is dat bij hem thuis echt niet zo. Een meisje waar hij geen relatie mee heeft komt niet bij zijn familie en gezin binnen, die blijft maar lekker buiten staan. En zo hoort het eigenlijk, in mijn ogen. Vind ik wel een stukje respect naar je ouders/gezin toe eigenlijk.
Maar jij had toch relatie met hem en je kwam bij hem thuis op bezoek, en dat zou ons echt not DONE zijn. Volgens mij heb je me verkeerd begrepen
pi_77153497
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:02 schreef siddha het volgende:

[..]

Ben je Afghaans?
jaoh
pi_77153529
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:01 schreef Rookert het volgende:

[..]

Gewoon een ander studiegebied? En maar zeggen dat het leuk is tegen mij
Ehm dat laatste zal je mij nooit horen beweren, leuk is niet het juiiste woord. Redelijk interessant en vaak wel handig.
pi_77153547
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:03 schreef griskay het volgende:

[..]

Maar jij had toch relatie met hem en je kwam bij hem thuis op bezoek, en dat zou ons echt not DONE zijn. Volgens mij heb je me verkeerd begrepen
Nee ik begreep je wel.
pi_77153569
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:00 schreef Rookert het volgende:

[..]

Sneller dan bij een bonobo-aap, hippie
Oh nu ben je dus een aap, poepstamper

Ik moest net wel ff lachen
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_77153605
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:04 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ehm dat laatste zal je mij nooit horen beweren, leuk is niet het juiiste woord. Redelijk interessant en vaak wel handig.

Ach, als ik het interessant vind is het voor mij meestal ook wel leuk
pi_77153645
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:03 schreef griskay het volgende:

[..]

Ik zal dit nooit echt kunnen snappen, echt een ver van m'n bed show dit
pi_77153676
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:05 schreef siddha het volgende:

[..]

Oh nu ben je dus een aap, poepstamper

Ik moest net wel ff lachen
Egoïst

Bonobo-apen doen letterlijk aan 'make love, not war'. Als ze ruzie hebben gaan ze het oplossen door te batsen
pi_77153754
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:08 schreef Rookert het volgende:

[..]

Egoïst

Bonobo-apen doen letterlijk aan 'make love, not war'. Als ze ruzie hebben gaan ze het oplossen door te batsen
Eikelkaas

Ja dat wist ik en heb ik direct in een homoverhaal veranderd met "poepstamper"
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_77153765
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:07 schreef Rookert het volgende:

[..]

Wat? Dat een vriend(in) niet bij de schoonfamilie thuis komt?
pi_77153810
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:07 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, begrijpelijk. Meeste Hollandse klasgenoten snappen me ook niet.
pi_77153831
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:10 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ja, als je een relatie hebt met iemand (geen scharrel) kan je gewoon een keer langskomen, doen vrienden toch ook
pi_77153860
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:10 schreef maartjeh het volgende:

[..]

JIj mocht niet bij zijn ouders thuis komen? ( Sorry heb niet alles gevolgd).
pi_77153872
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:11 schreef griskay het volgende:

[..]

Ja, begrijpelijk. Meeste Hollandse klasgenoten snappen me ook niet.
Het is gewoon écht heel anders dan wat gewoon is in Nederland
pi_77153886
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:12 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, als je een relatie hebt met iemand (geen scharrel) kan je gewoon een keer langskomen, doen vrienden toch ook

Maar voor jou zal het meteen trouwmateriaal zijn gok ik?
Trouwmateriaal? Nee. Maar als ik met iemand geen toekomst zie, dan komt diegene ook niet hier thuis (verduidelijking; dan ga ik er niet eens een relatie mee aan). Want waarom zou ik zo iemand aan mijn ouders voorstellen als ik er toch geen toekomst mee zie/mezelf er niet oud mee zie worden? Dat is toch gewoon een teken dat er iets niet goed zit tussen jullie dan?
pi_77153972
ff tussendoor, de achtergrondmuziek van Rihanna-te ami, waar komt dat vandaan? Ik herken het erg.
pi_77153979
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:13 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Trouwmateriaal? Nee. Maar als ik met iemand geen toekomst zie, dan komt diegene ook niet hier thuis (verduidelijking; dan ga ik er niet eens een relatie mee aan). Want waarom zou ik zo iemand aan mijn ouders voorstellen als ik er toch geen toekomst mee zie/mezelf er niet oud mee zie worden? Dat is toch gewoon een teken dat er iets niet goed zit tussen jullie dan?
Ja, sorry, ik dacht even dat je griskay was

Maar op jouw leeftijd houdt het eerder in dat als je met iemand langs je ouders gaat dat het echt wel heel serieus bent, als je gewoon thuis woont op je 18e ofzo, dan hoeft het nog geen trouwmateriaal te zijn, alsjeblieft zeg
pi_77154140
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:16 schreef griskay het volgende:
ff tussendoor, de achtergrondmuziek van Rihanna-te ami, waar komt dat vandaan? Ik herken het erg.
Goedkope beats lijken altijd wel ergens op
pi_77154221
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:16 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, sorry, ik dacht even dat je griskay was

Maar op jouw leeftijd houdt het eerder in dat als je met iemand langs je ouders gaat dat het echt wel heel serieus bent, als je gewoon thuis woont op je 18e ofzo, dan hoeft het nog geen trouwmateriaal te zijn, alsjeblieft zeg
Gelukkig hoef je geen moslima mee te sleuren naar huis, houd het Nederlandse dames
pi_77154236
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:16 schreef griskay het volgende:
hoe oud ben je dan? Als je 25 bent en je hebt een vriend moet toch mogelijk zijn dat je elkaars zijn ouders kent
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')