Ah ok, primaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ben net terug van ons mentorgroep feestje, wacht nu tot mijn matties mij op komen halen voordat we naar de city gaan, jwts.
Hmm, vreemd. Zijn je ouders zelf wel ingeschreven (bij Diyanet Vakfi)?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ooh, maar dan. Mijn moeder zei laatst dat ik niet verzekerd was (ik ben 19).
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Je hebt nog een heel lang leven voor je, dus wees niet al te bezorgd
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah ok, prima
Veel plezier in de Skihut
als je moeder is verzekerd ben jij dat ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ooh, maar dan. Mijn moeder zei laatst dat ik niet verzekerd was (ik ben 19).
Zolang je je Duits maar thuis laatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ach sodan kom ik je wel opzoeken over 3 jaar
Jullie praten haar angst aan, die heel irrationeel is nl angst om nu al bang te zijn voor de doodquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
jij kan niet eens weten, of zij wel of niet de ochtend zal redden laat staan dat ze een heel lang leven voor zich heeft
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Zijn je ouders zelf wel ingeschreven (bij Diyanet Vakfi)?
Waarom zegt ze dan van niet. Wat een Trut.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je moeder is verzekerd ben jij dat ook
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zegt ze dan van niet. Wat een Trut.
Eeuwig leven, alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:31 schreef Ayca het volgende:
Kunnen we het over iets anders dan mijn leven hebbenwie weet wordt er morgen een pilletje uitgevonden waardoor we allemaal het eeuwige leven hebben.
Dan kan het niet anders dat jij ook ingeschreven bent. Of er is iets misgegaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:31 schreef Ayca het volgende:
Kunnen we het over iets anders dan mijn leven hebbenwie weet wordt er morgen een pilletje uitgevonden waardoor we allemaal het eeuwige leven hebben.
Is diyanet vakfi, een islamitische staats verzekering of zo?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Eeuwig leven, alsjeblieft zeg![]()
Ik kan dit al amper aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |